Half-Life 3 - több változat is létezett

Half-Life 3 - több változat is létezett

2017. január 9. 19:45, Hétfő
A Half-Life 3 fejlesztése több irányba is haladt, így készült RTS és interaktív kaland változat is, de végül egyik sem kapott zöld utat.

Neked melyik tetszett volna?
Half Life 3 RTS
Interaktív Half Life 3
Half Life 3 FPS
A Half-Life 3 már bőven elérte azt a szintet, amit anno a Duke Nukem 4ever, melynek lényege, hogy már annyi álhírt és pletykát hallottunk a készültéről, a fejlesztéséről, hogy egyszerűen már nincs ember aki elhinné, hogy valóban kapunk majd a végén valamit. Persze Duke végül visszatért, bár elég ráncos formában, de ez a veszély Gordon Freemant nem hinném, hogy fenyegeti. Elsősorban azért, mert a Valve remekül el van a Steam bevételeivel és ha mégis kell egy kis pénz, akkor készít egy Left 4 Dead kiegészítőt és kész is.

Másodsorban pedig az év elején megjelent információk is arra mutatnak, hogy ha készülne is egy rész, még maga a csapat sem tudja, merre is haladjanak vele. A Game Informer Podcast legújabb adásában ugyanis Andrew Reiner igen érdekes dolgokat mondott a játékkal kapcsolatban. Megbízható, belsős forrásokra hivatkozva elárulta, hogy a Half-Life 3 kapcsán több tervezet is készült, így egy időben fejlesztés alatt állt egy valós idejű stratégia és egy interaktív kaland is.


"Rengeteg különböző prototípus készült kisebb, 4-5 főből álló csapatok berkeiben. De ezek persze sosem fejeződtek be. Az informátoraim elmondása alapján két fő vonal volt, amire azért több figyelmet fordítottak a munkálatok során. Az első egy RTS, valós idejű stratégia volt, mely vagy a Half-Life 3 vagy az Episode Three helyett/névvel érkezett volna. A másikban pedig igazi színészek játszottak volna. Ez az új akció-kaland egy amolyan interaktív film volt, benne valódi színészekkel, a Black Dahlia vagy The Bunker mintájára."

Végül azonban minden fejlesztés zsákutcába jutott és egyik sem valósulhatott meg. Persze óriási (és kimondottan izgalmas) kérdés, hogy a Half-Life rajongók mit szóltak volna, ha egy RTS vagy interaktív kaland képében tért volna vissza Gordon Freeman. Előbbi a bátrabb vállalkozás, utóbbit ha a Heavy Rain mintájára oldják meg, még kimondottan izgalmas és szórakoztató kalandot nyújthatott volna. Mindenesetre mivel a Valve továbbra sem mond semmit hivatalosan a franchise-ról, maradnak a találgatások és a béget nem érő várakozás.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások