(Sector.net) Barny: A Sector.net szlovák gamerlap egy terjedelmes interjút készített a You Are Empty (YER) fejlesztõivel, az érdekesebb részekbõl szemezgetünk most:
Egy FPS játékon dolgoztok, mely a késõ 50-es években játszódik. Az akkor történtek inspiráltak titeket, vagy a játék sztorija csupán fikció? Az 50-es években a Szovjetuniónak rengeteg "nagyszerû" utópisztikus elképzelése volt. Történelmi dokumentumok, építeszeti tervek, mûveszeti, és irodalmi könyvek inspiráltak minket.
Hány fegyver lesz a YER-ben? Valósághû, vagy futurisztikus fegyverekre számíthatunk? Pillanatnyilag 11 fegyvert tervezünk a játékban szerepeltetni. Lesznek létezõ szovjet fegyverek (Nagan pisztoly, PPS géppisztoly, Maxim géppuska), és futurisztikusak is (elektromos-, és sugárfegyver).
Mennyire lesz realisztikus, és összetett a játék világa? A játék nem hû az 50-es évek valóságához, egy lenyûgözõen berendezett, stilizált környezetet tervezünk. Egy nagy várost, változatos kerületekkel. Lesz központi pályaudvar, opera, mozi, metró stb. A játék elején egy külvárosi részen kezd a játékos, és folyamatosan halad elõre a város szíve felé. A kezdõ helyszínek ipari negyedben, farmokon, kikötõben és még sok más helyen játszódnak.
Milyen karakterekkel (ellenségesekkel és barátiakkal) futhat össze a játékos? Az ellenségek többnyire régebbi polgárok, de a kísérletezések nagyban megváltoztatták õket. Zombi munkásokkal, a vörös hadsereg élõhalott tagjaival, és még sok más ellenféllel futhatsz össze. Néhány állat is mutálódott, belõlük többnyire ragadozók lettek. Baráti karakterek is lesznek, de nem túl sok.
Lesz multiplayer játékmód a YRE-ben? Valószínûleg elsõként a single-player játékot adjuk ki, utána, pár hónappal késõbb pedig a multiplayer részt. A DS2-Engine támogatja a multiplayer lehetõséget, de mivel szorít az idõ, inkább a minõségre koncentrálunk.
info:Hardwired
Hát ha nem basszák el valami óltári nagy bakival egész pofás kis game lesz ez.
(Worthplaying) Az 1C Company az EGN tiszteletére egy új csomag You Are Empty húzott ki az aktatáskájából. Mi meg mit tehetnénk mást, mint szájtátva bámuljuk ezeket az elképesztõen szép, szinte már fotorealisztikus képeket. Kíváncsi vagyok mi sül ki majd ebbõl a játékból...
Preliminary minimum requirements are about 1Ghz processor, 256 Mb RAM and GeForce 3 64 Mb or similar. As for the release date it is also too early to talk about it. We plan to release the game in 2005
Eh szép kis video.Jó game lesz ez.Jöjjön má demó.
Azért belekukkantok majd, ha nem lesz épp más, ADSL-em van.
hát, nem valami nagy szám, ha nincs nagyon sávszél, ne pazarold rá. Szép az engine, de ez inkább hangulatfokozó trailer vagy mi. Ezt szerintem 10MB-ba is megcsinálhatták volna....
hát, a grafikán kívül semmit nem tudtunk meg a játékból, de az legalább tényleg szép lesz. tetszett a véfe körül a lépcsõházas rész, na az nagyon faszán nézett ki
Elfelejtettem említeni. Ha vkinek kisebb a sávszélessége akkor itt egy LOW verzió, mondjuk sztem érdemes áldozni a highra, mert plusz 20MB, de a grafon van a lényeg: LOW
sztem ütõs lesz, mondjuk az AI meg a fizika nem derül ki, de a graf és a részletességgel nem lesz probléma...
A tata a nagy puskával haláli. ;) szépen megtölti aztán minket homlokon durrant :) Az épületek meg midnen sztem tisztára HL2, szóval ezt lehet dícséretnek venni, majd meglátjuk...
Ha valaki jobban szereti a közvetlen linkeket, mint én:
A játékkal a fejlesztõk részt vettek a KRI 2004 (Russian Game Developers Conference 2004) rendezvényen, ahol elnyerték a "Legjobb új játék" díjjat. A játék kiadója az orosz 1C Company lesz, megjelenés még ez év végén (!) várható.
Hát az biztos hogy nem a story miatt fogom végigvinni :))
A grafika nem rossz, de láttunk már szebbet.
Talán a hangulata jól el lesz találva és akkor lehet még erõs közepes :)
50-es, 60-as évek Szovjetuniójában sokkminden megtörtént, és megtörténhetett volna, erre alapoz a You are Empty is. A történet elég szokványos: az oroszok meg akarták alkotni a tökéletes kommunista embert. A kísérletek - ahogy azt már megszokhattuk - balul sültek el, és egy adag mutánst hoztak létre. Szerencsétlenségünkre mi is abban a bizonyos városban tartózkodunk, ahol mindez történt. Lények egész garmadáját kell telepumpálnunk ólommal, hogy valamiképp túléljük mindezt.