Mace Griffin, a Crave fejvadásza

Mace Griffin, a Crave fejvadásza

2002. február 14. 16:18, Csütörtök
A Crave Entertainment végre részleteket közölt a Mace Griffin Bounty Hunter című játékáról. A program főszereplője a kormány egykori embere, az a Mace Griffin, aki bosszúhadjáratot indít földön, vízen, levegőben, sőt, még a világűrben is ismeretlen ellenfelei ellen. Az FPS stílust és a jármű szimulációt ötvöző játék várhatóan idén ősszel jelenik meg XBOX-ra és PC-re. A konzolos változatot a Crave, a PC-s verziót pedig a nagyhírű Electronic Arts adja ki. Mindkét variánst a Warthog Entertainment fejleszti.

A történet néhány száz évvel a jövőbe repít bennünket. A világűr ismert részén pár domináns faj osztozkodik, melyek igyekeznek minél inkább kitágítani határvonalaikat. A kutató missziók gyakran fedeznek fel forrásokban gazdag új világokat, melyekért hatalmas konglomerátumok szállnak harcba. A diplomácia, a lobby sokszor kevés a versenytársakkal szemben, ezért sűrűn robbannak ki fegyveres összecsapások a marakodó felek között, felvirágoztatva ezzel a csempészek és a kalózfamíliák életét. A kormány hamar felismeri, hogy ez a játék nagyon veszélyes, és könnyen egy globális háború kirobbanásához vezethet. Muszáj cselekedni. A vezetők döntése, hogy egy elit katonákból álló rendfenntartó osztagot kell kiképezni, akik gyorsan elfojthatják az indulatokat. Ám a számításokba rejtélyes hiba csúszik. Mace Griffin, az egyetlen túlélő osztagos, fejvadászként arra teszi fel életét, hogy kiderítse, miért haltak meg emberi.

A játék mögött egy teljesen új technológia áll. Hogy gyönyörűen tudják szimulálni a világűrt, és az eddig látott leghatalmasabb belső tereket, a Warthog létrehozta a Tusk motort. Az új motor két kulcsfontosságú szolgáltatást támogat: először is a különböző környezettípusok között biztosítja a zökkenőmentes váltást, másrészt tökéletesen képes FPS módból jármű szimulációs módba kapcsolni.

A program igazi gyöngyszem. A kihasználható lehetőségek listája olyan hosszú, hogy nehéz mindent felsorolni. A készítők átgondolt fegyverirányító rendszerrel vértezték fel a szoftvert, ami mind a világűri, mind pedig a földi környezetekre érvényes. A járművek moduláris felépítésének köszönhetően mindegyiket szabadon bővíthetjük. A repülhető űrhajtók száma zavarba ejtő. Az ellenfelek intelligenciája magas: képesek stratégiájukat összehangolni aszerint, hogy mennyi egység áll a rendelkezésükre, milyen fegyvereik vannak, milyen utánpótlásra számíthatnak. A játékosok az egészen egyszerű fegyverektől kezdve a csúcsmodellekig, minden pusztító eszközt megtalálhatnak a programban.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások