Stimmel ez lesz az, és igazából most már sokkal inkább az A bol B-be való eljutás az ami szempont, de az alap kérdés az az hogy nem drága 4 millió egy Honda Jazz 1.4 Executive Automata-ért?
az igen..az elég korrekt kis darab ami neked van.viszont amit ajánlottál az a 190 lovas accord az elég zúzdán szívhatja a benzint.én ha tehetném inkább csak módszerként használnám a kocsit, tehát mindenképp valami komfortosabb típusra gondolnék..amúgy szerintem volt elõbb is typer
TypeR csak japánban létezett 6. generációs civic-bõl, kizárólag jobb-kormányos kivitelben. Szerintem neked egy 160 lovas VTI-d van.
Ha így van, elõször is el kell döntened hogy számodra a vezetés élvezet, vagy inkább csak egy módszer, amivel A-ból B-be eljutsz.
Ha az utóbbi, akkor jó választás a jazz. CSendes, keveset fogyaszt, pakolható, viszont végtelenül unalmas.
Nekem is VTI-m van és akármibe ülök át, mindent szarabbnak érzek. Ha hasonló élményt keresel, egy kis kényelemmel kibõvítve, akkor a 190 lovas Accord TypeS-t javaslom, ami kb úgy megy mint a VTI, de modernebb a megjelenése és azért komfortosabb annál.
Hejj pedig a 97- es civic az mekkora sláger autó volt anno, mifelénk legalábbis... és mennyi tuning változat készült belõle, már már tömeggyártásba nyomták a kollégák . Bár stílusra hasonlít a Jazz de azért az korántsem olyan vagány mint egy Civic (fõleg ha Type R). A Jazz inkább ilyen sokoldalú, biztonságos kis - autó, bár fiatalosnak fiatalos az biztos.
Egy 97-es Civic Type R -em van. ÉS nincs vele ugy különösebb gond, csak már vágyom egy újra, mert külsõre sem igazán tetszik :S ÉS a Jazz-rõl meg sok jót olvastam.
Mivel elég új konstrukció, nehéz róla tapasztalatot mondani. Én szoktam vezetni egy jazz-t rendsezresen, telejsen korrekt autó, de elõször is tisztázzuk, most milyen civic-ed van?
Sziasztok! Nekem egy Honda Civic-em van(örököltem) és lassan csere érett lesz, most az új Jazz-en gondolkodom, esetleg nincs valakinek valami személyes tapasztalata vele kapcsolatban?
Köszi a segitseget!
Megprobalok a jövö hetre idöpontot szerezni a szerelömnel, aztan majd meglatjuk. Remelem addig kibirja.
A tömítés maga egy 10-es körül lehet, vagy még olcsóbb. Ott a munkadíj a drága, mert le kell szedni a szívósort, leömlõt, hengerfejet stb. Ilyenkor HF tõcsavarokat is kell cserélni, és ha olyan a téma akkor bizony síkolni is kell a HF-bõl, ami meg gépmûhelyes dolog.
Ja, a kocsi nem füstöl. Igazabol semmi jele nincs az egesznek.
Fura modon most hetvegen a mutato is megnyugodott. Hosszu utan sem kezdett el felkuszni, de a viz az valahova mindenkeppen eltünik, ha lassan is.
Ok, köszi sracok.
Mindenkepp beadom szerelöhöz.
Hengerfej tömites viszont eleg draga dolog, nem? Annal kell hengerfejet csiszolni meg hasonlok, ha jol emlekszem...
Én is a hengerfej tömítésre tippelek. Ha nem is látsz fehér füstöt, valszeg valahova, vagy vmelyik hengerbe befolyik a víz és elszivárog. De a tömítés még a legkisebb gond, ha megfõ egy moci. Késõbb egyre több fog "elfolyni" és nem is fog beindulni, max nagyon nehezen. Mindenképp nézesd meg és ahogy Borg cartárs írta, termosztát, vízpumpa, hf tömi csere, aztán kiderül.
Hengerfej tömítésre tippelek. Nem füstöl fehéren az autó? Ha máshol nem látni a vízmennyiséget elfolyni, akkor csak az égéstérbe juthatott a HF tömítés átégése miatt. Lehet hogy vízkõ miatt beállt a termosztát vagy a vízpumpa, és ezért fõtt meg elõször. Ehhez mindenképp szét kell kapni a motort szerintem...
Hali, kene egy kis segitseg. Mar multkor is sikerült itt jo tanacsot kapnom.
Rover 620 Si-röl van szo, ami ugye Honda Accord motorral rendelkezik.
Müszerfal szerint felforrosodott a motor es ezutan le is allt. A hütöben nem volt viz.
Feltöltöttem. Ment is minden baron tovabb. Menet közben a hömersekletmutato beall közepre, ahogy kell, viszont tartos utazas utan ha a motor nem 2000-es fordulaton vagy a felett megy, elkezd felfele kuszni a piros tartomanyba. Ha a kocsi all is, de gazt adok, hogy a fordulat felmenjen, a mutato visszamegy a normalis allasba.
A hütöböl fogy a viz es a borda nehany helyen nedves, ami arra enged következtetni, hogy lyukas (pedig 2 eve lett cserelve), de a mutato viselkedeset ez akkor sem magyarazza.
Nem gözölög meg semmi.
Tud valaki tippet adni, mi lehet a gond?
Az a másik volt, az is egyik barátomé. A két bordóval voltunk lent! Nem tom hol lesz a következõ nagyobb tali, de ha most már nem leszek ott, akkor megmarom magam! :)
Láttam. Arany színûek voltak a feliratok rajta nem? Nagyon jó volt az összhang. Volt még egy ugyan ilyen nem? Én is enyhe napszúrást kaptam :D délután már úgy fájt a fejem majd szét ment.
Szép vas, biztos láttam. Nekünk is nagyon tetszett, eltekintve attól, hogy leégtünk rendesen. Rengeteg autó volt és ami még fura, hogy sok Inti is szaladgált. Remélem lesz évadzáró is, aztán ott összefuthatunk majd személyesen is. Lehet akkor 2napra kéne menni....nemtom.
Egy bizonyos pont után azért már inkább a rovására megy a futómûgeometriának az ültetés. Szóval a minél lejjebb nem egyenlõ a minél jobbal, max kinézetben :)
Pedig az az igazi :) Én is mire átmegyek pesten, egy csomóba össze van ugorva a gyomrom. Mindig azon veszem észre magam, hogy görnyedek a kormányra, hogy kerülgetni tudjam a kátyúkat :D Mondjuk az enyém még jobban ül, mint a tiéd lenne 4centi után :)
És ez miért kell neki? Katalógusba bepötyögi az autódat, és kiadja milyen betét jó rá... (kb attól függ csak, hogy ABS-es, vagy sem, szerintem lucas lesz az)
Itt egy kép a vég hosszáról. Nagyon rondán néz most ki, de csak azért, mert ki van akasztva az egyik tartófül(ezért lóg az egész). Természetesen ha visszaakasztod akkor tökéletesen illeszekedik a lökösbe a vég, és alánézés nélkül senki nem fogja megmondani hogy 3 ajtós dobod van :)
Nekem ZE512-k voltak elõzõleg. Azokkal csak annyi volt a gond, hogy amint egy bizonyos szint alá kopik, többé sapka szart nem ér... a mostani PzeroNero is elérte már ezt a meglehetõsen kopott szintet, de még mindig jól tapad... csak azért nem akarom már tavasszal visszatenni õket, mert a rendõrök baszogatnának érte, hogy némelyiknek a belsején nincs minta :)
Tavaszra való felkészülés, alkatrészek elintézve (szíjjak,görgõk,tömítések (kit-be) )
Plusz megleptem magam 4új gumival és felnivel
Alkatrészek nem gond (40-45%-os kedvezményem van, persze nem gyárira) meló az inkább, mert idõ az nem nagyon van :) Márciusig bõven kitart a dolog. Télen már nem állok neki.
Errõl van szó. Ha fellazítod a szelepfedelet, akkor többet nem fog rendesen visszapasszolni a régi kikeményedett tömítés. Ilyenkor illik cserélni, szal akkor már mindegy leveszed e teljesen a fedelet. Szal amire készülni kell: szíj(ak), görgõ(k), szelepfedél tömítés, vízpumpa. És sok meló :)
Köszönöm akkor jól láttam, ha már kibontom akkor nyilván mást is meglehet nézni... és természetesen tömítés csere ha már megbontottam a szelepfedelet...
Szinte az összes Honda motornak le kell venni a szelepfedelét a vezérmûszíj cseréhez, mert a burkolat az alá van berakva (igen, alább a felsõ képen lévõnél is). Amúgy még ha hozzá is férnél, akkor sem lehet ránézésre vagy tapizásra megállapítani a vezérmûszíj állapotát. Ha elérted a km-t, vagy kétséges az autó elõélete, akkor cserélni kell és kész.
Elindult egy új fórum Ez a fórum a szerelõk és gépjármû tulajdonosok között teremt kapcsolatot! Bármilyen gépjármûvel kapcsolatos problémát belehet írni melyekre szerelõk válaszolnak! Minden márka rendszerezve és jól átláthatóan fent van az oldalon ezzel is könnyítve a felhasználók dolgát! HA egy autótípust nem találsz csak nyiss egy új témát! És még sok más érdekesség pl. keres kínál, kiegészítõk! Mindezt teljesen ingyen ingyen! Mindenki figyelmébe ajánlom!
www.carden.eu
Nem tudom melyik D15Z6 van neked, de ha ez akkor nem kell: