Mi lehet valójában a fekete repülő háromszög?

Mi lehet valójában a fekete repülő háromszög?

2002. augusztus 7. 13:47, Szerda
Nagy, fekete, háromszögletű és repül. Az UFO folklórban ez arra utalna, hogy bolygónk a földönkívüliek kedvelt pihenőhelye. A National Institute of Discovery Science (NIDS) által frissen kiadott tanulmány azonban új fényben tünteti fel a többek által is észlelt sötét és rejtélyes repülő objektumot, illetve egyben egy valósághoz közelibb hipotézissel igyekszik elő rukkolni.

A NIDS kutatói szerint ez a jármű a levegőnél könnyebb, léghajóhoz hasonló repülő, melyet az Egyesült Államok hadserege gyárt. A valószínűleg elektromos meghajtású járművek nem kizárt, hogy már a nyolcvanas évek elejétől repülnek az éjszakai légtérben. A NIDS a hatalmas háromszög- vagy delta alakú objektumok észleléseiről szóló jelentések és a Légierő bázisainak elhelyezkedése alapján kezdett nyomozásba és készítette el tanulmányát. Az észlelések ugyanis bizonyos bázisok légifolyosóival szembetűnő egyezést mutattak.


2000. január 5-én négy rendőr és tucatnyi civil egy hatalmas, csendes, alacsonyan repülő fekete háromszögletű objektumot látott, mely St. Louis irányából dél-nyugati, Highland és Dupo közötti irányba tartott, ami nagyjából megegyezik a Scott légitámaszpont légi útvonalával. Ezen kívül közel 150 további észlelés történt, döntő többségükben az Egyesült Államokban, de egy-két jelentés Kanadából és Európából is érkezett.

Az elmúlt évszázad első négy évtizedében a levegőnél könnyebb járművek tartottak minden rekordot rakomány, távolság, tartósság és magasság terén. A NIDS tanulmánya szerint a Big Black Delta (BBD) a Védelmi Minisztérium léghajója. Olyan nagyok, hogy hatalmas rakományokat képesek szállítani kis magasságokon, utazó sebességük pedig három-ötszöröse a hagyományos hajóknak. Meghajtásuk elektrokinetikus lehet. A gépek egészen elképesztő magasságokban is képesek repülni, magasan a földi forgalomirányító radarok hatótávolsága felett, emellett rendkívül agilisak. Az elektrokinetikus meghajtás annyit jelent, hogy nem használ légcsavarokat vagy sugárhajtóművet, a légballonokhoz hasonlóan aerosztatikus, felemelő gázokon alapul, a nagy feszültségű irányító felszerelés halk zümmögésétől eltekintve semmilyen hangot nem ad ki.

A Lockheed Martin Stealth Blimp-je 1982-ből

"Mi csupán szeretnénk egyes azonosíthatatlan repülő tárgyakat azonosított objektumokká tenni" - mondta Colm Kelleher, a NIDS helyettes ügyvivője. "Szeretnénk csökkenteni az UFO és IFO eseteket az adatbázisunkban, elsődleges motivációnk hogy megtisztítsuk a búzát a pelyvától" - nyilatkozott a SPACE.com-nak.

A NIDS közel 1000 esetet halmozott fel, ebből több mint 200 BBD megfigyelés volt, ami az utóbbi 2 évben fokozódott. "Azok a BBD-k, melyek túlsúlyban vannak adatbázisunkban nagyon nagyok, alacsonyan repülnek, csendesek, a jelentések szerint futball-pálya méretűek" - tette hozzá Kelleher.

L. Scott Miller, a Wichita Egyetem Űrrepülési Műszaki karának professzora megerősíti a feltételezést. "Úgy gondolom valóban épült ilyen hajó. A Lockheed több éven át nagy érdeklődést tanúsított a léghajók iránt. A kérdés, vajon a Védelmi Minisztérium elkötelezte-e magát ilyen járművek vásárlása mellett". Miller szerint leginkább a hadsereg húzhatna hasznot egy ilyen járműből. A légi szállító flotta elöregedett és nem sok új eszköz jelenik meg. "Egy léghajó, ami nagy mennyiségű tankot, katonát és ellátmányt tudna szállítani éjszaka fantasztikus volna" - magyarázta.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások