Minimum - Minimum Windows XP/2000 oder Windows 98/ME mit 256MB Speicher Pentium - 1.4 Ghz oder entsprechende Leistung DirectX 8.1b kompatible 3D-Grafikkarte mit 32MB Speicher
Empfohlen - Ajánlott Windows XP/2000 mit 512MB Speicher Pentium - 2 GHz DirectX 8.1b kompatible 3D-Grafikkarte mit 64MB Speicher
Co-educált laktanya power :) Sõt, abban az is jó, ha felettese vagy a csajanak :P Vagy aki úgy szereti, ha a csaj a te felettesed :D
A Wings Simulations 2D Artisztái és dicsõ 3D modellezõi nem sokat vacilláltak a fegyverekkel. Ennek a szegény 0.50-es mesterlõpuskának a csövére rászúrtak két gyufásdobozt, „ázt jóvan!”.
Nagy divat lett mostanában a katonai szakaszkák és jármûvek fel-alá kommandírozgatása. A Zöldner sem rest. Beáll a sorba keményen. Mindegyik játéknak a Battlefield 1942-re kell hasonlítania, mert abból lett nagy siker és az a tuti, meg akinemúgy fejleszt, az mehet Szibériába medvével kergetõzni. Már ha akad medve, akinek van kedve körbe-körbe szaladgálni a Tajgában.
A Söldner pályái 24 négyzetkilométeres területeket ölelnek fel. Pontosság kedvéért mûholdas térképadatok alapján készítették el mindet. 32 játékos rohangálhat rajtuk egyszerre, DE ha van egy atomerõmûhöz mérhetõ kapacitású LINUSZ szerver.., na az elbír 128 katonaembert is. Egyszerre! Szédületesen jó játékmódokban élvezheted a hangutot. Van: team deathmatch és capture the flag, meg hostage rescue, assassination, bombing run, és king of the hill.
Nappalok, éjjelek váltakoznak, szóval az éccaka elejtett éjjellátó szemüvegedet nappal megkeresheted. Infrás távcsövekkel a meleg embertesteket meg a jármûvek forró motorjait frankón látni. Extrém idõjárás vidítja fel az elemekkel küzdeni szeretõket. Fegyver van bõven. Szám szerint hetven: Heckler & Koch Mark 23, Barrett .50, LAW 80 antitank rakétahajigáló, M4 carbine, AK-47, meg a hipa-szupa modern OICW. Satöbbi.
A csillogó-villogó katonai jármûvek látványa kellemes a szemnek. Garmadájukat a következõ modellek képezik: Humvee hegyek, APC-k, M1-Abrams és Ruszki T-80-as tankok. Röpködni HIND helicopter gépágyú-platformokkal, UH-60 szállítókkal lehet. De aki gyorsan akar levegõt hasítani, az inkább sugárhajtásúval menjen, olyanokkal, mint a F/A-18 Hornet és az F-16 Falcon.
A TÁJ ÉS AZ ÉPÜLETEK MEGSEMMISÍTHETÕK, ha megfelelõ nagyságú tûzerõvel ütöd meg õket. Felrobbant bombák és tanklövedékek krátereket hagynak maguk után. SAJNA-MAJNA nincs Szép Karácsonyfa összetört dísz nélkül, ezért nem igazi fizikai modul omlasztja be a falakat, hanem az épületeknek vannak különféle fokozatú Megsemmisülés állapotaik és mindegyik épület az elõre beállított összeromlási állapotába fordul bele, JÓL. Ettõl függetlenül géppisztollyal simán átlõhetitek egy faház falát vagy egy dzsip ajtaját, szóval „ánnyiráá” mégsem rossz a helyzet.
Mikor mesterlövészkedni akarsz és célozol, és golyók repülnek el a füled mellett, akkor erõszakosan remeg a célkereszt. (félelem effektus) Egylövéses halálokat nem szenvedhettek és a játék kedvéért a Zöldnerben egy gizda UH-60 Black Hawk helikopter simán a levegõbe emel egy marha nagy tankot.
Játszható kasztok: scout, medic, soldier, sniper, és engineer. Minden csapat választ parancsnokot.
Info: hardwired
Na jó bocsika,szétoffol már az egész fórumot..de amugy csak egy kicsit több hozzászólást ide,hátha akkor a sok láma azért bekukkant :) Amugy szerintem is jó kis játék lesz,az elõbb csak vicceltem.
Esetleg ha valaki vállalkozna magyar Söldner site-ot üzemeltetni, szívesen elvállalom a leírások magyarra fordítását.
Söldner - Secret Wars
Történet
Fél évszázaddal a katonai beavatkozások után a nagyhatalmak, mint az Egyesült Államok, Oroszország, úgy érzik, mintha õk lennének a "Világ Rendõrsége". A katonai akcióik következménye gazdaságukra, nemzetvédelmükre és belsõ viszályaikra, arra a következtétsre kell jutnunk, hogy le kell romobolni a hadjárataikat.
Annak következménye képpen, hogy a legtöbb ország eredeti hadászati technikákat válasz, szükség van Speciális Erõkre. A kationai sikereket már nem a legnagyobb, legerõsebb hatalmak érik el, hanem a kicsi, de jól szervezett, specializálódott zsoldos hadsereg.
A Söldner-ben a játékos egy ilyen csapat irányítását fogja átvenni. Mint parancsnok, kis, high-tech team-et, könnyen páncélozott jármûveket, helikoptereket, és VTOLS (Vertical Take Off and Landing Airplanes - Függõlegesen le- és felszálló repülõk)-et irányít, hogy a széleskörû feladatokat teljesítse.
A játékosok egységei egy többfunkciós hajón foglal helyet,, ami kereskedõhajónak van álcázva, hogy utazásukat ne korlátozza semmi.
A szimuláció teljesítéséhez szükség van olyan komplex politikai világrendszerre, ami megengedi a dinamikus hadjárat készítését: minden elhatározás, siker vagy kudarc, hatással van a fejleményekre. Továbba a játékosnak lehetõsége van a legújjab fegyver rendszereket és technológiákat használni, amik csak a kutatólaborokban, és a fegyvergyárakban, esetleg papíron szerepelnék még!
Rövid Összegzés a
* Egy igazán összetett dipliomatikus rendszer, ami dinamikus hadjáratokat és feladatokat állít elõ.
* Dinamikus Világ Generálás, terület, a digitális szeteliten, éjjelek, nappalok, idõjárás és évszakok váltakozása.
* Realisztikus Virtuális Harctér: fejledt terület motor, ami az új pusztítási rendszert használja (ADS), ami még a taktikai nukleális fegyverek bevetésének kárát is szimulláni tudja!
* Többjátékos Csapatjáték: több többjátékos játéktípus és játékelemek a co-ordinált csapatmozháshoz.
* A dedikált szerver maximum 32 játékost bír, míg a speciális játékszerverek (a játék készítõje) maximum 128 játékost bír!
Zaki: Ez 2 Fegyver volt... kb 20 perc angolról magyara :)
M4 Karabély
Az M4-es egy könnyû, gázzal hajtott, léghûtésû, különböõ tüzelési módban használható, állítható válltámasztékú fegyver. Az M16A2-es rövidített változata, az M4-es egyedi megoldásokat nyújt a katonának a harctéren, közelharcban is halálos és pontos fegyver. Az M4-es 80%ban az M16A2esre hasonlít és az M3-mas 0.45 Kaliberû géppisztoly, az M9-es pisztoly és az M16-os sorocat helyébe lép. Az M4-est M68-as távcsõvel egészíthetjük ki közleharchoz. Az M68-as egy reflex (nem teleszkópos) távcsõ. Úgynevezett "reddot", ami a "két nyitott szem" rendszer könnyen használható. A "két nyitott szem" eljárás megnöveli a találati arányt a céltárgyon. A Special Operations Forces (SOF)-nak szüksége van olyan fegyverre, amit sok feladatban használhatnak, illetve sokoldalú. Az M4A1-es Gépkarabélynak elég flexibilis és sokoldalú, hogy megfeleljen a SOF fealadat-specifikus elvárásaihou. A SOPMODM-4A1 -es változata (kiegészítõ felszerelés) növeli a fegyver halálosságát. irányítását és célzásrendszerét éjjel-nappal, közelharcban is (Close Quarter Battle - CQB) akár 500 méter hatótávolságig.
Hossz: 861 mm; 780 mm (ha a válltámasz teljesen ki van húzva)
Csõhossz: 370 mm
Torkolattûz: 960m/s
Lõhatár: 300 és 500 méterig, célkereszt a csõre integrálva, teleszkópos célkereszt éjjel-nappal (választható)
Maximum Pontos Távolság: 600 m
Tár Kapacitás: 20 vagy 30 töltény
Ciklus: 700-950 RPM (Rounds Per Minute - Töltény/Perc)
Gyártó: Colt; Egyesült Államok
M203 PL
Az M4-es továbbá felszerelhetõ egy M203 PL gránátvetõvel. Ez egy manuális, egy lövetû fegyver, amit arra terveztek, hogy, mint az M4-est kiegészítva 40 mm-es gránátot lõjjön ki. A célkeresztye egy fül, redés, derékszögû, ami hosszútávú pontos löveésekre van tervezve. Sok speciális mûveletek közben a csapatok kedvelik, ha van egy kis extra tûzerejük a missziójuk közben.
[16:54] Teut[Wings]: Official ladders will be in three leagues. The highest league will battle for prices, webspace, and more, the middle ladder will be the competition ladder, the base ladder is for everyone to have just fun.
Remélem érthetõ :)
elég, ha csak pár csúzliról benyomsz 1 kis info-t :)
BJ212A Jeep BMD-2 BMP-1 BMP-3 BRDM-1 BRDM-2 ATGM BTR-70 BTR-90 EQ 2102 Troop Carrier GAZ 3937 Vodnik HDT-10P T-80 Tank Tunguska Type 63 Type 85 Tank Type 98 URAL-6301 WZ-551 Type 60 Avenger(US) / Type93 (JGSDF) Humvee Type 89
Helicopters
Ka-50 Hokum Ka-60 Kasatka Mi-17 HIP H Mi-24 HIND Mi-38 UH 60
aha köszi ha már "belül" lehet nézni akkor nem rossz :) Nekem ez az alakigtás nagyon tetszik, hiányoltam is minden játékból!Fõleg ez a klános+logo-s dolog igy elore is tetszik ;)
tuti, hogy taktikai FPS lesz, vagy valami hasonló, de nagyon nagy sikere lesz a gamenak sztem
Szerintem új lesz, sok fegyver lesz benne, inkább a realitásra menek, inkább Taktikai FPShez fog hasonlítani, de a nyílt terep miatt a BFet is verni fogja szvsz.
ADS - Advanced Destruciton System - Fejlett Rombolási Rendszer
A Söldner a legkomplexebb romoblási rendszerbt nyújta a játékosoknak multyplayer játékmódban is. Amit látsz, leromoblhatod - még online is!
Terep rombolása
Figyeld meg ezt az érdekes képsort:
A játékos rakétával, vagy bármilyen más fegyverrel pusztíthatja a terepet, és igazi krátereket hagy maga után, amit fedezéknek is használhat az ellnség!
Épületek lerombolása
Dönsd le a falak, vagy zúzd le az egész házat, hogy megkönnyísd a helyzeted, ezzel a rendszerrel példa nélküli szabadság hullik a játékosok kezébe.
Az ADS-el nem csak a te képernyõdön fog megjelenni a megváltozott terep, a többi játékos is azonnal észreveszi, ha egy új kráter került a közelébe!
A Nyövények
A fákat, bokrokat fedezéknek is lehet használni, még a legjobban kiképzett játékosnak is nehéz kiszúrni, hogy ott rejtõzködik egy ellenfél.
UCS - Unit Customization System (Egység Testreszabási Rendszer)
A Söldner a karakterek külsõ beállításait megengedi. Már az elsõ alkalommal a legapróbb részletekik beállíthatod, hogy hogy nézzen ki a karaktered, és nem kell elõre kidolgozott testeket választani. Lehetõséged van sisakot, arcot, dzsekit, nadrágot, csizmákat, és pár extrát, mint például napszemüveget, tetoválást vagy hátizsákot választani és kész is a karaktered:
Elöszöris a katnákat két részben lehet választani, mindkettõt a játékos választja - egy kevés korlátozással. Választhatunk fejet és arcot. Rengeteg lehetõséget adunk a választásra, a realisztikusoktól a S.W.A.T. és a külföldin keresztül egészen a "király"-ul kinézõ arcokig. A kép mutatja az arcok választási lehetõségiet, a teljes verzióban természetesen még több lesz:
Az Uniformis
A Söldner az egyszerû amerikai gyakorlóruhán, a S.W.A.T. és a Kínain keresztûl a téli terepszínû ruhákig minden választható. Természetesen civil és szerelõ ruhákat is választhatunk. Valamelyik uniformust a játékos a felsõ-, és alsórészt külön-külön kiválaszthatja, de vannak "settek" is és csak párban lehet õket kiválasztani, mint például a szerelõ overállja.
A Cipõk És Kesztyûk
Lesznek téli- és harcibakancs, különbözõ kesztyûk. A fölsõ kép mutatja, hogy a katona mely testrészeit tudjuk változtatni: arc, sisak, dzseki/nadrág, bakancs, kesztyû és felszerelés. A különbözõ ruhadarabokat egyetlen kattintással tudjuk változtatni.
A Felszerelés
Sisakot vagy sapkát is tudunk választani. Nem mindegyik "fej-szerelés" védi meg a fejet, vannak amik egyszerûen csak jól néznek ki. Továbbá térd- és könyökvédõket, más felszerelést, mint például övet, oldalzsebeket, hátizsákot vagy különbözõ szemüvegeket.
A Terepszín
És most a legjobb rész: az uniformishoz terepszínt választhatsz, sõt a merevlemezrõl is fel lehet tölteni a játékba! A kép ugyan azt a karakter ábrázolja, és két terepszínt. A terepszín választása szintén egy kattintás.
Logo
Logót is választhatunk, csak úgy mint a Raven Shield-ben armpatch-et, csak itt a jármûvökön, helikoptereken, repülõkön is meg fog jelenni és magunk is csinálhatunk ilyeneket.
Választások, Klánok, Nevek
A katonáink kinézetének a kombinációja több mint 60 ezer. A kép alul csak az alap kinézeteket mutatja. A katonádat a Söldner menüpontjában lehet változtatni, ahol a nevedet, és a klánjelzést(ha van) is be lehet írni. Az adat a serverre ilyenkor el lesz küldve, hogy a többieknek is úgy nézzél ki, mint ahogyan az TE akarod.
Klánok:
A klánokat és a klánjelzéseket regisztrálhatod, ami egyedivé teszi õket. Ha a klánjelzést regisztráltad, te vagy az egyetlen, aki új tagokat regisztrálhat a játékba a klánhoz, ez biztosítja, hogy ne legyenek fake játékosok. A regisztrált klánnevek a játékos neve elött így fognak szerepelni [YyY] míg a nem regisztráltak így (YyY). Ha egy klánnév regisztrálva van, senki nem tudja használni, csak azok a klántagok akik a listán szerepelnek.
The Gear
Now you can pick your helmet, or hat. Not all headgear is protective, some just look cool. Also you can add protective gear to your character like kneecaps, and other gear like belts, pouches, backpacks and a variety of eye wear.
Radio-Computer-System
The Radio-computer-system (RCS) is stored in one of the pouches of the soldier's vest. It also has a high-res display and the whole system is slightly larger than a DVD box and about 2 cm thick. The computer includes the display, the radio and a Global Positioning System. The soldier can change screens, transmit on the radio, change frequencies and send digital information, pictures and live footage. With this equipment, leaders and soldiers can communicate with others in their squad, greatly improving situation awareness and survivability through increased command and control.
C-4 Explosives pack
C-4 (Composition-4) is a plastic explosive. The basic idea of plastic explosives is to combine explosive chemicals with a plastic binder material. The binder coats the explosive material, so it is less sensitive to shock and heat and makes it malleable.
C-4 looks like white clay and can be knead with the fingers. The pack consists of white long bars, each 5 cm wide and 2,5 cm thick and is wrapped in olive-drab cellophane. Even though it is a high explosive, most of the time it is absolutely harmless. (It even can be used to heat "C" rations in the field: just tear off a small piece and light it on the ground. But: never try to stamp it out, but let it burn out completely! Otherwise you don't have to buy a pair of shoes in the future...) As with other explosives, it needs some energy to kick off the chemical reaction.
It takes a considerable shock to set off this reaction. Even shooting the explosive with a rifle won't trigger the reaction. Only a detonator, or blasting cap will do the job properly.
The packs can be fitted with a timer device, a motion sensor (which triggers the explosion automatically) or a hand-held remote trigger.
Az FPS-ek az utóbbi idõben meglehetõsen elözönlötték a PC-s platformot. A Wings Simulations õszre ígért, 2010-ben játszódó taktikai lövöldéje, a Söldner: Secret Wars került éppen górcsõnk alá, amely egy galéria kíséretében érkezett helyzetjelentésre. Missziók, rajtaütések, elfogások és egyéb titkos katonai feladatok elvézésére szakosodott embereink csapatban gondolkodnak, és ha kell, a legnagyobb fegyverarzenált is bevetik, ha a parancsnoktól erre utasítást kapnak. A multiplayer különös szerepet kap a játékban: lehetõségeink között az akár 128 játékos mód is rendelkezésre áll, csapataink harci jármûvekkel, avagy anélkül védhetik meg az egyes objektumokat, melyeket erre a célra jelölünk ki. A napszakok, valamint az idõjárás váltakozása nagyban befolyásolhatja a missziók sikerességét, ezáltal nem árt odafigyelni majd az ilyen részletekre sem. A fejlesztõk szerint a játék még ebben a hónapban aranylemez lehet, s ezáltal november elején már testet is ölthet egy csillogó cd lemez formájában az anyag