nekem is olyan homályos a háztetõknél az ég,szerintem ezzel azt akarták elérni hogy köbö ennyit látsz ha az égrenézel szikrázó napsütésben! :)
Amúgy nekem qrvára bejön ez a game!:)
Nállam van a hiba, vagy másnak is olyan ragyogó az ég, a háztetõknél már elkezdõdik, olyan mintha motion blur lenne rajta, ragyog, és közben nincsen éles kontúrja, olyan hatást kelt mintha vmi nagy felhõ lenne, ott vagy nem is tudom élsimítást kikapcsoltam akkor is olyan volt.
hmmm úgy nézem ha windowsba kilépek amíg fut a játék mindíg kifagy(Acces Violation) És utánna "launcher .exe hibát észlelt ezért leállt" kapok.....fene vigye Van erre "gyógymód"?
Na még mielõtt én is lapátra tenném azért szeretném elindítani legalább 1x:) Install után krekkelve mikor kéri a CD-key-t a játékon belûl kiléptem windowsba,hogy megkeressem,de mire megtaláltam valami Illegális volt neki(he-he) és kifagyott......ez mitõl van??Nem írtam be elég gyorsan a szerialt,és ez valami védõ mechanizmus?
A piros villogás és a q gomb nem mentésre szolgál, hanem "helyzetjelentésre". (rádiózásra) A mentés a SITREP, ami úgy néz ki, hogy: egy nagy aranyszinû Full Spektrum Warrior embléma forog a levegõben alatta egy karika. Abba kell beleállítani mindkét team-et. És ha beálltak akkor "magától" ment.Mást neked nem kell tenned.
Ma tettem fel, most vagyok a harmadik pályán.. eddig nagyon tetszik. Bár meglepõdtem ezen a kezelõfelületen mert én tps-t vártam álá Max Payne és társai, de kellemeset csalódtam. Bár remélem nem ilyen lesz végig, mert akkor nagyon egysíkú lesz.
Az meg nálam kifagyott a harmadik küldiben a vége felé. Hát errõl ennyit.
további fejlemények. párszor újraraktam a gémet, hardware acceleration-t visszavettem, új EAX driver az Audigyhez és haladtam kemény két SITREP-nyit, aztán megint fagyihegyek... dühömben a Warhammer40k uccsó két pályáját bedaráltam, ott persze semmi jele, hogy vmi vasban lenne a hiba...
na cseréltem vid. drivert assejó, újratelepítettem /igaz mentéseket visszamásoltam/ assejöttbe.. vki elküldené nekem a mentéseit /saves könyvtár/, persze olyan, aki az 5. pálya után jár + a profile-settings fájl is kellene a [email protected]. köszi elõre is
Amúgy ez esetben nem kell feltétlen a gépedben keresni a hibát. Nálam is fagyott a Richard Burns Rally, ha fejre álltam is, az 1.01 javitotta. Az FSW is igen instabil bir lenni, valahol az egér laggol, valahol a hang szar, valahol el sem indul, stb.
Az EAX off nem segített... Freak szvsz alaplaphiba gyak. kizárva, a Warhammer, Doom3, stb. minden gond nélkül fut, egyedül ez az istenb*szása nem... A legfurább, hogy a demo is csak egy idõ után /második végigjátszáskor/ kattant be, és utánna aztán már mindig fagyott. A fullal fagyás nélkül jutottam el az 5. pályáig, tehát ez is csak most gajdult meg... asszem rápróbálok egy reinstallt.
természetesen az is lehet, de fagyásnál mindegy, mi okozta, loopolhat a hang
én 3 év szervízes tapasztalat meg az eddigi saját bajaim után mondom a lapot (legutóbb MINDEN játék ezt csinálta nálam, akkor lapot kellett cserélnem)
vazze vki segítsen... szal mind a fullban, mind a demoban egy idõ után /a fullban már az ötödik küldetésnél jártam/ amikor csontra fagyott az egész. Kép merev, hang loopol, csak a reset támasztja fel, gyanúm szerint ez nem ama resolution.cfg-féle kavar, de azért új crackot feltettem. A játék elindul, állás betölt, gyakorlatilag kiszámíthatatlanul 1-10 percen belül újra sz*rrá fagy... R9600pro+Audigy ez a két cucc amire gyanakszom, memora nem mert minden más stuff hibátlanul fut...
lécci dobjatok meg 1 seriallal mer az nfoban lévõ nem jó:(
Nem veszekszünk inkább gémelünk
"Amugy meg minek közel kerülni a katonához?"
Ehhez azt hiszem a történet hozzá tartozik. Erre írtam. :) És a többes számot elutasítom, ugyanis én nem akarok beleeröltetni semmi olyat amitõl új játék lenne. Se a több fegyvert, se a választható csapatot, vagy fegyverzetet. Olvass csak vissza
Nem rátok erõltetem a véleményem, hanem azt mondom, hogy ha azok lennének amit ti akartok, akkor teljesen más játék lenne. Ez nem változtatás lenne, hanem másik game születne. Háttértörténetet föl se hoztam, nemtudom kinél olvastad, de nekem válaszoltad. Az pl. sztem is lehetne benne.
Nagyon örülünk, hogy ilyen hozzászólásaid vannak. Miért kell ráeröltetni a véleményedet másra? Én is szívesen "közelebb kerülnék" a katonákhoz... Szívesen olvasok róluk háttéranyagot (amit megtehetek a honlapján is a játéknak, ahol még a családnak/szeretteknek írt levél is található :) ), mert én pl. így jobban bele tudom élni magam a helyzetébe. Nekem így szimpatikusabb a játék, és nem csak ez, hanem a többi is. Ez a kerettörténet lényege. Ha megnézed a játékokat, a 90%-ának van legalább egy minimális kerettörténete. Valamint ezek nem "normális" katonák. Ha figyelmesen végignézted az intrót láthattad, hogy mindegyiknek van valamilyen különleges dolga. Nem feltétlenül katonai tudás...
Táblázatot akarsz? Ajánlok egy programot, kurvára fog tetszeni, mert csak az van benne: Excel. Amugy meg minek közel kerülni a katonához? Ez egy kis egység amit irányitasz. A másik (most nem keresem meg melyik) hozzászólásban meg azt irta valaki (többen is), hogy egyéni fegyverösszeállítás... Úgy néz ki nem voltam érthetõ: "amerikának 1 feladatkörre 1 fegyvere van" - vagyis: minden feladatra megvan a maga fegyver. Egyébként is mit akarsz elérni a másik fegyverekkel? Ebbe nem ez a lényeg. Ha fegyvert akarsz válogatni, akkor ez nem a te játékod. Meg még ha lehetne is, ez nem egy SEAL, vagy bármely más kommandós egység, hanem normális katonák. Szal, ti egy más játékot akartok a leírtak alapján...
2 napja nem indítottam el, ez azt szokta jelenteni, hogy már nem is kell erõltetnem :)
tényleg jó, de
-túl egysíkú -túl scriptelt
nekem egy picit unalmas, hogy szinte mindig azt kell csinálni, h az egyik csapat supress-el a másik meg bekerül, vagy ha ez nem teccik akkor lehet gránátozni... kicsit monoton az sem tetszik még, h egyes objektumok [elhelyezkedése] irreálisak pl. két kidobott hûtõ/sofa 1-más után. még jó, h nincs ráírva "FEDEZÉK VAZZEEE!"
Ja, csak pl. egy fal sarka mögül azért lenne hova szaladni tûz alatt is. Meg egy gránát a tökeid alatt tuti halál, mig rohanni picit az ellenséges tûzben egyáltalán nem az.
Mindent meg lehet magyarázni. (Bár azt elég nehéz, hogy a terrorista mért nem fut el a gránát mellõl, miért csak azt kiabálja, hogy "bombala, bombala", aztán bumm.) Nyilvánvaló, hogy az emlitett R6/H&D módszerrel összeállitott csapatok mellett, ez már egy teljesen más játék lenne. Akkor már a scriptelgetés sovány módszer arra, hogy megnehezitsék a dolgunkat, mert akár telepakolom az ipsét gránáttal.
"Van igazság benne , én személyszerint annak örültem volna a legjobban pl: "hidden&dangerous2" fegyverválasztás a pálya elött + táska: lõszer, gránát stb."
Ezt már lentebb említette vki, és ott megdumálták, hogy itt a felsõ vezetés állította össze a csapatot az egyéni képességek szerint, ami a fegyverhasználatra is vonatkozik. Innentõl kezdve felesleges ezen agyalni. :))
Kíváncsiság. Az égvilágon semmi jelentõsége nem lenne, de én rajongok a táblázatokért, kimutatásokért (biztos van bennem amerikai vér :), és úgy jólesne egy kemény mission után rágyújtani egy cigire, hátradõlni, és ehhez hasonló okosságokat megállapítani:
"Hmmm, ez a Mendez kemény gyerek, eddig 12 ellenséget ölt meg, ebbõl nyolcat fejlövéssel, õ maga meg 7 golyót kapott, és egyszer sem kellett ellátni"
vagy
"Silverman egy pancser, 23 kilõtt M203-ból összesen egyszer talált, ellenben hatszor kellett a doki elé cipelni"
Na érted már? :) Kicsit közelebb hozna a karakterekhez, ennyi :)
Csá most szedem, ezt a gamet, lehet ezzel multyzni?
Na ez a másik dolog, amit még nem is feszegettem. Script vs. AI. Többször volt, hogy kitaláltunk valamit, de az istennek nem lehetett keresztül vinni, mert ezer méterrõl kiszedett egy golyóval valaki, amint kilógott a seggünk egy centire a fedezékbõl. Aztán teljesen elvetettük a dolgot, és más irányba indultunk. Érdekes módon minden simán ment, a golyók elkerültek. Ez kökemény scriptelésre vall. Ide vág az ominózus "géppuskát nem lehet suppresselni" elv is.
nem, ez sem az... általában igazat adok neked, elég lineáris ez a játék... az én teóriám, hogy nem azért nem tudsz szétlõni fedezéknélkül néha valakit mert bénák a katonák, vagy bug miatt nem fogadnak szót, hanem mert azon a ponton azt akarja a gamma, hogy pl gránátozd ki, vagy flenkelj...
Szó mi szó. Van igazság benne , én személyszerint annak örültem volna a legjobban pl: "hidden&dangerous2" fegyverválasztás a pálya elött + táska: lõszer, gránát stb. HA egy picit több élet lenne a játékban , most ne ugassatok le a játék teljesen profi, szép , ügyes magyarúl marhajó DE egy idõ után monoton annyiszor megkerültem már az ellenséget , hogy meg se tudom számolni. A nightvisionos cucc tényleg jó lett volna.
A több fegyver témához. Az összes katona oldalán ott az oldalfegyver, mégsem lehet használni. Jól jönne végsõ esetben, ha kifogy a lõszer. Vagy ez is hülyeség?
Kár, hogy nem olvastál tovább, pár hozzászólással késõbb pontositottam az elsõ dolgot, ebben a formában valóban értelmetlen, mentségem, hogy éjjel egy körül irtam. Tehát az értelmetlen félmondat a gödrök, magaslatok hiányára céloz.
"Nem idióták, hanem azt csinálják amit mondasz nekik" Hmm. Sajnos ez nem igaz, néha nem csinálják azt, néha meg igen. Ez csak az egyik fele (ez sima programhiba valszeg). Egy rövid példa. Terror a faláda mögött, megkerülni nem lehet. A két osztag nem túl messze áll egymástól, az egyik kicsit elõrébb. Én kiadom a suppress fire parancsot, hogy gyorsan szétkapjuk a ládát. Haver csapata egyáltalán nincs veszélyben a golyóinktól. (Hogy erre nekem kell figyelni az is érdekes, akár elõkerülhetne valami AI, ami célozni is tud.) Ám õ is úgy gondolja, hogy besegit, két suppress még hamarabb bontja a ládát. Erre az egysége feláll a szokásos suppress formációba (jól szétszéledve), és belegyalogol a szélsõ emberével a tûzvonalamba. Ilyenre egyszerûen nem lehet számitani, hiszen simán lehetne azt a suppresst helybõl is nyomni (kettõ guggol, kettõ áll, de nem vagyok szakértõ) vagy legalábbis anélkül, hogy kinyirnák egymást.
A kódszavas inditás elég egyértelmû számomra, aki játszott valaha R6-ot szerintem érti. Kiadod a parancsokat az egyik osztagnak, hogy alfára kezdjék el végrehajtani. A másiknak is kiadod a parancsait, és bemondod az alfát, ezzel biztositva, hogy egyszerre kezdjék.
random helyeken az ellenség - "Könnyen szétlõhetõ fedezék nélküli katonák lennének" Ja már, ne viccelj. Nem igaz, hogy nem vágod a lényeget. Segitek. Most kb. tizszer annyi fedezék van egy pályán, mint ellenfél.
Freak: #749: én már egy sima statisztikával is megelégednék (ki mennyit lõtt, talált, ölt, hány sebet kapott stb). - erre azért még reagálnék. Ha ezt (a szövegkörnyezet alapján pedig ugy néz ki) az egyes emberekre értetted akkor hülyeség, mert itt nem 1-1 embert, hanem 1-1 csapatot irányítasz, minek az egyéi átlag. Ha meg csapatokra akkor is hülyeség, mert ez csapatjáték, nem azt kell nézni, ki mennyit lõtt, mert nem ez a lényeg, hanem azt hogy a feladatot meg tudd csinálni, amit valljuk be egy társ nélkül lehetetlen lenne. Akár sp-ben, akár (és fõleg) coop-ban.
ha lesz 2 abban már biztosan lesz amúgy ez nagyon kira játék végre vmi új játéktípus
a belsõ tér hülyeség lenne sztem.. a játékban megmongya a csóka h itt a helyezkedésen és a célzáson van hangsúly... na most 1 kis folyosón hova helyezkecc? beleépülsz a falba?
"a szétlõtt katonát összefoltozza menetkészre a felcser - Ezt valóban inkább ugy kellett volna, hogy vissaviszed, és otthagyod, majd a köv. küldetésben ujra veled lesz, addig természetesen nem használhatók a különleges tulajdonságai."
De lehet, hogy a body-armorba ment a lövés szal...
113 uj üzenet, nem olvastam végig természetesen, de egyre válaszolnék ugy 110-zel ezelõtt:
-az egész játék egy szinten zajlik - értelmezhetetlen mondat. -a katonák idióták - Nem idióták, hanem azt csinálják amit mondasz nekik, és csak azt, szal ne várd hogy ha nem célzod be az enemy-t akkor lelövi - habár volt már nem egyszer ilyen, inkább lehetetlen gyorsan kiadni a parancsokat. -a szétlõtt katonát összefoltozza menetkészre a felcser - Ezt valóban inkább ugy kellett volna, hogy vissaviszed, és otthagyod, majd a köv. küldetésben ujra veled lesz, addig természetesen nem használhatók a különleges tulajdonságai. -jó lenne kódszavas inditás az összehangoltság érdekében - Kódszavas indítás? Pl: "Nyuszi 4" = fedezz? ... Ez se valami konkrétan értelmezhetõ mondat. -bemenni az épületekbe - Valoban ahogy Freak is irta, 1. nem deltások feladata, 2. nincs megfelelõ kameranézet hozzá. De a kis utcák ebben a belsõ terek. Képzeld mi lenne már ha egy másfél-két méter széles folyoson mennél. Fasság. -random helyeken az ellenség - Könnyen szétlõhetõ fedezék nélküli katonák lennének. -gyorsabb reagálás a parancsokra - ez nem ártana -gránátokat messzebbre dobni(ha már úgyis alig van) - Ezzel is az volt a céljuk (valszeg) hogy ne RPG-nek használjuk a gránátokat, hanem csak kis utcákban. Ott van a smoke, azt jo messze el lehet dobni (mondjuk ilyenkor azért felvetõdik mindenkiben a kérdés, hogy akkor a frag-et miért nem... - a készítõk szándékát kell nézni.) -éjszakai küldi - fasza lenne, nightvision-nel -több élet a környezetben - Ja. -több fegyver (pisztoly, shotgun) - Hülyeség. Nézz meg egy katonai alakulatot, pláne a deltát: Hogy lenne már náluk Shotgun? Az csak a CQB bevetéseken van. Meg mi közül kéne választani, ha amerikának 1 feladatkörre 1 fegyvere van? Ez nem gta vagy bármi más akciojáték. -saját csapat összeállitása a R6 mintájára pl. - Mivel egy felsõbb vezetés által összeállított csapatot írányítunk, ahogy az a való életben is van: mindenkinek megvan a maga feladata, nem kell ide egyéni összeállítás.
-sry a néha ellenséges hangnemért, de nagy fasságok vannak a felsorolásba.
Szerintem jobban jársz, ha megvárod az elsõ patchet. Sokan vannak, akiknél megpurcan a game multiban. Nálunk is nem egyszer vágta ki haveromat töltésnél vagy mentésnél. Kár szenvedni, megkiméled magad egy pár jó egészséges káromkodástól.