gratulálok, szép motor, igaz nem az én stílusom, de ugye motor-motor :) hogyha már CB, most láttam egy CBX1000 -est képesmotor.hu -n, hát kegyetlen a 6 henger :)
Köszi, szerencsére fejben rendben vagyok, már próbálgattam parkolóban...nagyon kezes, csak arra kell majd eleinte figyelnem hogy 7000 fölé ne nagyon pörgessem mert utána "ránt egyet" rendesen :DD...vasárnap megyek rutin pályára valszeg egy ilyen cb 400 -on fogok gyakorolni...
Én most kezdek újra motorozni több mint 15 év után, most 35 éves leszek. Régebben egy Simson-om volt, azóta semmilyen motort nem vezettem. Most vettem egy gyönyörû 2002-es CB400 SF vtech II -õt, és alig várom hogy túrázgassak vele, a jogsi nemsokára meglesz :)
Semmi poén nem volt benne... Csak Sportmotor.hu-n még régebben láttam egy adatlapot, amin egy CBR volt, pontosan nem emlékszem mi, és ezért kérdzetem:)
A vákumdob gyárilag is sok motoron létezik,azt a jelenséget küszöböli ki,mikor alacsonyabb fordulaton a szívócsõben nyomáshullámok alakulnak ki,ezért a keverék akárhányszor elhúz a fúvóka felett mindíg felveszi a benzint,ezért túldúsul a keverék. Több hengeres motorokon ezért kötik össze a szívócsöveket,egyhengeresen meg használják ezt a 'puffertartályt'.
voltam megézni a cuccost múlt héten SHOX viszonteladónál és a képen sajna sokkal jobban néz ki :) (lehet csak a füstös GT pelxi miatt) viszont ebben a boltban nem az akciós áron kínálták hanem 59.000Ft-ért :| aszonta a fószer ez az akció pesten szokott lenni, szóval a pestieknek jó, tehát így marad a webshopos megrendelés pestrõl :D
Ár: 59 900 Ft Típus: Integrál, zárt, verseny bukósisak Felhasználási terület: Utcai és versenymotorozáshoz Sisakhéj: M.D.C.F. karbon-fiber kompozit Csat típusa: Dupla-D gyûrûs versenyszíj Sisak belsõ: Morpho system, kivehetõ, cserélhetõ és mosható bélés
Plexi: - karcálló - dupla görbület (jobban ráfekszik a plexi a sisakra, áramvonalasabb - párásodást megakadályozó Pinlock rendszer (dupla plexi) - széles látótér - gyorsan nyitható és cserélhetõ
Szellõzés: Hármas ventilláció (alsó-felsõ-hátsó szellõzõrendszer). Venturi effect: ez az egyedülálló szellõzõrendszer úgy lett aerodinamikailag kialakítva, hogy mindhárom szellõzõ kinyitásakor turbulencia keletkezik és így nemcsak átáramlik a levegõ a sisakon, hanem "beszívja" azt. Ezáltal intenzívebbé válik a sisak levegõzése, "hûtése".
Különleges felszereltség: - 2 héjméret - orrvédõ - légterelõ állrésznél - festett minták - UV védelemmel ellátott festés - magas kopásállóságú fényezés - sisakzsák - Pinlock rendszer - Morpho system
jeee Hello all!! végre megtaláltam a nekem megfelelõ topicot:D:D:D
Az frankós, mert én tavaly már így vettem a mocit, viszonylag jó áron. Olyantól, aki nem tudta, hogy van tuningolva és jóféle cuccokkal, mert pl. Gianelli a kipufogó rendszer is rajta. De jól rácseszett, mert vett használtan egy SR50-et, ami mint utóbb kiderült, eléggé szét van hajta és a hülye meg se nézte megvételnél és kiderült, hogy a burkolat is meg volt törve egy halom helyen. A mocim meg jobban gyorsul hidegen is, mint az övé. Jah és persze 20ezerrel drágábban vette, mint én tõle a régit. Csõ!
Két öreg Jog 3KJ-m van. Csak télen meg szar idõben használom õket amikor könnyû takarni, arra ez a tökéletes típus. Könnyû, alacsony, és nem lehet benne túl nagy összegû kárt okozni.:)
Az igazság az hogy látásból ismertem fel a cuccot, de azon kívül amit leírtam sokkal többet én se tudok róla. Ha rákeresel a "stage 6 boost bottle" kifejezésre akkor több (magyar) online boltban is találsz ilyen cuccot, ahogy nézem 6-7ezer forint egy új. Hogy mennyire jó ez a Stage6 márka, vagy hogy ki gyárt még ilyet arról sajnos fogalmam sincs.
Köszi a segítséget! Annyit még kérdeznék, hogy egy jófajta, vagyis márkás, jó minõségû, esetleg mennyit kóstál egy új ára? Köszi és bocsi a sok kérdésért! Hy!