Kata 2004. márc. 30. 18:47 | válasz | #134
Extrém sportok netovábbja:
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:46 | válasz | #133
Én meg írtam, hogy SZERINTEM...;)
Kata 2004. márc. 30. 18:45 | válasz | #132
Na de rakjunk kérem szép piktúrákat ide mindenrõl, ami repül. Kivéve ufók.
Kata 2004. márc. 30. 18:45 | válasz | #131
Semmi gáz. Én is a google-n néztem utána. (Mert én inkább utánanézek, mint butaságot írjak.) :)
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:44 | válasz | #130
Kata 2004. márc. 30. 18:44 | válasz | #129
Erõs dohányost kaptak el az egyik járaton:
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:43 | válasz | #128
hmm...akkor rosszuk hittem...:D
Kata 2004. márc. 30. 18:42 | válasz | #127
Földön, vizen, levegõben.
Kata 2004. márc. 30. 18:39 | válasz | #126
Ez a rendszer megakadályozta azt is, hogy a pilóta nehogy nagyobb erõvel húzza fel a gépet, mert esetleg elájul, illetve a gép szerkezete nem bírja.
Kata 2004. márc. 30. 18:38 | válasz | #125
Találtam adatokat, ki sem kell számolni. Egy automata húzta fel a Stukát bizonyos magasság elérése után 6 G erõvel. Szóval messze nem 12. :)
Bandew 2004. márc. 30. 18:35 | válasz | #124
Megláttam a topic címét rögtön tudtam, hogy nõ nyitotta. :-)
Tuvok 2004. márc. 30. 18:29 | válasz | #123
legyen annyi, nagyobbat nem találtam
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:28 | válasz | #122
Unladen weight 9,700lbs (4400Kg) Laden weight 14,550lbs (6600Kg) Én ezt találtam...:D
[HUN]PAStheLoD 2004. márc. 30. 18:28 | válasz | #121
loál :DDDD ez TAlálT SüllyeDt :D
Tuvok 2004. márc. 30. 18:28 | válasz | #120
Megvan: Empty Weight: 2273kg | 2760kg | 2810kg | 3600kg Maximum weight: 3324kg | 4400kg | 5720kg | 5100kg Ju.87A-1 | Ju.87B-1 | Ju.87D-1 | Ju.87G-1
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:28 | válasz | #119
Kata 2004. márc. 30. 18:27 | válasz | #118
Hát ott lent meg mi van, haddni!
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:27 | válasz | #117
Tuvok 2004. márc. 30. 18:26 | válasz | #116
Számold 3 tonnával, a legnehezebb bombával max annyi kb.
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:26 | válasz | #115
Na megyek kajálok valamit, majd jövök
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:25 | válasz | #114
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:25 | válasz | #113
Kata 2004. márc. 30. 18:25 | válasz | #112
biztos ami biztos alapon ez a pilóta bácsi a szárnyvéget is letámasztotta a földre: KATT
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:24 | válasz | #111
Egyenes mozgásban 314kph a max sebessége...
Kata 2004. márc. 30. 18:23 | válasz | #110
A nemtompártonna elég relatív adat :)
Tuvok 2004. márc. 30. 18:22 | válasz | #109
400 km/h, tömegét nemtom pár tonna + 500kg nehéz bomba + 2x 50kg könnyûbomba, 1400 lóerõs motor, max 80 fokos zuhanási szög.
Kata 2004. márc. 30. 18:21 | válasz | #108
Olyat keress, hogy Vne, vagy NES (never exceed speed)...
[HUN]PAStheLoD 2004. márc. 30. 18:20 | válasz | #107
az biztos jó lehet :] szivesen kipróbálnám
[HUN]PAStheLoD 2004. márc. 30. 18:20 | válasz | #106
ha aztmondod hogy a matekhoz is értesz megszaggatom a ruháima és homokot szórok a fejemre
Kata 2004. márc. 30. 18:20 | válasz | #105
Nem játszottam még eggyel sem. Viszont már többször felvittek mûrepülni is. Az talán jobb, mint a számítógép. :)
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:20 | válasz | #104
fogalmam sincs...teljes sebességnél függõlegesen lefele a jóég tudja...tán 7-800 km/h...
[HUN]PAStheLoD 2004. márc. 30. 18:19 | válasz | #103
szerintem a kamion amúgy strapabíróbb ;>
Kata 2004. márc. 30. 18:18 | válasz | #102
Mennyi a Stuka határsebessége és tömege? Abból ki lehet számolni a felhúzás terhelését.
Kata 2004. márc. 30. 18:17 | válasz | #101
Ajánlom figyelmedbe a #76
-ost.
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:17 | válasz | #100
Nem érted? Ennek nem is kell kibírnia...meg amúgyis te a repülési adottságairól beszéltél, nem a harcászati képességeikrõl...az alapján nem is egy kategória a két gép...
Kata 2004. márc. 30. 18:16 | válasz | #99
Jó tudni, hogy a kamionnál is vannak erõsebbek. :) KATT
Tuvok 2004. márc. 30. 18:16 | válasz | #98
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:16 | válasz | #97
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:15 | válasz | #96
Szal...a Stuka a németek zuhanóbombázója, szárnyai W alakot formáznak, így volt képes elviselni a hihetetlen terhelést. A bombázás folyamata úgy zajlott, hogy ugye jó magasról függõlegesen lefelé padlógázzal elindult, kioldott a bombát és a pilóta felhúzta hirtelen a gépet, majd elájult, a gép "robotkormányzással" elért egy bizonyos magasságot amikorra a pilóta magához tért... Szal sztem bõven 12G felett bírtak a Stukák...:)
Tuvok 2004. márc. 30. 18:15 | válasz | #95
És hol bírná ez a szúnyog a 30mm-est ? Csak kicsit gondolkozz, hogy azoknak a gépek 50 éve mit ki kellett bírniuk, azokat még kergette is alami, nem csak kedvükre ökörködtek. Nem kérdés melyik bír többet...
K.András 2004. márc. 30. 18:15 | válasz | #94
Szimulátort is szoktad nyomni Kata?
[HUN]PAStheLoD 2004. márc. 30. 18:15 | válasz | #93
hah :D lezuhant s kinevezték BOMBának
[HUN]PAStheLoD 2004. márc. 30. 18:14 | válasz | #92
ehh.. ez csak egy kis légkondi
Kata 2004. márc. 30. 18:14 | válasz | #91
Igen, a Ju-87-es. Zuhanóbombázó volt, vagy mi.
Kata 2004. márc. 30. 18:13 | válasz | #90
Ezt kibontották türelmetlenül, hogy mi van benne. (Vagy csak cigiztek az egerek a KC-135-ös tanker egyik tartályában.)
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:11 | válasz | #89
Kata 2004. márc. 30. 18:11 | válasz | #88
...vagy rosszabb esetben vászon. :D
Kata 2004. márc. 30. 18:11 | válasz | #87
Azért a kompozit anyagok, azok kompozit anyagok. Nem duraluminium...
Kata 2004. márc. 30. 18:10 | válasz | #86
Nem hiszem... Azoknak a gépeknek még 8-9 G-nél leszakadt mindene. :)
Kata 2004. márc. 30. 18:09 | válasz | #85
Turistaszívatás.
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:09 | válasz | #84
Mondjuk a Stuka bírt többet is....:D
Kata 2004. márc. 30. 18:09 | válasz | #83
Persze, hogy nem tudná. Hol bír a Mustang szerkezete +/-12 G-s terhelést? :)
Tuvok 2004. márc. 30. 18:09 | válasz | #82
Még jó ! :DDD Szerencsére fordítva is igaz. :DD
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:08 | válasz | #81
LOÁL...magyar gép is járt így...:DDD
Kata 2004. márc. 30. 18:08 | válasz | #80
Így jár, aki csak hátra cuccol.
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:07 | válasz | #79
Mind1, a Su-31 mutatványait nem tudná...
Tuvok 2004. márc. 30. 18:06 | válasz | #78
Nem szart be, ezért népszerû ma is a leszerelt változat belõle.
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:06 | válasz | #77
Hoppá hoppá hoppá eeegy laza csapatást láthatunk kedves nézõink, a pilóta hihetetlen precizitással csúsztatja a 747-est, az utasok gondolom nagyon élvezték az utazást és a társaság ezzel kedveskedik nekik ráadásnak...
Kata 2004. márc. 30. 18:06 | válasz | #76
De a Su-31 egy mûrepülõ sportgép, a Mustang és a Spitfire meg második VH-s harci gép. Látszik, mennyire konyítasz a repüléshez... Jó, hogy nem a Jumbo Jet-tel hasonlítod már össze õket harcászatilag...
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:05 | válasz | #75
De egy dupla dugóhúzótól még a mustang is beszarna...:D
Kata 2004. márc. 30. 18:05 | válasz | #74
Hopp!
peet69 2004. márc. 30. 18:04 | válasz | #73
Nemtomm én BF1942 szoktam nyomni :P
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:03 | válasz | #72
Látom megnézted!!!!! DÍCSÉRETES!!!! [puszit küld]
peet69 2004. márc. 30. 18:03 | válasz | #71
Tuvok 2004. márc. 30. 18:03 | válasz | #70
Szerinted egy SU-31 mit kezdett volna egy FW 190-nel vagy egy BF109-cel ? 50 éve nem is volt, akkor meg milyen "kiképzés" létezett, hm ? Ne keverd a Mustangot a Spitfire-rel, az fulladt le mindig...
Kata 2004. márc. 30. 18:03 | válasz | #69
Anyámmal lakom, macskám van, babettával járok, és én ne legyek kemény? :)
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:02 | válasz | #68
Kata 2004. márc. 30. 18:02 | válasz | #67
Nem titkoltam, csak nem kérdezte senki. :)
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:01 | válasz | #66
És eddíg ezt miért titkoltad? :DDD
Kata 2004. márc. 30. 18:01 | válasz | #65
Nem szeressük, ha valaki láma valamihez, de vetít és nyomja a butaságait.
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 18:01 | válasz | #64
Kata 2004. márc. 30. 18:01 | válasz | #63
Beégtél apám! De ezerrel. :DDD
Kata 2004. márc. 30. 18:01 | válasz | #62
Volt egy barátom, aki pilóta volt. Tõle van, amit tudok.
Kata 2004. márc. 30. 18:00 | válasz | #61
Látom, hogy nagyon nem értesz hozzá. A Mustangod elõbb lefulladt volna. Ezek a mai mûrepülõgépek pont úgy vannak kidolgozva, hogy minden repülési szögben tudjanak repülni. Pl. hol van a Mustang olajtartályán 10 különbözõ helyen kivezetés?
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 17:59 | válasz | #60
LÁL!!!! OLTÁS POWER...:DDDDD
Tuvok 2004. márc. 30. 17:59 | válasz | #59
Neked nem a csipkés bugyikkal kéne foglalkoznod ? :DD
Kata 2004. márc. 30. 17:59 | válasz | #58
Nesze, itt van az az ominózus #3
-as gép másik képen. Télleg kiköpött P-51 :DDDDDDDDD
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 17:59 | válasz | #57
Na ez nagy faszság volt....
[Walaki]D`Lair 2004. márc. 30. 17:58 | válasz | #56
Te mióta értesz így a gépekhez??
Tuvok 2004. márc. 30. 17:58 | válasz | #55
Kit érdekel a különbség ? :DD A SU-31 egy kis fos gép, csak pörögni meg füstölni jó, egy dupla dugóhúzó után lefulladna, a Mustang legalább egy valamire való repülõ, ha már háborút nyertek vele.