Közepesen zavaró dolog, de ha beágyazott YouTube videón bárhova kattolok akkor elindul, ha Válasz XY üzenetére ablakból csinálom ugyanezt akkor viszont csak a nyíllal indul középen, máshova kattinva a thumbnailt tölti be.
javitva volt egy hozzaszolas a ps4 topicban ami valamiert igy megette a kereso html forrasat nem jottem ra egy 10-15 perc alatt hogy miert, toroltem a hszt es jok vagyunk totalis wtf
Olyat lehet, hogy ha PC-n kimentek, majd megosztok egy linket, és arra valaki mobilon kattint rá, akkor ne csak simán átdobja szegényt a mobil hostname-re ugyanazzal a path-szel (ami úgy már nem működik), hanem ha már különbözik a mobilos és az asztali változat path rendszere, akkor azt is fordítsa át? Vagy egyszerűen csak legyen ugyanaz a path? Példa: Asztali: https://sg.hu/forum/uzenet/1019331381/368384?fbclid=IwAR1jjbhSGPAyvz7VAy6ffft8AlGhfyFgmF7GFBOs-3Q_hoCcuTiKrv8VZoc Mobil: https://m.sg.hu/listazas_msg.php3?id=1019331381&no=368384&fbclid=IwAR1stzwcgXv-YB_hgc5ZYzs6LMaCc-71mJSJ1RnaIOnJc4mVfUnZ3zzPW00 Ez így most nem a legjobban kitalált dolog a világon na.
megcsinálom ezeket a héten, thx
cset nem megy, tudom, látom, nem tudom
jaés a napokban várhatóak kiesések, káoszok, nem működő funkciók, mondjuk hogy épp... költözés alatt állunk Utoljára szerkesztette: j0nNyKa, 2019.11.12. 15:13:47
1. Keress rá itt helyben a "bioshock" szóra. Kidobja. Kattints rá. Válaszolj rá. Tudsz rá válaszolni. De ekkor már nem működik néhány gomb, pl. spoiler, url beszúrása, kép beszúrása, videó beszúrása (érdekes módon a képfeltöltés az meg igen).
2. Adatlapokon az "ű", "ő" megjelenítése régóta nem működik, "?" van helyette.
na jo mostmar mobilrol is lehet szerkeszteni / torolni hszt, picit furan mukodik, de mukodik
Mondjuk igaza van, hogy fórum főoldalán ahol vannak a személyes dolgok (üzeneteim, galériám, beállítások stb.), ott lehetne egy olyan, hogy adatlap, logo vagy nicknév. Akkor nem kéne megkeresni, hogy mikor is szóltam hozzá, hogy rá tudjak kattintani a nicknévre. Persze ez csak azoknál fontosabb akik nem annyira aktívak. Nekem nem probléma, csak kellemetlen keresgélni.
#26938: ...vagy mondjuk az adatlapot is lehet könyvjelzőzni. Az is igaz.
Szerintem egészen gyors és megszokott egy saját hozzászólásnál a saját logora/nicknévre ráklikkelni, de gusztus dolga :) (még a főoldalra se kell visszaszédelegni hozzá) Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2019.11.08. 10:37:33
telefonon toroljetek cookie-t es cache-t m.sg.hu -hoz es sg.hu -hoz is, es akkor vegre fog mukodni a Normal verzio gomb alul, normalisan atallit desktop verziora android chrome-mal legalabbis tuti megy, tobbit nezem
plusz ha minden igaz, sokkal gyorsabb lett a mobil verzio Utoljára szerkesztette: j0nNyKa, 2019.10.16. 08:23:39
dizajn kerdesben a foszerkeszto dont, es annyit biztosan tudok, hogy van jopar nagyobb volumenu projekt amin dolgozni kene (pl admin felulet modernizalas, mobil oldal modernizalas, stb)
mert tulterhelt (pl szeretnek ddos-szal probalkozni, azert hogy te ezt userkent ne vedd eszre, a kereso letezese fugg a szerver terheltsegtol, merthogy nem kis adat kozott keres)
Az miért van, hogy a kereső nagyon sűrűn a következő hibaüzit dobja, (az 1. keresés után): "A kereső túlterhelt, kérlek próbáld később!" Pl, most is... valóban túlterheltek a szerverek?
Köszi a választ! :) Utoljára szerkesztette: Papa01, 2019.08.06. 02:01:57
Én megírtam neki, hogy nem lett jóváírva. Ezt a választ kaptam:
"Kedves István! Mi banki utalással biztos nem tudunk visszautalni semmit, hiszen az befizetett összeg nagy része a mobilszolgáltatónál „landol”, ill hozzátenném azt is hogy nem nekünk fizetett tehát mint 3. fél a folyamatban nem tudunk visszautalni ha nekünk nem is utalt közvetlenül. Utána néztem és jeleztük nekik a törlési kérést és vissza is kaptuk hogy „intézés alatt”, ezért csak azt tudom ígérni, hogy utána nézetek hol akadhatott el a folyamat és visszajelzek. Türelmét addig is köszönöm! Tisztelettel: Szabó Tamás"
Majd a mai napon ezt:
"Kedves István!
Megint azt a jelzést kaptuk vissza hogy intézés alatt, ezért valószínűleg később lesz csak jóváírva.
Addig is türelmét köszönjük!"
Gyanús, hogy időt húznak, de nem gond mert én is megyek a békéltető testülethez ha nem intéződik. Persze előtte megkeresem a Telenor-t is ezzel, mert nyilván valaki megkapja az összeget és nem ragad bent a mobilszolgáltatónál. Mert én hiába írtam nekik, hogy náluk landolt a pénz, erre ugye látható volt a reakció... Utoljára szerkesztette: ozimak, 2019.08.02. 18:12:17
Várható volt, hogy nem kaptad vissza a pénzedet. Nekem már fel sem ajánlották azt az opciót, amit neked. Nekem 3.050 Ft bánja. A #26903 hozzászólásban olvasható véleménnyel teljesen egyetértek. Az SG csak annyiban hibás, hogy nem frissítette az adatokat. Pár felhasználó ezáltal félre lett vezetve. Egy olyan szolgáltatásért fizetett előre, ami már nem elérhető. Vásárlók félrevezetése. A Netfizetéshez vándorol a megrendelt szolgáltatás ellenértéke. Ettől függetlenül legyen szerencséd, hogy visszautalják a pénzedet. Utoljára szerkesztette: Tsityu, 2019.08.02. 12:06:06
Természetesen nem írták jóvá az összeget. Úgyhogy írtam még egy e-mailt nekik. Kíváncsian várom a választ tőlük a megoldásra. Felajánlottam a számlaszámomat...
Habár sg hibája is, hogy a nem működő szolgáltatást továbbra is reklámozta, de a pénz visszautalást ide hárítani badarság. Ha a sok visszautalás miatt ők akarnak pénzt visszakapni utána, akkor intézzék le külön az SG-vel, ne a végfelhasználón leverni.
A telefon szolgáltatóra dettó nem igazán lehet hárítani ezt, mert ők a mobilfizetést mint szolgáltatást csak üzemelik, azon belül, hogy te mit kapsz, azt megkaptad-e, sötöbö eseteknél nem illetékesek.
Legvalószínűbbnek azt tartom, hogy netfizetés.hu-nál az ügyfél-szolgálatos drónnak sose verték a fejébe, hogy ilyenkor mit kéne tennie, a kompúteren nem tudja megnyomni a megfelelő gombot, mert az SG-account már megszűnt, főnököt riasztani meg nem akarja, mert jaj, akkor valami olyan lesz, amit nem írtak le neki pontról-pontra, hogy hogyan és lehet lecseszik és jaj mi lesz...
Légy szíves ne engedd el. Itt nem a pénz a lényeg, hanem az elvek. Én képes voltam 1 GBP miatt is hónapokig csesztetni egy céget, mert jogtalanul nyúlták le. Addig jártam a nyakukra, míg vissza nem adták.
Elvek: Ha veled megteszik, megteszik majd mással is. Neked pár ezer, másnak is pár ezer... sok kicsi sokra megy. A netfizetés.hu-nak nyugodtan pedzegesd meg a fogy. védelmet. Ha a pénzt a szolg. levonta, akkor az náluk fog kikötni.
Adok-kapok a végeredmény. Rohadt dühítő a dolog, de sajnos el kell hogy engedjem. Nem ér annyit az egész. A személyes véleményem, hogy mindketten hibásak.
Tisztelt Cím! Ez esetben akkor az oldalt üzemeltető SG.hu Kiadói Kft. felelőssége, mert velünk több hónapja megszüntette az együttműködést a cég. Elérhetőségeik itt találhatóak meg: https://sg.hu/impresszum Tisztelettel: Szabó Tamás Netfizetés.hu
Kedves István! Az SMS-ek ára nem hozzánk folyik be, így nem is tudok visszautalni semmit. A Netfizetés.hu-val valóban semmilyen üzleti kapcsolatban nem állunk, és pénzt sem utal számunkra. Nem teljesen értem, hogy a telefonszolgáltató miért vonta le Öntől az összeget, de mi velük nem álltunk kapcsolatban soha. Szóval szívesen segítenék, de sajnos nem tudok mit tenni. Nem ülünk senki pénzén, hozzánk semmi nem folyik be sajnos. Nyerges Tibor