Állítólag a belbecs ütős, sokféleképpen megoldhatóak a questek, számos más mai RPG-hez képest mélyebb, viszont...az első 10 (!) órányi tartalom helyszíne nem segít sokat a játék megszerettetésében, a grafikus assetek színvonala hullámzó, a hangok sem a legjobbak, de a karakterek színesek, a világ érdekes és élettel telibb mint a konkurenseké általában...casual gamereknek biztosan unalmas lesz és nem fog átjönni, nagy sikerre és eladásokra nem számítanék, bugok terén is van mit javítani, gondolom itt is játszik a Gothic 3-szerű érzés valamelyest, hogy "a modderek majd befejezik"...hardcore RPG-re éhező arcoknak nagy szerelem lesz biztosan, mindenki más meg inkább kerülje el, ez nem egy minél szélesebb közönségre szabott game...hál' istennek. :)
Elmondások alapján lazán hozzá azt a szintet. Kíváncsi leszek el fog-e érni valami sikert eladásilag, mert a pb játékok sajnos soha nem arról voltak híresek.
Elég jó hangulata van képek alapján. THQ Nordic/piranha bytes párosból kiindulva nem lehet rossz. Neked milyenek a tapasztalataid? Mérhető a Gothic 2-höz? :)
Ez a Reshade profil, csak kiszedtem a lumasharpent és NV Ansel 8k, amit a Drive összenyomorgatott megoszthatóra. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2017.10.15. 10:43:44
The Evil Within 2
Aki nem szeret grindelni, de vágyik valami újra, annak is be fog jönni.
szerintem igen, bár ugye ez szubjektív. Mióta elkezdtem vele játszani (tavaly december) nem is toltam mással :)
Ha valaki szereti az igényes diablo szerű (ám annál sokkal sokkal komplexebb és sokrétűbb ) grindeolós játékokat annak tuti tetszeni fog.
Bár tény hogy első blikkre az újoncoknak nagyon nagyon kaotikus lehet/lesz a rengeteg lehetőség miatt :) Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2017.10.05. 19:18:20
Nem csak hogy felismerni őket, hanem élethű modellek. De ez egy virtuális modell, nem fotórealisztik. Ilyenek vannak a Fifába, Pesben és minden más sportjátékban is. Ez semmivel sem gyengébb.
Milyen megoldás lehetne az átvezetőkre, ha nem ezek a modellek vannak? pl ne legyen átvezető, össztekötő bejátszás, ne legyen boxutca, rajtrács, pódium életképek. Épp az a lényege hogy az összes pilóta + csapatfőnök élethűen le van modellezve mindenki tökéletesen felismerhető és valós. A körítés része, ami szükséges, amit magas szinten megoldottak.
Az a fej... szóval tökjó mert felismerni hogy Hamilton, de akkor is valahogy annyira majomforma és élettelen. A Black&White-ban a majmomban több volt az élet. Tudom, szimulátor, és tényleg nagyonszép, némelyik tényleg mintha valódi lenne, de ha nincs idő/energia/pénz talán többet ért volna ha nem erőltetik a humanoidok ábrázolását. Hihetetlenül szép, de az arc még mindíg gáz na :)
Azért jó kis játék ez. Sajnálom, hogy a fejlesztők nem az alapjait fejlesztik tovább a játéknak a második részben, hanem ilyen hülyeségeket, mint motorcsónakozás, meg repülőzés. Egyébként tuti vétel lett volna nekem, de így bottal se fogom megpiszkálni.
Jók a hangulati elemek. Kanyarokban ott a közönség ( örjöngenek, mutogatnak, telefonnal videóznak ), pályamunkások, TV közvetítők. Közvetítő helikopterek. Állatok. Random lerobbant versenyutó a pálya szélén. Minden ilyen apróságtól valósabb a hatás, hisz ezek a való életben is ott vannak.
Mit értesz az alatt hogy minden él? Ez egy autós játék, pont azért lehetnek ennyire szépek (mert szerintem is az), mert csak egy vastömböt kell csúszkáltatni a pályán, a részletek nem nagyon mozognak.
Nyilván csodát nem kell várni, de nagyon szép pályák ls körlmények vannak. Minden aprólékos, él, és hangulatos az atmoszféra. Az időjárási körülményekből rengeteg van, az autók szépek. Van amikor le lehet prevgenezni, mert olyan, de prevgen motor van alatta. Viszont csomó fejlesztéssel és sokszor meg impresszív ahogy kinéz. Szakadó eső, éjszaka elképesztő. Én még ilyen durvát nem láttam játékban.
33 az az fps szám? Nem túl acélos :) Mondjuk sztem nálam sincs meg a stabil 60 ultrában, a DiRT Rallynál megvolt. Itt jobbak a fényviszonyok, a textúrák viszont néhol szvsz ocsmányabbak. Az optimalizáció sem sikerült olyan jól, érezhetően rosszabbul fut.
Az irányításról nem is beszélve, itt egyszerűen nem lehet olyan látványos powerslide-okat csinálni mint a DR-ben, semmelyik autóval sem. Utoljára szerkesztette: ntex, 2017.06.11. 17:55:17
Szerintem sokan kezdtük hinni, hogy van pénzze a cégnek... De biztosan ki kellett rúgni a grafikai brigád 90%-át és előszedni a 2014- előtti engine-t ,mert sikerült ocsmányabb grafikát összehozni mint a 2015-ös Dirt Rally Utoljára szerkesztette: grebber, 2017.06.09. 21:42:05
Refund lol. Az a csicskáknak való akik képtelenek eldönteni videok alapján ,hogy valami érdemes-e a vételre vagy sem. És 567 ezredszerre is nekem minden game amit steamre aktiválok ingyen van = az sem érdekelne ha a világ legszarabb játékai ezek (1-2 az is vagyis fake game-ek)
Nagyon felbuzdultam a képeken, el is kezdtem szedni...aztán elolvastam, hogy miket írnak róla. 8%nál járt, és ment is a kukába. Annyira, és olyan dolgokról panaszkodnak, hogy hagyjuk..nem tudom miért lett divat manapság félkész programokat kiadni.
szerk: nem tudsz benne felbontást állítani elvileg, elnyomhatatlan intro, bolyongsz a világba és nincs benne semmi. ilyenekről írnak. Utoljára szerkesztette: Mr_no_NaMe, 2017.05.20. 00:08:21
A képi világot sokan egyből a Clive Barker's Jericho és a Painkillerhez hasonlítják valóban. Az hogy agyatlan atomhent-e mint azok nem tudom. Mivel ismertek tudjátok ,hogy majd kb 2 év múlva fogok vele játszani.(ezek a képek a steamről vannak) Sajnos elrontották az optimalizálását és sok bugról is írnak. A fejlesztő már javában dolgozik a javításon. Utoljára szerkesztette: grebber, 2017.05.19. 11:23:09
Aki végigjátszotta az várja meg a stáblistát, végén van egy zárókép. Utoljára szerkesztette: Dency, 2017.05.06. 17:16:10
Subnautica
Hát pedig új rész valszeg nem lesz már sose :) Elvileg lelépett az eredeti fejlesztőgárda a GSC-től, azért állt le a STALKER 2. fejlesztése, nincs rá csapat. Viszont a GSC ül a jogokon tovább, ezt mondjuk én sem értem. A kiadott bughalmaz részeknél szerintem bárki más csinálna jobbat.
Már akkor is nagyon messze volt a jótól (sajnos). Nagyon nagy kár ,hogy a játék iparban sokszor hozzá nem értő csövesek kezében ragad pár "kult" cím és semmi céljuk vele és kinyírnak egy "jó" nevet.