2 hónapos Sony PS2 slim játékgép (70004) kichipelve dobozában minden gyári tartozékával, 1db gyári controller, 1db Logitech Cordless Action conroller + 1db noname controller- el, 2 db eredeti 8 Mb memóriakártyával, Sunflex RGB Pro kábellel, 2 db eredeti (GT4, WRC4) és + 11db új játékkal. 65e Ft
nem hiszem el, hogy ilyen grafikája van. Most már biztos, hogy a PS3-ig kell egy XBOX2. Nem kell valakinek a PS2-m, eladó !
Fúúú bassszus! Most néztem meg a videót az MTV-s adásról és még most is tátom a szám. Igaz leginkább a West Coast Custom-os tuning miatt. Arról esetleg valakinek nincsenek képei?
:D
Nyugi sokat nem fogok ide írni, ezek csak ilyen tatárjárás jellegû kirándulások merész pécésektõl. Futunk egy kört, kilövünk pár nyilat, a helyiek felháborodnak, kapunk a hátunkba mi is párat, sündisznóként távozunk és helyreáll a rend, erõsödik a konzolos csapatszellem... ennyi
Hát szerintem nem nagyon. =) Eleve extrém nagynak tûnik a poligonszám a képeken, nagyfelbontásúak a textúrák, normal mapping, kitudja milyen csilivili DX9 effektek..
Szerintem ez egy szép belépõszintû next-next-gen konzol grafika lesz, ami az akkori csúcs PC-ken is el fog futni nagyduzzgova, mint anno Morrowind a GeForce3-on (akkoriban az volt a sztár).
Mi is pécén (vagyis WÉCÉN HEHEHEHE =)) láttuk ezeket a scannelt képeket. Egyébként remélem sokat fogsz írni ide, hiányoznak az ilyen jófej srácok a konzolos topicokból. =)
Kérdésem lenne hátha vkinek van tapasztalata az ügyben: szal vettem egy thrustmaster 16 megás memóriacardot /mûködési elve, ha beledugsz egy eredeti sony memcardot, akkor +16 megás kártyaként üzemel/ nos nekem ezt nem hajlandó látni a gép.. hiába töföm bele az eredeti sony memcardomat leszarja.. szal ha bárkinek van 5lete mi lehet a bibi akkor pls skribáljon ide a fórumba, thx elõre is..
BTW jobb volna ha az új generációt már hádétévére terveznék (végülis a blu-ray már erre utalgat). Ott meg azér' nem kicsi a felbontás.
Konzolom hogy fogják vissza a lóerõket? A psx, PS2 eléggé megvete a PC-ket mikor kijöttek, kellet 1-2 év minimum a felzárkózáshoz.
XBOX2 képek: XBOX1-re is kijötek jó képek, majd páran felfedezték, hogy azok pre render képek voltak + némi in game, photoshoppal összerakva. :))) A microshit elismerte, majd azt mondta, hogy a játékban is ilyen lesz (a képeket meg levették az oldalról). Hát, nem lett olyan, hanem picit sz*rabb. :)
Jön a game PC-re is. Szerintem konzolon visszafogták a lóerõket hogy ne legyen különbség a PC-s verzióhoz képest.
"Ezt egy mai pécés videokártya kiszámolja..."
és 5 fps-el futtatja
Hát, ez harmatgyenge egy következõ konzolos generációhoz. Ezt egy mai pécés videokártya kiszámolja...
Úgy tûnik, hogy a M$ tanul! Nem sokat (mer' az XNA kifejezetten hülyeség), de ez nem rossz!
200 EUR = 50 000 HUF !!!
Hát erre nagyon kiváncsi leszek, mert ez nem egy kifizethetetlen összeg. Ha ez tényleg így lesz, akkor tényleg csak a játékkínálattól függ, hogy én mikor ruházok be egyre.
...ja, meg persze a játékáraktól! Mer' szép lenne, ha egy játék meg 25-30-ba kerülne.
Mondjuk a PS2 konkurencia nélkül jelent meg szal nyugodtan kijöhetett százötvenezer forintos áron. A Nintendo még a N64-el bohóckodott a DC eladások meg szarok voltak. Most "kicsit" keményebb lesz a terep mert az XBOX2 ugye elöbb akar megjelenni mint a PS3 szal nincs kamu szaga az alacsony árnak. Fõleg hogy nem is pletyka hanem SONY infó.
Elképzelhetõ, hogy a PS3 kapásból két fajta változatban jelenik meg (hasonlóan a jelnlegi PS2-PSX felálláshoz). A minden földi jóval felruházott "Home Server" verzió (beépített merevlemez és komoly hálózati képeségek) 600-700 euróért (ez jelenleg 150-170 ezer forint) lesz megvásárolható, míg az alap PS3 ára 200 euró (50 ezer forint) körül mozog majd.
Valószínûleg már az idei E3-on bemutatják a PS2 újradizájnolt / lekicsinyített változatát (PS1 - PSone jellegú lépés, ugye), a Pstwo-t.
A Sony nem tekinti a PSP konkurenciájának a GBA-t, mivel az õ gépük jóval "többet tud" a Nintendo handheldjénél, és ezt a tudást a késõbbiekben még szélesíteni is akarják - például GPS és GPRS expanziókkal. A PSP egyébként 30 megányi memóriát tartalmaz majd, a grafikai képességei pedig valahol a PS1 és PS2 között helyezkednek el.
A Sony a PS3-al bele akarja vetni magát a hálózati szoftverdisztribúcióba: a játékosok a neten keresztül tudnak majd játékokat letölteni, a Sony saját fejlesztésú DNAS-ének (biztonságos adatforgalmat garantáló hálózati protokoll) segítségével.
ha egy HDTV ben lehet allitani valami 4**i szamra meg valami 1***i szamra akkor az ezres a jobb??? nagyobb felbontasa van vagy mi?
Az történik (majd), mivel a tévé képernyõjének mérete ua., mint az alanlóg tévéké. De szinte mindegy, hogy egy mai pixelnek megfelelõ területen 4 különbözõ szín van (akár egy egész festményt is kirakhatnak 1 mai pixel területre), ha Te 3 méterrõl már majdnem csak egy foltnak látod...
De erre nem azért van szükség, mint egy monitornál. 3-4 méterrõl alig van értelme. Annyit fogunk max. érezni, hogy a kontúrok erõsebbek lesznek, de ha nem ülünk 1 méteren belülre, akkor ugyanúgy nem tudjuk elolvasni a kis betûket.
Viszont digitálisan downsampling-elheti a DTV (NTSC) felbontásra, mivel USA-ban már ha olyanod van, akkor nincs is analog vonal. Implementáció kérdése.
Nem vagyok elégedetlen. Azért írtam, hogy nyomatékosítsam, hogy ez a digitális (fõleg a nagyfelbontású) tévé dolog nem általános dolog.
Leegyszerüsítve akkor a fejlõdés ellen vagy. A HDTV a jövõ, teljes joggal, a Blueray úgyszintén, az 57giga pedig nem is olyan nagy szám már, még az is lehet, hogy felvevõként is funkcionálhat majd a PS3.
Ezek a plazmák pedig lazán 1 milla fölött vannak (1.5 milla és 1.7 milla kb. az átlag). SZVSZ sok év kell, amíg ezek olyan árban lesznek, hogy egy munkabérbõl élõ, átlagos halandó meg tudja engedni magának.
És akkor majd jönnek az elsõ játékok, amik nem 4.7, hanem 4.8 gigat fognak foglalni... Bár a warezolás megállítására is jó ötlet, mert ki a fene akar 54 gigás iso-t letölteni...
"Kiyoshi Nishitani, a Sony Broadband Network divizójának elnökhelyettese elhintette, hogy a Blu-Ray technológia alkalmazását fontolgatják a Playstation 3 esetében. A Blu-Ray az optikai adathordozók új generációja, melyet kifejezetten az eljövendõ HDTV korszak számára fejlesztettek ki: a lemez alapesetben 27 GB adatot képes tárolni, de létezik duplasûrûségû, 54 gigás verziója is."
...megalománia.
Belátom, helyesebb lett volna realisztikus környezeti szimulációt írnom, arra gondoltam. Ez az, ami elött nagy lehetõségek állnak a játékokban.
Jó fizikát és AI-t már a psx is tudott számolni korrektül, lásd GT1-2, F1 '98 vagy ubi soft f1. PS2-n 40 kocsit számol a nem kifejezetten optimalizált NASCAR 2004 akármi olyan 20-23 stabil fps-sel - de kurta jó AI-val!.
Egyelõre semmilyen szinten nem lehet fejleszteni, max elolvasni és megérteni a 'Cell multithreading programozás módszertana' címû nemlétezõ könyvet, ami viszont elengedhetetlen. A kezdeti próbálkozások gyengék lesznek, ezt simán elfogadhatjuk tényként, de a Cell nem két-három hónapra készült, hanem igen-igen hosszú távra.