Őszi-téli játékmustra II. : A 14 nagyágyú!

Őszi-téli játékmustra II. : A 14 nagyágyú!

2007. augusztus 11. 08:35, Szombat
Need for Speed: Pro Street
Fejlesztő/Weboldal:
EA Games
Megjelenés: 2007. október 30.

Na végre! Nem kell alter divatköcsögökkel bujkálni az éjszakában egy jó kocsikázás kedvéért, hanem az NFS sorozat újra visszatér a napfény országába. Mára talán fejlődött oda a technika, hogy szép, részletes grafikához ne kelljen vak sötétben játszani a'la Doom3 vagy a korábbi NFS részek. Ebben a játékban fiktív hétvégi versenyeken bizonyíthatunk és az ügyesebbje hamar az utak királyává válhat. Ezúttal a fejlesztők törekedtek a hihetőbb körítésre, élvezetesebb versenyélményre és kevésbé a csilli-villi árkád vonalra. Az autóépítgetés is megmarad, illetve aki grafika alapján ítél, annak egy kis nyálcsorgató: minden egyes autó 21.000 poligonból épül majd fel, a füst effektek pedig az autós játékokban soha nem látott minőségben bűvölik majd el a játékosokat. Kíváncsian várom már a bemutató cikk alatt egymásnak eső embereket, aki istenítik majd vagy lehúzzák, mert szerintük a Porsche volt az igazi vagy a High Stakes, de valaki szerint az Underground után másikat csinálni bűn volt. Minden esetre az NFS a merevlemezen sokáig túlélő játékok közé tartozott mindig is.

Ennyire várjuk:

Klikk ide!


Timeshift
Fejlesztő/Weboldal:
Saber Interactive
Megjelenés: 2007. október 30.

A Mátrix óta menő dolog az időt lassítani, de ebben az FPS-ben még tovább mennek és úgy játszanak az idővel, mintha egy videóvágó programban lennénk. A történet egy őrült tudósról szól, aki ellop egy szupertitkos fejlesztésű időruhát és biztos, ami biztos alapon itt-ott megváltoztatja a történelmet. A játék főhősére pedig ráaggatják ennek a ruhának egy tesztváltozatát és utánaküldik, hogy helyrehozza a dolgokat. A ruha képes lassítani, megállítani és visszaforgatni az időt. Így ha sok ellenfél ugrik nekünk egyszerre, akkor egy laza stop gomb után nyugodtan lehet beléjük ereszteni pár sorozatot, hogy az újraindítás után holtan essenek össze, de a legmókásabb, ha a saját fegyverükkel puffantják le őket. Fegyverekből összesen 9 darab lesz, a helyszín pedig többnyire egy fiktív sci-fi-s város. Mellesleg érdekes lehet ehhez multi részt írni.

Ennyire várjuk:

Klikk ide!


Gears of War
Fejlesztő/Weboldal:
EA Games
Megjelenés: 2007. október

Ugyan egyáltalán nem új játék, hiszen Xbox-on már jó ideje húzónév, de azt gondolom, hogy a Microsoft hivatalos bejelentése azért felrázta a közönséget. Az E3-ig csak mesék terjengtek, hogy egyszer majd átportolják, de úgy tűnik a bejelentés után nem szórakoznak sokáig, ősszel már pakolják is a dobozokat a polcra. Az előzetes bemutatókból az derül ki, hogy a PC verzió szebb lesz, mint a konzolos, a magasabb fps és nagyobb részletességű textúrák miatt főleg. Támogatja a DX10-et viszont (meglepetés) futni fog XP alatt is. Ha még ez sem lenne elég, akkor az eredetihez képest plusz 5 új pálya és néhány új multiplayer aréna is csapódik. Kérdéses persze, hogy a konzolon sikeres játék mit ér el az idén nem éppen aszályos PC piacon.

Ennyire várjuk:

Klikk ide!


 1 2 [3] 4 5  Következő oldal >>


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások