Szerintem nem annyira számít a kor, csak az, hogy mi tetszik. :) Én meg még csak 19 vagyok, de mondjuk nem is mondanám még a motoromat nagyvasnak, egy 250-es Honda, de tetszik nagyon. Lentebb van is róla egy kép. :)
Ez igaz. A gond csak az, hogy az ember minél több ideje dolgozik, annál többet engedhet meg magának. (Ezalatt csak azt értem, hogy ilyen fiatalon biztos nincs még pénzem rá, de idõvel meglesz.) Addig meg hanyagolom a choppereket.
Jah. Egy nagyobb gépre nekem sem nagyon lenne pénzem még (honnan is lenne? :) ). Legfeljebb egy nagyon öregre, ha eladnám a mostanit, de azt meg nemigen tudnám fenntartani.
Ilyen fizetések mellett nekem is kell még egy darabig várni a motorra. Nevetséges, hogy az államokban a minimálbéren 15-20 hét alatt megkeresed egy Suzuki GSX-R600 árát, nálunk meg dolgozhatsz érte majdnem kétszer annyi ideig. (És nem minimálbéren!!!) Na mindegy,talán egyszer majd nekem is lesz egy kis szerncsém, és a Fortuna rám mosolyog. Én ebben bizom. (Meg a sörben...) :) Addig meg itt rohadok az irodában, és bámulom a képernyöt. Nagyon jó...
Én meg még tanulok, szal nem nagyon van még igazán keresetem.
Én sulil mellett dolgozom, mert egyedül élek. Kell, mert különben éhenhalnék elég hamar. Csak a vizsgákra kell bemennem, meg ha van valami katalógusos órám az egyetemen, akkor kell mennem. Már megbeszéltem a fõnökeimmel, õk is beleegyeztek ebbe. Így egy kicsit kevesebb a szabadságom, de örülök, hogy egyáltalán felvettek. Na ennyi. Mi lenne, ha megnyernénk a lottót? Ez nem jó ötlet? Gondolkozz rajta. Na csövi!
Épp vmelyik nap gondoltam rá, hogy meg kéne nyerni... :D Csak sosem veszek lottót, ez kicsit rontja az esélyeimet. :)
Jaja. Nekem is ez a bajom, hogy még sohasem lottóztam. Így meg elég nehéz nyerni. De én abban is bízom, hogy valaki véletletnül elüti a számlaszámot, és átutal nekem egy pár millát. Nem jönne rosszul, elég lenne egy darabig. Most nézem,hogy milyen fakó a logóm. Lehet, hogy valamit elkúrtam? De nem. A gépemen meg tök más színû az eredeti. Na mindegy.
Hát ha hirtelen milliomos lennék, sztem megvenném ezt a mocit, mondjuk ehez már kéne jópár milla:
:)
Szép kis Verda!
Ezel biztos lenne mindig csajod, nem kéne utánuk futnod. És ez milyen márka? Egyre jobban kezdenek megtetszeni ezek a chopperok. Meg az is zsír, amivel a Schwarzenegger nyomja a Terminator 2-benj, az nagyon bejött. Remélem, hogy már családom lesz, akkor mindig állni fog a garázsomban 2-3 motor, amik a legjobban tetszenek. Aztán majd jönnek a csemeték, és öket is megtanitom motorozni, hogy ne kelljen mindent egyedül tanulniuk, mint nekem. És az is biztos, hogy mindent meg fogok nekik adni, hogy biztonságosan motorozzanak. Bõr ruha, meg minden, ami kell. Bízom benne, hogy így lesz. És abban is reménykedem, hogy mire felnõnek a gyermekeim, addigra talán az autósok is elfogadják a motorosokat, és nem szorítanak le senkit sem az útról...
Tetszik az elképzelésed. Az a piros moci a képen egy Triumph Rocket III, és 2300 ccm-es! :o Állítólag legyorsul egy Hayabusát, mondjuk ennek a stílusnak nem sajátja az eszetlen száguldozás, de ha kell, van benne erõ rendesen, és persze pörgetni sem kell a motort hozzá. :) Ja, és négy millió HUF. :( Schwarzenegger a T2-ben meg egy Harley Fat Boy-jal nyomja, az is szép kis moci. :)
Asztakurva! 2300 ccm? Az a nem semmi! Vazze, utánad újra kell majd asztfaltozni az utat, mert összegyûri a gyorsulás! Mondjuk ahogy néztem, nem valami jó a szélvédelme, de hát valóban nem a száguldozásra találták ki. Azért kíváncsi lennék egy-két paraméterre. (0-100 km/h,fogyasztás itt-ott, LE, Nm, meg ilyenek) Nem tudsz valami weboldalt, ahol ezeket az adatokat megtalálom? Egy kicsit kíváncsivá tettél...
Hehe. :) Itt van róla ez-az. Ezeket meg egy kicsit régebbi Motor Revübõl szedtem össze: ...ez a monstrumnak látszódó valami legyorsul egy Hayabusát... ...9500-as fordulaton a ZX10-R nem tud annyit, mint ez a masina... ...könnyedén pá-pát int egy CBR 1000 RR-nek... 0-50-re: 1 sec 160-ra 7,2 sec (1,2 G-s gyorsulás) 350 kg-ot nyom, mégis jól manõverezhetõ. :) ...1000-es fordulaton simán lehet vele gurulni, és ha netán 20-ra vissza kell lassulnunk, ráadásul elfelejtünk ötödikbõl visszaváltani, észre se veszi a gép, és mi se. Már-már az automatához közelít... 142 LE, és 200 Nm!, aminek a 90%-át már 1800-as fordulaton leadja! Fogyasztás? Jó kérdés... :)
Ez nagyon durva, ember! Nem is mernék ráülni, mert azonnal összecsinálnám magam. Én félek az ilyen nagy masináktól. Már egy ezres Suzuki Gsx-R -re sem mertem nyáron felülni, nekem elég a kis 600-as kategória. Azt nekem találták ki. Ha erõt tudnék venni magamon, akkor elvinném egy körre, mert biztos, hogy nagyon kényelmes, meg hát ugye ez egy életérzés!!! Kendõt a fejre, szegecses öv felrak, bõrcucc, aztán irány egy motoros találkozó, meg a sörsátor! ebbõl már megvan a fejkendõ, meg a szegecses öv, már csak a bõrruha, és a motor hiányzik. Ha így nézzük, akkor megvan már a fele a dolgoknak, csak a másik felét kéne összeszednem. :)
Azért a 600-as szupersport gépekkel is lehet durva dolgokat csinálni. Sõt, pl páyára nem is kell nagyobb. Inkább a közúti forgalomban jön jól a plusz nyomaték. Meg aztán nem muszáj full gázzal kergetni, a legnagyobb gépet is lehet szelíden terelgetni (szerintem). :) Persze azért csak ott motoszkál az emberben, hogy olykor-olykor kergessük meg rendesen. :)
Hát ez így van. Én nyáron akarom megvenni az új motoromat, és ezt biztos nem fogom széthajtani, mint az elõzõt... Erre vigyázok majd, ápolom, szeretgetem, fényesítem, mindent megveszek hozzá, ami kell. Szeretnék egy hosszabb távú kapcsolatot ezzel a motorral. Már nagyon várom. Egy kicsit azért félek,hogy milyen lesz, mert már fél éve nem ültem motoron, és még van fél évem... Nem egyszerû! De ez is olyan, mint a biciklizés, ezt nem lehet elfelejteni. Remélem!
És melyiket is veszed? GSX-R, vagy R6? Szerintem nem lesz gond, a bejáratás alatt úgyis finoman kell bánni vele, addig bõven megszokod szerintem a kezelését.
Yamaha YZF R6 lesz. Igazad van, bejáratás alatt lesz idöm visszaszokni a motorra, 1000 km. Egyébként azért nem veszek GSX-R-t, mert túl sok van belöle az utakon, meg nem is tetszik a design-ja.
Neked van motorod? Nem emlékszem arra,hogy írtad volna. Vagy nincs rá zsé? Az a legszarabb...
A Yamahával szerintem is jobban jársz. GSX-R-bõl tényleg sok is van, de én pl az összeszerelési minõségével kapcsolatban is hallottam már negatívumokat, meg állítólag nem is annyira értéktartó. Van nekem is mocim, egy 250-es Honda Rebel chopper. Lentebb is van róla egy kép, de itt van róla három aktuális kép: egykettõhárom
most nyalaztam korbe egy cbr 1000rr-t. .hat nagyton csecse volt!! bar a 954 devil es lampai sokkal jobban tetszettek.. enmtom miert nem azt tartottak meg:(
Nagyon frankón néz ki! Mikori gyártmány a kicsike? Nem látszik valami öregnek, meg hát gondolom azért vigyázol is rá, mint a szemed fényére, nem? Most én magamból indultam ki, mert én biztos, hogy óvnám mindentõl, ami káros rá nézve. Szoktál vele motoros találkozókra járni?
CSOCSO: Én is sajnálom, hogy nem tartották meg a 954-es lámpáit, de sajnos nem mi vagyunk a designerek, és ahogy látod, nincs is beleszólásunk. Pedig azért nekem is lenne egy-két ötletem a kinézettel kapcsolatban...
'97-es. Tavaly vettem/kaptam, szezon végefele. Én is nagyon vigyázok rá. :) A mostani szezonra tervbe van véve, hogy minél több találkozóra megpróbálok eljutni vele.
Vazze, egyszerüen nem tdok ide írni, mert lefagy a kurva rendszer. (Machintos) Na mindegy, lehet, hogy ez sem fog elmenni, de azért legalább gyakorlom a gyorsírást. Ja igen, ha érdekel valakit, akkor annak mondom, hogy pár hónapon belül Pápán fog nyílni egy Yamaha szalon, ahol minden kedves vásárlót szeretettel várnak, marha jó akciókkal. Értem ez alatt, hogy a motorokat pl 10%-os engedménnyel adják. Ez azt jelenti,hogy nekem 2.500.000 Ft helyett csak 2.250.000 Ft kellene fizetnem. Ez kurva jó lenne. A maradékból meg vennék valami frankó sisakot. Na most ennyi, mert lehet, hogy ezt sem küldi el.
Nagyon nem szeretem a havat. Mondhatnám utálom. És ki nem állhatom. Karácsonkor meg miért nem esett? Most már nem kell, mert így nem lehet motorozni. Illetve de!!! Elöveszem a Simsonom! Ez de durva lesz, én már látom!!!
Hehe. Én se szeretem, csomót kell lapátolni. Ha még meglenne a Simsonom, sztem én is kerültem volna vele egyet kettõt, de a Hondámat semmi pénzért (vagy csak nagyon sokért :) ) vinném most ki. :)
Nagyon zsír volt. Letört a lábtartóm! Meg estem vagy 20-szor. Egy-két esés rosszabbul is végzödhetett volna, de szerencsémre mindent megúsztam. Pont, amikor azt mondtam, hogy ez lesz az utolsó köröm a focipályán, akkor estem el úgy, hogy letört a lábtartóm. De semmi gond, mert egyik barátommal megcsináljuk. Illetve azt modta, hogy majd õ meghegeszti. Remélem müködni fog. Majd meglátjuk. (Ezt mondta a vak is...)
Meg lehet csinálni biztos, fõleg ha nem hajlottak el (nagyon) a dolgok.
Hétvégén nekiugrunk, aztán megpróbáljuk megjavítani a kicsikét. Megérdemel egy kis törõdést, sokat kibírt már az évek alatt. Lehet, hogy ha jobb idõk lesznek majd, akkor elviszem újrafestetni, szánok rá egy kevés pénzt. (Azért nem viszem túlzásba...) Reggel alig tudtam bejönni dolgozni, mert akkora hó volt. Szerencsére már elállt a hóesés. Észrevetted, hogy csak ketten vagyunk ebben a Topicban? A többiek hol vannak? Félnek közbeszólni?!
Szerintem azért gondold át az az R6-ot. 2.5MFt. Ennyiert megkapsz egy Triumph Sprint RS-et (igen még mindig lehet kapni õket), ami ugyanugy 120ló, csak épp egy 955-ös motortól, tehát a nyomatéka sokkal nagyobb, arról nem is beszélve, hogy a Triumph, annak ellenére, hogy nem utcakép, azért nagyon nagy név a motorgyártásban.
vagy ha mindenáron 600 körüli speed gép kell, akkor ajánlom igyelmedbe a Triumps Daytona 650-et
szerintem ez a moci elég brutál, megnézném élõben...
addig amíg nem addig marad hátteremnek ;)
ismerõsen cseng nektek Ghostrider neve? ha nem látogassátok meg EZT a Topicot! nem bánjátok meg:)
ez a GhostRider SUZUKI HAYABUSA TURBO SPECIAL mocija:
ENGINE:
* 1298cc * McXpress racing turbo kit with everything + much more & bigger * Port & Gas Flow Cylinder Head * JE low compression pistons * Steel rods * Johnson race crankshaft * Kent cams, high performance camshafts * Laminova watercooled oilcooler * NBN hudraulic steel clutch line * TTS gearbox with 15% higher speed on 6 gear * Front sprocket, 17-19 * Rear sprocket, 32-38 PERFORMANCE:
* Power, 499bhp on the back wheel * Topspeed, enough even on one wheel * Performance, 0-300km/h 9.1 second BODY:
* Special made frame by Andersson turbo system * Öhlins special made front forks * Öhlins rear damper * Öhlins steering damper * ISR dual 6-piston radial-mount calipers in front * ISR 6-piston caliper in rear * ISR dual full floating 320mm discs in front * ISR 240mm disc in rear * ISR radial master cylinder and lever * ISR clutch lever * Race brake pads in front and rear * NBM hydraulic steel brake lines in front and rear * Harris adjustable yokes triple bolt bottom fixing * Harris footrest kit with adjustable footpeg position * Renthal handlebar * PVM forged magnesium 10-spoke wheel in Y-spoke design, front and back
na mivan motoroztok?
(nálatok sem látszik normálisan az uccso kép?)
Asztem már csak nálam szar vmiért. :) Itt is itt van egy turbós busa, bár ez 'csak' 345 bhp:
Köszönöm a 600-as gondolatokat, de már döntöttem, és marad az R6. Nem kell nagyobb, ezen is ki tudom magam nyírni elég könnyen. Egyébként a Sportmotor.hu oldalon van egy Yamaha R6 topic, ahol már megbeszéltem többiekkel is, hogy miért ez lesz, és miért jó ez a gép. Ja, a Ghost Rider videót meg láttam, nagyon durva!!! Én eddig azt hittem,hogy tudok gyorsan motorozni. Hát nem...
Suzuki Boulevard C50T
Hogy áll az R6 projekt?
nemrég látam egy ilyet pesten
Kezdenek ezek a Hyosungok elterjedni sztem a motorosok körében.
csak aztan a fene tudja, hogy milyenek is valojaban, ennek pl ent csak pont az a modern motor hianyzik a belsejebol ami a masolt sv650-nek megvan...
Ezen mit értesz? A Hyo még erõsebb is egy picit. De hogy tartósan milyen minõséget tud nyújtani, arra majd az idõ ad választ, ahogy egyre jobban elterjed. Van most egy összehasonlító teszt is a Revüben, összeségében jó kis motor a Hyo a lap szerint is. Meg elkezdenek egy tartóstesztet is vele.
Jo jo erosebb, de porlasztos, mig az SV befecskendezos, a hyosung acel csovazzal rendelkezik, az SV aluminiummal, ugyhogy lehet hogy az SV a kis sulyaval meg furgebb is mint a hyo az erosebb motorral..
Én megmaradok a Yamaha YZF-R6-nál. 126 LE, 175 Kg, 3.7 alatt 100 km/h, 10.7 alatt 200 km/h. 260 a vége, ha van folytás... :)) Mondjuk nem is érdemes tovább pörgetni. Mindegy. Mindenkinen más tetszik. Ha minden jól megy, akkor két hónap múlva már a motorommal jövök dolgozni. A hónap végén fizetem be az elsô részletet (kb 600.000 Ft), aztán egy hónap, amíg összeszerelik, és áthozzák. Gépátvétel június 10-én. Már várom, mint a pics@!!!
Július 10 a gépátvétel, bocs... :)
Julius 10? Ezt jol megszoptad, az meg ket honap. Nem volt masik kereskedes ahol volt raktaron? Az idei matt fekete nagyon jol nez ki az R6-bol...
De biztos lett volna valahol raktáron, csak nem néztem körbe. Ezt az idôt már kibírom simán, egy éve erre várok... Ja, nem lett rossz a fekete, de nekem marad a piros/fekete szín, az nagyon bejön.
Hyosung egy nagyon megbízható és jó motor köszönhetően annak ,hogy nem egy bonyolult szerkezet. Nem tudom ,hogy mostanában ki foglalkozik vele de ha még mindíg az a cég aki először behozta őket akkor nem érdemes foglalkozni vele mert az alkatrész háttere az egyenlő a 0-val. Pedig lenne piaca MO-n mert a Kewaynél ezerszer jobb és nem sokkal drágább. De ha van pénzed akkromaradj a japán tipusoknál
Mondjuk az, hogy bonyolult egy szerkezet, az nem jelenti, hogy megbízható is. (Ezt nem a motorra értettem, mert nem sokat hallottam róla)
majd idovel kiderul. csak lesz egyszercsak valaki aki hosszabban birtokolt egyet. En a magam reszerol eddig csak japan motorokat tartottam es nagyon valtozo volt a szervizigeny. a suzukim most megy 12000-es szervizre, azt mar latom hogy egy lancszett csere beerett, de mas baja sztm nincs.
Milyen Suzuki-d van? A barátaim azt mondják, hogy a Gixerek fékei elég gyengék pályára, ezért lecserélték ôket fém fékcsôre, meg tettek bele teljesen másfajta fékolajat. Most már tökéletes nekik a motor pályára is. Természetesen utcai használathoz teljesen elég a gyári szett is. Nekem tetszenek a GSX-R -ek, csak sok van belôlük. Viszont piros/fekete R6-ból nincs sok, mert nem merik bevállalni sokan ezt a színt, nekem ezért lesz ilyen...
Én nyúztam egy 125cm+-est kb 3 évig és az égatta világon semmi bajom nem volt vele mondjuk durván 7000-et mentem vele. Lapjára is tettem egyszer és aztán saját lábán ment haza szóval stapabíróak. Azóta szóba sem jöhet kis motor . Csak a Kawámnak élek :)
Jók is a Kawák. Nekem az új 636-os nagyon bejön. Szép, és jól sikerült modell lett belôle, és azt hiszem, hogy hiába ôk a "kistestvérek" az ezresek mellett, azért valljuk be, hogy nehéz kihasználni nálunk a 600-asok adta lehetôséget a mi hazánkban. Azt mondanom sem kell, hogy néhány 600-as többre képes, mint amit a gazdájuk valaha is ki tud hozni belôlük. Itt két dologra gondolok: a mai motorok hihetelenül megbízhtaóak, és a különbség csak annyi a nyagytestvérhez képest, hogy nincs bennük akkora blokk, a második meg az, hogy azt nem tartom pilótának, aki csak arra képes, hogy a motor fordulatszáma ne essen 12.000 alá. Nem beszélve arról, hogy ha egyszer már van egy több milliós motorod vazze, akkor öltözz már fel rá rendesen!!! Utálom azokat, aki feszítenek a motoron egy szál pólóban, és menôznek a csajoknak. Ésszel kéne csinálni, kevesebb baj lenne az utakon. Úgy is lehetsz gyors, ha nem veszélyeztetsz másokat, nem? Remélem nem csak én vagyok így ezzel. Hát ennyi lett volna...
nekem jelenleg egy GS500-am van, ez elott egy VStrom1000-et hasznaltam, az elott pedig egy SV650S-et. Nekem aza tapasztalatom, hogy a 600 es 1000ccm-es sprotmotorok kozott nem az az 50LE a nagy kulonbseg hanem az a 50-60Nm. En ugyan csak az SV650-t tudom szembe allitani a Vstrom1000-el, de eg es fold a kulonbseg a ketto gyorsulasa kozott. A kobcentit semmi sem potolhatja. Az arkulonbseg meg nem akkora koztuk. En amugy ha tehetnem egy FJR1300-at vennek, az a stilus nekem jobban fekszik.
Abban viszont en is egyet ertek, hogy a legtobb motoros nem tudja kihasznalni a motorjat. Mindig rohognom kell a nagy R1-esek, meg Gixxerek hatso kereken, amikor latszik rajta, hogy epp csak meg meri donteni a gazdaja. Ha mar valaki sportmotort vesz akkor tanuljon meg rendesen fordulni vele.
Sokan össze tévesztik a motorzást a száguldozással de ez nem csak a motorosokra igaz hanem az autósokra is. Ezek a dolgok miat sajnos elitélnek minket és sajnos sokan tudatlanok is ebben a témában és úgy formálnak véleményt ,hogy arról halvány dunctuk nincsen.
Az előzőkhoz annyit fűznék hozzá ,hogy én igen is imádom amikor van előttem egy fasza egyenes akadáj nélküli út és meghúzom neki mert hihetetlene egy fíling amikor 3 sec alatt fent vagy 100on és így tovább.Mondjuk ha kell azért bedöntök de nem vagyok az az örűlt motoros aki nyél gázon megy mindenhol. Bár a motorom képes lenne rá de mivel én már borultam nagy motorral párszor tudom ,hogy mit lehet és mit nem. Egyébként most egy amerikai kawasaki ZXR 900-asom van 2003-as és még az utolsó karburátoros változat hála istennek . Ja igen köbcenti mindenek felett. Beteszem 6dikba és végig megyek vele mindenhol.
Hát ja, egy 900-asban van nyomaték, de egy 600-nak pörögnie kell, ha haladni akar vele az ember. Értem ezt elôzéseknél. A régi (1998-as) R6-omon is vissza kellett tenni legalább egy fokozatot, hogy rendesen pörögjön. Meg szerettem a gyors elôzéseket, tehát ha kiléptem a szélárnyékból, mindig arra törekedtem, hogy minél gyorsabban visszérjek a saját sávomba. Ehhez meg fel kellett 8.000 fölé pörgetni, ott érezte magát jól a vas. De nagyon szerettem, kettesben 180 körül folytott le, csak én még néha szerettem volna tovább nyomni neki, mert gyönyörû hangja volt. Nem cseréltem rajta ki a kipufogórendszert, gyári maradt minden, de nekem tetszett...
Az 1000-tôl félek. Nekem sok egy kicsit. Harmadikban egykerék?! Nem nekem való! Én kinyínám magam rajta. Elég a 600, ez még lesz 2-3 évig, aztán majd meglátom, hogyan tovább. Természetesen szeretnék tovább lépni, de csakis akkor fogom megtenni, ha már biztosnak érzem a dolgot. Nézzetek hülyének, meg minden, de egyenlôre nem kell 1000-es. Nem akarom az árok szélén végezni...
Egyébként nem kell ettől tartani . Minden attól függ mennyire húzod neki.Nekem is 600am volt és féltem ,hogy atyauristen ezzel elfogom dobni magam meg minden de minden attól függ te mit csinálsz. Lehet a 900asal is úgy menni ,hogy a 400-as motorok hülyének néznek miért veszel ilyen gépet. De ha akarom akkor bármikor oda verek egy kemény sport autót erőlködés nélkül. Egyébként az én kawámnak az eleje annyira le van ültetve hátulja meg megemelve,hogy idén még nem tudtam ki tenni kerékre.Pedig az a 150LE elég lenne rá. Szóval lehet normálisan is menni nagy géppel is
nem rossz gépek
Nightrun: miert nem veszel 1000-sbol egy V2-est? A Firestorm egesz olcso (tulkepp kevesebb mint egy cbr600) ugyanugy kb110LE csak akad benne nyomatek is.
Hogy miért nem veszek 1000-t? Tudod, szeretek úgy motorozni, hogy nem kell semmire figyelnem (itt az élet gondjait értem), szabad vagyok, és nem félek. Én ismerem magam annyira, hogy tudom, hogy ha vennék egy ilyet, akkor bennem lenne motorozás közben, hogy vajon mi lesz a következô kanyarban, ha több gázt húzok neki, akkor már bukok is. Féltem a motort, és magamat is (a motort jobban...). Egyszerûen nem tudnék felszabadultan motorozni, ennyi az egész. A hatszázasban meg "benne" vagyok. 2000-ben vettem egy használt 98-as R6-ot, és eldöntöttem, hogy ilyen lesz a következô motorom is. Tavaly eladtam a régit, de semmi bajom nem volt vele. A szervízben csak láncfeszítés, olaj-, féktárcsa-, fékolaj-, illetve gumi-csere miatt volt. Számomra megbízató motor, és hát nagyon szép. Persze a családban mindenki chopper párti, csak én vagyok a sebbesség szerelmese. Mindegy... Szerintem nem lesz baj, hogy még nem veszek 1-2 évig nagyobbat. Egyel kevesebb halott az utakon... STEVEH: Persze, hogy minden attól függ, hogy mennyire húzod a gázt. Egyébként már egy mai 250-es is legyorsulja az autók 90%-t. A maradék meg nem akar versenyezni, mert félti a kocsiját...
Na, a lényeg meg annyi, hogy az nem baj, ha az ember még tanulni szeretne a motorozásról. Szerintem sokaknak még így kellene csinálniuk. Szokta az ilyen "nagy" motorosokon röhögni ám!!! Csak azon persze, akin látszi, hogy ez élete elsô motorja, és azt sem tudja, mi hol van. Már vagy egy tucat olyat láttam, hogy megállnak, aztán frankón eldôlnek a motorral. :DD Hát az kurv@ jó! Pedig egy R1-es is "csak" 175 kg. (R6=170 kg) Szóval én ilyet nem akarok PL. Különben is, 150-ig szinte ugyanúgy gyorsulok, mint egy 1000-es, csak utána van gáz. :DD Akkor meg már csak pislogok, meg szívom a kipufogógázt, ahogy lehagynak...
Veletek nem szoktak gyorsulgatni robogósok? Velem állandóan. Beállnak mellém, aztán bôgetik szúnyoghangon a gépet (vagy nemtommiaz), sárga lámpánál meg tûz. Én meg már csak büszkeségbôl sem szoktam hagyni magam. Csak azt utálom, amikor már a negyedik piroslámpánál áll be mellém ugyanaz a csávó, aztán ordibálja, hogy sárgára indulunk. Ilyenkor szoktam lekanyarodni egy másik útra, miután elindult. Hadd menjen, ha annyira akar, nem érek én rá ilyenre egész nap! Gyökér...
Robogosok? Nem de aranyos otlet :) Velem szetberhalt kipufogoju Golfok szoktak versenyezni... persze ennek sincs sok ertelme..
Gondolom, akkor te is szoktál nevetgélni, amikor felteszed kettesbe, és már alig látod ôket a visszapillantóban....
Nem tudom, mit hisznek az autójukról, de elég kevés eséjük van a gyôzelemre. (Max. ha kifogy a motorból a nafta! :D)
Egy ideje mar ritkan versenyzek. Mit bizonyitsak? Csak a nagyon elszant barmokat szoktam hatul hagyni surgosen.
De ha egyszer lesz alom FJR1300-am ,akkor tobbet biztos nem versenyzek. De mar egy Deauville is nagyon jol esne, de attol tartok egy ideig meg marad a GS500
Nem is kell versenyezni, abból csak a baj van. Én is kezdek lenyugodni. Ha meg meglesz az új, akkor úgyis be kell járatni, amit nem fogok elsietni, hogy jól összemelegedjünk...
En az SV650-et ket het alatt jarattam be 1600km-es koraig :) es nem autopalyaztam :)
kiveve, kb 1500km-es koratol, amikor kimentem az M5-re es szep nyugodtan mentem 6500-as fordulaton amig az ora 1600-at nem mutatott, majd.... 205kmh volt a vege.
Múlt héten vittek egy ilyen Suzuki SV 650-el. Nem rossz gép, de nekem a túrázáshoz kényelmetlen, a sportgépekhez meg gyengusz a teljesítménye. Olyan erôs közepes ez a motor. Ha ilyenben gondolkodnék, akkor kapásból a Yamaha Fazer-t választanám. Kinézetre nincs is sok különbség, csak nekem jobban bejön a Yamaha. De azért szép ez is...
yamaha nekem is jobban bejonne, csak az 200eFt-al dragabb.. Meg 2003-ban amikor ez volt a fazer meg nem igy nezett ki. Szerintem egyebkent autopalyas turazashoz lett kitalalva az SV.
Jó gép az SV, nincs semmi bajom vele, csak hát számomra nagyobb presztizsû a Yamaha. Semmivel nem ér többet. Az a 200 000 Ft meg 6 éves futamidônél nem számít. Nekem legalábbis. Ha számítana, akkor GSX-R -t rendeltem volna, mert az olcsóbb. De ennyi még belefér. Most, hogy jobban megnéztem ezt az SV-t, elbizonytalanodtam. Szép,szép... Túl szép...
Szebb, miota fekete a vaz. Nekem amugy az FZ6S jobban tetszik, negy henger, +30LE stb. Viszont feklampa dolgaban az SV egyertelmuen nyero, sot nekem az idom is jobban tetszik. Magasabb kormanycsutkaval viszont szerintem az SV is jo lenne turazni.
az enyém most újítottam fel.. és a felírat ne fotosop
Ez igen! minden elismeresem. En szerintem nem tudnek ilyet vezetni :)