ajánlani nem igazán lehet, mert mindenkinek más a segge. a szélességet nagyjából be tudod lőni ha leméred a távolságot a csontjaid közt. a tökéletes megoldás persze az lenne ha pár napig tesztelhetnél minden nyerget - de ez nyilván esélytelen/erősen zsebbenyúlós (bár pár boltban vannak teszt példányok) Utoljára szerkesztette: ldavid, 2015.07.27. 16:07:01
Én ilyet használok Eddig nagyon kényelmes (volt) mig nem estem el és nem nyeregre érkezett a bringa azota egy kicsit ferde az ülőrész és igy már nem a leg konfortosabb. Meg a 2009es vásárlás ota megdublázódott az ára. Pedig az elöbb emlitett ok matt nekem is cserélnem kéne valami hasonló kényelmesebbre.Esetleg amin nagyobb a prosztata rés, meg ami zselés .
Szeretnék új ülést venni, Nagyjából napi 1- és 6 óra közötti távokat tekerek. Tudnátok ajánlani sportos, de komfortos ülést? Ezt néztem ki. Ez jó lehet?
egy ilyen Cube szerintem jobb vétel, de ha nagyon tetszik a Merida, azzal sem jársz éppen rosszul
Csak az a probléma, hogy a bicikli 11 kg, a zár meg legalább 2 és kell neki a hátizsák harmada. :-S Utoljára szerkesztette: Tetsuo, 2015.07.26. 20:06:48
látványlakat mind, ha valaki vinni akarja és felkészülten érkezik akkor tehetsz rá bármit.. :D
Ez arra jó hogy a gyors száras cuccokat összekössed- hátsó/elsőkerekeket + ülést a vázhoz. Ha nem akarsz állva hazáig tekerni X távolságból. :D Utoljára szerkesztette: Vadnokedli, 2015.07.26. 15:46:00
Vettem egy ilyet 3000 Ft-ért, ezt ajánlották de nem tudom, hogy jó-e biztonságosabb, mint egy U Lakat vagy Acéllánc? lehet inkább olyat kellett volna vennem? vettem még szintén 3000 körül BikeFun Square első-hátsó lámpát ilyet szintén csak , h legyen lámpám dísznek kb :D
Na akkor a Sisak téma számomra kilőve, mert én csak bicikli úton mennék néha erdő ilyesmi :)
A bukósisak használata csak egyetlen esetben kötelező, ha lakott területen kívül 40 km/h feletti sebességgel haladunk Ezt leszámítva mindenkinek a saját döntése a sisakviselés, de mi szívből ajánljuk sportoláshoz és 14 év alatti gyerekeknek !
Nincs a közelemben senki, akit megkérdezhetnék, de igazából ha hajtást akarok majd egyszer cserélni, akkor muszáj lesz úgyis ilyenre váltani.
Sziasztok! Újabban újra rászoktam a kerékpározásra, viszont többnyire aszfalton nyomom egy jó ősrégi MTB-vel, nem a legideálisabb finoman fogalmazva :D Szóval szeretnék venni egy normális Cross bringát, max 130k keretem lenne rá. Így elsőre egy Merida Crossway 15-V-t néztem ki, esetleg tudtok valamit ajánlani, vagy valami tapasztalat a Meridáról?
Hidd csak el, kérdezz meg akárkit aki BB7-es féket használt hozzá való fékkarral. Amúgy én most DB1-et használok. 25 ezer egy pár.. (olyan is, inkább a BB7)
Na, mégse lesz fékem, azóta eladta a bicót :D Új fékkar számítana valamit avid bb7-nél? Mert akkor egy olyan átalakítást tudnék esetleg, hogy első váltókart vennék, meg fékkart. Azt mondjuk nem tudom, hogy esetleg később deore hajtókarnál is kompatibilis lenne-e valami acera vagy alivio első váltó.
"buvár benő" találó, de szerintem pl csukott szájjal jobban járnál, a kendő helyett, meg a sima napszemüveg sem bogáráteresztő:)
Ez jó, köszi :) Arra is gondoltam, hogy csak előre kérem el a kisebbet, hátra meg rakom az avid bb7-et. Igazából azt se tudom milyen márkájú fékek, de nagyon jól fog mindkettő.
Hátsó 8 sebességes Alivio vagy acera váltóhoz milyen váltókar kompatibilis? Apámnak van két nagyon fasza hidraulikus tárcsaféke, és azon gondolkozok, hogy elkérem tőle, mert úgyse használja, viszont akkor kell váltókar, mert most egyben van a fékkarral. Mondjuk 160mm-nél nagyobbak ha jól emlékszem, lehet a váz meg a villa nem örülne neki.
szerintem arra gondolt hogy valakinek "beleesik a kezébe" és ott marad :) több zárat kell rá rakni ha otthagyós felhasználású bringa
Sose menjetek BPről Vácra felkészületlenül. :D Strava link Relatíve felkészültem, több nem kellett. 4 liter víz nem árt- 1 liter fürödni- 3 ivóvíznek. Egy darab táskával indultam útnak kb.- Térkép viszont fölösleges. Hehe. Utoljára szerkesztette: Vadnokedli, 2015.07.22. 18:34:54
Ilyet csavart még sose láttam, de kézzel tuti nem lehet ezt meglazítani. Szerintem cseréltesd ki gyorszárra, mert annál egyszerűbb nincs.
gyorszár az sima ügy. csak lehajtod a fület, kicsit kitekered (ha kell) és kiesik a kerék. visszarakni ugyanúgy, addig tekered a meneten míg a fület visszahajtva meg nem fogja a villát (nem kell túl erősnek lennie!) nem árt arra is figyelni hogy viszonylag középen maradjon a kerék
a hátsó nekem nem is merős (mintha kézzel lehetne tekerni azt is?) majd talán valaki tud okosat mondani róla.
A most vásárolt biciklimen érdekes csavarok vannak a kerékagy két oldalán... defekt esetén nem is tudom leszedni a hátsót. Az első szerintem a gyorszár, aminek a beállítását ugyancsak nem ismerem. Képek a bicikli galériámban. Milyen eszközzel lehet kinyitni, zárni a hátsó csavarokat?
naszóval mégegyszer, kissebb képpel :)
én buvár benőként közlekedek és pontleszrom hogy néz ki, a lényeg hogy kényelmes, nem jön a szemembe és a számba se por, se bogár.. :D
szerk: najó mostmár agyfszt kapok, erre most meg brutálpixeles lett a kép.. naaa mindegy.. a lényeg látszik :D Utoljára szerkesztette: SZABl, 2015.07.22. 12:36:59
Fullface-t szerintem felejtsétek el. Egyrészt nehéz egy idő után és megsül benne a fejetek, másrészt túlzás is szerintem. DH-ra kell, de az teljesen más tészta.
Vannak normális MTB sisakok, amik egyáltalán nem otrombák vagy ilyesmi. Igen, sajnos kicsit drágábbak, ez tény, de ki lehet fogni egy-két jó vételt, ami csak pár ezerrel több, mint egy alap sisak.
sisakok terén én is gondba vagyok,mert a verseny bringás stilusu bukok nem tetszenek föleg MTB-hez nem mutat jól a full face megint elég fura egy városi tekeréshez, a gördeszkás féle megint nem, valahogy a verseny és a görkoris közti megoldás lenne a jó,de olyat nem igen láttam még.
10ért már vannak korrektek, nekem egy Fox Transition sisakom van, az mtb sisak nem tetszik, a fullface már túlzásnak tűnt, így maradt a dirt sisak :D
Most néztem ,tesóm szólt, a Touron volt egy baleset, egy beton oszlopba verte a fejét a srác a kanyarból kisodródva, leesve. Meglökték és dominóként ő ment kifelé, és elszállt, és fejelt. A sisak is jól van meg a bringás is - mondja tesóm Utoljára szerkesztette: tutuhawer, 2015.07.20. 18:52:47
Megállítottak, egyébként tök jó helyen, érdemes is ott figyelni, ezért jár a piros pont nekik. vagy zöld Nézegeti a gépemet, meg dumál , én meg közben mondom, OK, hogy engem ellenőriz, de ha már itt vagyunk, akkor az illegálisan lerakott szemetet jelentse be , aztán jöjjön már a GyőrSzol és vigyék el. Azt mondja, nem a feladata, én meg mondom, de ha én leviszem a kanapét a szelektív mellé , akkor megbüntetnek stb stb... Erre pár nap múlva a helyi lap címlapján, hogy elvitték a nagy szemetet , kiválogatták, átnézték, stb. Azért csak beszólt valaki telefonon, hogy történjen már valami, adok még egy piros pontot a rendőröknek.
Aszondja, tegyek fel még csengőt... :) :)
nekem még nem volt dolgom velük szerencsére. érdekes lenne a szitu.
naja, nálam se volt túl egyszerű helyet találni neki, viszont ha megállít a rendőr akkor nyomogathatja nyugodtan....... :D
Amúgy a legtöbb csengő fel se megy a kormány belső részére mivel ott vastagodik a kormány. Kormány vékonyabbik részére meg nem tudom felrakni mivel beljebb toltam a fékkarokat- váltókat mert nekem úgy kényelmes. (+lámpa) Ilyenkor amúgy tényleg mi tévő lehetek, fel csavarozom a hüvelykujjamra? Utoljára szerkesztette: Vadnokedli, 2015.07.20. 15:38:53
én a dirt sisak és cross szemüveg kombót szeretem, plusz álltalában kendő is van rajtam mert utálom amikor a bogarak/por/akármi a számba próbál bejutni.. :D
lámpa és prizma előre hátra kell, sárga prizma első kerékre 2db átlósan, plusz egy egyszerű gagyi 200ft-os csengő hangot kiadó csengő, az üzembiztos fék stb gondolom megvan az új bringán :)
Lámpának, ötlet. Ezt vettem én is a jó (-nak tűnő) adatok és review-k (magyarul mi is?) meg a leértékelés miatt. Utoljára szerkesztette: Tetsuo, 2015.07.20. 00:33:12
A sisakot elsősorban ne azért hord, mert kötelező, hanem saját magad érdekében. El nem tudod hinni, hogy mit fel képes fogni egy sisak egy hatalmas esés közben.
A KRESZ-szes dolgokat nem tudom, nekem még egy prizma sincs a bringán... De legyen mindenképpen első és hátsó lámpád, mert arra ugranak a rendőrök. Esetleg még egy szemüveg, ami szintén jól jöhet.
Na látod, ilyenre nem is gondoltam nem rossz ötlet, néztem jókat van sok féle és ahogy nézem nem is drágák, de én kmórára lámpákra gondoltam vagy ilyesmikre még át kell néznem a kresszt is hol kötelező a sisak meg a mellény, mert kb semmit se tudok ezekről :D
Váztáska vagy nyeregtáska? Sokkal jobb abba pakolni kicsi dolgokat (telefon, kulcsok, öngyújtó/cigi :D) mint a zsebedbe rakni, egyrész kényelmesebb másrészt biztonságosabb. Neked is meg a cuccaidnak is. Amikor nem volt nyeregtáskám, addig a zsebemben hordtam minden vackot. Aztán amikor túrázás közben csúsztam egyet az oldalamon akkor a zsebemben lévő kulcsok kiszakították a nadrág zsebét és az egyik rendesen végig karcolta a combomat. Ha csörög a telefon akkor sem kell megállni/zsebedben túrkálni...csak lehajolsz aztán ott van kéznél.
Köszi hát kérdezte az eladó kérek-e még valamit én meg rávágtam gyorsan, hogy sárvédőket meg sztender kellene :D hirtelen más nem jutott eszembe :D Tényleg valami ötlet, hogy még mit kell vennem hozzá?
"A kerékpárra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek 116. § ... g) legalább az első keréken, legalább 2 db, egy átmérő mentén elhelyezett borostyánsárga színű, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverővel (küllőprizmával). A küllőprizmák helyett vagy mellett alkalmazható két oldalon fehér fényvisszaverő körgyűrű felület is a kerékpántok közvetlen közelében vagy az ENSZ-EGB 88. sz. előírásának megfelelő gumiabroncsokon."
nálam narancssárga matrica csík van a felnin.. még nem kötött bele senki, viszont nekem nagyon tetszik :D
Nekem első kerékben a küllőn van ilyen fényvisszaverő csík ami körbe öleli a küllőt egy kis részen. Szerinted abba beleköthet a rendőr? (nem borostyán színű.)
hát van rá némi kedvezmény de sztem még úgy is 100 felett lenne olyan 105 ezer körül, de az 1.0- a simán belefér az eladó még kérdezte is, hogy akarok-e valami cserélni rajta vagy alakítani esetleg más kormány más ülés más pedál mert ezekre szoktak panaszkodni a vevői de hát nem tudom
További videók,képek,túrabeszámolók itt:http://cobranco.atw.hu/
Jó szórakozást és kellemes nyarat mindenkinek!
Nekem nincs vele gondom, énis első tárcsával állok meg, ha vészfékezni kell. Hátsóval eddig egyszer sem tudtam volna megállni. Amikor lehúztam az ülsét, és elkezdtem bunnyhoppozgatni, akkor éreztem a csuklóm eléggé.
Lábujjhegyem ér le, nem telitalp. Próbáltam úgy, hogy magasan ültem, de nem éreztem biztonságosan magam. Nagyon előre került a súlypontom. Leggyakrabban első fékkel (tárcsa) fékezem, akár keményebben is, hirtelen, dőltem előre. Meg a csuklómnak nagyobb súlyt kellett tartania, szar volt. Valamint ritka, mikor padka mellett állok meg. Csak szenvedtem, így visszaállítottam alacsonyabbra.
Nekem 26-os montim van. Pont meg is néztem, hogy a kormány a nyereggel van egy vonalban, mint ahogy írta lentebb valaki. A lábam tekerésnél közel sincs kinyújtva (állítólag úgy a jó). Viszont ha emelek az ülésen a lábam már nem ér le a földre úgy, hogy ülök az ülésen.Olyan mintha létrán ülnék.