A McDonald's éttermekben online zeneszámokat adnak majd a menük mellé

A McDonald's éttermekben online zeneszámokat adnak majd a menük mellé

2004. március 24. 12:25, Szerda
Lassan eljutunk oda, hogy a McDonald's eladók azt kérdezik majd tőlünk, hogy a hamburger és a sültkrumpli mellé nem kérünk-e egy Beyonce, vagy esetleg egy Bruce Springsteen számot?

Ismeretes, hogy Japán vezető szórakoztató elektronikai gyártója, a Sony hamarosan beindítja vadonatúj internetes zeneletöltési szolgáltatását, és a cég marketingesei minden eszközt be kívánnak vetni annak érdekében, hogy a szolgáltatást rövid időn belül felfuttassák. Itt jön be a képbe a kiterjedt nemzetközi gyorsétterem láncot működtető McDonald's, mely együttműködési szerződést kötött a Sonyval. A szerződés értelmében a McDonald's vendégei bizonyos menük vásárlása esetén olyan kódokat fognak kapni, melyek révén később az internetről ingyenesen tölthetnek majd le különböző zenei felvételeket. A Sony és a McDonald's képviselői egyelőre nem kívántak nyilatkozni az üggyel kapcsolatban, mindenesetre az utóbbi cég munkatársai utaltak arra, hogy a McDonald's a közeljövőben zenei, sport, divat és szórakoztatóipari témájú projekteket fog indítani.


A fiatalok bálványa, Justin Timberlake is a vállalatot segíti

A Sony egy olyan, számára teljesen új piaci szegmensben kívánja megvetni a lábát, melyet jelen pillanatban az iTunes révén az Apple Computer, illetve a Napster révén a Roxio dominál. A többek közt Beyonce, Bruce Springsteen, Bob Dylan, Michael Jackson, Gloria Estefan és Offspring albumok kiadásával foglalkozó Sony idén januárban jelentette be, hogy tavasszal be kívánja indítani Sony Connect névre keresztelt internetes zenefájl letöltési szolgáltatását. Tudni lehet, hogy a Sony Connect keretein belül a felhasználók 500 ezer zeneszám közül választhatnak majd, melyek darabját 99 cent ellenében lehet majd letölteni.

A közelmúltban a Walkman révén óriási sikereket elért vállalat nem titkoltan abban bízik, hogy az online szolgáltatás felfuttatása segítségével jelentős mértékben javulni fognak a cég hordozható digitális zenelejátszó termékeinek eladási mutatói. Az Apple Computer esetében ez a recept egyszer már bevált, ugyanis az iTunes szolgáltatás beindítását követően több iPod zenelejátszó talált gazdára, mint korábban.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások