Két név és reklám nélküli film hozott korrekt bevételt a hétvégén

Két név és reklám nélküli film hozott korrekt bevételt a hétvégén

2017. június 21. 06:23, Szerda
Nem kell sok reklámköltés a jövedelmezőséghez.

Miközben a Verdák 3 csalódást keltő teljesítményt nyújtott hétvégén a mozikban, Scarlett Johansson erőteljesen nyomott csajos komédiája, a Csajok hajnalig pedig egyenesen megbukott, addig két, itthon nem túlságosan várt alkotás kifejezetten jól szerepelt az amerikai mozikban. Talán ennek köszönhetően hozzánk is eljutnak.


A Tupac Shakurról szóló All Eyez On Me a gyenge kritikák ellenére is túlszárnyalta teljesítményével az előzetes becsléseket Amerikában, és a hétvégi toplista harmadik helyét szerezte meg 26,4 millió dollárral. Ez már csak azért is megsüvegelendő, mert a Lionsgate stúdió alig 20 millió dollárt költött a marketingjére.


Az amerikai mozis bevételi toplista ötödik helyére pedig az Entertainment Studios által gyártott 47 Meters Down futott be 11,5 millió dollárral, valamivel a 10 milliós elvárásokat meghaladva. A Mandy Moore és Claire Holt főszereplésével forgatott cápás horror stúdiójának első premierje volt, s ebből a szempontból parádésan teljesített.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások