Láttátok a másik oldala felõl is? Mert ott van rajta egy iszonyat ocsmány kipuff... Amúgy meg tényleg nem rossz, az "arca" kicsit fura, mintha nem tudták volna eldönteni, hogy egy lámpa legyen rajta középen, vagy két kisebb a két oldalán. A színe is teljesne jó, nem hitem volna, hogy nekem valaha is tetszeni fog egy fehér motor :)
Azon a padkán jött?-elég vad gondolat!Meg midjárt fake-et kiáltani egy sárba ragadt r1-re?
Simán elképzelhetõ,hogy jött lefelé,aztán egyre szarabb lett az út /látszik is/. Megfordulni,visszamenni lehetetlen,mert felfelé ugye még ennyire sem megy,megvárni míg felszárad 3 hét,szerencsétlen mit tehet nekimegy aztán lesz v.mi.
Amúgy egy túraendúróval krosszgumival lazán lehetne ilyenben motorozni.
Igazad van fake lesz ez! Nézd meg h az ülés meg a doboz ahol találkozik milyen! Mint valami robogó elejû fagyiskocsi... :D Ha arról a "párkányról" (sztem az a járda LOL :D )lecsúszik akkor olyat zakkant h nem vakarják le róla a mocskot fõnleg ilyen tisztára!
nemtudom lehet, de az R6 nem ilyenekre való, hát ha még azt nézem hogy Slick gumival ment oda bele, aztán a hátulja is televan "puttonyokkal" amit else bírna szerintem a gyári R6
elég valótlannak tûnik, bár ha ott a párkányon ment vele és csak becsúszott....mind1 nemtom :D
Nna, jó kis lavinát indítottam el. :) Az a lényeg, hogy minden motoros - közúti, pályázó, erdei, mezei - tartson össze mert ez így jó és szép! (Amúgy nem füveztem) :)
Egyébként sztem nincs 300ezer rendszámos motor. Kb 140 ezer lehet M.o.-on.
Csak azzal van gondom hogy mindenkit lelacsonyítasz aki nem jár pályára, vagy csak hétvégente teszi. - szerintem az a vasárnapi motoros aki hetente egyszer-kétszer elõveszi a motort hogy guruljon pár kilométert a környéken. Amit írsz azalapján viszont ide tartozik a 300ezer rendszámos motortulajdonosból legalább 295ezer. - szerintem attól még nem lesz "versenyzõ" valaki hogy lezúzta már magát meg a motort a pályán. Lehet hogy szimlán csak béna. Az még nem dönt két motoros tudása között hogy melyiknek hogy néz ki a ruhája/motorja. Értem én hogy mit akarsz modani csak szerintem túl radikálisan fogalmazol, plusz van benne egy adag lenézés is csak mert te pl. rendszeresen pályázol.
'Akinek a bõrruháján nincsenek 30 centis aszfaltnyomok,és fényesen csillog alatta a moci az vasárnapi motoros." mondatot nem nagyon lehet félreértelmezni. "
-a pályán ez van,mi ezzel a gond?
Aki hétvégente jár a pályára inkább csak hobby szinten,az miért nem vasárnapi motoros?Vagy az már versenyzõ?
Persze a gond azzal van aki az úton akarja megmutatni,mert aki a határt keresi annak néha át is kell lépnie azt.A pályán ha elsokall egy kanyart nyugodtan lemehet az aszfaltról,elõfordul gyakran hogy esés nélkül megússza.
Teljes mértékben igazad ven és egyet is értek. Csak az elsõ hsz-t úgy értelmeztem mintha nem léteze a két csoporton kívül más, ami nagyon nem igaz. Mellesleg asszem nem is tévedtem, a "Akinek a bõrruháján nincsenek 30 centis aszfaltnyomok,és fényesen csillog alatta a moci az vasárnapi motoros." mondatot nem nagyon lehet félreértelmezni. Én pl. azt tûzném ki célnak hogy épségben jöjjek le én és a vas is a pályáról, inkább legyünk lassabbak mint amit tudnánk. Ettõl nem hiszem hogy vasárnapi motoros lennék.
'zsír új verdán pózóló újgazdag köcsögöket,"-szerinted ilyenek nincsenek?Miért kell levonni azt hogy én ezt általában gondolom azokról,akik ritkábban járnak fel?
Sok negatív nagyarccal találkoztam már nyiltnapokon,-rájuk gondoltam-akik még egy 400-ast sem tudtak volna kimotorozni,persze Gsxr 1000-essel köröztek.Azokra értettem a jelzõimet,és nem mindenkire aki ritkábban jár fel.
Persze senkinek sem ártana ha kicsit motorozgatna pályán is,és rájönne hogy mennyi tartalék van a gumikban meg a fékekben,ami közúton ha gáz van életet menthet.
-õk pont nem a másikkal foglalkoznak,aki játszotta az eszét az mind közúti zseni volt,aztán kiderült róluk hogy egy normális ívet sem képesek tartani. Egyébként akik komolyan,nap mint nap motoroznak a pályán,egy se motorozik közúton azokból akiket ismerek.
"Azmeg hogy öregurasan körözgetünk a pályán értelmetlen azért kár felmenni!" - Ezért a kijelentésért téged ugyanúgy meg lehetne cimkézni mint ahogy te újgazdag köcsögöztél le kapásból egy csoportot. Azért az nyilvánvaló hogy az öreguras körözgetés után nem csak az a lépcsõ jöhet hogy össze-vissza csúszkálunk kifelé a kanyarokban mert csak két állást ismerünk a gázkaron. Elvégre a motorosok jó része a közúton se öregurasan megy, mégis csili-vili a motor alattuk. Pályán ezt sokkal nyugodtabban lehet csinálni. Én is inkább ott húznám neki a közút helyett, ha megtehetném. Még úgy is hogy a szigetelõszallagos gyorskötözõs bitumennyomos "vérprofik" lenéznek mert nem csak az szórakoztat hogy minden körben gyorsabb legyek mint az elõzõben. Ja tényleg, a legtöbb ilyen õstehetségnek van egy motorja utcára, plusz van egy pályamotorja (oké, az felébe-harmadába kerül), akkor miért is az az újgazdag akinek csak egy van és vigyázni akar rá?
Ja gyári idomok/mûszerfal/lámpák stb. le,üvegszálas óccsó fel,gyújtásrotor csere,slick gumi.
Eladáskor minden vissza,aztán nem értik hogy az idomok alatt miért rongyos minden,meg 15 ezernél miért csattog a vezérmûlánc,és miért lilák és szarrákopottak a tárcsák.
Aki meg csillivilli verdával akarja ugyanezt úgyis rábaszik,a sóderágy után gittelhet a fényezõ eleget.
Azmeg hogy öregurasan körözgetünk a pályán értelmetlen azért kár felmenni!
pályamotoros is vigyázhat a motorra, nem minden pályamotorosnak van arra pénze hogy 1 nap alatt elkoptassa a fékbetéteit, ha borul tudjon mibõl idomot cserélni
Ha felmész egy pályára és megnézed nyilt napokon hogy alázzák szigetelõszalagos gyorskötözõs pályagépekkel a zsír új verdán pózóló újgazdag köcsögöket,akkor látod a lényeget,és nem a fotókon.
Akinek a bõrruháján nincsenek 30 centis aszfaltnyomok,és fényesen csillog alatta a moci az vasárnapi motoros.
A piros üléssel pedig nem tudom mi a bajod, a tavaly elõtti fehér-piros r6-on is piros ülés volt. Sõtt a sárvédõ színe is ugyan ilyen volt a tavaly elõttin. :P