De ezek a japánok nagyon kitalálták hogy hogy legyen minél nehezebb leszedni a lökhárítót. Ahoz hogy leszedjem ki kell szedni a lámpákat mert alattuk is van csavar. De a lámpa egyik csvaraja mélyen lent ven a lökhárító mögött amihez szintén nem férek hozzá. Alol meg ilyen mûanyag védõ van amit még nem tudom hogy lehet leszedni. Azt hittem 5perc lesz az egész de úgy látom ez legalább fél napos munka lesz. :S
De hogy fenébe jutott eszébe valakinek ilyesmi :D
Na látod ezt én se tudom. Szidtam is a kezét annyak aki így rakta fel. Ezt a megfúrást majd megpróbálom hátha.
Na Hondások nekem egy kis segítség kellene.Le akarom szedni az eslõ lökhárítóról azt a nagy ronda mûanyag rendszámtáblatartót. Csak 2 csavar fogja de azok belöl vannak és nem lehet hozzájuk férni. Aki esetleg csinált már ilyet az hogy szedte le? Mert nem akarom leszedni az egész lökhárítót. Errõl lenne szó:
1. nem volt a toppon az s2000 sofõrje 2. az s2000-ret nem lehet annyira vadul belezavarni a kanyarba, mert hátsókerekes. Viszont cserébe az egyenesben jobban kigyorsít, és éppen mivel itt elõzte meg a CTR, gondolom hogy az 1-es pont lesz az igazság.
A ki-be szállás tényleg nem egyszerû, egyébként meglepõdnél, hogy hosszútávon is milyen kényelmes. Hát mondjuk nemis az a "racing kagyló" kategória. Egy 80k-ért vásárolt homológ OMP kagyló.
jó8 én elteszem magam holnapra mert sok a mai napból
benzines a mienk, a crx személy szerinte nekem bejön de tény hogy nem olyan sikeres mint a többinekünk sem volt semmi gond csak a mostani civic-el mert bátyám nem nagyon kíméli szegényt.2 éven belül 3 szor zúzta le abból 2 kisebb kasztni kár lett a 3. viszont kicsit súlyosabb majdnem totálkáros lett és azt mondták hondás szerelõ haverok hogy lehet totálkárral jobban jártunk volna. amúgy nekem egy 1,6 VTi civic mostanába az álmom amit majd megvalósítok
nálunk is hasonló a szitu, új accord, utolsó HR-V, meg nekem a civic. Nekünk 5 autónk volt nem honda. A honda talán a egyedül a CRX-el hibázott, de abból tanult is. Nekünk eddig mindegyik hondába csak olajat és benzint kellett tölteni komolyabb baj sosem volt még velük. Talán egy civicünk volt amibe utólag tettünk ilyen lopás elleni rejtett gombot és voltak vele indítási gondok, de ott velószínüleg szerelõ bakizott valamit vagy jóanyám nem tudta rendesen kezelni.. accordotok dízel vagy benzin?
örülök hogy ez a véleményed én meg egész család HONDA fan-ok vagyunk eddig összesen ha 4 olyan autonk volt ami nem honda (ez is régen) összesen pedig nem 10 autonk volt már olyan 18-20 körüli most jelen állás szerint new accord meg 2 gen-el régebbi civic-ünk van
Azt szeretem a hondában hogy minden téren jelen van az innováció: motor, design, külcsín, belbecs. Egy hete járok az új honda civic 1.8-al és elmondhatom hihetetlenül jó autó. Pályán 5-6 litert fogyaszt nekem ha nem nyomom neki, eszméletlenül kényelmes a szemnek a digitális mûszerfal, a nagy tükrök rendkívül praktikusak a parkolásnál, a hátsó spoiler pont eltakarja az autók fényszóróját ami esti vezetésnél kíméli a szemet, jó sok hely van a csomagtartómban, és még sorolhatnám. Szóval nemhiába volt már Muszasi idejében már egy nagyon jóhírû klán a Honda :) ez a Civic tényleg japán acél
tudom már várom hogy el kezdjék gyártani és megyek is tesztelni mind az accord-ot mind az NSX-et bár erre kisebb az esély még
Jajj hát igen ezek az okosságok mindenhol megvannak, és nem muszály kereskedõnek lenni, hogy ilyen dolgok elõforduljanak. Gondolok itt legfõképp km-állásra
szeretnék valamit kijavítani. vettünk egy 4. gen hondát, és gyönyörû állapotban volt a motorja. nem füstölt, még többszöri kipróbálás után sem. amint kicseréltük az olajat, úgy elkezdett füstölni, mint a ....... sajnos átvertek minket, ugyanis koncentrátum volt beletöltve, amit az ember nem lát, csak ha olajat cserél.... sosem lehet tudni hol vernek át. jah, és magánszemély volt, és elõtte vitték el vizsgáztatni, és mindent megkapott, zöldkártya, és mûszakit is... kérdem én: így? sajnos biztos lefizették. sok sikert majd hozzá... :D bizti jó lesz majd.
A lényeg hogy körültekintõen vásárolj, vagy vigyél el magaddal vkit aki legalább alapszinten ért az autókhoz. Ha találsz egy jó állapotú 5gent akkor viszont megbízható és szép társad lesz, csak rajta..
Van pár köztudott, tipikus jel amire oda kell figyelni. Csapágyas/fõtengelyes hangot könnyû felismerni, szóval ha nagyon csattog a motor akkor felejtõs. Füstölést is hamar kiszúrni, fehér vagy kék füst rosszat jelent, vagy vizet vagy olajat eszik, a fekete füst magas fordulaton még elmegy, csak annyit jelent hogy sok benyát kap a moci ez pedig jóval könnyebben orvosolható. Futómû kopogás egyértelmû, váltón is érezni ha vmi nem oké, szóval ha úgy érzed ezekkel kapcs még nincsen tapasztalatod akkor kérj meg vkit h menjen el veled.
Jobb ha elõre tudod hogy a legtöbben majd át akarnak verni, de ez nem csak a hondákra igaz, hanem minden autóra, úgyhogy én azt mondom vegyél 5gen-t ;)
Az 1.6-os amit belinkeltél az nem változó szelepvezérlésû de az 1.4-es se. Az 1.5-ös 115 lovas és az 1.6-os (VTI) 160 lovas a változó szelepvezérlésû.
Én a kettõ közül a feketét választanám ha csak a színt vennénk figyelembe. Ritka Civicben a fekete és egy alapos mosás és egy polír után nagyon szép. (mondjuk egy kis piszok is egybõl meglátszik rajta) A coupe elég ritka.Jól ki van ülve az ülése:( tuti több a km benne...
Szerintetek melyik lehet jobb vétel, lényeg az ,hogy 6.gen legyen inkább limót vagy kupét szeretnék. Mondjuk a kupé ára lenne a max amit most rá tudnék szánni, évjárat nem az elsõdleges szempont.
Boldog karácsonyt a Hondák kedvelõinek!! és a családjuknak
hidd el, jópáran keresnek többet, 5-6-7 ezer nem ritka, jó nem tanárból kell kiindulni. Mindkét szülõm átlagos családból származik, egyetemet végeztek, és most jól keresnek, pedig alkalmazottak, jópár munkahely van, ahol sokat kereshetsz, de többet is kell dolgozni, ellenben rugalmas munkaidõ, jópár hétvége is foglalt. Táhát nem szokásos 9-re menés, fél 5-kor végzés...
amúgy sokan a család alapítás miatt adják el. nem tudják belepakolni a gyerekeket...stb.
másik: sokszor átvizsgálással sem derül ki, hogy eszi-e az olajat az autó, vagy nem. mi így jártunk. most vettünk egy autót, semmi baja nem volt, többen láttuk, hogy semmit nem füstöl. aztán rögötn olajat cseréltünk, ahogyan szokás, és azóta megállás nélkül úgy füstöl, mint a barom. nem látok ki magam mögött. és persze ehhez párosul egy hatalmas olajevés. hiába, bele volt öntve egy koncentrátum, egy adalék, ami a füstölést "eltüntetni, megszünteti". sosem lehet már tudni. ez van.
Valószínûleg kiderült róla hogy mi kopog ott elöl vagy miért fogy az olaj olyen jelentõsen. Ha majd veszel és nem értesz hozzá mindenképpen nézesd át elõbb! Egy Hondát különösen meg kell vizsgálni, jól szét vannak hajtva, fõleg a VTI-k :(
Persze a másik eshetõség hogy mindössze újabb autót szeretne a tulaj, mint ahogy majd én is egy 5gen prelude-t. Kicsit késõbb...
hasznalauto.hu-t szoktam nézegetni...és felmerült bennem 1 kérdés(lehet hülyeség) hogy miért adják el ezeket a civiceket( fõleg vti :O)igaz korosodnak, dehát azé' klafa autók.vagy ennyire meglennének szarulva anyagilag v miaz isten? nekem ien autóm lenne
most ez a hozzászólás hogy jön ide? nõvérem spec egy hónapban megkeres egymillát, pedig nicsen egyetemi végzettsége, és szüleim nem segítettek neki elhelyezkedni, egymaga emelkedett fel, már 19 évesen albérletben lakott és ellátta megát, csakhát akkor voltak olyan idõk amikor nem volt mit ennie. A szüleim annyit segítettek neki, hogy vettek neki egy lakást, és aztán õ maga egyre magasabbra emelkedett. Mára már vezetõ marketing manager egy külföldi cégnél, és többször választották év marketingesének. Tehát egyszóval minden lehetséges attól függ mennyi energiát fektetsz bele, és mennyire vagy jó a területeden. Tessék itt egy pozitív példa. Mindenkitõl enézést az offtopicért.