Úgy tûnik hasonló az érdeklõdési körünk (SL, LFS, Nascar...), szimulátorok. :) Ha valakinek van észrevétele a demóval Kapcsolatba ne tartasa magába. Elsõsorban az AI érdekelne... Nem bírom ki hazáig. :)
A képeken már lehetett látni, hogy a törésmodel jobb mint az eddigiek. Nem akartam túl brutálisnak tûnni, hogy ez után érdeklõdjtek. :) De mostmár érdekel!! Mi marad a kocsikból egy "szembefordulásos tökiggáz" után? :)
ez már egy mésik kérdés. :) Amúgy részben van mert a gravitáció és az elemek eldeformálódásához köze van ám a fizikának. :) Mondjuk gondolom, Freak te meg az autók viselkedésére gondolsz. :) Engem mind2 érdekel. :)
Sajnos en sem tudok tesztelni, mert dolgozok:(( De azert egy frontipuszit csinaltam:))) Ket percet mentem, de jo! Tetszik. Oldalrol koccantunk egy kicsit, es mar valami reszelte a kereket... Itt van ket kep, csak kutyafuttaban:
süti! Gondoltam, hogy dolgozol, csak úgy eltûnntél azt hittem leálltál gémelni. :) Jók a képek... Jó lesz ez a játék. :)
Számomra elég meglepõ a program. Nem nagyon szoktam a Nascar sorozatot cockpitbõl nyomni mivel ehhez a nézethez sok gyakorlásra van szükség - helyette inkább a motorháztetõ nézetet szoktam az online versenyeken alkalmazni. Most azonban kipróbáltam cockpit nézetbõl a programot (elsõ sorban a koszolódás miatt) és meglepett, hogy 98%-os ellenfelekkel szemben is esélyem van a gyõzelemre sima fast setuppal. Képzeljétek el majd akkor milyen eredmények lesznek itt rendes beállításokkal.
Grafikailag és fizikailag nagyon rendben van a program, a hangok és a törések szuperek, az ai végre megfelelõen közlekedik (már olyan is történt velem, hogy négyen fordultunk egymás mellett a kanyarban), de az erõsséget még be kell majd lõniük.
Remélem valaki majd elkészíti a 2003-as évnek megfelelõ erõviszonyokat, mert ez így elég illúzió romboló.
Ja még valami... Minden híresztelés és információ ellenére a program tökéletesen fut DirectX 8.1 alatt is.
na most nézem meg, fél óra múlva eredményhirdetés
na megvolt egy gyors teszt, akkor értékelném
Látvány: tökéletes, még szebb, mint az elõzõ (persze várható volt)! Ami legjobban megdöbbentett, az a cockpit nézetben tapasztalható jelenség, amikor egy másik autó ÁRNYÉKOT VET A FÜLKÉN BELÜLRE!! Hihetetlen nagy fílingje van, bár sajnos, amíg egy 300x100-as részen lehet csak kilátni, addig én maradok a kevésbé realisztikus motorházas nézetnél (ami igazából a tetõrõl van véve). Füst, por kegyetlen jók, és mindez full HIGH beállítások mellett lazán szalad egy szar MX440-en!!!
Hangok: a másik döbbenet.... Ha a 3D be van kapcsolva, egyszerûen magába szippant a versenyélmény, a fal mellett fülsüketítõ a motorzaj, és eleve a motorhang változatosabb, szebb.
AI: valószínûleg gyúrtak rajta, mert sokkal kevesebb a hülye koccanás, rázós helyzetekben mostmár a gép is hajlandó a saját hátrányára dönteni, és a draft train egy olyan szintû alkalmazásával találkoztam pár kör alatt, amilyet az elõzõ részben csak nagyon ritkán tapasztaltam.
Kérdés: kedvenc superspeedway-emet, Talladega-t átépítették??? Vagy mitõl lassult?? Eddig az összes részben 180 MPH fölött padlógázzal lehetett venni a kanyarokat, most meg le kell engedni 175-ig LEGALÁBB. Arról nem is beszélve, hogy kinézetre sem ismerõs, sokkal de sokkal meredekebb kanyarokra emlékeztem..... Lehet, csinálok pár összehasonlító shotot....
hihi, 175MPH visszavonva, rendes setuppal minden a régi 190MPH körül lehet szaggatni :D
de kinézetre akkor sem ugyanaz........
Igen a "vonatozas" mar kellemesebb. "Engedekenyebbek" az ellenfelek. Nehany koros "tapadas" utan elore ugrotam egyet, es meglepodtem, mert normalisan beengedtek. Persze csak annyi helyet adtak, hogy eppen befertem:))) De ha csak beprobalkoztam, es nem volt akkora az elonyom, akkor mintha ott sem lettem volna:)))
másrészt meg (úgy vettem észre) sokkal pörgõsebben taktikáznak draft közben, most nem egyszer találtam magam egy dupla "train" belsõ részébõl hirtelen egyedüli harmadikként a külsõ íven, és már vehettem is elõ a zsepit, hogy búcsút intsek nekik
VISZONT ugyanezt az AI magában is eljátsza, tehát a többiek is kerülnek hasonló helyzetbe
olvastam hogy ez lopott demo:)) es majd jon a Papy altal kiadott mert szerintuk ez nem tukrozi a valosagos alapotot:)
Nascar estet tartottam:)) Egy tucat baleset, motor leegetes, defekt stb. Es mind a futamok vege fele, jo poziciokban. Alig tudtam rendesen beallitani, hogy vegig tudjak menni egeszsegesen, es meg jo helyen is vegezzek. Aztan csak osszejott egy "komoly" 5. hely. (90% AI, 17 kor) Igy hosszabb teszteles utan, tenyleg jo ez a game. Es az FFB valami brutal. Nagyon reszletes, es kegyetlen eros. Azt hiszem, komoly Nascar szezonnak nezek elebe:)))
De még nincs kinnt a teljes nem? Vagy a demót nyúzod ennyire... Furdal itt a kíváncsiság.. :))
Nekem a legszembetûnõbb változás, hogy már D3D-ben is olyan gyors a program mint OpenGL -ben. A fizika és a felling csúcs és a hangok is jobbak lettek. Ez tipikusan az a szimulátor (játék) amelyik megéri a pénzét.
Alexease van egy segéprogram aminek használatával akár 150 körös versenyeket is futhatsz a két demó pályán.
Toya: Koszi, meg van! Meg nem hasznalom, mert a 17 koron belul is problemaim vannak:(( MaTriX: Ha lesz majd egy normalisabb futam, es ha nem felejtem el, akkor teszek be parat.:))
Amugy van egy kis problemam (leszamitva hogy bena vagyok:)): Az elso neheny verseny a beallitasokkal telt. Hutoviz felforralasa, motorbeeges, fust, kerekkopas, defekt stb, es meg nem is haladtam... Most mar eleg jo a beallitas, 190Mph folott tudok haladni, de csak rovidtavon:( Nehany kor alatt a hutoviz elkezd melegedni - mar nem foralom fel:)) - es az olajnyomasok/hofokok kautikusak. 5-7 kor utan, egyszeruen csokken a vegsebesseg fokozatosan. A 10. kornel, mar csak 170Mph kornyeken van. Valami otlet?
ez nagyon jól hangzik. Alig várom. Az jó ha ennyi mindenre kell figyelni. Mondjuk inkább akkor jó ha az AI viszont nem vérprofi, mert akkor csak szívás. :)) Nem kellenek annyira képek, csakha tényleg minimálisan veszi igénybe az idõdet... belekukkantanék így képeken keresztül... Marha jó lehet, hogy közel 300-al repesztessz és egyszer csak minden lámpa pirosan villog. :) Olajnyomás, víz... :) Király lehet...
Magas Grill Tape értéknél nem jellemzõ a lassulás sokkal inkább a motor felrobbantása. Egyedül mész a pályán akkor változik a körök múlásával a sebességed ennyire ? Nem draftolás közben vagy úgy hogy tolnak hátulról ?
Miért nem jó neked a Jasper Racing Team beállítása ? Az legalább valóban Nascar setup :-)))
A linkek a kepen (remelem:))
Az is tetszik kegyetlenul, amikor egy kicsit-nagyon lekoccolom az autot, es kiallok a pitbe, amig dontogetik az autot jobbra balra, kereket cserelnek, tankolnak, kozben leszedik a serult motorhaztetot, es atom hangos kalapalasok kisereteben, "kifemmunkazzak" a kasznit. Persze ez csak hosszabb versenyen szamit, mert eltart vagy egy percig.
"Magas Grill Tape értéknél nem jellemzõ a lassulás sokkal inkább a motor felrobbantása"
Erdemes bekapcsolni az INI-ben a szel hangjat (nalam alapban ki volt kapcsolva).
Amugy csak tesztelem a jatekot (Demo), azert a sajat beallitasok. Regebben nem volt szerencsem hosszabb tavon Nasar-hoz, mert nem volt kormanyom. Mivel nem voltam egy Nascar megszallott, es bill.-lel igen benan ment a dolog, igy sajnos nem sokat foglalkoztam eddig a dologgal.
Én ezzel tisztában vagyok. Olvasd el mi is jelentkezett Alexease-nél...
"190Mph folott tudok haladni, de csak rovidtavon:( Nehany kor alatt a hutoviz elkezd melegedni - mar nem foralom fel:)) - es az olajnyomasok/hofokok kautikusak. 5-7 kor utan, egyszeruen csokken a vegsebesseg fokozatosan..."
Azert tesztelem a jatekot, mert eleg sok komoly ujitas is van benne. Rengeteg a grafikai es hang, de a sok fizikaval kapcsolatos ujdonsag ami igazan erdekes.
A doksit olvasgattam es "szakikat" kertek fel az uj dolgok beallitasara, beepitesere.
Pl. - Teljesen uj dolog, hogy Bump mappolva van a palya, es nem csak latvany szempontjabol, hanem ezek mint uthibak vannak jelen, es erezni is oket rendesen. - A gumi melegedest, kopast, nyomast, a Goodyear segitsegevel allitottak be. Most mar fugg a valtozo idojarastol, pl. beborul az eg, felhok, felho arnyekok az uton. - Az aerodinamika is ujra lett alitva. Sokkal reszletesebb a "szelarnyek", legellenalas, szel szamitas. (Ez tenyleg tetszik. A kijelzon folyamatosan latom az allandoan valtozo szel erosseget es iranyt, es rafordulva egy kanyarra, igen csak jol "beletep" a szel az autoba. A szel hang bekapcsolasa utan.)
vágom, de gondolom ott több rossz dolog történt egyszerre, ezek közül talán az egyik a túl magas grille tape érték
Igen a Grille tape is sokat szamit. Tesztelgettem. Jobb erdedmeny is ertem el motorikusan, de el is lehet frankon cseszi. Plusz idojaras fuggo. Tiszta, meleg, borus, huvos, szeles idoben mas-mas az eredmeny. Ha jol emlexem melegidoben allitottam a Grille-t, akkor meg jo idoket mentem, es utana borus, jo szeles idoben volt a lassu, szenvedos ido, sebesseg. Ha jol lattam, "fagyott" is a motor. Kozbe rajottem, hogy komoly gumi problemaim is vannak (futomu beallitas). A gumihofokokat nezegetve, es a visszajatszast, igen sokat "radiroztam". Ket kor alatt bemelegedett, azutan mentem a legjobb koroket, utana csak fokozatosan egyre rosszabb lett... Ezek az idojaras fuggo motor/gumi melegedesek, jo kis meglepeteseket, fejtoreseket fognak szerezni.
Amugy a "gyari" beallitasok biztos hogy tutik, de elvezem, hogy ennyi mindent szamol a progi,amit latni, erezni.
nem is hinnéd, mennyit számít a Grille Tape.... pl. ha egy komolyabb létszámú mezõny hátsó részébõl rajtolsz, nem árt alacsonyra venni, mert bár ez lassít, de mivel nagy a valószínûsége, hogy végig valakinek a seggében fogsz draftolni, meggátolja, hogy 2 kör alatt elfõjön a vized az elõtted haladók forró kipufogógázaitól... persze meg lehet próbálni "kihajolni" a draft trainbõl egy kis hideg levegõért, de egy superspeedway-en alacsony Grille Tape állásnál, 190 mérföldnél ez tuti bukta, már ami a helyezést illeti, szóval inkább lassabb pályákon mûködhet
vagy úgy taktikázol, hogy mindig te vezesd a train-t, de ehhez már inkább szerencse kell, mint rutin, szándékosan majdnem lehetetlen összehozni, és különben is túl kockázatos
Vagyis mar arany, csak holnap jelenik meg... Bocsi.
A UsPits-en mar a veglegest teszteltek. Azt irjak, hogy maximalisan azt kaptak, amit vartak, sot meg egy kicsit tobbet is. Itt van egy kis meglepetes is:)) MS-VMW video, 370kbyte NR2003 Surprise Es ket kep.
Ezzel vitatkozom, ha megfelelõ rutinod van akkor egész versenyeket tudsz végig vezetni akár Daytonában vagy Talladegában :-) Mondtam, hogy gyere játszani ma láthattad volna, hogy nem szerencse kell hanem rutin és az AI ismerete...
én konkrétan arról beszéltem, hogy az egész versenyen CSAK a draft train legelején haladsz, szerintem ezt lehetetlen megcsinálni, így vagy úgy de mindenképpem eléd kerül valaki, és akkor szivacs, ha túl magas a grille tape
Gozomsincs:) Meg nem probaltam, meg csak 83%. Az elso, "nem hivatalos" Demo utan a Papy azt mondta, hogy az nem tukrozi a vegleges alapotokat. Hogy ez mit jelent, gozom sincs. Lehet, hogy egy reklamtablan elirtak a szoveget...
... hogy se a Papy se a Sierra oldalán nincs NR2003 demo. :O?
A lenti link mar nem muxik:( Nekem meg lejott onnan:) A BlackHole oldalan van par link, akit erdekel: http://www.bhmotorsports.com/ Latvanyban javult es FPS-ben. (1024x768, full max, a startnal az elozo demo 18 fps, most 35 fps folott. Es folyamatosan tartja is.