Reklámok lepik el a Matáv telefonfülkéit

Reklámok lepik el a Matáv telefonfülkéit

2004. július 13. 15:32, Kedd
A Mediacontact Kft. nyerte meg a Matáv Rt. pályázatát, amelynek alapján kizárólagosan jogosult az összes hazai Matáv fülke reklámcélú felhasználására.

A Mediacontact Közterület Kft. újabb utcabútor típus hasznosításával bővítette hirdetési hálózatát. Ennek alapján ez év áprilisában kétféle (citylight és kisplakát) hálózat telepítése kezdődött meg. Eddig a távközlési vállalat összesen 105 telefonfülkéjén került sor citylight reklámhordozók kihelyezésére. A rendszer berendezésenként 4 darab, tehát összesen 420 citylight hirdetés megjelenítésére ad lehetőséget. A Matáv fülkék külső felületén további 1000 darab B1-es méretű kisplakát felület bérelhető. Összességében tehát a telefonfülkékhez kapcsolódó médiahálózat több mint 1400 reklámhelye biztosít egyedi megjelenést.

A fenti kétféle reklámhordozó 1400 felületével az egyik legkiterjedtebb, országos szintű közterületi hálózat kiépülése vette kezdetét, első ütemben a fővárosra és a legjelentősebb vidéki nagyvárosokra összpontosítva. A rendszer illeszkedik a fővárosi taxiállomásokon szintén a Mediacontact által üzemeltetett és értékesített reklámeszközökhöz. Jelen pillanatban 85 taxiállomáson berendezésenként 5 forgó és egy fix reklámhely, azaz összesen 510 hirdetési felület biztosít prémium megjelenést.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások