Hí üdv mindenkinek. Kedvetekért elindítottam egy szervert (20play) 100mbit/s-es vonalon van ezért nem kell aggodni.De nagyon szeretném, ha letesztelnétek. Még egy fontos dolog.Ha valaki tudja, hogy a dedicated serverbe milyen parancsal tudom kiiktatni a fegyvereket az szoljon. Üdv. ip:212.92.18.103
Az Outlaws..... Azt a progit mindig kiakartam próbálni. Milyen volt? Tudna errõl néhány mondatot írni valaki... Mert akkor beszerezném... Anno még 3Dfx patch is volt hozzá... Hmmm... Régi szép idõk..
"1994-ben jelent meg. Egy évvel a Doom után, és a Doom2-vel egyidõben kb." Hû, már ilyen régi??? De nem elhanyagolható módon lehetett benne fel-le nézni, ellentétben a Doom-mal! (Külön poén, hogy ki tudtam próbálni VFX1 sisakkal, ami késöbb eltünt a süllyesztõben a játékkal ellentétben.) Pedig saját fejlesztésû volt a motor tányleg! Annak a továbbfejlesztett motorja ment az Outlaws c. Western játék alatt is. Ha jól tudom még a JK1 is saját fejlesztés volt, de sajnos ott már nem volt nagy szám. Egyébként a legjobb 3D motor 94-ben egy "ismeretlen", csak MAC-en fejlesztõ csapat csinálta. A nevük Bangee (igen az a Bangee), és a Marathon c. sorozat grafikája az Unreal1-UT szoftveres renderingje körül volt akkor!
1994. Dark Forces. Szoftveres környezetben, VGA garfikával, remek sztorival, sok fejtörõvel és igényes játékmenettel az FPS történelem méltó darabja.
1997. Dark Forces II: Jedi Knigth. Szoftveres környezetben is futott, de a foga fehérjét, az akkoriban debütálló 3DFx-es Voodoo kártyákkal mutatta ki. A program igaz D3D-s volt, de így is Voodoo kártyán volt a legszebb. Igazi áttörés volt grafikailag, melyhez dukált egy MMX-es Intel processzor (166-tól) és 64MB Ram!!! Ez bizony akkoriban igen tetemes beruházásnak számított, de megnyugtatásképpen elmondom: 32MB Ram-al is tökéletes játékélményt nyújtott. A textúrák sokasága miatt kellett a 64 MB Ram. Erre a motorra épült egyébként az Indiana Jones and the Infenal Machine szintén Lucas Arts játék is. Ez év nyarán az Activision gondozásában megjelenõ Hexen II-nek is 64 MB memóriára volt szüksége... És az a Quake 1.5-ös motorjával dolgozott. Emlékszem arra az idõkre. Szeptemberben jött ki a Jedi Knigth, míg az év végén berobbant a Quake II, melynek grafikája, akkor mindent ütött... A motor a Quake 2.0-ás volt.
Visszatérve a Jedihez: A játék nagyon jó volt, sok újdonságot felvonultatott (erõ, lézerkard, ismét remek sztori és fõellenfél, nagyszerû és ámulatba ejtõ videók stb...) de valahogy mégsem hozta azt, amit a maximalisták (köztük én is) élvártak tõle. Immáron 2CD-n terpeszkedett a program, bár a winchesterre megelégedett az elõdje méretével megegyezõ 70 MB-al is. 140 MB körül volt a full installja.
Elérkeztünk a mához.
2002. Jedi Knigth II: Jedi Outcast. A sorozat legjobb tagja kétségtelenül. Igazából itt kristályosodott ki az amit a kezdetek óta meg akartak valósítani a programozók. A Lucas Arts kicsit mélyponton volt és kellett is a várva várt siker. Szerencsére a Jedi II meghozta azt és az egyik legjobb FPS lett a Medal of Honor mellett. Zseniális kardpárbajok, az erõ kihasználásának megvalósítása tökéletes és a fejlõdésrendszer implementálása szinte példaértékû. A fejtörõk ismét jól szerepeltek, a hangulat a csúcson van, de egyvalami nem volt az igazi. Ez pedig a gyenge sztori és a fõellenfél kissé irónista megvalósítása. Nem érzetük igazán azt, hogy egy dinófejû idegen, aki mellesleg az erõ birtokosa a sötét oldalon, igazi fõellenféllé váljon. Viszont a történetben szereplõ Luke, Lando stb... nagyon megdobja a játék hangulatát, nem beszélve a közös párbajokról és a lélegzetelállító grafikáról. A Quake III motor egyik legjobb megvalósítása ez. Minden szuperül néz ki, mégha egy kicsit úgy is érezzük a textúrák kissé sablonosak.
2004. Ez lehetne a következõ dátum. Ugyanis a Jedi harmadik része készül! Igen. Mégpedig szerintem a végre valahára egy igazán megérdemelt (ami az egyik legjobb lesz) motorral. Az új Doom motor hajtotta Jedi szerintem a lehetõ legjobb lesz, ami valaha is a Star Wars FPS világában megfordult. Nyilván nem lesz ennyire kiélezve az árnyék-fény effektus, hiszen az a Doom fajta horror stílus irányzata, de ebbõl a motorból, ha tényleg nekiülnek és profik teszik azt az utóbbi évek (vagy minden idõk) legjobb FPS-e készülhet el. Remélem a Raven fogja csinálni és kasszasiker lesz. Gépigénye nyilván nem lesz egy egyszerû eset, de azt hiszem ezzel mindannyian tisztába vagyunk.
Várjuk hát sok szerettel az új részt. Csalódni biztos nem fogunk benne!
Természetesen lesz! Mégpedig most kapaszkodj meg! Az új DOOM motor támogatásával... Állakat vissza!:)
A legelsõ Star Wars FPS (Lucasarts) a Dark Forces volt. Életem egyik legmeghatározóbb FPS-e. Talán az egyik legjobb is a mai napig szállingozó felhozatalban.
Volt benne agymunka, akció, jó sztori, kellemes grafika (mely állítólag saját fejlesztésû motorra épült és nem a Doom motorját használta- a fejlesztõk szerint) nagyon stílszerû, abszolult illeszkedik a korhoz és a Star Wars univerziumhoz. A program egy 486DX-2 66Mhz-es gépen már száguldott és mervelemez helyigénye mindössze 70 MB-ot tett ki. 1994-ben jelent meg. Egy évvel a Doom után, és a Doom2-vel egyidõben kb. Viszont értéke, hangulata (melyben negy szerepet játszott a kiváló John Williams muzsika) nagyságrendekkel elõzte meg a mindenkor legjobb FPS-ének kikiáltott Doom-ot. Akkori idõkre visszavetítve.
A legnagyobb újítás és ami szerintem kellett, hogy igazán beleéljük magunkat ebbe az amúgy sem mindennapi FPS-be a mentési rendszer hiánya volt. Azaz lehetett menteni, de ez a következõt jelentette: Voltak életpontjaid. És az aktuális pályán találhattál is plussz életet, mondjuk a secret area helyeken. Amikor lelõttek elfogyott egy életed és a játék ment tovább. Amikor azonban az összes életed elfogyott a pályát kezdhetted elõlrõl. Ez egy remek rendszer volt, hiszen így sok esetben taktikázni, osonni, lopakodni stb.. kellett, ami nagyban növelte a játékélményt a Hent menetû Doom után. Mivel a pályák kimondottan hosszúak voltak, ezért az ember jól meggondolta, hogyan teljesíti. És a szép az volt az egészben, hogy gyakran, szinte néhány lõszerrel kellett egy-egy szakaszt teljesíteni, ugyanis a pálytervezõk ügyesen osztották el az utánpótlás pontokat, és nem csak úgy "ledobva a földön" találtál meg minden kisegitõ csomagot.
Megvolt mindennek a helye. A sztori pedig rendkivûl jól illeszkedett a már amúgy is ismert Star Wars mozihoz. A helyszínek változatosak voltak. Nekem különösen tetszett, amikor ûrhajón kellett tevékenykedni és az ablakán kinézve látszott a tengernyi végtelen, de ami a legjobb volt, hogy a sebesség is érzõdõtt, azaz a hajó mozgott!! 1994-ben ez még nagyon nagy újdonságnak számított. Nem beszélve az igen jól sikerült textúrákról, ami egy az egyben visszaadta a Star Wars amúgy is remek hangulatát.
Szerintem a mai napig nem csináltak olyan jó textúrákat FPS-hez, mint a Dark Forces-ban. Azok a tipikus fehér falak a piros lámpákkál.... hmmmm... Na igen.
A küldetések során megfordulsz majd: Csillagrombolón, Száll³tóhajón, Jabba hajóján, Katonai Bázison, Erõmûben és még sok egyéb helyen.
Mindent összevetve ez a program méltán versenyezhetne a Half-Life-al és lagalább olyan jó is ha nem jobb, csak ugye a két program között van némi idõbeni eltérés (4 év), ami azért a számítógépes iparban nem kevés idõtartam.
Ez a MOD külön öröm számomra. Ha jövõ nyárra elkészül, nem kétséges, hogy végigviszem újra a nagy Dark Forces-t, mely a mai napig örökre bevésõdött, kellemes élményeket (és rengeteg anyázást- természetesen) szerezve nekem és hasonló játékostársaimnak.
Az erõ legyen veletek!
remélem lesz jedi knight 3
1. De ez nem a JK1, hanem az elõzõ rész a Dark Forces. 2. És pont a grafika miatt pakolják át JK2 alá.
Miért nem mész fel a magyar szerverekre?Van 1 pár,és mindig van fent valaki akinek kedve szottyan... Errõl az oldalról leszedhetsz 1 progit,ami látja az összes magyar szervert,nemcsak a jk2-höz hanem sok más játékhoz is!Ha valami baj van,akkor irj ide...
Gyerekek, tudja valaki miért nem lehet gammát állítani a játékokban? Gef2 MX-em van és egyszerûen hiába veszem csutkára a gammát, semmit se ér, töksötétben gyûröm a játékot. A monitoromon már nincs több fény. Driverfüggõ lenne? (Nv28.36)
Demot csinalni, visszanezni, stb, mindent ugyanugy ahogy a q3ban altalaban..
Miután megszereztem a fénykardot mit kell csinálni, meert nem nyílik az ajtó az összes követ összetörtem.
Nem,most már nem fog lesüllyedni!:))
Válasz wizy-nek! fogalmam sincs, hogy ezek milyen kódok, de csak pillanatnyi idejig viszik fel az energiámat. Örökélet és minden fegyver kód nincs a játékhoz?
JK2: v1.03 win-x86 May 3 2002 Initialising zone memory ..... ----- FS_Startup ----- ERROR: filename length > MAX_QPATH ( strlen(Star Wars JK II Jedi Outcast/GameData/mods/models/players/boss_purple/) = 70)
Nekem most ezt írja ki.Eddig ment...
Elakadtam, segítsetek. Most kezdtem el játszani vele és máris elakadtam. Amikor van 3 (piros,kék,zöld) kapcsoló, és milyen figurákat kell beállítani, mert nekem nem sikerült, és failt ír ki, tehát kezdhetem elõrõl ahol elmentettem. Tud valaki segíteni????
tudtok a játékhoz kódokat (örökélet, stb...)?
Wajk! Csak azt akarom mondani, hogy akkor JÓ JÁTÉKOT!!!
Végre 7 vagy 6 nap alatt (Bevallom, fogalmam sincs mennyi idõ alatt) sikerült végig vinnem a játokot. A kõtologatósrészen majd nem megõrültem, de egy szercsak véletlenül becsúszott a képbe egy gomb. A Dessant olyan tizedszerre sikerült kivonnom az élõk sorából. De akkkor 10 mp alatt! Ahogy eldobta a kardját, valahogy azt elütöttem a francba, na és hogy is mondjam, én voltam a gyorsabb :) De az idegesít, hogy én montam meg a barátomnak egy részen, hogy hogy kell tovább menni, és mivel neki több ideje volt, õ vitte elöbb végig. :) Szóval köszönöm mindenkinek, aki segített nekem a játékkal kapcsolatosan!!!!!!!!!!!!!
Köszönöm, ezt a beírást is most néztem, meg, hát majd megnézem mit tudok tenni!
Szívesen segítenék, de vogalmam sincs, hogy honnan tudod leszedni. :( Írd be a googleba!
És lenne nekem is egy kérdésem még! A jedi mkodot hova kell bemásolnom? Vagy a Jedi mod++3.0v az csak egy kiegészítõ???
Nekem viszont az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet letölteni a multiplayer módhoz patchet? Nem tudom, hogy számít-e, de XP prof. van fenn. Segítsetek! Köszi
Nézd meg a falak alját is! Az egyiken van még egy gomb, és hajrá!!
Most az utolsó pályán akadtam el, a három járatnál. Szerintem a tologatós köveknél kell valamit csinálni. Légyszives, segítdetek!
Hello
Megint segitségeteket kérem, mert már megint találjátok ki mit csináltam! Hát elakadtam... A mocsaras pályán vagyok, a 4 oszlopnál. Ott van is egy fénykardos robot. A leírás szerint, valahol baloldalon kellene lennie egy járatnak. És még egy mondat: SEGÍTSETEK PLS!!!
Igen. Már tovább jutottam. A sárga dobozokat kellett "megsemmisíteni". Az alatt is volt egy út. Most voltam az egyik legrosszab pályán. Ahol az elején a zöld lézersugarak vannak. De az elöttelévõn, az tök jó, amikor a végén meg kell küzdeni a 2 rebornal. Most annál a hülye riasztós pályán vagyok, amikor nem szabad, hogy BÁRKI megnyomja a gombot.
Hm.. erre már nem emlékszem :/
Ja biztos, már nagyon régen volt. Lényeg hogy tologatni kell õket. "Most ott akadtam el, hogy amikor megszerzed az elsõ jedi erõt, nem lehet normálisan eltolni a köveket... "
tolni meg csak elfele lehet.
A lényeg, hogy középen a földön egy csíkban ugyanazok a jelek legyenek sorban, mint amik a falon is vannak. Az teljesen mindegy, hogy a mintajel a falon jobb vagy bal oldalon van.
Hát sztem ugyanarról beszéltünk. A földön kõlapok vannak, mélyedésekben. Ha jobb oldalt van a jel és bal oldalon a kõlap, akkor át kell tolni jobbra, nem? Tolni meg csak szembõl tudsz.
Ok. Beírod google.com -on hogy jedi knight 2 walktrough, és kidob vmi ravengames.com címet. én 3-szor kellett, hogy megnézzek walktrough -t a játék során, ez volt uccsó, és szvsz a legjobb. De fpscentral.hu -n is van asszem.
A kapcsolók, ha helyesen állítottad be õket, akkor kinyitják a negyedik palló végén lévõ ajtót. Ha nem nyitják, akkor nem jól állítottad be az ábrákat valószinûleg.