sziasztok kele egy kis segitség keresek cross motort nem baj ha rosz álapotban van az a lényeg hogy menyen,125ccm es legyen a motor és az ára 100.000ft alat legyen,akinek van elado motor az szoljon léci a segitséget is eröreis köszönöm email:[email protected]
hali!vlk tud km/h spirált szerezni rmx 50-hez??és lehetöleg olcson mert én csak 8000ft tok, ami elég huzos:S:Selöre is kösz!!
sziasztok! most váltok nagyobbra, suzuki dr 350s milyen vas? valami vélemény, tapasztalat? elõre is kösz
aha köszi akor következö lépés az h megmérjük!!ma valami furcsak fütyülös zajt halottam magasabb fordulatokon rendesen mintha füyült volna valaki ez nem tom mi lehet....
Ha nagyon kopott a henger hidegen csak akkor indul el,ha már a kicsapódott benzin letömít a gyûrûknél.Meg kell mérni a kompressziót.
Az hogy magas fordulaton jól megy,nem jelent semmit,mert a kétütemû eljár még 3-as kompival is,csak az alapjárat ingatag a gyenge szívás miatt! /Az ilyet meg tekergetheti bárki napestig ugye./
Én ezzel indítanék!
Ha 6 bar felett van,és nem indul,na akkor érdemes megnézni a beállításokat a karbón.
halí!van egy suzuki rmx-em 12le egy baja van h hidegen nem akar elindulni vag ysokadjára vagy bekel tolnom valaki segitsen h mivel lehetne orvosolni!!Meg multkor nem pörgöt ki apámmal szétszedtük a légszüröt és vizes volt aza betét akor azt megszáritottuk és utánna pöpec lett de amikor majnem alapjáraton lenne és ráhozum nyélre akor nem mintha lenne egy szünet egy naon pici kihagyás és utánna szoval lassan pörög alapjáratrol de amikor teljes fordulaton van akkor pöpec meg a karbin az alapjáratos csavar bevan ragadva nem lehet tekerni!!segitségekérrt meg minden egyéb hozzászolásért elöre is kösz!!
Kösz az infókat psziho! küldtem üzenetet az alkatrészeseknek remélem lesz nekik és tudnak olcsón adni. mégegyszer kösz!
Eltört váltótengelyt meghegeszteni?
Nem akarok ünneprontó lenni,de ez még senkinek sem sikerült.Mármint lehet küzdeni vele,de hogy 2-3 óránál többet nem fog bírni az biztos. Még összetör valamit aztán kuka!
Én vennék másik tengelyt,szerintem van bontott is.
eltört a váltótengelyem (debri senda sm r 50) a kardán gyûrûnél. begyököltük majd CO-val megheggesztettük. A gáz az hogy a heggesztés után eltünt a kardán gy.-nak a helye és most nem tudjuk hova esztergáltassunk barázdát neki :( tud nekem valaki segíteni ebben? már vagy egy hete ezen forgok, próbáltam neten képet keresni róla de semmi nincs :( légyszives valaki segítsen!
akkor jol irtam:P ugyanez volt havernál is de neki volt egy másik hengere is:) a nikasilost eltette de nincs megcsinálva, neki cagiva w8-asa van, elég sokat költött rá mikor megvette, henger, dugo gyürü uj volt, fötengelyt felujitották stb...
A nikasilos hengert ha lehúzza az ember át kell nézni,ha egy pici helyen sérült a bevonat,már felpattog iszonyatul zörög tõle a motor. Ilyenkor már csak az utólagos hüvelyezés segít,minimum 35000 forint.
A kis kompresszió legegyértelmûbb jele az,hogy hidegen nehezen indul egy kétütemû.Kompressziómérés a legegyszerûbb,7 bar fölött kell lennie.
99% hogy NIKASIL-os a henger,fúrni nem lehet dugó+gyûrûcsere maximum.
Az olajat sem égeti el rendesen,ha már harmatos a henger,ezért folyhat a kipuf-ból.Vagy rövidtávon használod,alacsony fordulaton. Én kipróbáltam sok olajat,az IPON füstöl szerintem a legkevésbé,az igaz viszont hogy rohadt drága.
nekem is van egy imserösöm, az ö RM-jét most csinálták meg mert rosszul rakták össze és lesimitotta magát egy fogaskerék benne... de amugy az is jo motor, most meg van csinálva, ismerös alig használta, asszem 97 körüli, 300 körül akarja eladni, mert nem használja és kel a sulira pénz... hát ha nagyon tetszik akkor vedd meg, bár ha még nem próbáltál 4T-ket akkor nézd meg öket azért:)
Visszatérve kicsit az én mocimra,sztem ezért nem mondok le róla. Igen amúgy én is gondolkodtam 4T-sen de miután kipróbáltam ezt a 2 ütemû powerszelepest, egybõl beleszerettem:) Mondjuk ismerõsöm akitõl venni akarom már vagy 2 éve használja, de õ is inkább ilyen hobbiszinten gyilkolássza, akárhányszor berugtam, azért rendesen "visszapofázik" a berugókar,szal jó állapotvan van a motorja. Lényeg hogy még ha kell is csinálni a motorját ha béha gyilkolom, de mondjuk 2 évnél hamarabb nem, akkor már nem jártam rosszul. Ezt persze a gyakorlat majd kideríti, azért köszi a hasznos infókat.
én ara gondoltam volna akkor h az olajszivattyu adta meg magát már majdnem... nekem régebbi 80-as DT volt, most adtam el még nicns egy hete, mert 125-ös aprilia RX-et szeretnék, de a DT-nek ilyen gondja nem volt, leült benne mondjuk az olaj és inditásnál füstölt mint az állat de amugy nem volt baj vele... amugy dugo az attol függ milyet veszel, meg milyena hengered, azt hiszem azt amelyik nacasilos (nem tuti h igy irják:D) nem lehet furni, havernak is volt vele baja, akkor uj henger is kell. dugobol sztem prox 20-25 rongy körül van szereléssel, gyûrûkkel
Suzuki RMX 50cc. 125ös rm kifli van rajta (így könnyebb volt kivenni a folytást meg kicsit izmosabb a hangja). Különolajzású nem keverékkel megy. De lehet tényleg igazad van mertma mikor mentem vele egyszercsak a hurutos hangis kitisztult meg mostmár nem is ömlik úgy az olaj.. Fogyott a tartájból gondolom és nincs akkora olajnyomás nem megy annyi a hengerbe.. yó hát annyira nem foylik csak ugy néha néha rácsöppen a kerékre az meg felkúrja a hátamra és elég kellemetlen.. régen is volt ilyen hogy egy kevés rácsöpögött de annyi sosem hogy a hátamon kössön ki.. De a motor még mindig gyengus :L. Szerintem mindenképp uj dugó lesz belõle mert már nemtudok más baját elképzelni.. Karbit multhéten pucoltam mert azthittem kevés benga megy a keverékbe me volt má rá példa hogy eldugult a fuvóka.. légszürõt is, benzincsapot + benzincsöveket is.. meg még ami igy a gyengüléssel egyhuzamban jött az az hogy nehezen indul .. hidegen szinte lehetetlen berugni.. ugyszoktam beinditani hogy 2esbe legurulok vele az utcavégi lejtõn :D.
milyen motorbol folyik az olaj? talán tul sok az olaj a keverékben, bár sztem pszihopata tud majd segiteni:P de ird le milyen gépnek van gondja
bakker nem tudjátok mitõl lehet az hogy a motorból ömlik az olaj? (kipufogón) nem tudok vele már mit kezdeni.. Gyürütörésre gondoltam de a hangján nem hallani hogy valami baja is lenne.. Mindig yóminõségü olajjal használom (valvoline 2t fõleg..) de mégis folyik belõle .. és mintha már kezdene is begyengülni.. Mennyibe kerül kicserélni egy 50es dugót nemtudjátok? Ya meg azt akartam kérdezni hogy 98as rmx-ben nem vágja vki hogy furni kelle dugó cserénél a hengert vagy ilyen .. cserélhetõhüvelyes?
Régebben a versenyzõk 8 üzemóránként újítottak én úgy tudom,de hobbyszinten jóval kevesebbet kap,és ha kicsit gyengébb az még nem akkora gond,mint egy versenymotoron.Érdemesebb kicsit sûrûbb keverékkel járni. Aki csak 'kocázik' az jobban jár egy négyütemûvel,mert sokkal olcsóbb vele motorozni hosszútávon.
hát, van aki rendszeresen, én inkább arra gondolnék felujitás ügyileg, meg persze h hogyan használják... itt általában enduroként használják ezeket a gépeket, csak olysan helyeken másznak vele ahol elönyösebb az erös és könnyü motor, a forgalmi meg (sajnos) nem érdekli öket... egyik barátom RM-jét például alig alig használja, néha kijár a közeli homokbányába meg megy vele egy két havonta hosszabb utra, de neki sem kellett még dugot cserélni, mondjuk vigyáz is rá. az évente dugo tényleg huzos kicsit de ilyen a motoros világ is:P szerintem kérdezz meg egy szerelõt vagy valami szakembert, gondolom üzemorához vagy kilométerhez van kötve, meg amit mondta, nem mindegy hogy mennyit pörög a gép, endurozásnál ök olyan áttételt használnak h majdhogynem pihen a powerszelep...
Hogy milyen gyakran használom az attól függ. Általában csak 7végeken, nyáron gyakrabban, de ez nem ilyen száz kilométereket jelent. Csak azért reménykedek benne, mert azért évente új dugó gyûrû az rengeteg, még ha utángyártottat rakok bele is. A másik meg hogy motorfelújítás után min vgay 600 km bejáratás, mert csak akkor lesz normális. Hát ezt nem gondoltam volna. És ismerõsöd egyébként milyen gyakran megy vele, vagy õ mennyit rak bele egy szezonban?
hát, attól függ milyen gyakran használod, általában évente érdemes (kell) dugot, gyürüt cserélni, meg amugy a kopo alaktrészeket, 2-3 évente meg fötengelyfelujitás, ezeket tudom mondani, nekem nincs crossom és nem is lesz sztem de sok iserösnek van CR-e, vagy RM-je
Heló! Nekem olyan kérdésem lenne hogy most akarok/fogok venni egy Suzuki 125x crossmotort, kétütemû power szelepes. Hallottam néhány embertõl hogy mivel elég pörgõs gép hamar megadja magát a motorja, azaz olyan 2-3 szezononként motorgenerál szükséges. Ez tényleg így van? Aki tud vmi okosat hozzászólni írjon, tapasztalat, ismerettség bármi érdekel. Köszi elõre is!
hello.lehet nem a legjobb topikba irom,de lenne egy kérdésem... tegnap szaladgaltam kicsit terepen,es egyszercsak lealt a motor.elosszor csak lassult,aztan szepen megalt...fura hangja volt meg minden.és az lenne a kérdés hogy mi ennek az alkatrésznek a pontos neve..mert asszem o lenne a ludas..egy vastag csõ vezet bele innen..a kipuffancson van...szal tudja valaki mi annak az (olvadt) muanygnak a neve???
Sziasztok! Egy Suzuki RM85 tervezését szeretném és kérnélek titeket h mondjatok véleményeket h mégis hogy megy meg ilyenek. Köszi!
meg elhet oldani rá és nem tudom h csak elöl nincs-e, de gondolom akkor hátul sincs ha elöl nincs, és a forgalmoba az is kell... plusz a tükör, de az megoldhato, emg még nem tudom... sztem a legjobb az elne ha oda küldenél egy e-mailt ahol kinézted
Hello! Ez egyenlõre csak terv, de szeretnék majd venni egy endurót. Kinéztem egy Suzuki DR-Z 125 L típusút. Nézegettem az üzleteket, és arra lennék kíváncsi, hogy miért van az, hogy az ár mellett kifejezetten feltûntetik, hogy nem tartalmazza a regisztrációs adót. Talán ez a típus nem helyezhetõ forgalomba? Nem vagyok tisztában a motoros dolgokkal, mert még nem nagyon ástam bele magam. Azt is láttam, hogy a motoron (legalábbis a képek alapján) nincs elsõ világítás. Mennyibe fájna ha egy elsõ fényszórót rátesznek (feltéve ha lehet)?
hát nem funkcioban hasonlitottam össze hehh:P csak nekem az africa twin jobban tetszik, meg amugy is a turagépek jobban tetszenek mint a triálmotorok...:P de az endurokat szeretem nagyon, ha lesz egy faszább tuti egész nap a kávézo elött fogok vele állni (amig nem lesz tiszta sár:P)
'nem szeretem a triálgépeket nagyon, az africa twin az sztem szebb-jobb"
Hogy lehet a kettõt összehasonlítani? Egy triálmotort még egy krosszmotorral sem lehet összehasonlítani,menj át egy autón egy krosszmotorral!
'szebb-jobb"-hát nem is pózolok vele egy kávézó elõtt,arra tényleg nem jó,de még az afrika sem szerintem,a kinézet engem nem érdekel.
A motort én egy eszköznek tartom,hogy segítségével minnél többet tanuljak.Ennyi és semmivel sem több!Egy cél van,minnél elõrébb végezni a versenyeken,mert csak ott derülhet ki mit tudok.És csak ez számít!
nem szeretem a triálgépeket nagyon, az africa twin az sztem szebb-jobb:D de biztosan jo arra amire kitalálták:P nekem enduro mániám van inkább, néha cross:D
hát tutira nem 16 vagy:D hajrá, biztos jol nyomod, az africa twint meg szeretem, a shercocat meg nem ismerem, bár én ugy hallottam h azok inkább versenygépek...
Közúton egy afrika twint használok,oda kell a dinamika ha elõzni akarok.Terepezni/versenyre egy 290-es sherco /2007/ triálmotort ott meg csak a súly/nyomaték a lényeg,a fontos úgyis az hogy mennyit tudok.
nekem a 125 4T-k nem jönnek be, kell az a sebesség amire egy 2T képes... amugy még öszintén meg mondom csak a dominatorral mentem 4T-ben, de azt mondják h a nyomaték a lelkük, de nem tudom h az milyen egy 2T 125 höz képest egy 4T-ben... azt tudom h ismerös honda XR-je is 110-et megy, aztán héló, nekem az meg nem elég... meg ilyen sárban nem tudom h ki tudnék jönni, valszeg nem sürün járnék iylen helyen de endurozni szeretnék komoly hobbi szinten:D amugy a gumi is számit, persze, ez teljesen egyértelmü, de az is h mi hajtja a kereket amin rajta van:D
Ilyen sárban a gumi a lényeg,persze hogy krosszgumival lehet egyedül kijönni belõle,és nem a Dt alig-bütykösével. Krosszmotoron se a sárba kell a lóerõ,hanem a sebességhez meg a siratófalhoz. Amúgy sem célszerû egy 50 lovas kétütemûvel kezdeni,az profiknak való,meg is kell tanulni elõbb motorozni.Meg aztán mikor egy óra altt kiszívja a tankot,20 üzemóránként nagygenerál az elég kemény.
Elkocázni tökéletes egy Dt,vagy egy 4T 125-is,legalább akkora élmény,persze valami durvább mintás gumival.
dominátor persze h süllyed, nem arra gondoltam:) de azért ismerd el h ez nagyon durva sár, hát elmerült félig aza gép! ilyen helyre én 250 2T-t gondolnék, vagy vmi nagy Husaberget, azok erre valok, vagy KTM... (a régi tonnás 4T-k amugy tényleg mezöre jok:D kár h nem ott probáltam ki, akkor lenne jogsim...)
'ilyen helyre" pont nem kell lóerõ,egy dominátor még mélyebbre sûllyedne benne,még nehezebb lenne kiszedni.Kemény-technikás terepmotorozásra kitûnõ a DT 125 bõven elég az ereje,ott úgyis a súly számít. Az 500-600-as négyütemûek itt már esetlenek,azok csak száguldozásra valók a mezõkön, igazából közútra készültek.
Persze erõsebbek az olasz 125-ösök,de a yamaha kétütemûinél még tartósabbat nem gyártott senki,és már nem is fog sztem.
Sziasztok! Múlt évben vettem egy Yamaha DT 50-es motort,most szedték ki belõle a folytást,így megy olyan 70-et kb. A kérdésem az lenne hogy nem lehetne valahogy növelni a teljesítményét,vagy esetleg bele lehetne tenni DT 80-as vagy 125-ös blokkot?
de gyik, azért uj DT-vel nem mennék ilyen helyre, egy az h nem olyan erös h ezt jol kiállja, a másik meg h qva drága:D (volt, sajna nem gyártják többé:()
nálam is az aprilia vezet egyelõre. és ahogy írtad softendurok ami itt a környéken van ilyen földes utak (igazából nem is hegyi, csak dombok vannak :DD) oda elég az 50-es. igazából lehet hogy egy jobb utcai motor is elmegy ezeken a helyeken, de azért mégis az érzés nem mindegy. (egyébként a saját DT80-odról tudnál képeket adni? és hogy mennyiért adnád)
hát terepen meg egyértelmüen a DT-böl 80-as kell minimum! annak erõsebb a futómûve (bár az enyém elsõ teloja is gyengécske...) de az 50-esé az ritka gány szerintem! ezek mind softendurok, tehát hegyi utakra sztem jok, cross pályán én sem hajtottam a sajátom, de a földesutakat jol birja, a DT-mben az a jo h motorikusan egészen jo, nem kell szervizelni fél évente, külsöleg meg olyan mitn egy átlagos gép, 15 év karcolodásai azok megvannak rajta:D de eredeti a tanjk fényezése és az üléshuzat is rajta, szoval nem szadizták... ha olyan állapotut találsz mint az enyém (merthogy a sajátomra nem foglak rábeszélni, ha ilyet akarsz akor lehet megtalálod neten:D) akkor jol jársz ezzel, de megint csak azt mondom h a te döntésed, ha az a legfontosabb h 50-es legyen és egy kicsivel sem nagyobb akkor én RX-re szavazok, az kb tud majdnem annyit mint a 80-as DT, ha erösebb motorja lenne akkor az ideál, de nekem a hondák meg yamahák nem jöttek be 50-esben...
az hogy 65 nél leszabályoz, nekem nem lenne gond. terepen nem olyan fontos a sebesség. (persze nem valami vad terepre gondolok-ilyen lájtos hegyi utak). de igazából én nem értek hozzá, azért is kérdezõsködök. és köszönöm hogy válaszolgatsz a kérdéseimre :D
egyébként a Honda MT50 nem tetszik, az mtx meg 80cc-tõl megy; a yamaha dt bõl ritka a jó állapotú. viszont az aprilia rx az külsõleg nagyon szép. de ahogy mondod ki KELL próbálni ezeket. meg viszem magammal apámat és nagybátyámat is, ha próbára kerül sor. (õk már több mint 20 éve foglalkoznak ezzel, szerelik is a motorokat, autókat).
cagivája van havernak, 125-ös, 50-esekhez nem értek, azoknak meg a powere szarakodik általában... RX az 50-esben nekem nem tetszett, halálig kell pörgetni h menjen (persze lehet h az fos volt motorikusan, nem tudom), Tuaregnek meg teljesen ugyanaz a blokkja volt mint az RX-nek, DT meg a régiek közül az 50-es 65-nél leszabályoz gyárilag, tehát... de te tudod, probáld ki, nézd meg öket, aztán vegyél olyat ami neked tetszik:D
köszi a választ. közben megkérdeztem egy hozzáértõt (ezzel nem azt mondom hogy te nem értesz hozzá). Azt mondta hogy ki lehet fogni olyat 50-esben is ami jó. (neki most XT600 van) De mondta, hogy Aprilia RX, Honda MTX és Yamaha DT közül érdemes válogatni. Aprilia Touareg nem annyira, Cagiva nem annyira idõtálló. (persze kivételek vannak, ez csak általánosság).
80-assal van, bár jelenleg elado, mostanában nem mek vele majd mert elvették a jogsim... (kiprobáltam egy 650-es honda dominatort) nekem azt mondták h az 50-esek szutykok, mármint amik régebbiek, uj 50-eseket nem ismertem... de a régieknél jobban jársz egy 80-assal
Hi all!! Szeretném kérdezni, hogy szeretnék venni egy K3as Suzuki Rm125-öt és az lenne a kérdésem, hogy mennyibe kerülne kpb egy elsö fejidom, hátsó lámpa meg az index?
( És mennyibe kerülne forgalomba helyezni kb..) A választ elöre is thx! Üdv.:Baba
azt hallottam h a hondák jok, nekem a WR tetszik, az sem lehet rossz, a KTM a kedvenc márkám, bár az meg tul szervizigényes, és ezek közül ahhoz a legdrágább MINDEN:D de ha tehetném én KTM-et vennék, DRZ az olcso és jo, meg erös, bár én ezek körül egyedül DRZ-n ültem, hát kenni nem mertem neki az igaz:D kövér gáztol lehet hátravágott volna...
kár h se pénzem nincs, se nem tudnám mire használni, midnenképpen oylan enduro kell ami 125-ös és rendszámos:D de amugy ha mondjuk lenne a családba, vagy kurva sok pénzünk lenne meg szállitoeszköz hozzá akkor tuti megvenném:D