Kaptam egy linket a demohoz. Ez egy kezdetleges (?) stádiumában lévõ játékot mutat, de azértérdemes megnézni. Tiszta S.W.I.N.E. Jó móka lesz ... a link:
Túl gyors vagy, lemaradt a link. Most tehát: http://www.nucleardays.com/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=209
Marhára várom már ezt a gémet is, mert anno a SWINE nagyon tetszett, de kissé rókabõr szagot érzek. Majdnem zsír ugyan azt kapjuk mint a SWINE esetében... Mondjuk még mindig jobb mint egy SWINE 2. Szal az a lényeg, hogy várom nagyon.
Kijelölöd, õket (nem látni), és jobb egérgombbal mozogsz velük, támadni meg az "A" gombbal lehet, bár amikor megtámadtam azt a magányos tankot, akkor kifagyott.
Nah lehúztam a trailer-t.Hát szép és jó!!De az akkor is hülyeség amikor egy Sherman szembõl kilõ egy Tigrist.Ugyebár annak a hátulja a sebezhetõ része....Amit a lángszórós katonák mûvelnek az is khm..érdekes.
Van néhány érdekes részlet, de az a PLUSSZ amit ez az RTS nyújt a többivel szemben, az maga az álom. Ennél jobbat én már nehezen tudok elképzelni RTS szinten.
Én igen.SPELLFORCE bár igaz,az már fantasy... Ha van idõd meg kedved töltsd le a hardwiredrõl a trailert mert megéri.
Megnéztem: Ez is lélegzetellállító, bár ebben már jobban kitûnik az ami mondjuk neked a PANZERS-ben feltünt... Már nem ugyanaz, nyilván, hanem más hiányosságok, ettõl függetlenül korszakalkotó a Spellforce is. Viszont a PANZERS-t én még ettõl is sokkal jobbnak érzem. Ebben szerepet játszik az, hogy iszonyat durva az anim, meg az is, hogy nagy PG rajongó voltam és a PANZERS visszahozza ugyanazt a feelinget, de már gigászi 3D-ben, ahogy azt megálmodtam és ahogy azt kell.
Jajaja nagyon ott van. Nézi az ember a videót, ami olyan mint más játéknak a trélere, mert az elejétõl a végéig megvan a története; és fennakad ilyeneken, hogy lángszórósok stb.; és akkor rájön, hogy ez egy RTS játék! Egy RTS, amit pár éve még izometrikusan nézhettünk volna, most meg kidõl a kerítés, behorpad az út, meg minden!
A www.pcdome.hu-n van is egy kis interjú a játékról, nem semmi ami benne lesz az egyszer biztos! Olvassátok el! Ez a progi ha nem lesz etalon, akkor dögöljek meg:)
Na oké!Akkor adok neked egy lángszórót és mutatok egy T72-est is!Ezt most full komolyan mondom.Aztán rohanj neki!Szerinted van esélyed??lol.. Nem a játékot akartam lehúzni csak egy megjegyzés volt.Egy ilyen játékban pedig igen is számít,hogy ugyan már a gyalogság elleni fegyvert ne páncélos ellen használjuk. A te kedvedért,hogy érthetõ legyen:JÓ LESZ A GAME!!
Lángszórós gyalogos egységgel lehetõség van az ellenfél tankját elfoglalni. Pár lángszórós felmelegíti a tankot, majd annak legénysége távozik. Ez persze most nem túl reális, de itt inkább mint taktikai megfontolás került elõtérbe és azért a PANZERS játék, mégha egyik célkitûzése a fejlesztõknek az is, hogy realisztikus. Egy pont a realisztikusság oltárán elvész, de amennyi viszont benne van, azzal bõven átbillen a mérleg a nekünk jobban tetszõ oldalra. Értsd: Mi játékosok jól járunk...
Na persze azért nem kell kezeteket lábatokat törnötök erre a linkre. Én most töltöm és szanaszét van terhelve a szerver. Gondolhatjátok... Nekem 200 bit/s -al jön lefele (pedig ADSL vonalam van) ami a letöltésmanager szerint úgy 80 óra letöltési idõt jelent. Mindjárt meg is szakítom mert így sosem jön le. Biztos hamarosan fent lesz minden games oldalon.
Ahhoz képest, hogy tavaly jelent meg, még csak errõl az egy helyrõl tölthetõ csak le. Hiába keresgélek a neten sehol sincs fent. Mégcsak nem is írnak róla. Akkor gondolom te már láttad. Milyen? Dübörögnek benne a tankok? Vagy legaláb van benne egyetlen tank ami megmozdul? Esetleg néhány gyalogos körülötte? 70 mega a demó ebben már csak lennie kell valaminek. A letöltésem egyébként leesett 8 bit/s -ra így már 378 óra a letöltési idõ. Nem lehet valami túl régi az anyag ha ennyire cibálja lefele mindenki.
Kicsiny hazánk egyik büszkesége, a Stormregion csapatának II. világháborús próbálkozása ismét megörvendeztetett bennünket némi képi matériával. A Codename: Panzers megjelenése mellett további reményteljese mosolyra ad okot, hogy a srácok az idei évre már egy expanziót is beterveztek, úgyhogy a taktikai elemekkel bõvített szórakozás garantált. Három új screenshotot és öt friss work-in-progress képet találhattok a galériában, melyek már a kezelõi felületet is láttatni engedik. Katt !"
by 576.hu
Jól tippelek, hogy a Panzer II-est mutató képen, alul a kezelõfelületen a páncélvastagságot jelölik? Ez igazán jó kis próbálkozás lenne a realitás felé egy RTS-ben. Na mondjuk külön páncélzata van a toronynak, ami a PII-esnél 30 mm, a tetõ pedig cirka 10 mm tehát felülröl jobban sebezhetõ. Ez mondjuk akkor érdekes ha egy repülõ végiggéppuskázza a tetejét. A képek alapján pedig repülõk szép számmal lesznek a Panzersben.
mozgékonyság nagyon érdekelne, hogy milyenre kalibrálják. tankok (+ a páncélos egységek) mennyire fordulnak, állnak meg, vagy éppenséggel hogy "repesztenek". igaz a videóban szépen áthajtanak mindenen ...
remélem lesz benne "Király Tigris" ! (igazi monstrum)
Remek akció közeli képeket fogtunk radarjainkkal a Panzers kódnévre hallgató projektbõl ma reggel. Érthetõbben: féltucatnyi látnivalóval tudunk szolgálni a hazai Stormregion világháborús üdvöskéjébõl, amely még idén tavasszal szándékozik felkavarni az RTS-ek frontján utóbbi hónapokban uralkodó állóvizet. Ezúttal egy igazán destruktív ostrommal és annak következményeivel szembesülhetünk, most rögtön a galériában."
Az a problémám, hogy a képek alapján már-már túl jónak tünik... Remélem azért nem lesz csalódás. Az is elgondolkoztat egy picit, hogy máris bejelentették a küldetés lemezt, amikor még meg sem jelent a játék. Valószínûleg azért, mivel máris tudják mit kellett kihagyniuk a játékból és azt majd a küldetéslemezben pótolják. Ismét a Sudden Strike jut eszembe. Megjelenéskor egy összecsapott alkotásnak tünt (a sikere ellenére is)csomó létfontosságú egységet/elemet nem tudtak belerakni. Majd megjelent az addon hozzá és egy teljesen más játékot kaptunk. Bármennyire türelmetlenül várják a rajongók, azért a jó munkához idõ kell (rengeteg idõ). Egy 2. vh-ús rts-be hihetetlen mennyiségû egységet kell beleépíteni azok megfelelõen modellezett tulajdonságaival. Csak a Sud modjaira tudok utalni, amelyekbe még százával kerültek bele egységek, sokszor olyanok amelyek igazán meghatározók voltak (pl. sud1-ben nem volt benne a német flak 88, ami pedig igazán meghatározó fegyvere volt a vh. elsõ szakaszának). Eszembe jut egy interjú a készítõkkel a SWINE kiadása után. Mondták, hogy hihetetlen mennyiségû ötletet kellett kihagyniuk a játékból, a megjelenési dátum miatt. Talán ezért is nem durrant akkorát. Gondoljunk csak a gyalogság teljes hiányára. Ott is elkezdtek egy remek kiegészítõt, amibe már megpróbáltak bepakolni mindent, de a kiadó nem tartott rá igényt. Igazából az lenne a legjobb, ha a Panzersbe a készítõk minden ötlete bekerülne, a kiegészítõ lemezre pedig már a kiadás utáni ötletek, játékosi visszajelzések, speciális vagy kis mennyiségben gyártott új egységek kerülnének. Tehát az lenne a funkciója ami a neve is takar. Kiegészítene egy remek játékot, nem pedig befejezne egy befejezetlent.
Megnéztem az exkluzív videót a gamestar mellékletén, és iszonyatosan tetszett, nagyon jó lesz szerintem, már csak azért is, mert a s.w.i.n.e az alapja (motor, fejlõdés stb.) kicsit továbbfejlesztve, nem lehet elkurni, megint elõvettem a decemberi gamestar mellékletet és végigtoltam a s.w.i.n.e-t nagyon várom a panzers-t...
"Panzers infóhegyek + képek !
GamersHell-es barátaink ezúttal a Panzers producerét kapták el egy hosszabb beszélgetésre és faggatták a késõ tavasszal/kora nyáron érkezõ remeknek ígérkezõ világháborús RTS titkairól. Az úriember nem volt szûkszavú, minden kérdésre szívesen válaszolt, ráadásul négy darab friss képet is elõrántott tarsolyából. A beszélgetés kivonata következik:
Katonáinkkal épületekbe hatolhatunk be, bunkereket építhetünk, illetve speciális egységeket alkalmazhatunk Utánpótlást biztosító repülõgépek nem lesznek a játékban, viszont a repterek fontos szerepet kapnak egy-egy misszióban Legalább négy multiplayer mód várható: Co-op, Capture the Flag, Deathmatch, illetve olyan móduszok is szerepelni fognak a játékban, melyekben a frontvonal tartása, vagy az ellenséges vezér likvidálása lesz célunk A jármûvek javíthatóak lesznek a technikai személyzet által Karaktereink több mint 3000 modellezett mozgással bírnak majd Három kampány lesz: 12 misszióból álló német 39-42 között, orosz 8 küldetéssel 41-45 között és a szövetségeseké, kikkel 44-45-ben vitézkedhetünk 10 misszión keresztül. Mindegyik lineáris A CDV igen erõsen támogatni kívánja a mod-készítõket, így akár utánpótlás is várható a program megjelenését követõ hónapokban."
Sokkal részletesebb lesz az egységek kidolgozottsága a Codename: PANZERS-en, mint eredetileg tervezték. Az eddigi 800 poligont megemeltek egészen 3300-ra, így felismerhetõek lesznek a fegyverek, felszerelések, sõt akár a katonák arckifejezése is. Hogy jobban elképzelhetõ legyen a változás a hivatalos honlapon megtekinthetõ a régi 550 poligonból álló katona és az új 3300 poligonos is."
Na, nem szeressük az ilyet! Most olvastam a Codename Panzers német oldalán, hogy a megjelenést megint nem a mi javunkra módosították. A jelek szerint kedves német barátaink már júniusban élvezhetik a kész verziót, míg minden más átirat (angol, francia, és így tovább) csak !!! SZEPTEMBERBEN !!! érkezik. Mindigis ez volt a gondom a CDV-vel.. nagyon hazafelé hajlik a keze. Nade ennyire? Ez már... najó, nem mondom ki.
Újabb finomságok derültek ki kis hazánk következõ nagy reménységérõl. A Codename Panzers játszható demója május elején kerül fel a net kesze-kusza világába. A hivatalos oldala továbbá felvillantott néhány új képet is, melyen eleddig nem látott egységek bukkantak elõ. Még egy szerényebb bicikli is látszik a horizonton :) Erretessék
Elvileg a német demo megjelent. Most olvastam, hogy valamelyik német újság cd mellékletén jelent meg. Gondolom perkált az újság rendesen, hogy náluk jelenhet meg elõször. Na szétkukkantok a neten, hátha már felpakolta valamelyik germán gamer :-)
Találtam hozzá egy trailert. Codename Panzers Nos ezt nézve vegyes érzelmeim vannak. Egy adag Frontline Attack, Sudden Strike köntösben, AK vs. DR engine -el. Baromira szaladgáló egységek. Tankok repesztenek mint egy villanyautó. A gyalogosok meg pont úgy szaladgálnak mint a Frontline Attackban.
Na rátaláltam egy újabb hírre. A német Gamestar ajándékozta olvasóinak cd-jén a német demo-t.
Panzers multi infók
[2004-04-29 @ 20:56 - ZeroCool]
A hazai Stormregion éjt-nappallá téve munkálkodik kis hazánk következõ világsiker várományos alkotásán. A Codename Panzersrõl már nagyon sok infót tudunk. Most azonban még több érdekességre derült fény. A hivatalos oldal tanubizonysága szerint 30 egyjátékos küldetés lesz. Mindemellett különféle multi módok is várják majd a játékosokat. Ezek egészen pontosan a következõk: Assault, Skirmish, Deathmatch, és két ráadás. Az egyik a Coop Mode, melyben többen végigvihettek küldetéseket. A másik a Domination, épületeket kell megvédenünk, vagy leigáznunk.
Mi meg már javában a hétvégére készültünk amikor... Megérkezett a legígéretesebb hazai fejlesztés, a II. világháborús RTS Codename: Panzers 211 megát nyomó singleplayer demonstrációja. Az egy missziót tartalmazó bemutatóban a varsói pályán tesztelhetjük a szépséges látványvilággal felruházott alkotást. Letöltéséhez egyelõre csak külföldi lokációval tudunk szolgálni, azonban már dolgozunk azon, hogy minél elõbb lokálba is felkerülhessen. Addig is türelem!