Na szétszedtem a benzin csapomat,és ebben van 1 szûrõ,ez szûri a benzint?(gondolom igen:))Tehát koszos benzin esetén ez szûri ki a port/homokot ilyeneket?
Tehát ha a benzinben kosz van akkor azt hol szûri meg és mi?
Hamarosan kész lesz a tank festése,mennyire kell utána kitisztítani?És hogy?Por mennyire számít kosznak és elronthat valamit?Ha mégis koszos lenne tõle a benzin az milyen kárt tesz?
Az nyereghuzatot hogy kell rögzíteni a szivacshoz vagy a nyereglemezhez kell valahogy?
Lenne egy olyan kérdésem a simom meg állt allatam 2-3 durrant a kipufogó, rúgdalom akkor is csak durranik a kipufogó aztán annyi valami ötlet mi baja van??
Lámparácsot hogy kell felrakni?A lámpa keretre sehogy sem fér rá.Illetve a kipufogórácsot hogy?Van az a kis izé ami az üléssel köti össze a kipufogót(tartja),az nagyon útban van.
volna 1 olyan kérdésem hogy kipu krómozás mennyiért van átlagban. ami van nekem rezonátorom, azon a festék nem akar megmaradni és azért kérdem.
hali! megint problémázik a suzuki:S már van szikra kap is anyagot a moci de egyszerûen nem indul. Alapjárat csavar menete teljesen elkopott, de ettõl még indulnie kellene sztem... vagy nem?:S
Kapcsolási rajzaim nekem is vannak, de nem vagyok egy elektronikai zseni, így nem tudom, hogy hogyan kellene megvariálni a kapcsolást... :S Köszönöm a segítséged, de elõrébb nem lettem vele. :(
Felraktam data.hu-ra néhány kapcsolási rajzot,neten találtam õket még régebben nemtom már hogy hol.Itt vannak.Remélem valamelyik segít.(nem néztem át õket h melyik lenne jó neked csak feltöltöttem õket)
Úgy döntöttem, hogy kicsit rendbe teszem a motoromat, mind elektronikailag, mind motorikusan. Viszont elakadtam, és segítségeteket szeretném kérni. S51N-H típusú motorom van. Voltak indexek is a motoron, de nem mûködtek, akksit gyorsan lemerítették, ezért azokat már régebben levettem a motorról, de a vezetékezés megmaradt. Aztán volt szerelõnél, akinek mondtam, hogy vezetékezze újra, de erre nem került sor. Most én a minimálisat szeretném, legyen rajta elsõ-hátsó világítás, illetve reflektor/tompított fény. Ez eddig így mûködött is, és szétszerelésnél mindent le is írtam, le is rajzoltam, a biztonság kedvéért, de! A kérdésem az lenne, hogy az megoldható-e, hogy világítás az állandóan lenne, és csak azt kapcsolnál, hogy tompított, vagy reflektor. Ergo egy kapcsolóval megoldható-e? Ha igen, valaki tudna segíteni nekem, akár msn-en elmagyarázni, akár egy egyszerû kapcsolási rajzot készítve, hogy mit hogyan kellene? Netet felkutattam már kapcsolási rajzok után, de egyik sem volt olyan, amilyet szeretnék. (Ott mindegyiknél volt egy lámpakapcsoló ill. egy tompított/reflektor kapcsoló) - ez mondjuk azt sejteti, hogy egy kapcsolóval nem lehetséges ezt megcsinálni. Ha valaki tudna segíteni, és segítene is, az írjon egy privát üzit.
Igen énis így gondolom de azért megkérdeztem:)Nem lenne jó ha azt a kis rugós tûs részt eltörném v ilyesmi:)
Na akkor még1x most pontosabban.Van ez a tartó,ez gátolja meg a gázfogantyút h ki lehessen húzni.Milyen csavart és honnan lehet ebbe szerezni?Olyan kell aminek jó lapos a feje,csavarboltban nem kaptam.
S51esem van,a gázkart le akarom cserélni teljesen,az egész házat és benne a gázkart is.Van a "ház" része amibe belemegy a gázkar.Ugye van benne egy kis csavar amin van 1 anya és az tart egy ilyen kis vas darabot,ami bennt tartja a gázkart hogy ne lehessen kihúzni.Na és olyan csavart hol lehet szerezni?Olyan kéne aminek lapos a feje mert különben a gázkart nem lehet rendesen tekergetni.Sima csavarboltba vegyem meg?
Bár nem néztem hogy mi kell neked,de itt a fórumon linkelték nekem régebben: mofaker.hu itt nézd meg ha kell valami.Olcsóbbak mint ha egy motorsboltban veszel cuccot,és mindenük van mindig raktáron.
igazad van bocsánat ott kérek mibndenkitõl csak egy kicsit ideges volta bocs
kicsit visszaolvasgattam és összesen "1" kérdés van a többi oldalon... a mostanira meg azt mondom hogy: kérdezd meg valamelyik motoros haverodtól, mert az árak változóak, van ahol 3000 van ahol 5000 stb. és a beszédstíluson nem ártana kicsit javítani.
a szimóra szeretnék elõre egy enduró telót(nem simson) és haverom még régen volt itt egy 50-es derbi vázzal, és a teló pont méret volt szélességben... nah és itt a lényeg: a legtöbb ilyen 50-es endurónak az elsõ telójának a teljes hosza mekkora??
ha nincs rajta láncvédõ akkor nem biztos hogy ilyen, de nagy valószínûségben ugyanilyen.
ha van rajta láncvédõ akkor csak a tengelyt kell kihúzni(bal oldal) a jobb oldalt nem kell bántani. lényegében 2 részbõl áll a kerék, a jobb oldalon levõ csavar fogyja a lánckereket a bal oldali(tengely) a kereket, úgy képzeld el mint egy menetes csõ amibe egy csavar megy.
azt szeretném kérdezni hogy simson s51b hengert menyiért furnak fel 60 ccm re elõreis kõsz
S51nél a hátsó keréken hogy van rajta a lánc?Szeretném leszedni a hátsó kereket.(festés céljából)
nem...nicns semmi tuning, azóta eszik ennyit amióta estem vele. De seholsem látok szivárgást. Valakinek van valami ötlete?:S Mer így még egy kocsi is gazdaságosabb lenne
és elõre szólok hogy tudom hogy nem szimód van:) csak gondoltam szólok:)
erõsen kétlem hogy kipu a bûnös, mert az nem képes ilyen fogyasztást kihozni belõle. a szimómon a rezonátor is csak 4 decivel fogyaszt többet, 3.6 helyett 4, de 3-4L/100km helyett 8L/50km-t semmi se tudja kihozni... nincs valahol valami szivárgás?? esetleg nem tuningos a henger?? ha tuningos akkor elõfordulhat hogy ennyivel többet eszik... szimóm az 50-es tuningal kb. 2x annyit evett mint a 70-essel.
valakinek van valami ötlete?:S h mit nézzek meg? és h ha hibás akkor h kell kinéznie?
Babettánál én azt a módszert alkalmaztam, hogy apró kavicsokat bele (ami kárt nem okozhat, csak akkorákat). És kevés vízzel (benzin jobb), rázogatni. Ez elsõsorban lerakódott kosz és rozsda ellen jó. Arra kell figyelni, hogy érdemes megszámolni, hány kavics ment be, ugyanannyi jöjjön is ki. És ha vízzel csinálod, annak ki is kell száradnia. ezért jobb a benzin, az ha marad benne se nagy baj. Nekem a probléma a tank belsõ rozsdásodása volt, emiatt volt dugulás, ez a módszer megoldotta. Viszont egy kavics bennemaradt, beszorult. Kb. egy év után valami csörgés...az volt az.
ránéztem neten és azt írják hogy 3-4 körüli a fogyasztása egy folytottnak, a kibelezett valahol 4-4.5 környékén lehet. de az hogy 50km-en 8 litert megeszik már hihetetlen... most így hirtelen asszem a karbi lehet, bár kitudja. ha van ismerõsöd akinek van egy karbija így külön akkor kérd el tõle próbaképp hogy mit reagál rá.
este van már msot látom h 50km helyett 100km-ert írtam. Ez rengeted egy 50ccm-es mocinak. Esetleg van valakinek valami tippe h mi hibásodhatott meg? Esetleg az esés miatt ment valami tönkre??!!..:S
jah és még annyit hozzátennék h estem vele egy szép nagyot
szasztok! köszönöm mindenkinek a segítséget:) márcsak annyi problémám lenne h picit sokat eszik a moci:S esetleg van rá valami jótanács h mrét eszik ennyire sokat? mert 50-es moci és 100km-en megeszik vagy 8liter benzint. Valami meghibásodott? Mert seholsem folyik el a benzin. Elõre is köszönök minden tanácsot
Azaz ebbe van-e hely szivatónak is?Mert nagyon nem úgy nézki.
Igen tudom:)Tehát akkor a szivatónak nemkell külön ház mert aza ház amit linkeltem az jó?(csak azért kérdezem mert ami nekem van ház az gyári és az máshogy néz ki)
Illetve ezt találtam hozzá: szivatókartartó.Ez jó a gázkarházhoz is?Ilyen kell hozzá külön?
Le akarom cserélni a kormányt teljesen,és ilyen gázfogantyúházat néztem hozzá(másik nincs is szerintem), és ebbe bele megy a szivató kar is?:OMert nem úgy néz ki mintha lenne benne még arra is hely ahova belemegy.
most hátul trofi(vagy mi) MZ teló van és elõre akarom dönteni ameddig csak lehet. ha a dobozig bedöntöm az a rugózásban sokat fog számítani??
ha 16N1(nagyshuberes)-es karbi van rajta akkor jobb oldalon srégen felfele van egy csavar, na azzal lehet. ha 16N3(kisshuberes) akkor abban nem tudok segíteni, talán más fórumozó tud róla többet.
próbálj meg enyhén emelni az alapjáraton, ha nem mûködik akkor picivel több anyagot adj neki. suzukit még motorikusna nem láttam, tehát nem tudom hogy hol kell állítani.
köszönöm szépen a választ!:D átnéztem a mocit újrakábeleztem és msotmár jó:9 márcsak 1 gond van vele. Alapjáraton elég gyakran leáll. Semmi felbõgés hanem csak szép lassan esik a moci fordualtszáma és leáll. Ez mitõl lehet?
Köszi:)Am nemis kérdezek sokat csak sok a szöveg és soknak tûnik de eddig max 2-3 kérdés volt meg a legtöbbre rájövök mielõtt választ kapnék.
Lementem,szétszedtem,rájöttem:)Na most valaki azt magyarázza el hogy új gázkarhoz miket kell vennem?Találtam magát a gázkart amire a gumi fogóka is rámegy,meg valami gázkarházat.Ez a kettõ elég?Nekem még a gyári van amin egybe van a fék meg a gázbilincse ami a kormányra megy rá.Tehát elég ez meg ez?
Szóval szivatóhuzalt és gázhuzalt hogy lehet kicserélni?(bocs a sok postért)
Már megtaláltam a mofakeren a huzalokat hozzá,mennyire nehéz a blokkban(v karburátorban) lévõ részét kiszedni és berakni az újat?
Illetve a szivató/gázkar bowdenjét hogy lehet kiszedni a blokkból?(v karburátor nemtom ahova megy)
sziasztok! Lenne egy nagyon nagy problémám amire egyszerûen sehol nem tudok választ kapni:s Nagy reménnyel fordulok felétek hátha tudtok nekem segíteni amit elõre is köszönök! Most kaptam egy mocit. Suzuki TS 50 XK ez egy enduro moci lenne 5 sebességes. Az elején még volt szikra indult a mocit. Aztán hverom belepiszkált a következõ képpen. A kondenzátorról a kábeleket leszedte levágta azoknak a végét mert szerinte már nagyon rosszak voltak. Majd ugyanúgy visszakötötte, vagyis megpróbálta uyganis mióta ezt megcsinálta egyszerûen nicns szikra:S Még annyi h a gyertyapipa kábelének a végét ami a kondenzátorba megy azt is levágta. Ezek után bárkinek lenne akármilyen javaslata mindet elfogadom! Tudok küldeni képet vagy ha még kellene a mociról info tudok róla írni. Elõre is köszönöm nagyon szépen mindenkinek!
Illetve le akarom cserélni a bowdeneket,a szivató bowdenjének milyen aza vége ami a blokkba megy bele?
Kipufogórácsot hogy kell felszerelni?Sima hosszú rács és sima hosszú kipufogó.