Ez a Moto3 elmebeteg osztály. Annyira egyformák a motorok, csapatok s profik a fiatalok, hogy végig oda vissza kell előzni, támadni, védekezni a győzelemért. Nagyszerű volt!
Ígyan,remélem az idei év izgalmasabb lesz,de szurkolok is M.M.-nek hogy meglegyen a 3. címe :)
néztem én is drukkoltam Bayliss-nek, de csodák nincsenek sok minden hiányzott még neki...erőnlét, motorbeáll. az első futamon így is szépen helyt állt, és a másodikon is 5 körig bírta a tempót, aztán szakadt le. A tempója még megvan, csak nem tudja megtartani.
SBK első futamot még elkaptam éjszaka. 3an oda vissza előzték egymást az utolsó 4 körben az első helyért.
Vadállat volt!
Meglett Talma motorja:I
– A motoros csapatom bázisán vannak a robogóm alkatrészei. Olasz szerelőink megígérték, hogy megpróbálják összerakni – árulta el Talmácsi. – A lényeges alkatrészek megvannak, de még nem tudom, hiányzik-e valami. A világbajnok motorom festését idéző karosszériaelemek sajnos megsérültek, amikor szétszedték a gépet, de legalább előkerültek. Amikor tavaly kiderült, hogy megvan a robogóm, abban bizakodtam, idén tavasszal ismét használhatom. Talán megvalósul az álmom. Ezért persze a rendőrségnek is hálás vagyok.
"felfüggesztett börtönbüntetést kaptak"
Addig amíg megint nem lopnak...
ahhoz mit szóltok,hogy a kis Miller gyerek kihagyja a moto2-t,és egyből a moto gp-be kap motort jövőre? Az LCR igazolta le. Ő lett második idén a kis Marquez mögött. Loris Baz az SBK-ból nyargal át a királykategóriába,mindössze 2 győzelem és 5 dobogó volt a mérlege abban az osztályban,Bradl csapattársa lesz. Na ő rá nagyon kiváncsi leszek
Szerintem nem túlzás kijelenteni,hogy lennék az apuka helyében,óriási dolog ez
Amikor beteszed a kártyát akkor egy hétig minden elérhető lesz, utána már csak az alap, aktíválás után pedig az a csomag amit választottál. Nálam mindkettő van, de a Digi-t visszamondom...csak a MotoGp miatt volt, ráadásul műholdas, mert itt csak az volt lehetséges....annak meg semmi köze a HD-hoz.
valószínűleg ezért tudott feljönni a Yamaha,mert már jövő évre koncentrált a Honda. Tavasszal kiderül,ha megint Honda pole-al meg győzelmekkel indul a szezon akkor bejött a jóslat
Szvsz már nem a legjobb, Indianapolis-ig még éreztem hogy igen. Ott a Yamaha fejlesztései annyira jót mutattak, hogy azóta csak kanyarbemeneten/féktávon tartom jobbnak a Honra-t, mindenhol máshol a Yamaha. ...bár szvsz az idei motorra már semmit nem fejlesztett a Honda, amióta ennyire zsebben a VB cím, már a jövő évi motorban gondolkodnak.
Zsenialis tenyleg. Nyilvan a legjobb gepen ul, ez nem vitas, de hogy ennyire biztos kezzel vezesse azt a motort gyakorlatilag mar 2. eve ez hihetetlen. Csak ne szalljon el, szimpatikus srac
Egy limitált széria amit Talma világbajnoki évében dobott piacra az Aprillia, ezért is volt kedves Talmának.
Budapesten ha valaki motorral közelekedik, akkor ez a legjobb arra Talmának is. Kicsi, fürge, a célnak tökéletesen megfelelő. Nyilván van neki aszfaltszaggatója is, de ugye az nem egy nagyvárosba való ( hanem versenypályára ). Az szomorú hogy egy mélygarászból is szó nélkül elvisznek egy motort, annak tudatában hogy te fizetsz egy szolgáltatásért és úgy hagyod ott a gépet, hogy az bitonságban van a tolvajok, a károkózók és minden elől ami a nyílt utcán érheti azt...
Budapest — Zsarukézre kerültek a Talmácsi Gábor (33) robogóját ellopó tolvajok. A tetteseket elfogta a rendőrség, de a járgányt már darabokra szedték a tettesek, és alkatrészként eladták egy orgazdának. Így aztán nem biztos, hogy valaha még használhatja a kétkerekűt a 2007-ben gyorsasági motoros világbajnoki címet szerző sportoló. Talma még július 11-én vette észre, hogy lakása mélygarázsából eltűnt féltett kincse. A rendőrök tegnap elfogták K. Richárdot (22) és Sz. Ádámot (22), akiket M. Zoltán (36) bérelt fel a motor ellopására. Mindhármukat letartóztatta a bíróság. – Még nem kaptam hivatalos értesítést, de örülök, hogy elkapták a tolvajokat. Abban bízom, hogy a motor alkatrészei is azonosíthatóak, előkerülnek, és össze lehet majd szerelni. Nagyon a szívemhez nőtt – mondta Talmácsi.
Hm szerintem ez lesz az, köszi! Pedig a blog.hu-n végig néztem minden 'gumi'-val kezdõdõ blogot, de ezt nem írta, vagy átsiklottam :D
A legutóbbi motogp verseny végén a kommentátor (digisportos verzióban) említ egy blogot, ahol a motogp történelmérõl meg hasonlókról lehet olvasni, de nem értem a címét. Valami gumi****.blog.hu, vagy ilyesmi, de nem értem. Valaki nem ismeri ezt a blogot?
Nagyon nagy gratula a kis csávónak,20 évesen,elsõ évében a nagyok között rögtön világbajnok,egészen kivételes tehetség,DE még csak most jön majd a neheze,teljesen más lesz jövõ tavasszal úgy a motorra ülni,hogy õ a címvédõ,mindenki rá kiváncsi,és óriási lesz a nyomás rajta. Ha kezelni tudja,és ott folytatja,ahol abbahagyta,akkor sok-sok szép év áll még elõtte :)
Azá csak behúzta a kis Marquez. Mikor a Nyalóka összezúzta magát, már akkor majdnem biztos voltam benne. Ellenkezõ esetben nem lett volna ilyen egyszerû :) Ettõl függetlenül maximum grat. A moto3 sem volt semmi :) Csak egy bajom van a motogp sorozattal(nem csak nekem), h tényleg túl nagy a spanyol dominancia. Sajna nem csak a pályán dõlnek el a dolgok, persze evvel nem akarom senki érdemeit kissebbíteni. Fájt a szívem, mikor a Dorna vette át a Superbike sorozatot is. Igaz ott angol gyerek nyert egy kawasakival de vhogy nem tetszenek a változások :(
Igazából a doki indult 125-ben, rá egy évre vb lett, aztán indult 250-ben, rá egy évre vb lett, majd indult 500-ban és rá egy évre vb lett, és egész addig vb volt, míg abban a peches évében a kentucki gyerek nem nyerte meg eddigi egyetlen vb-jét...persze még nyert utána is a doki vb-t :)
de az elsõ királykategóriás éve 2000-ben volt, igaz akkor még 500ccm-nek hívták és akkor második lett
Rossi esete nem sokban különbözik, a pályafutásától kezdve gyári motoron ült, az elsõ idõszak persze nem volt könnyû, de pl. a királykategóriában már óriási támogatása volt Doohan és a HRC által. Akkoriban nem is volt komoly kihívó...szinte csak a privát Honda-k. kétütemû idõszakban még a Yamaha, és a Suzuki is ott volt, de azért a fölény egyértelmûen a HRC oldalán volt.
Persze hogy nem említhetõ még a neve Rossi szintjén,még ha tényleg világbajnok lesz,akkor se. Rossinak úgy mond nehezebb dolga volt,neki nehezebben indult a karrierje akkoriban,mint most ennek a spanyol srácnak,vagy Lorenzonak akár. A spanyol motorosok mögött már 16 évesen olyan szponzorok gyülekeznek,akik mindent megteremtenek nekik,tényleg csak a gázt kell húzni a kölyköknek,és menni elõre. 2011-ben éppen betöltve a 18-at már csúcsmotort kapott elsõ Moto2-es szezonjára Marquez,és tavaly VB is lett. Nagyon nagy tehetség az biztos,idén amit mûvel elsõ évében a legnagyobb kategóriában,az szerintem egyedülálló,én nem emlékszek még egy emberre aki elsõ évében így ment volna,persze a technika is kurvajó alatta ez vitathatatlan.