Ez régi kép, amikor megvettem akkor készült :) És a szívócsonk meg a légszûrõcsõ találkozásánál se lenne gond a installációnál? (nem értek én ezekhez) Ha azt mondod rápasszol, akkor megvennék egyet tõled, legalább marad egy tartalék karbim..
Szóval így néz ki az enyém, pont olyan mint a képen és a méretei:
Ha ilyen nincs akkor azt mondod belemenne a komplett karbi? A leader blokkosnál asszem pont másik oldalán van a gázbowden vége, szal nemtudom. A enyém így áll:
Még csak nagyon elméleti szinten, de gondolkozom egy robogó beszerzésében, mert kezdem unni a bkv-t. Ami így elsõre megtetszett az a Malaguti F18 és az Italjet Formula. Van ezekkel valakinek tapasztalata? Ahogy elnéztem az Italjet elég ritka, mennyivel költségesebb a szervizelése mint pl. a Malgutié?
Jóhírek hogy lehet így keresztezni a dolgokat :D a nagyblokkos(gondolom leader) karbóban más van mint az enyémben asszem az a 22x44-es, enyém meg valszeg a 22x38-as. Még kicsit gondolkozom, este írok otthonról. MErt amúgy a karbim hibátlan, jobb lenne csak membrán de ha nincs más.. És amúgy a kinnyai karb "kompatibilis" lenne ha csak simán beletenném a vespáé helyett? Kábelek szívócsonk, légszûrõcsõ stb passzolna?
Ha hazaérek pontosabban körbemérem azt a szart megh átgondolom.
kösz mindent!
150-125
na találtam még egy 125-ös új kínai karburátort,szétkaptam az is jó bele
az enyém a nagyblokkos et4 ha a tiédbe mégsem passzolna akkor meg fel kell rakni kompletten aztán kész
ha kéred elküldöm 12000-ért
mi már 50-esekre csak kínai karbókat teszünk,mert ha elszáll a szívató az piaggio-ban 22000 kinai komplett karbó meg 10-ért van,ugyanúgy megy vele sõt már van 80-as kínai is azzal még jobban is pörög
az is igaz hogy elmondta nekem az importõr,hogy mikor bejött a linea alkatrészkonténer az elsõ vevõk a piaggio-sok voltak:)
a linea fly cuccai egy az egyben jók a liberty-kbe
na van egy 150-es kínai karbóm, az et4 150-esem most kíváncsiságból szétszedtem,hát az is el van repedve a képen látszik is
a 24-es torkú kínai karbó membránja tökéletesen passzol kipróbáltam megy vele mint állat,egyedül a tût kell átrakni mert a piaggio-é rövidebb
a gond hogy nem árulják sehol külön csak komplett karburátort ami 12 000
nekem is egy volt polconamit most el is használtam,azonnal rendeltem 3-at
egyenlõre csak az a megoldás van,hogy vesz valaki 12000-ért egy komplett karburátort,ha megjönnek tudok küldeni
próbálok még vadászni,de mivel ezek az alkatrészek a lineák garanciális alkatrészeivel jöttek nem is lesz külön az biztos
50-esé van csak 2000-ért:(
azért bekaphatja a kibaszott piaggio,ez durva:)))
bár már vittek tõlem linea fékmunkahengert 4000-ért,ugyanaz a gyártmány polaris alkatrészként 66 000!!!
LÉgyszi nézd meg ha arra jársz! Igen, menthetetlennek tûnik a mostani. Kb 5-6 kicsit lyuk keletkezett rajta az idõk során, amit befoltoztak nekem ilyen gumiszerû ragasztóval annak idején, de eddig bírta. innentõl az én hülyeségem mert beragasztgattam a kis lyukakat benzinálló cuccal, de sajna kikeményedõ volt, így nem tud a membrán felmenni a felsõ állásába=tolattyú nem nyit= kb. félgáz van a motoron most :D Tehát mindenképpen érdekelne ha találsz, mert ezzel nemigen lehet mit kezdeni. A kínai is jó lenne, azokhoz bezzeg párezer Ft. :) meg találtam ilyet is csak a méretekkl ittis gondban vagyok.
pofátlanul drágák,egy vaterázott karbóval jobban jársz,én eddig talán 2-3-at cseréltem de mindíg volt itthon bontott
ha esetleg mégis kell megnézem hogy van-e most és küldök egyet postán
utánanézek hogy a kínai nem jó-e bele,az 50-esen pl. ugyanaz a karbó van mint a 139Qmb kínain,ott egy 10-esért van komplett karburátor szivatóval mindennel együtt
a másik szám szerintem a felsõ nagyobb kör átmérõje
Psziho neked nincs véletlen membránod piaggio blokkos et4-hez? (125cc) Találtam ugyan membrán de nem értem ezt D722x44mm. Igen 22es a tolattyú átmérõje, de mi a 44?
mert van ez is 22x38. a tolattyú hosszát én olyan 35nek mértem, az lehet a másik szám?
Sziasztok! Van egy Sukida commander 125ccm robogóm. Ez a kínai nép csodája. Eddig ment szépen, de pár napja az alábbiakat csinálja. Hidegen nincs alapjárat, csak gáz adagolással lehet indítani. Pár perc után viszont a fordulatszám mutató felmegy 3000-ig. Ha megyek vele, és megállok, akkor néha leáll. Azonnal indul, és a fordulatszám ingadozik 2000-3000 között. Ha melegen alapjáraton 3000 a fordulat és kapcsolok lámpát, refit, indexet akkor elkezd süllyedni a fordulat és leáll. Eddig a végsebesség kb.85-90 volt, most 70km/h, és a fogyasztás is megnött az eddigi 2,8-3.0 ról 3,5-3,7-re. Valakinek tipp, hogy mi a baj? Ha lejjebb veszem az alapjáratot akkor állandóan lefullad. Olajcsere, gyertya csere, szürõ csere most volt nem régen. Elõre is köszi az ötleteket.
köszi
na persze nem hozza,ha a 17.5-es dellorto van benne akkor 80 körül kell neki de légszûrõfojtás kérdése is-ez saját tapasztalat
ha légszûrõ nélkül félgáztól lehörög,kb. akkor a tuti
Szia Psziho! Képzeld dögledezik a Benelli 100-asom... A jelenség a következõ: gázadáskor kipörög kb kuplungzárásig, de utána fulldoklik, nincs ereje, és ha tovább húzom le is áll a motor. Néha van mikor sikerül addig játszani, míg meglódul, de ismételt gázadásnál ismét lehörög. Magyarul el sem lehet nagyon indulni vele. A hiba ma jelentkezett, minden elõjel nélkül, teljesen hirtelen. Annyit hozzá kell tennem hogy poros úton mentem vele. Légszûrõt leszedtem úgy is ezt csinálja, gyertyát is cseréltem, akkor is. Illetve a variátordeklit is leszedtem kíváncsiságból, hogy nem-e ott szorul valami, de látszólag minden rendben van ott is. Azt tartom még elképzelhetõnek hogy a fúvóka dugult el, de ma délután már nem volt annyi idõm, hogy ennyire belemásszak. Ha van valami hasznos tipped, írd le kérlek. Utóbbi idõben munkába járok a géppel a város másik végébe, tehát elég kellemetlen a szitu... Köszi elõre is!
Ez biztos? Mert akkor sok ember miért megy pl fényes nappal olyannal?
Ez a "kukásfelsõ" viselés ,hogy van most kötelezõ vagy nem mikor hol stb?
valaki megtudná mondani h mekkora a gyári fõfúvóka 2007es Aprilia SR R ben?
Hi! http://www.youtube.com/watch?v=j3fIgwyeu4g Van eladó ilyen távirányítós riasztóm robogóba. Teljesen új. Akit érdekel, ezen az e-mailon küldök infót róla: [email protected] És csak 3000 ft!
Nekem is 100as Benellim van. Azzal nem kell parázni. De egy 180as Runnerrel már nem szívesen közlekednék rendszám nélkül. Annak már a hangja is olyan, hogy jóformán a süket is hallja, hogy nem 50-es... Mondjuk ha valaki nagyon fülel akkor a 100as Benelli/Aerox esetében is hallhatja, hogy mélyebb hangja van, mint az 50es társaiknak.
Thx. Az a baj hogy eléggé rá vannak szállva a rendõrök..mert õk is tudják gondolom h a többség alatt nem 50-es gép van... Jelenleg egy 100-as aerox-om van,és ezzel azért biztonságban érzem magam...úgy értve hogy ez azért nem levágós a dolog. Ráadásul ahogy használtautón néztem,összesen 3db eladó van jelenleg belõle.
ja pont ezt akartam linkelni. Mondjuk ez nagyon a tesztalanyra fókuszáló írás, ami a képeken is látni eléggé csoffadt :D De ahogy Psziho is írta asszem valamelyik kommentben fõleg ebbõl a régebbibõl szinte alig van jó állapotú :S Isminek az új mûszerfalas van, azzal mentem párszor, más robogó után nagyon stabil, elöl-hátul tárcsa, de szerintem állatkodásra jó, mert amúgy állandóan csak tankol bele, kéne a f**nak, bezzeg a 4T 200as VXR Valami világításkapcsolója megy állandóan tönkre neki+most cserélt szimeringeket az elsõ telóban meg olajat ezenkívül semmi baja kb 2-3 éve Ja és 2-szer is lógott már meg a helyi zsaru elõl vele :D azzal lehet is
Sziasztok Van nekem egy malaguti f10es robogóm,valamelyik nap még rendesen ment,egyik reggel beindult és leállt.Azóta nem bírom beindítani,szikra van rendesen,üzemanyag is.Ha fecskendezek be üzemanyagot külön akkor sem akarja elkapni. Szerintetek mi lehet a probléma?
Valakinek nincs morini blokkos motorhoz hengerje ?
én nem mínõsítettem,hanem leírtam hogy a plusszteljesítménynek ára van, mielõtt még valaki azt hinné hogy a végsebesség puszta erény vagy a minõség fokmérõje lenne
szóval nem kell megvédened semmit
természetesen normális ember egy choppert sem fog egy sportmotorhoz hasonlítani azt hittem ez evidens
Szerintem 2T sportmociknak nem is az a lényege, hogy a haverokkal leguruljunk az Adriára... Élettartam is használatfüggõ, de egy tuning robogó sem tart tovább mint egy RS50 (szerintem).
Hello! Lenne egy olyan gondom ,hogy önindítóval beindítottam a motort nyikkant egyet a motor vagy ilyen kis zajt csapott,mentem vele 1-2m-t és megint nyikkant és le is állt a motorom :S ha önindítózok akkor csak kattog valami ha meg be akarnám rúgni akkor meg meg se mozdul a berúgókar. :S Szerintetek mi romolhatott el benne ? bocsi a rossz fogalmazásért csak már este van meg tiszta ideg vok mert ma lett szerelve a hengerfej tömítés és megint elromlott a gép :S ja és annyit kizárok ,hogy nem sült be a motor mert olaj,hûtõvíz volt benne és a hûtõvíz se ment fel félnél tovább a hõmérõn :S segítsetek léccives
Minden kisköbcentis gép fordulatból dolgozik, ezt egy elsõ osztályos gyerek is tudja... Sõtt a nagyobb sportmotoroknál is így van. Egy fokozatmentes autómataváltós motort meg eleve hülyeség összehasonlítani egy autóval... Még egy váltós moci is teljesen más elven mûködik mint egy autó...
laikus kérdés: miért van az hogy a 50 cm3-es robogók olyan nagy fordulatszámon pörögnek? talán ha lenne plusz egy két sebesség fokozat akkor csendesebbek lennének és nagyobb végsebességre lennének képesek vagy ezt csak én gondolom így? esetleg törvény tiltja? csak mert kocsival városban felváltok 4-esbe, olyakor 5-ösbe és szinte nem is hallom a motor hangját
Menõ e? XD
Mobil91....... mi lenne ha innék? :D
Akkor hol lehet normális minõségû alkatrészt venni? A sehol az rossz válasz! Egy ismerõsöm jár rendszeresen Olaszországba, majd megkérem, hogy hozzon pár eredeti cuccot.
Igen, áteresztett, a hûtõvíz meg tönkre tette a csapágyat. Én a felújító készletet a Mobil 91-tõl vásároltam, szerintem a kínait csomagolják át saját logóval ellátott papírba. Eredeti olasz vagy más jó minõséget nem találtam a környéken.
mármint a szimmeringgel nem?
nekem még nem volt gondom egyik készlettel sem,bár jól megtömöm zsírral is
A probléma a vízpumpa csapággyal van, a tömítés elengedi a hûtõvizet. Tavaly vettem bele felújító készletet, sajnos csak kínai volt - nem csoda hogy így jártam.
Ezért volt a süvítõ hang!
Üdv!
Lenne egy kis problémám az elsõ tárcsafékkel. Tavaly nyár végén azt vettem észre, hogy szorul a fék. Gyorsan szétkaptam az elsõ féket és láttam, hogy elkoptak a betétek. Vettem bele új malossi fékbetéteket, amelyeket sikeresen be is szereltem. Mûködött/mûködik jelenleg is rendesen, viszont nagyon nyikorog amikor fékezek vele. Elõször csak azt hittem, h csak be kell kopnia, de kb 100km után is ugyanúgy nyikorog. És emelett mostanában észrevettem, hogy ha tolom a motrot és nem fékezek, akkor az elsõ tárcsafék olyan hangot ad ki, minha a fém-fémen súrlódna. De viszont tökéletesen lehet vele fékezni.
Mi lehet a probléma? Rosszul szerelhettem be a betéteket?
Yamaha DT R 125 kinek mennyit er? xD Mindkettöt el akarom adni egyebkent,fölöslegesen nem tarolom öket..raadasul meg egy regi jog-om is van ami ugyancsak nem hasznalok.Viszont ha elmenne a nyarig az összes akkor vehetnek valami fasza KTM-et.:)