A Fujitsu globális szinten egységesíti PC termékkínálatát

A Fujitsu globális szinten egységesíti PC termékkínálatát

2010. január 27. 06:22, Szerda
A Fujitsu három globális termékcsoportban - a LIFEBOOK noteszgép-, az ESPRIMO asztaligép- és a CELSIUS munkaállomás-sorozatban - egységesíti PC-kínálatát.

A cég célja, hogy globális támogatási struktúrája integrálásával gondoskodjon arról, hogy ügyfelei a világ minden pontján ugyanolyan magas szintű támogatást és szervizt vehessenek igénybe. A Fujitsu jelenleg Japánon kívül minden főbb piacán forgalmazza LIFEBOOK noteszgépeit. Az ESPRIMO asztali PC-ket és a dinamikusan változó IT-infrastruktúrákhoz tervezett CELSIUS munkaállomásokat jelenleg az EMEA-régióban, valamint - Japán kivételével - az ázsiai és csendes-óceáni térségben értékesíti. A három termékcsoport a 2010-es pénzügyi év első negyedévében jelenik meg Japánban, kiváltva a korábbi FMV-BIBLO noteszgép-, FMV-DESKPOWER asztaligép- és az FMV-TEO szórakoztató PC-sorozatot.

A cég elképzelése szerint a LIFEBOOK elnevezés a Fujitsu ügyfelekkel ápolt szoros kapcsolatára utal - a cég az otthoni felhasználóktól a vállalatokig, életre szóló noteszgép-szállító partner (LIFE PARTNER) kíván lenni. Az ESPRIMO név a megbízható asztali gépeihez társított jellemzők - az "ESPRIT", "EXPRESS" és "PRIME" (kb. intelligencia, gyorsaság, tökéletesség) - összevonásából született. A CELSIUS a gyártó szerint azt fejezi ki, hogy munkaállomásai a komoly követelményeket támasztó és dinamikus működési környezetben is tartós teljesítményt nyújtanak. A kínálat egységesítésével párhuzamosan a Fujitsu a terméklogókat is frissíti.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások