Sokaknak nagyon megdobban a szíve, amikor meghallja, hogy a Vivendi Universal az Empire Earth 2-t tervezgeti. Pontosabban a Mad Doc Software, de ez más tészta :). 14 civilizáció, kilenc féle multiplayeres játéklehetõség, továbfejlesztett mesterséges intelligencia és grafika, és még sok-sok más finom dolog szerepel majd a második részben, amiért már a nyálunk csoroghat elõre is. Sajnos még várnunk kell a kicsikére, hiszen valamikor 2005 elsõ felében jelenik meg a közkedvelt RTS második része. Erre az oldalra hamarosan újabb infók érkeznek.
Info: Gamestar
Hát ez eszméletlenül tetszik az 1 is királyság volt de ez jóra sikerül majd ahogy elnézem.
Hmmm... Fincs. Mindig is imádtam tankokkal leigázni a kõkori szakikat az elsõ részben. :D
Elõ is veszem azt zuzok vele igy a nap végefele de elötte megyek edzésre :(
nagyon nagy játék volt
Biztos bennem van a hiba, de hogy tudtatok ti tankkal menni, a kõkorszakiak ellen? Random mapban? Ott nem váltott rögtön kort a gép, ahogy ti váltottatok?
Néh randomban beállítottam a kezdõ korokat és kikapcsolódásnak nyomattam hasonló meneteket.
Remélem lehet majd király történelmi ütközeteket lenyomni és lesz benne egy király pályaeditor és meg lehet majd benne csinálni a magyar történelmet. :D
Na valami megjelenés? Az 1 nagyon tetszett! Több ideig birtam cheat nélkül mint az Age of Empires-ben! Végül cheat lett mindig a vége...:)
Remélem lesznek benne épületek!! Amit te építessz fel! Mert Ma sok az olyan strat amiben nincs és ez nekem nagyon nem jön be!! ;) Az a lépegetõ nagyon jó néz ki , meg az is hogy ki van dolgozva a tommygun álványa is!!! :D
(Worthplaying) Egyszerûen kezelhetõ hadjáratozást kínál az új városlakó-menedzser, mellyel szorgos polgárainkat hozzárendelhetjük a különféle automatizált mászkálási mûveletekhez és auto-betakarítási munkákhoz. Alakzat-menedzser gondoskodik róla, hogy bónusszal induljunk a harcban és könnyebben eligazodjunk a csatatéren. A kutatás-menedzserrel pedig a technológiai fejlõdést láthatjuk át könnyedén. Multiplayerben ideiglenes jutalmakat ad a Koronázó Rendszer a gyors belépõk és kevés idõvel rendelkezõk haditetteitõl, diplomáciai vívmányaitól függõen. Felvehetõ játékmenet, javított lovagi torna és kibõvített statisztikai jelentések varázsolnak majd elégedett mosolyt a veterán Empire Earth rajongók rózsavirágos orcájára.
jöjjön ki azt meglássuk... mondjuk az én hozzáállásomat az jellemezheti, hogy múlt héten szedtem elõ és nyomtam végig két kampányt az EE:Arto of Conquestbõl.... hehe, legalább nagyfelbontáson nem szaggat a 9800 Pro-mon :)
De még mindig tetszett az EE, ergo szerintem a 2. is jó lesz. Csak a hajók irányitásával csináljanak valamit, az nagyon gáz volt...
Nekem is az EE volt a kedvenc stratégiám. Hihetetlenül sokat játszottam vele. Ez volt az elsõ játék, ahol random mapon gépi ellenfél ellen is igen nehezen lehetett nyerni. A munkahelyi hálón pedig sokat nyomtuk haverokkal. Sajnos a képek alapján nekem az az érzésem, hogy a 2. rész erõsen hajaz a Rise of Nation-ra. Az okát nem tudnám megmondani, de nekem a RON egyáltalán nem jött be. Próbáltam többször is nekifutni, de sosem kötött le, se a single, se a multi része. Biztos bennem van a hiba és nem a programban. Nos ezért tartok attól, hogy nagyon hasonlítson a RON-ra.
Nálam bejött a RON is :)
Végülis, nagyon különbözõ nem lehet a RON-tól, elvégre ugyanaz a koncepció, talán picit stratégásabb kivitelben.
Nekem az EE-ben kimondottan a jövõbeli korszakok tetszettek. Középkori/ókori stratégiákból tele van a padlás, de mecheket kevés játékban tudtam eddig stratégiaként irányitani.
Nekem is tetszett ay EE, csak kiábrándító volt hogy a nano meg digitális korszakban a parasztok a tökföldrõl talicskával hordták a cuccot, meg a digitális kutatóközpontot kalapáccsal építették mint a középkorban. Remélem ezt kijavítják a 2. részben...
Volt szerencsém játszani EEAOC-cal, egy dolog zavar, de az nagyon. Sok esetben a campaignoknál nem is volt az ellenfélnek termelése, csak idõközönként csinált pár ember és azzal támadott, vagy egyáltalán, csak úgy megjelentek a térkép valamelyik részén. Legalább úgy oldották volna meg, hogy valahonnan bevonulnak, de nem. A legviccesebb az volt, mikor az amerikai küldikben az óceán aljáról szálltak fel a japán repcsik:)
Empire Earth 2.: Kémfogócska
Sogun, 15:09 - PC - Játék: RTS
(WithinGames) Nem mindig erõvel gyõz az okos uralkodó. Kémekkel hatékonyan aláaknázható az ellenséges ország ereje. Fõleg különféle gyártást vagy kitermelést végzõ épületek mûködését szabotálják profi módon az árnyékban lopakodók. A felmért ellenséges területrõl aztán szépen ömlik az értékes információ. Nekünk azonban nem árt az álcázott lopakodókat kitûnõen észlelõ õrtornyokat és erõdöket üzemeltetnünk, hiszen az ellenséges vezér is megpróbálkozhat setét kémek küldésével, melyek reguláris hadseregünk számára láthatatlanok. Ha nem vigyázunk, a sunyi settenkedõk káoszba taszítják féltve építgetett civilizációnkat.
A Mad Doc Software jelenleg a gépi intelligencia kódján kalapál, mert a 2D stratégiai térképen, ha kijelöljük X-el a támadni kívánt országot és egérrel rábökünk az "ide támadj" ikonra, szövetségeseinknek egyelõre még nem akaródzik lerohanni a velünk hadban álló nemzetet.
SYSTEM REQUIREMENTS ---------------------------------------------------------------
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS - NVIDIA(R) GeForce(TM) 2 or equivalent DirectX(R) 9.0c-compliant 64 MB 3D video card with hardware T&L and pixel shader support - Microsoft(R) Windows(R) 98/Me/2000/XP operating system - 1.5 GHz Intel(R) Pentium(R) 3 or AMD(R) Athlon(TM) processor or equivalent - 256 MB RAM - 1.5 GB of uncompressed hard disk space for game files - DirectX(R) 9.0c (included) - DirectX(R)-compatible sound card and speakers or headphones - 4X CD-ROM drive - Microsoft(R) compatible mouse and keyboard
RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS - NVIDIA(R) GeForce(TM) 4 or DirectX(R) 9.0c-compliant 128 MB 3D video card with hardware T&L and pixel shader support - Microsoft(R) Windows(R) XP operating system - 2.2 GHz Intel(R) Pentium(R) 4 or AMD(R) Athlon(TM) or faster processor - 512 MB RAM or more - 1.5 GB of uncompressed hard disk space for game files - DirectX(R) 9.0c (included) - DirectX(R)-compatible sound card and speakers or headphones - 24X or faster CD-ROM drive - Microsoft(R) compatible mouse and keyboard
Na majd holnap délután kiprobálom.
Aztat valaki mondja meg nekem, legyen szíves, hogy a program a Radeon 9800 Pro kártyámra miért azt írja ki, hogy 1.4 Pixel Shader és 1.1 Vertex Shader, mikor ezek 2.0-sak? Lehet, ezért fut olyan nehézkesen a progi? Laggol a mouse, racsnis a mozgás, holott a grafika elvileg nem túl szemet gyönyörködtetõ (mindamellett, hogy a célnak megfelelene).
Ki tudja honnan lehet letölteni cd-kódot a multiplayerhez?Aki tud lécci segítsen.
Demo végén az van, hogy 2005 Spring vagyis tavasz:)
Kipróbáltam a demo-t. Ha nem tudom, hogy éppen az EE2-vel játszok, azt hittem volna, hogy ez a RON. Sok pozitívumot nem tudok mondani. Maga a játék nem rossz, de ha jól megnézzük ez egy egyszerû rókabõr, csak most nem ez EE1-rõl lehúzva, hanem a RON-ról. Azért remélem ebbõl sem hagyják ki az I. vh korszakát. Alíg van 1-2 játék, ami az I. vh-val foglalkozik és ha jól emlékszem a EE volt az elsõ rts ahol ez megjelent.
szerintem nagyon jó lett 1nek a hangulata ottvan széplett kidolgozozz aprolékos egy nagyon jó stratégia méltó a ee2 névre
2005-04-20 PC Game ISOs Empire Earth II (c) Vivendi RELOADED
1nek a hangulata? ouch akkor én le se szedem asszem :( egynek mindene votl cak hangulata nem :/
Hát leszedtem, megnéztem, érdekes..........amit láttam és biztin állíthatok hogy grafikailag nem egy csúcs, kíváncsi vagyok vajon képes lesz e lekötni....
Jó, de csak multiban, singleben iszonyat hülye az AI
Ízlések és pofonok, nekem állandóan lelövették magukat, meg beakadtak, meg nem tudták teljesíteni a parancsokat, szal szar az AI és ezt nem csak én mondom, tény hogy nem annyira min a 3. rész esetében de nem sokkal javult........Nah elég is az OFFból
pontosan, szar az ai, de még a legszarab ai-t is alul tudja mulni jónéhány iqlight gyerek multiban :(
nekem egy startégiánál csak 3.lagos, hogy milyen a grafika: jó legyen az AI és a hangulat... Pl. nálam egy ûrstartégiának nincs hangulata... AoE3 gyere már!!!
Lejött, de szomorúan vettem tudomásul, hogy olyan bug is benne maradt ami már az elsõ demóban is benne volt (nem lehet törölni a default usert mert kivág errorral a desktopra). Félve kezdek neki a továbbiaknak. :-/
hm, én tudtam törölni de néha csarébe menüben szeret elhalálozni, lehet összefüggés a kettõ között? :)
A grafikát az ee2re írtam és tény hogy harmadlagos a grafika nálam is (vagy talán még hátrébb....pl: sttlers 2vel meg transport tycoonnal a mai napig nyomulok dosbox segítségével) de azért ha valamin nagyon látszik hogy egy nagy textúrahalmaz na az ez. Az egész olyan mintha pixeles lenne (nem az csak olyan érzésem van) és ez nagyon zavaró és nem tudom mitõl lehet. Én a németekkel kezdtem, ti melyikekkel? Mellesleg egy multit ki kéne próbálni 1x
Tegnap végigpróbáltam a két végletet Skirmish-ben: - easy ellenfél, minden elõny nála, jó nagy térkép, hogy meg se találjon:) itt végigfejlesztettem a 15 korszakot, kipróbáltam minden egységet, szerintem sok érdekes dolog van benne: én szeretem, hogyha túllépnek a fa/arany/kõ ásványianyag korlátokon, mert kõbõl és fából senki nem épített még tankot:) Jók a különbözõ területeken szerezhetõ (gazdasági, katonai, civilizációs) "koronák" ilyenkor unique egység plusz bizonyos idõtartamig járó képesség választható (pl. öngyógyítás), ezenfelül nekem tetszik a "technológia pontok" termelése is, és a területfoglalás megoldása is... - hard ellenfél (3 szövetségben), közepes pálya: na itt a harmadik korig húztam, de lehet ezt is csak a szigeteknek köszönhettem...:) levertek, mint bantu négert a mocsárláz...