A paródia által fellépő gyomortájéki görcsök miatt a csapat nem vállal semmilyen felelősséget, az orvosi kezelésekhez nem nyújt sem lelki, sem anyagi támogatást. Úristen, ezeken 10 éve sírtunk, besza-behu volt. Főleg azok a zenék a ko(r)csmában, jájjj.
Szerintem nagyon szép játék. Persze az emberek arca a cutscene-ekben kicsit lehetne kifinomultabb, plusz az animálások is darabosak, de a vizek, mezők, hegyek, időjárás teljesen el lettek találva.
Pedig az AVP 99 nem volt egy piskóta játék. A Marine kampányban a kib*szott facehuggerektől szinte összefostam magam. Sokszor egy szempillantás alatt elkaptak. Plusz ha jól emlékszem folyamatosan és random spawnolta az alieneket a játék, így sosem tudtad kb. mikor fog a nyakadba ugrani egy. Mai szemmel persze már megmosolyogtató a grafikája, de még ma is lenne benne parafaktor. A hangok is abban voltak a legjobbak, teljesen visszaadták a Bolygó Neve: Halál hangulatát. A Smartgun jellegzetes hangja egyik AVP-ben sem hasonlít a filmbélire, kivéve a 99'-est. Nálam egyedül az az AVP hagyott maradandó emlékeket a hangulata miatt. Utoljára szerkesztette: ntex, 2018.02.22. 00:21:55
Valakienek biztos. Én a 2010-es után toltam le a régieket hogy lássam mi ez a nagy ajnározás és hánytam és röhögtem ,hogy a 2010-es fikázzak azokat a fostengereket meg istenítik. De szerencsére nem egyeznek az ízlések ,rettentő sok jó játék kimaradna ha másokra hallgatna az ember.
Én úgy hallottam, hogy az 1999-es volt a legjobb...minden szempontból.
szerk.: Mellesleg nem is maradt nagyon bennem nyomot ez a 2010-es, csak jónak tűnt az akkori grafikájával, mostmár értem az értékeléseket (valahol) :) Utoljára szerkesztette: mester1987, 2018.02.21. 21:42:16
Az elején még elég nehézkesen életszerű, aztán a súlyosabb páncélzattal már szinte lepattognak rólad a nyilak és a kardok is barátságosabban sebeznek. Igazán hardcore arcként tolva soha ne vegyél fel nagy mértékben védő drága páncélt - én kb. a játék feléig nem tettem - és főzeteket se használj, HP regen perked se legyen, akkor elég durva tud lenni a cucc egy ponton túl. Bár mivel társak nincsenek a játékban - alkalmiak kivételével - így ha pár erősebb ellen támad rád, akkor jöhet a realisztikus futás és lóra pattanva elvágtatás akármit viselsz, mert ha hasonlóan jól felszereltek ők is, esélyesen megabálnak...és tegyük fel nem is mentettél 2 órája, mivel a mentési lehetőség elég szellős, mentő potit meg lusta voltál kutyulni, de a helyzet is váratlanul gyorsan eszkalálódott.
#15678: Ahhoz képest amilyen brutál gépigénye van, soha nem lesz egy Crysis, hiába CryEngine. Persze a mindent verő látványvilágot és az ahhoz mérten relatíve baráti gépigényt is általában az engine fejlesztők csinálják, nem a licenszelő partnerek.
Túl közel álltam meg a lovammal a kapuhoz, jól kiadta vizuálisan a dialógus... :D
Nem vártam.Mert szar a harcrendszere. De amiket olvasok netszerte sokan még csak tanulgatják ,mert ez már nem RPG ez egy kőkemény élet szimulátor.Biztos fogom majd játszani amint a szokásos helyre kerül,de kardozni azt nem fogok benne csak íjazni meg lopakodni.A képek a steamről vannak. (Bétázni én nem igen szoktam. Jön majd még ide jó sok patch...Kíváncsi leszek a sok sírám miatt mennyire könnyítik majd le a játékot. Utoljára szerkesztette: grebber, 2018.02.17. 13:46:06
A modolatlan, klasszikus élményt szerettem volna megtapasztalni újra, hogy mennyire állja meg a helyét manapság és számomra elég meggyőző még ma is, minden hibájának és relatíve kevés tartalmának ellenére... :) Ezzel a moddal nagyon másnak hat a játék, a maga módján stílusos és modern (túlzottan is) az idejétmúlt kiindulási alap ellenére. A "kínai kertes" területet alig ismertem fel a videóban, annyira sötét kékes a színvilág, az eredeti színes, fényes, csili-vili, nem túl realisztikus, de a maga módján hangulatos, fiktív street ricer éjszakához képest. A moddernek nyilvánvalóan nem volt célja a klasszikus érzés fenntartása. A moddal jó pár évet letagadós környezethez képest az ősrégi, mára kissé baltával faragott low-poly autómodellek már-már úgy festenek, mintha egy tizenévvel ezelőtti, számítási teljesítmény híján hattérnek valós fényképet használó, de elé pár pixeles játék engine karaktereket varázsoló kalandjátékot látnék... :D Kipróbálom majd mindenesetre a modot, hátha menet közben jobban meggyőz... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2017.12.12. 17:14:43
Úgy-úgy, számomra minden zenéje szinte ünnep és maga a játék is még mindig élvezhető...kivétel amikor az AI full kreténben nyomja a catch up-ot...főleg amikor vezet és nem kellene, akkor is. :D
Micsoda 'tactical topánka' van a karidon, előnyös lehet a susnyásban szaladgálva... :D Szép tényleg, de a DoF nagyon közelire lett véve (csak a képekhez?), annyira rosszul még nem látok, hogy ne tűnjön fel... =)
Iszonyat szép lett ez az új terület, mintha egy teljesen más csapat csinálta volna mint a játék többi részét :) Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2017.11.21. 19:47:08
Szerintem is ennek ellenére annyi gyalázást kap, hogy félelmetes... Mert nem teljes remaster mert nincs minden mm felújítva csak ráhúztak egy kis plusszt meg szar az írányítás meg szar minden.... Szerencsére csak nekik. Ami videókat láttam engem megnyertek, pláne hogy a régi magyarítása tökéletes hozzá ,mert a szövegekhez nem nyúltak hozzá.
Én is, de végül megvettem és azóta nem tudom abbahagyni :) Nagyon komolyan szintet lépett a játék, igazi kellemes akció-rpg lett belőle. Az AC3 volt az utolsó amit végigjátszottam, pedig mindet megvettem. Ez most beszipantott.
Nincs az a modernizált minimap legalább. :) Bár nem vagyok nagy fan, de lehet rápillantok majd. Pedig nagy ellenérzéssel tekintettem az Origins-re, de kicsit más lett a játék ahogy elnézem.
Szerintem sokkal letisztultabb a felület. Bár tény, hogy a Wildlandsből átvettek rossz dolgokat (lsd. 4. képen az ellenség jelzése), de ez van. Nem tudom, hogy régen ez jobb volt-e?
Ott van ellenpéldának a Breath of the wild, ahol valami csoda folytán sikerült teleokádott képernyő nélkül is megoldani. (persze az is szerepet játszhatott ebben, hogy a legnagyobb ma élő designerek dolgoztak rajta)
amúgy ezt én is tapasztaltam, csak még nem fogalmazódott meg bennem...régen lerakott a játék, és eridj - haladj stílusban így vagy úgy, de rájöttél a dolgokra...manapság lerak a játék, és rátol a kijelzőre nyolcvanhat terminált az egyik az irányt mutatja, a másik a küldetést, a harmadik a térképet, a negyedik a karakter hangulatát én nem is értem...ha meg kikapcsolod akkor meg elveszettebb vagy mint régen.
Meg kellene találni az aranyközéputat mint a régi játékoknál. Kevés HUD, de annál tartalmasabb legyen. De ez csak az én véleményem (részben ezért sem tetszik az AC)
Igen, mert tele van nem diegetikus kijelzőkkel, ahelyett, hogy immerzív eszközökkel mutatná meg hogy mi merre van. Ubisoft hírhedt ebből a szempontból, a Crew-ban még arra is képesek voltak, hogy ráfossanak egy nagy kék nyilat az útra, mert jobb nem jutott eszükbe. Aztán persze bevezették, hogy minden fis-fos kikapcsolható legyen (általában ezzel védekeznek a fanboyok még) de ez is a létező legolcsóbb megoldás, mert ha valami nélkül nem boldogulsz, akkor nem megoldás a kikapcsolása. Erre ráfejel még nálam, hogy eleve nem jön be a futuro-történelmi setting, értem hogy ez lenne a koncepció, de nem...