Még nem volt motorom, majd jövõre szeretnék 1 et mivel jövõre már letehetem a 125 ösre a jogsit. Szerintetek melyik a legjobb? A Gpr 125, a CBR 125, az RS125m, a Cagiva Mito, vagy a Sachs XTC 125 4T??? Nekem Sachs XTC 125 tetszik a legjobban küldõre aztán a GPR125, de sajnos az Sachs XTC-t nem lehet kapni... Szerintetek melyi ka legjobb?
Hy ezt a motrot érdemes megvenni:)[IMG][IMG]C:\Documents and Settings\Tomi\Dokumentumok\Képek\--Tamásról--\Motor\Motor 004.jpg[/IMG]
Hat nem is tuom. izles kerdese, en a 4 hengeres hangnak vagyok a szerelmese, nekem az egyhengeres recseges sosem jott be igazan, bar ketsegtelenul valoszinubb, hogy meghallanak az autosok es veletlenul nem probalnak meg keresztulgazolni rajtad..
Az új R1-es, de ez csak egy ügyes grafikus mûve. Benelli TNT+1000-es gixer keveréke. :))
b*sztki, tényleg! pedig nagyon teccik az R1, de nem vettem volna észre, hogy a TnT-bõl + a gixerbõl lopták a desing elemeket. de azért az ezres suzuki jó magasra állította a mércét, nem tom, melyik lesz a nyerõbb
Aztán várd ki a végét. Az egy dolog hogy az utasnak nincs útban, ellenben a vezetõ jobb talpától csak centikre van. Normális tempónál valszeg a menetszél megoldja a gondot, de lassú haladásnál szvsz kegyetlenül fûtheti az ember talpát.
Szerintem ha sima csõ résznél megtudják oldani azt, hogy ne okozzon galibát a meleg akkor a hátsó dobnál ez nem jelenthet problémát. Persze biztos meglehet úgy hajtani, hogy elszinezõdjön de nem hinném, hogy mamár egy ilyen motornál ezek a problémák nagyon jelentkeznének! (Nem vagyok Yamaha fan csak tetszik.)
Valszeg tényleg nem túl durva a helyzet, csak nem dobják ki ekkora tervezési hibával. Viszont városban éppen eléggé fûti a combomat a motor, nem hiányzik hogy még a talpamról is leégjen a szõr, úgyhogy én nem szimpatizálok ezzela megoldással.:) Ráadásul sokkal közelebb van a kipufogóvég is a vezetõhöz, ergo hangosabban szól, így kevésbé hallja a forgalmat, ami megint csak nem egy nagy elõny. Én ezek alapján azt mondom hogy a kipufogóvég maradjon csak hátul a helyén.