2017-es ajánló: Get Even

2017-es ajánló: Get Even

2016. augusztus 27. 18:08, Szombat

A lengyel The Farm 51 csapata 3 éves hallgatás után ismét bemutatta a Get Even címet kapott pszicho-thrillerét, mely a 2017-es év egyik legnagyobb ígéretének tűnik.

A The Farm 51 csapata eddig mindkét oldalát megmutatta, mellyel csak találkozhattunk a játékvilágban. A 2009-es NecroVision elég érdekes kis játék lett, azonban a Painkiller: Hell & Damnation, de még inkább a Deadfall Adventures már kimondottan gyengén sikerült. Ennek ellenére nagyon bízunk a jövőre megjelenő Get Even címet kapott projektjüket, melyet eredetileg 2013-ban lepleztek le... hogy aztán az idei Gamescomig teljesen el is tűnjön a játék. Most azonban újra megjelent a piacon és a kipróbált változat alapján a 2017-es év egyik legígéretesebb projektjét kínálja a csapat.

Az alaphelyzet alapján a brit, amnéziában szenvedő Cole Black egy ismeretlen és lepusztult helyen tér magához és egyedül egy mobiltelefon és egy pisztoly van a közelében. A feladat - legalábbis amit a kínzói, fogva tartói, ahogy tetszik - kitaláltak nem más, mint egy olyan lány megtalálása, aki egy székhez kötözve várja, hogy a testére erősített bomba felrobbanjon. Miért kell megkeresni? Miért éppen ránk esett a választás? Vajon mindez valóság? Ezen kérdésekre ad majd választ a Get Even.



A játék grafikailag már most megállja a helyét, de a játékmenet az, amivel még lehetnek gondok és itt bukhat el sok minden. Aki emlékszik például a Wanted játékváltozatára és a görbe lövés lehetőségére, az pontosan tudja, hogy ha nem kapunk kellően változatos helyeket és feladványokat, illetve kihívásokat, akkor akár unalmassá is válhat az elsőre remeknek gondolt mechanika. A Get Even esetében is hasonló helyzet áll fent. Hősünk már a kezdetektől képes lesz a sarkokból lőni a hajlított fegyvere segítségével, azaz nem kell kinéznie sem ahhoz, hogy tüzeljen.

Szerencsére kevés alkalommal lesz alkalmunk akciózni, hiszen a Get Even egy igazi pszicho-thriller, melyben a különböző feladványok megoldása és a terület megismerése lesz az elsődleges. A mobilunk segítségével tudunk majd tájékozódni és például a rajta található UV lámpa mutatja majd meg az ellenfeleink lábnyomait is. A bemutatott változatban az épületek elég egyformák és mivel mindenhol van folyamatos világítás, így folyamatosan felmerül a kérdés, hogy mégis kinek éri meg fizetni a villanyt egy ilyen lepusztult területen? Talán ostoba kérdésnek tűnik, de a készítők szerint minden apróságnak szerepe lesz a teljes kép kialakításában.



A Get Even a 40 perces bemutatott demó alapján érdekesnek tűnik és csak bízni tudunk a csapatban és abban, hogy a játékmenet többet nyújt majd, mint a szobák átkutatása és néha egy kis harc. Az már biztos, hogy a lassított, ugrálós lövöldözés és a sarkos akciózás keveréke elsőre izgalmasnak tűnik, az alaphelyzet szintén sok lehetőséget rejt magában és elég régóta készül ahhoz, hogy vagy órási siker vagy hatalmas bukás legyen. Bízzunk az előbbiben.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások