Tudod, hogy vannak az etalon igazságok, miszerint mesztelen nõvel vagy kisbabával midnent el lehet adni, csak nyílván más célcsoportnak. Arra gondolj, hogy az egyes termékek reklámozása esetén a családokban a döntéshozó elérése a cél, a többi ember csak töltelék, és statisztikai adat. Ezért vannak ilyen lassan sztereotípnak nevezhetõ reklámok.
nem tudom melyik pannon reklámról van szó...de végül is a többi érthetõ abból a szempontból, hogy keresletet/szükségletet kell teremteniük a nagyon éles verseny miatt. Nem csak a pannonnak, hanem mindenkinek. Valszeg nem csak az ár/érték arányra helyezik a hangsúlyt, hanem egyéb lent említett érzelmi alapokat is döngetni próbálnak. Ha bele gondolsz azt már nem tehetik meg, hogy csak azt mondják, hogy vedd meg ezt,mert ez jó :). Nem tudják azt mondani, hogy vedd meg ezt, mert csak ez van. Úgy tûnik, most ez az irányzat dívik.
a legtöbb reklám ezt sugallja...vagy boldogságérzetet kelt,vagy bûntudatot okoz,hogy mé' nem ezt használod,hisz így ártasz magadnak/gyerekednek/családodnak/kocsidnak/kutyádnak/fogadnak/stb....
Asszem a Pannonnak volt egy olyan reklámja ami egy az egyben az Armageddonról volt mintázva,zeneileg,jelenetileg,látványilag...hááátelég gáz....
Az a reklám a legkevésbé sem a mobilról szól. Azzal a jól bejáratott reklám-okossággal operál, hogy egy idillisztikus környezethez, témához, pillanathoz, stb-hez hozzáköt egy olyan dolgot (terméket), aminek alig (vagy legalábbis nagyon minimálisan) van köze ehhez.
pfff ez nagyon nagy faszság, amirõl beszél ez a László Attila...lehet, hogy minden féle "úgysemfogunkjogdíjatfizetni" kérdéskörrõl szól inkább a dolog, és ezért menti az irháját, na meg azért, mert önálló ötletük nem volt, csak lopni tudtak. Meg kik azok az egyesek? Ez nagyon elõre legyárott válasznak tûnik nekem, szal bekaphassa' egész nyugodtan a bokámat!
Szerintem ami full ciki,azok a Soproni Ászok sörreklámok...Joggal hisztiznek kint a külfoldiek,fõleg ennek fényében:
"A magyar szereplõkkel magyar környezetben készített filmbe egyesek hajlamosak "belemagyarázni" a Mátrix jeleneteit. A filmben pusztán annyi történik, hogy emberek üldöznek valakit, az illetõ betér egy kocsmába, megiszik egy korsó sört, mire az üldözõi eltûnnek. Ezen az alapon rengeteg filmbe bele lehetne kötni, hiszen sok filmben van üldözõs jelenet."
László Attila, a Brau Union vezérigazgató-helyettese az Indexnek
Háát ilyet....még a nézõk a hülyék....:)
Szánalmasak vagyunk...nincs mese..
A gyereke mostantol egyenek a földrõl meg a budicsészérõl! :)
Legjobb reklám: Kölsd el okosabban! Háp-háp-háp
Lehet!
hát elég gagyi reklám minden esetre de aki ilyen lakásban él az simán vesz ilyen mobilt szal nem is túloztak annyira
Na ezzel egyetértek. Gyakorlatilag megegyezik a korábbi "laptopon dolgozom, erre elõszõr feláll a kis gyík gyerek, nicsak" reklámmal. Egyetlen célja (amellett, hogy engem meghányasson rendszeresen), hogy a huszonsokéves egyelõre gyerek/férj nélküli ronda asszisztensek és titkárnõk sírva fakadjanak a meghatottságtól, és további illúzióik alakuljanak ki arról, hogy jóképû/modell férj, többmilliós szobaberendezés, divatsportok és aranyos kisgyerek nélkül nem is érdemes élni.
Bazzeg most láttam: Minden anyának a gyermeke biztonsága a legfontosabb...(domestos) Na most azzal hogy fellocsolja a padlót domestossal marhára jót tesz a gyereknek aki utána azon csúszkál. Tutira egészséges lesz, fõleg ha meg is eszik vmit ami utána leesett a padlóra...
nemtom mondtátok e már de engem rohadtul idegesit az a gyerek a kosárlabdával, amikor dobálja fölfelé a lábdát azt benyögi a lama hogy - Túl kicsi vagyok! Ez Hülye! Nem kicsi a gyerek hanem gyik! meg tudnám ütni olyan béna! Azt eszik valami tápot azt egybõl tudja annyira fantáziátlan hogy az már nem igaz!!!
Mostjut eszembe láttátok (német adón) vmi Fewa nevû mosópor reklámját? Hát az valami borzalom... Egy iszonyatos nyálas zenére gyerekek táncolnak a réten és közben hófehér lepedõket rángatnak a fûben mert ugye a mosópor úgyis kiszedi... VÁÁÁÁÁ
A találkozások az tényleg úgy ahogy van egy nagy adaga fos...Én a leginkább annak örülök, hogy a végtelenül tehetségtelen Csonka Andrást alig látni a képernyõn ! Mondjuk Barta Szilvia legalább akkora terror az tuti.
A másik idiota mûsor a találkozások, és az a maki nõ a végén még integet meg vigyorog mint a vadalma és a ráadás, a lábemelés a végén, tudjáok mire gondolok.... na ilyenkor legszivesebben szanaszét rugdosnám az egész tévét...
-LAPOT...!! -Ez egy nyerõ lap! Szocialista idõk és városi tévék hangulatát idézõ reklám ezerrel.Böeehh...
viszont az jól lejön, hogy milyen nehéz megmagyarázni egy-két hétköznapi szó jelentését egy nem magyar anyanyelvû ember számára. Én viszont ezen jókat tudok röhögni, amúgy a mûsor szar. Egyedül Zolee volt az, aki bevallotta, hogy biztos volt a szivatásban, csak õ a Jáksóra gyanakodott :)
Hát ez a msáok két csatornán is igy megy, ezek a játékok nagyon debilek, a müsorvezetõik meg kétszer olyan debilek....
Van az a kinais faszság, álriporteres micsoda, most komolyan van olyan ember a földön aki ha meglátja azt a nõt a parokájában a nagy fogával nem vágja le hogy nem igazi? Tényleg ennyire hulyének nézik az embereket?
Én nem tudom azokat kik készítik és milyen céllal, de népnevelõ hatása kb annyi van, mint a sárga karikának a számmal. Még kér a nép, most adjatok neki......vagy felkelünk :)
Tegnap a Viasatot megbüntették 1 percre a reklámidõ túllépése miatt. Amit azok csinálnak az egyszerûen szánalmas. Minden mûsoruk elõtt egy picsa könyörög, hogy fejtsük meg a feladott abszolút triviális rejtvényt, amihez kb 10 percen át segítségeket mond, meg betûket ad meg. Ezek vagy hülyék, vagy az embereket nézik teljesen hülyének.
FUUJJ !! UNIÓS REKLÁM!! FÚÚJJ!!
Jó, hogy szóba hozod, attól az üzenettõl vagy mi a franctól ki bírok akadni. Ennél nagyobb idiótaságokat ki nem lehjetne találni. Ráadásul az a remek zene közben...
akkor a 4 óra reklámot hajnal 2 és reggel 6 között kéne leadniuk egyben+a bemutatókat, elõzeteseket+közérdekû infokat+meg az bölcs idézetekkel záruló kis szösszeneteket, amiknek a neve nem jut eszembe. Baeg tegnap néztem a BK-t a barátnõmmel, és a két rész nem volt olyan hosszú mint a kettõ közötti kereskedelmi infodömping!!!!! okádék
A Monte-s reklámról még annyit, hogy a nagymutter négy doboz pudlingot csomagol a kölyöknek, oszt' a végén a fél busz jóllakik vele. A pápaszemes Herripotter gyermek helyében meg pofánverném a srácot,tudja kit b*sszon fejbe a pudingjával!
Általában reggel 6-tól hajnali 2-ig van mûsor, vagyis áltag 20 óra naponta. Ha ebbõl 12 percet nézünk, akkor naponta kb. 240 perc vagyis 4 óra tisza reklám/nap/kereskedelmi tv. És ehhez jön még a délelõtti tv shop reklámok ideje, ami 1/2 - 1 óra naponta. Phuu...
Annyira nem. Egy kellemes nap is tûnhet egy pillanatnak, és 5 perc reklám is fél órának :D
Nem lépik túl sajnos, csak úgy tûnik :( Évente kb. két-három ilyen eset szokott elõfordulni, sajnos gyakran közel másodpercre pontosan belövik. A 7-9 óra sem jöhet ki, számolj csak utána. De abban egyetértünk, hogy horror az a sok szemét, amit meg kell néznünk :(
akkor annyi :), de azt is túllépik rendszeresen. Valahol olvastam, hogy egy nap kb 7 v. 9 óra reklám megy le a kereskedelmi adókon...a pontos számra nem emléxem, de minden képp horror :(
Kémiatanárunk mondta, hogy az "aktív zöld részecskék" a mosószerben eredetileg színtelenek, csakbefestik õket, hogy figyelemfelkeltõ legyen...
A sok féle mosóport egyrészt azért nyomják, mert valahol konkurenciái egymásnak, másrészt meg azért, mert különbözõ célcsoportot céloznak meg. Nyílván a Dosia, ami asszem az olcsóbb kategóriába tartozik a szegényebb tarsadalmi réteget célozza meg, és ezért hangsúlyozzák folyton, hogy mennyire olcsó. Az Arielnél meg hogy minden szart kiszed, meg hogy mittomén milyen aktiv részecskék vannak benne, és nem az ára a lényeg...A kozmetikumoknál meg inkább korosztályos megoszlásról lehet szó, mert mindegyk qrva drága. Amilyen korú nõ reklámozza, az a célcsoport. Amúgy fullra idevágott a szösszenet :)) uff
A reklámok 80%-a mosópor vagy hajfesték. Attól hogy egy reklámblokkban látok Ariel/Tomi/Dosia/Perwoll/stb mosóport ill. 200 fajta sampont meg hajfestéket férfi létemre nem fogja a vásárlási szokásaimat befolyásolni. A gyerekekét úgyszint. A reklámok nagy része inkább az erre fogékonyabb nõket veszi célba, több kevesebb sikerrel. Én maximum annyit akarok (vagy nem akarok, de a reklámok belémsúlykolják) tudni, hogy az Ariel jobb, mert drágább. A humoros reklámok legalább figyelemfelkeltõek, de egy mosóport nehéz lenne így reklámozni. (A söröknél tökéletes.)
Az írtam, hogy nem rossz. Nekem is tetszik, nem azt mondtam, hogy szánalmas. ;)
Kíváncsi vagyok, hogy ha egyszer végignéznénk a reklámzabálók éjszakáját, utána milyen agymosottak lennénk :)
Abszolút egyetértek veled, a péntek13 kampány egy idegtépõ szar volt. Viszont nemrég láttam egy Klapkához hasonló költségvetésû, és kreativitásban is majdhogynem alulüberelõ reklámot: "lapot!Lapot!"->MIX (ez valami új újság asszem) BROÁF
De azért szerintem egyszerûbb azokat a reklámokat felsorolni amik tetszenek :). Éppen ma vannak óccsó jó cuccok az Elektroworldben :))) ha van kedved egy kis real-henteléshez a csordában :)))
Ez az új Mounten-Dew (vagy ahogy írják), sem rossz. Amikor a csávó egy bicajjal lehagy egy vágtázó gepárdot, aztán lenyúl a torkán, és kivesz a gepárd gyomrából egy teljesen ép 0.33-as MD-s dobozt. Wazz. A "csúnya cica" egészben lenyelte a dobozt??? :)
Semmi. Elfelejtettem kibiggyeszteni elé az offtopic betûhalmazt :)
az benne a legkirályabb, amilyen pofát vág a faszi, mikor a csaj meglöki az Elvis babát, hogy rángatózzon...az az elégedettség, és önbizalom apám!!! :)
ez tiszta sor, én is röhögtem rajta, csak egy kicsit tovább vittem a gondolatot. A poén részével maximálisan egyet értek én is! Igaz nem TV reklám, de a múltkor nõ ismerõsöm mondta, hogy az idén a szeplõ a trendi, és ennek megfelelõen az egyik nõi újságban már reklámozták a SZEPLÕ RAJZOLÓ CERUZÁT!!!! Ez már a vég....
ez csak egy pojjjén.. hogy már menne aludni a faszi vetõdik a cuncimokusa mellé erre a picsa: ájjácsak meg... erre a férfi megáll a levegõben..semmi más csak poén