2016. december 10. 23:51, Szombat
A kizárólag hangüzeneteken alapuló szolgáltatásban hírcsatornákra iratkozhatunk fel, melyeket ugyanígy kommentálhatunk is.
Míg a Facebook és a Twitter szöveges bejegyzéseket, a YouTube videókat, az Instagram pedig fotókat használ a tartalmak létrehozására és megosztására, ezzel szemben a dél-koreai Earing audioüzenetekre épít és közösségi alkalmazásként is leírható. A felhasználók különböző hírekre és tartalmakra iratkozhatnak fel. Amint a fülhallgatót a mobiljukhoz csatlakoztatják, automatikusan elindul a hírek lejátszása, ezáltal a programot akár vezetés vagy sportolás közben is használni lehet. Miután mindenkinek egyedi hangja van, ezért az emberek számára hosszabb idő után válnak csak unalmassá a hangos tartalmak.
Bárki felveheti a véleményét vagy a gondolatait, illetve kommentálhatja mások felvételeit, igaz, mindezt legfeljebb 27 másodperc hosszan teheti meg. Lee kifejtette, hogy számos teszt alapján jutottak arra, 27 másodperc az ideális időtartam a tartalmak összefoglalására és elmesélésére, valamint a felvételek meghallgatására.
Hyuck Jae Lee fejlesztő - aki egyben az Earing nevű cég vezérigazgatója - még ebben a hónapban
el akarja indítani az Earing platformhoz kapcsolódó alkalmazást. A program jelenleg még béta szakaszban van, de az év végétől globálisan is elérhetővé válik. A szoftver koreai verziója mindenesetre már most is hozzáférhető a
Google és az
Apple alkalmazásboltjában.