Ma hajnalban jöttünk hazafele Horvátországból és nem is tudom hol jártunk, egyszercsak qrvasok teherautó mögé értünk, 2 sávból egyik lezárva, egybe torkollt a kettõ, és baleset volt! egy kamion a másik oldalról!!!! átszakította a szalagkorlátot és eltalált egy szembejövõ autót... hát mit ne mondjak, elég szarul néztek ki, mikor ott voltunk még a mentõ sem ért oda, csak a yardok... elég durva volt, nem tudom pontosan h így történt-e, de ez látszott...
én azóta kötöm be magam rendszeresen, mióta az új kocsim állandóan sípol, ha nem vagyok bekötve... Tudom át lehet kúrni, hogy az ülés mögött áthúzom az övet, de ennyi erõvel inkább bekötöm...
haverom is ugyanígy repült ki egy swiftbõl nem volt bekötve és ide-oda csapódott a kocsiban majd a lehúzott ablakon kiesett szerencséjére a kocsi nem esett rá...
Leírás: Az Aba-Bodakajtor felé haladó Opel Calibra a bal oldali vízelvezetõ árokba hajtott és megpördült. Az Opel vezetõje kirepült a kocsiból. Az autó a vízelvezetõ árokban ráesett a kizuhant fiatalember felsõtestére. Az Opelt a tûzoltók emelõpárna segítségével emelték meg, és csak így tudták kiszabadítani a sofõrt az autója alól. A 19 éves fiatalember életét a mentõk már nem tudták megmenteni. Az aba-bodakajtori sofõr nem használta a biztonsági övet.
Szerintem akkor lenne benne egy "kis" piros árnyalat.
Az Egér úton érkezõ Mercedes teherautó a lámpás keresztezõdésnél belehajtott a 7-es fõút lehajtóján érkezõ Mercedes taxi bal oldalába. Ezt követõen a taxi a mögötte érkezõ Peugeot Partner kisáruszállító vezetõ felöli oldalába csapódott. A taxi sofõrjét a tûzoltók emelték ki a roncsok közül. A férfit mentõhelikopter szállította kórházba, az életét azonban már nem sikerült megmenteni.
Erre csak két dolgot tudok mondani: 1. Idézem a mentõs apámat: "Én még Suzukiból nem vettem ki hullát." Több mint 15 éve van a szakmában. 2. Másodkézbõl hallottam, ezt az esetet: Egy részeg sofõr 130-al nekiment egy szalagkorlátnak, majd egy szõlõskertben landolt, miközben y és z irányban 180°-ot fordult. Suzukival ment, nem volt bekötve, légzsák kinyílt. Kutya baja nem volt! Persze teljesen egyetértek 573-as kommenttel és azzal, hogy az öv sokat segít a túlélésben.
Itt akkora baromságot írtál az Astráról mint annak a rendje... Ha nem látnád az A oszlop egyáltalán nem rogyott meg ergo az utastér sértetlen. Még az ajtót is kilehet nyitni. Különben a Lambo utastere is egybe maradt... Az meg aztán végképp mindegy,hogy a lemezek milyen módon sérülnek,nem azon van a hangsúly,hanem,hogy a bent ülõk ne sérüljenek meg.
Annak hogy egy autó mennyire törik össze mi köze ahhoz hogy be van-e kötve az öv? Az öt csillag meg egyáltalán nem mindegy.
Az tök mind1, hogy hány csillagos! Ha nem vagy bekötve akkur rohadt mind1. 120 nál nem tudod magad megtartani, mert hosszában eltörik a kezed. 80 nál ha úgy tartod, akkor keresztbe, és ha nincs légzsák akkor 90 nél törik a borda.
Mind a 2 egy raklap szar, úghogy ezt nem kell tetézni. A jámborzsiminek az utastere biztonságos, és mivel szénszáls szar, ezért kell ütödés elnyelõ zóna, ami az eleje.. Az astra meg sehogy se biztonságos, ott az egész az elnyelõ.: D
Segítsetek! Aki véletlenül vasárnap éjjel 1 óra körül a Dózsa György úton a Domusnál látott egy chopper motor balesetet és onnan a balesetet okozó autót elhajtani kérem azonnal szóljon, illetve autóról vagy tulajdonosáról tud valamit értesítse a rendõrséget