Én elmentem a VR Center "bemutatotermébe" ahol 1 azaz egy db ilyen szemüveget ki lehet probálni(persze oldalon ugy irják mindent ki lehet), hát ekkora blamázst :D No 25 perc után el tudta inditani az ember, felveszem a ketyerét (persze tök kényelmetlen az egész), és nézek mint a majom hogy e meg mi?Mintha arrol lett volna szo, mondom az embernek, hogy ez egy 193 centis plazmának felel meg 4 méterröl, ehelyett meg egy 21 colos monitort láttam 2 méterröl, aminek kurva szar a képe, 800x600 a max felbontás ami nem lenne baj ha jo lenne de nem az, menj azért el nézd meg magad is, de csalodni fogsz.Viszont a kivetitöket megnézve arra gondoltam, hogy egy olyat azért lehet érdemes lenne idövel, 3 kiloért amit néztem az szerintem türhetö és elérhetö, másnem részletre kell megvenni.
Egyébként a kérdés nem uj, még topik is van rola, bent egy link is ahol a legkomolyabb VR dolgok vannak persze olyan árakon, hogy soha nem veszünk mi ilyet, az olcsobb model meg szar, szoval max álmodozom a dologrol néha milyen jo is lenne... Head Mounted Displays
Egy új kérdés.. mit szóltok a 3D-s szemüvegekhez? Próbálta már valaki? És ha igen, milyenek a benyomásai? Tényleg vannak elõnyei a mélységérzetnek, vagy csak tengeribetegséget produkál? :)
Így már igen:) Én már görcsölök a vásárolt termékektõl, ahogyan toporgok a garanciaidõ alatt, és várom, hogy érkezzen vissza. Ha házilag szerelhetõ, akkor szuper választás:)
Ellenben sok pénz, nekem biztos, hogy nincsen ennyi.. Elgondolkodtam, nem éri-e meg inkább, hogy eldobva a garanciát, a Momomban cserélgessem házilag a potikat..
Hja egyébként rendeltem a pedálhoz tuning kitet is 20 fontért(kb 7 ezer ft), van benne többféle erösségü rugo stb: Product Description: Supplied in a neat segmented plastic box, we have developed a range of springs and dampers to give you several choices of spring tensions for your Speed7 pedal controls. The Tuning Kit contains the following colour coded items:
Blue Spring rated at 3.42 N/mm (19.50 lb/in) Yellow Spring rated at 5.43 N/mm (31.00 lb/in) Red Spring rated at 8.52 N/mm (48.66 lb/in) Silver spring rated at 13.44 N/mm (76.74 lb/in). This spring is pre-loaded into spring holder. (The springs supplied as standard with the Speed7 pedals are rated at 4.2 N/mm and 7.01 N/mm.) 3 types of damper material are also enclosed - listed below 2 x Evo 50 Foam (white) 2 x Silicone Foam (Grey) 2 x Neoprene (Black) Also included is a range of packers and spacers
Pont ezért kell BRD-t venni, kicsavar a pedál, poti cserél egy mozdulattal, és már jo is!Nem beszélve arrol hogy 1024-es poti van benne(1000 ora garanciával!!!), mig a momo racingben 256-os(és birja kb 30-40 orát), szal egyrészt 4x-érzékenyebb a BRD, másrészt meg 5 fontért 3 nap alatt itt van a hozzávalo poti, bár én elöre rendeltem egy +garniturát!Más gyakorlatilag nem tud elromlani BRD pedálon, de ha mégis bárki meg tudja szerelni, az alkatrész pedig tényleg 3. munkanap itt van!
Az ülések kapcsán. Bizonyos vagyok affelõl, hogy ég és föld a sport- és a klasszikus ülések feelingje közti különbség, de én pl. beértem egy 88-as 3-as BMW ülésével, amit egy autóbontóból szereztem kb. 4.000 Ft-ért. Sínnel együtt. Elõre-hátra húzható, állítható támla és ülésmagasság. Fejtámlával és tökéletes kárpittal. Nincs olyan erõs oldaltámasz, de nem igazán szoktam billegni a fenekemen, ha róvom a köröket:))
Ami a pedálokat illeti, a tartóssággal szemben van egy másik szempont is, ez pedig a gyors javíthatóság. Ezért bízok én pl. egy olcsón, de praktikusan "összepattintott" pedálkészletre (a teljes szükséges elektronika 2-3 poti, valami kábel és egy game-port dugasz), ami ha berezeg, fél perc alatt beteszem a tartalék potit. Mi van akkor, ha egy BRD-nek megy el a potija? Merthogy az analóg potik élete nem véges, ezt a gyártók is tudják.
Apropó, tudtok pedált, amiben digitális poti volna?
Valaki engem elátkozott, elintézem a kártyát hogy legyen(sima maestrot nem fogadja el), mondom végre le lesz adva a rendelés, ha hiszitek ha nem tegnap ota nem müködik a brd online shop, igy most meg ezért nem tudom megrendelni, elegem van!
EZT NEM HISZEM EL!EZT NEM HISZEM EL!EZT NEM HISZEM EL!EZT NEM HISZEM EL!EZT NEM HISZEM EL!EZT NEM HISZEM EL!EZT NEM HISZEM EL!EZT NEM HISZEM EL!EZT NEM HISZEM EL!EZT NEM HISZEM EL!EZT NEM HISZEM EL!EZT NEM HISZEM EL!EZT NEM HISZEM EL!
ezt az "ules" kb 80 dolcsi.. kiprobaltam nagyon fasza!! el is gondolkoztam hirtelen a cockpiten.. de lebeszeltem magam rola.. nagyon cool a cockpit neha de csak hetente parszo rjatszom autos jatekkal. most erre kiadni tobbszaz dollart :((( majd ha sok penzem lesz es nemtom mire kolteni majd nekiugrok egy ilyennek
Elözö olyan 30 napig birta, aztán egy hét küszködés következett, majd pedig a csere.De csak kibirja már addig mig megjön a másik. Egyébként ez vicc, én tudom hogy nekem ez miért szar, de azt nem tudom a logitech-nek ebben mi lehet a jo???Mert gazdaságosnak tuti nem nevezhetö, sem nekem sem nekik.
Nekem is majdnem ugrott ez a futam, szerdátol már használhatatlanul leledzett a szerencsétlen, aztán pénteken reggel visszavittem :D Azt mondja a csaj vigyem a szervizbe, mondom neki onnan jövök! :P Hiv egy komputerest... Jön a pali aszondja mi a pálya, mondom öcsém elromlott a pedálom, a szervizben meg azt mondták széria hiba ki kell cserélni :DDD Azt mondja tényleg?Mondom persze...Bazze a csávo bent a fönöknek meg ugy adta ezt már elö mintha ö hivta volna fel a logitech-et :DDD (azért kellett a fönök mert megint drágult a cucc igy alá kellett irnia még a számlát)... Szal nagyon nagy szerencsém volt, ezen mult a hétföi napom...
Mondom ülés itt figyel, várja lakatos hivását(akitöl kezdek egyre jobban félni, mintha tul sok lenne részéröl a duma), a pedált csak a héten tudom megrendelni, mert a maestrot nem fogadta el a netes rendelésnél igy kell kérni a banktol egy mastercardot, ami egy hét kb de hivtam már egyik haverom neki van domboros masterja, szal lehet holnap átmegyek hozzá és együtt megrendeljük, ami biztos a héten elküldöm a megrendelést, tehát egy honapon belül valszeg meglesz a pedál.
CSÁó emberek! Ha valaki tud MOMO racinghez csak pedált az szóljon nekem , vevõ vagyok rá!!Elõre is kösz!!
hat akkor mar inkabb kormanyvalto... amugy is valahogy ezek a kis kormanyok nem allnak ugy ra a kezemre hogy egyikkel valtsak masikkal kanyarodjak.. tudom nem kanyarban kell valtogatni de most ebbe ne menjunk bele.. amugy nemtom.. en ha epitekmajd kakpitet akkor nemhiszme hogy fogok gondolkozni valtos, kuplungos okossagban... meg mondjuk nekem tok eleg a szamitogep elott nyomulni.. ugyse jatszom annyit kormanyon...
Nem sokat tudok róla, csak több szim is érinti a nevét. Most, hogy picit rákerestem a neten, annyit tudok, hogy görög, de Olaszországban él, és egy multimédiás céget vezet. Ja, és van egy agyonturbózott régi Renault-ja.:) Egy szóval sem firtatja a versenyzõ mivoltát, úgyhogy ezt a hallomás dolgot gyorsan vissza is szívtam:))
de haversrac en nem arrol beszelek hogy 6 bol berakod kettobe:))))))))))) hanem hogy mondjuk nem nyomod be rendesen a kuplungot es valtani akarsz..es megreccsen az egesz.... errol beszelek. mert a ferrari szimulatorba is tokmindegy mennyire nyomtad be akuplungot.. tudtal valtani es ez sux:(
Az egyre több hivatásos alatt azt értem, hogy vannak a dúsgazdag nagy csapatok, akiket felvet a pénz, de vannak olyanok, akik szponzorokból kapirgálják össze versenyrõl versenyre. Jóllehet, ezek nagyrésze kiesik, de jelen vannak, és nagyon szerény körülményekre vannak szorulva. Konkrétan egy ilyen srácot ismertem a netKarból, Fabio do Carmo, aki a Forma-1 lépcsõit kezdte járni, aztán a Formula Renault-nál kénytelen volt leállni szponzorok hiányában. Továbbá úgy tudom, Aristotelis is hivatásos, õ volt a netKar elsõ számú tesztere.
Logikus, hogy egy Ferrari F1-es csapat nem ugyanazzal kínozza, mint mi, de tény, hogy vannak, akik hivatásos lévén, szabadidejükben együtt nyomják a pedált a srácokkal a neten:)
" másik dolog, hogy egyre több hivatásos is megy velük"
Igazábol hamarabb mentek velük mint mi, az autoverseny szimulácio többmilliárd dolláros üzletág!!!Egy egy komolyabb csapat többmillio dolláros szimulácios teknikával rendelkezik, beleértve a G-force szimuláciot is(tegyük hozzá 20 ezer dolcsiért már te is vehetsz egy otthonra valo verziot :DDD)!Szoval hiba lenne azt hinni, hogy nem adja vissza a valos élményt, a kérdés csak az mennyi pénzed van, minél több annál közelebb kerülsz a valos élményhez...
Szerintem eszetlenség összehasonlítani a valós élményt. Engem egyszer a fõnököm hordozott meg a vadiúj Imprézájával (csak 265 LE), és bár csak a hátsó ülésen voltam, majd odafostam az adrenalintól, amikor a zöld lámpánál 5,5 mp-cel kezdtünk gyorsulni kifelé a városból. A visszafordulásnál meg biztos voltam benne, hogy nem élem túl. Valójában nem hiszem, hogy csúszáshatáron vette volna a kanyart, de addig ilyen oldalra szorító erõt nem éreztem soha! Szal az igazi valós élményt sztem nem a kormány táncikája okozza, hanem az, hogy odakékülsz az üléshez, és egy 600 lovas monstrumban még G-sokkot is kapsz, ha nagyon gyenge a konstrukciód:)))
Szóval a lényeg, hogy ez csak egy program, ami a fizikai lehetõségeihez képest megpróbálja a lehetõ legtöbbet visszaadni.
A másik dolog, hogy egyre több hivatásos is megy velük, ezen is el lehet gondolkodni. Sztem ez a tökéletes lehetõség az "igazi" versenyzés kipróbálására mindaddig, amíg vkinek nincsen a zsebében félmillió euró, hogy élõben is kiakassza magát:)
Szerintem az volna a ciki ha ha csak recsegne, azért egy igazi autoban bármikor berakom 6-bol 2-be (persze magas fordulatszámnál), és ha ezt megcsinálom 2x valszeg odabasz a motornak, arrol nem is beszélve hogy szekvenciális válto van, ergo nem kell kuplungolni csak amikor 1-be rakod, utána csak váltogatni kell felfele-lefele.A momo racingnek nincsen muanyag hatása egyébként, abszolute visszadja az érzést hogy autot vezetsz a váltogatással együtt, nem tudom te mennyit vezettél már a valo életben de nekem pl 96 ota van jogsim, bár eszembe nem jut mondjuk a versenyen valo vezetést ahhoz hasonlitani amit az életben csinálok, egyrészt ezek nagy teljesitményü versenyautok, ha valakinek megüti a kocsija az F360 szintjét az szoljon(ami még elég gyengusznak számit a 440/8400 loerövel és a 420/6500 NM-el), elmennék kiprobálni, legyen összehasonlitási alapom :DDD, másrészt pedig be lehet állitgatni az autot a pályára, amivel mondjuk utcán szintén nem érnél el sokat... Szal egy bizonyos szintig össze lehet hasonlitani, utána már nem nagyon de mégis érzi az ember hogy van e alapja, vagy tök kamu az egész...
de az eldurran a motor azert eleg ciki.. pont ez a jo a valo eletben hogyha rosszul is valtasz erzed hogy nem megy at a fogaskerekek.. es ezert megprobalkozol ujra.. ovatosabban.. igy meg szamitogepen siman attolod egyikbola masikba:))
szerintem igy pc-s jatekoknal a kezi valtogatas ugyis csak kenyelmetlen es meg kevesebb filingje van mint egy muanyag akarmit tekergetni ami rezeg es rafogni hogy valosaghu vezetes... de ez mind csak szereny velemenyem szerint
jo lenne ugy valtogatni csak sajna nincs meg az a feeling ami kell.. az a feeling hogyha nem ugy nyomod be a kuplungot akkot recseg a valto.. amugy en sem hasznalom a sticket a momo-n inkabb a hatso karokat.. mintha ferrarit vezetnek:)))) (amugy a ferrari simulatorba inkabb a sticket hasznaltam...de a feeling szar volt..)
valtos dologgal ugy vagyok hogy jol hangzik de negyed annyira nem jon at a filingje mint valosagban...probalkoztam a ferrari szimulatorral ahol van kuplung is. hat.. szerintem halal szar.. no mindegy
Felnõtt ember, ez a fõ hobbija. 130 ezer forint olyan kurva sok befektetés mondjuk 10 évre akár?
Beszéltem Bondár Zsoltival, neki van BRD-je és azt mondta nyugodtan rendeljem meg, kb egy honapon belül itt van hiába nincsen raktáron, azt mondja lista van és ezért kell rendelni, nem pedig várni!Megfogadom a jotanácsát és megrendelem :DDD
BRD-re vagy egy másik hasonloan komolyra, act labst már nem gyártják... Egyébként kormány része momo racingnek a legjobb amit lehet ma kapni(ebben az árkategoriában), csak ugye kell egy pedál is :D
milyen pedal? mert itt vegig olvastam jopar hozza szolast de itt minden van irva :) +a kormany az akkor tokeltes nem ?
Szerintem mindenki azt használ, habár ez akkor az igazi ha veszel hozzá egy ilyen pedált, mert a momo racing pedálja nagyon gáz!Egyébként csak fogod bedugod azt is és már megy is, nem kell semmilyen extra tanfolyam a pedál kalibrálásához stb... Ha nem tudsz ilyen pedált venni, akkor öszinte leszek nem is tudom mit kéne neked ajánlani, de a pedállal akkorát lehet szopni, hogy az már igencsak fájdalamas...
Itt mindenki MOMO kormanyt hasznal ami elerheto aron van ? + megneztem ezket a pedalokat meg valtokat ......... ezeket kulon lehet csatoli gephez ?
Okés,minden infot nyomok majd, pl a lakatos azt mondja max egy honap, söt azt mondta ha készen van küldjem hozzá az emberkéket mert ha van jelentkezö akkor csinál többet is(gondolom ha több kéne akkor lehet még olcsobb is lesz)!A számitásaim szerint 130-bol jön ki a BRD cockpit egy sparco sprint vadiuj sportüléssel!Az ember kér olyan 50-60-at(munka+anyagköltség!), az ülés a konzollal együtt 55 + 20 ezret még rászámoltam, hátha lesznek elöre nem kiszámithato dolgok.Remélem mire kész addigra itt a pedál is, és gyakorlatilag csak rá kell majd csavaroznom a brd-cockpithez készült konzoljával(azt a pedállal együtt rendelném)..
szerintem ha regelsz az lfs liga forumaba akkor fel tudod venni veluk a kapcsolatot.Ott irtak tapasztalatokat is rola,meg kep is van. Irtam volna icq szamot,de nincs megadva nekik. email cimuket elkuldom privibe mindjart
Figy, aki nem elissza annak miért ne lehetne?Másrészt megdolgoztam érte, és ha neked sznobság minöségi dolgokra beruházni, amely egy életre szol akkor te ne tedd, de engem hagyjál légyszives...Sznobság az amikor valaki 20 ezer dollárért G-Force szimulátort vesz...
Tudlak sajnalni, hogy ilyen problemaid vannak. 140 rugo csak egy pedal-szett meg egy valto?? Hat ez mar sznobsag, szerintem. Mondd csak, hol dolgozol, ahol ennyit lehet keresni, es milyen munkaval? Vagy apuci tomi a zsebedet??
LFS ligaban 2-3 embernek is van BRD pedalja, van akinek most jott meg 2 hete,biztos tudnak infot,hogy hol lehet vagy erdemes megrendelni.
Na mégis van van szállitás(ráadásul, olcsobb mint amerikábol), lehet tényleg megrendelem ezt, 114 ezer ft-re jön ki a pedál, viszont ezen igy még nincsen kuplung(igazábol nem is kell mert minek, vagy mihez?),ha rendelek egy szekvenciális váltot is akkor meg 140 ezer ft-re jönne ki szállitási költségekkel együtt(összeségében 6.5 kilo a cucc amiért 12400 yen-t számitanak fel, mint postaköltség)! Tehát a pedál(kuplung nélkül) plusz a szválto összesen szállitással 76700 yen ami átszámitva 140 ezer ft, még várok kb egy hetet, aztán ha nem lesz BRD-nél akkor rendelem meg ezt(azért lenne jobb BRD, mert az is olyan 130-ra jönne ki, viszont azon van kuplung ,igaz nincsen válto :D)!Szal most döntsön az ember...
Egyéként pedig várom a lakatos hivását, igéretem van arra, hogy egy honapol belül készen lesz a BRD-cockpitem(a tervrajz alapján, amit kaptam :D). Szal ha valaki cockpit épitésbe kezd, az számoljon azzal(ha a teknikai háttér nem adott, mühely, szerszámok), hogy valami iszonyat nagy szopásban lesz része!Ha hiszitek ha nem honapok ota nem tudom összerakni a cockpitet, hiába van a pénz a zsebben!No persze felárért már régen készen lenne, de nemár dupla árat fizessek! Elmondom mivel csinálják a pénzt, rendelsz erre jön egy levél hogy kifogyott, de van egy hely(amit persze szintén ök "üzemelnek") ahol még van, csak azt elfelejtik mondani hogy dupla áron, dupla szállitási költségekkel, egyszerüen elképesztö ami megy, tudjátok hol találtam a legközelebbi boltot ahol BRD dolgokat lehet kapni?Belgiumban!LOL 60 ezer ft csak a benya, postán nem küldenek semmit... Ha valaki tud németül és esetleg szánna rá egy kis idöt, keressen már osztrákoknál vagy németeknél helyet ahol esetleg ezeket meg lehetne venni, mert akkor inkább kiszaladok a francba, mert már nagyon unom, ha ez igy folytatodik soha a büdös életben nem jutok hozzá egy kibaszott pedálhoz...
Vicc, elszántam magam hogy veszek egy BRD Speed7-et, erre kifogyott a raktárrol, akkor ma megprobálom FRexGP-t fogadjunk hogy nem fognak ide szállitani?A nyakam teszem rá, ilyen tetves ország mégegy nincsen a földön, ahol bazmeg semmihez nem lehet hozzájutni, balkán???Nem, emberek ez a legrosszabb cigánytelep, a balkán ehhez képest amerika!!!
nalam sehogy pedig akartam epitetni... anyam latott valahol ilyen kis "fotel" szeruseget.vagy szek vagy mittom minek hivjam..szal olyan hogy szinte a foldon ulsz meg tok kenyelmes, szerinte tokeletes lenne a cockpithez.. azt megmondom hogy en nem akarok semmi hubazz dolgot csinalni.. egy szek..egy allvany a kormanyhoz es kesz...
tehat kell egy jo szek.. kell valami allvany a kormanynak es kesz is.. valtot nem akarok.. mert kiprobaltam a MOMO karvaltojaval a jatekokat es rohadtul szarok!!!! tok nem az a feeling van bennuk mintha utcan csapatnad az igazi autoval... sokkaljobban kezre all a kormany mogotti valto...szal a valtos dolgot elvetettem.. es mielott valaki akarna csinalni probaljon ki pa rjatekot egy MOMO val... nekem nem jott be...
adj meg egy masik keruletben levo haver cimet vagy akarmi.. valamit talalj ki..lehet te lax fura helyen..amcsibol a ups szallit haza... pl bekasra.... momo-n gondolkozom meg a valton... aztan ha nagyon kell akkor talan a BRD pedalja..mit szoltok hozzaja?:)
Hiába kérdem meg hova tudják szállitani ha én nem vagyok ott :))) Nekem oda szállitsák ahol lakom,azt nem értem mi a francnak nekik irányitoszám,nem értem miért nem elég az a rohadt cim...
amugy milyen a valtoja az act labsnak?? valaki probalta mar?? ugy ertem mier erzes kapcsolgatni??? mint a jatektermekben?? vagy semmi feeling nincs a dologban?
a valto oke.. ezt mar mondtam.. a pedallal van a baj... csak par jatek viszi ertelmesen... gtr,lfs,4x4...talan nascar es grand prix