Nagyon kevés benzin van benne(azt nem kaptam hozzá-.-) és a motort beindítom aztán egyre ritkábban berreg és leáll.Épphogy lötyög egy kicsi a tank alján(nemis látom csak hallom).Simson S51 am.
Vettem egy simsont,kurvahülye kérdés de hogy kell váltani?Most nincs sebességbe és 1esbe kéne rakni:OMegnyomom a kuplungot(kormány bal részén) és ha felfelé próbálom húzni leáll.Úgy kell h elõször kicsit le aztán föl?
uhh az pöpec lenne! ma haveromnál megnéztem hogy szedi szét az mz teleszkópot, és nagyjából úgy kell a simsont is, szóval úgy képben vagyok mit, hogy, de még az olajszinttel nem vagyok tisztában! Hány dl olajat kell a telókba tölteni?
Üdv! Simson s51 enduro elsõ teleszkópokba mennyi olajat kell tölteni? Vettem fél liter repsol hidralika olajat, és a csaj a boltban azt mondta ez elég a 2be, de gondolom nem 2.5 2.5 decit kell tölteni bele. Valamint nincs valakinek egy komplett szétszerelési útmutatója vagy valami? A választ köszi!
Raktok be képet h nektek milyen simsonotok van?
Nem tudjátok hol lehet olyan fejidomot venni amibe nincs benne a lámpa hanem a lámpa köré/fölé lehet rakni?
kõszi111222 meg adod az msn edet és akor meg tudjuk mutatani egymás szimoját
Nem kell lecserélni csupán az itt látható alkatrészeket : http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=10330 kell beszerelni.9-10e forint között lehet de ez nem biztos érdeklõdd meg egy boltban .
vlaki segitsen egy oyan ûgyben hogy vetem 2 napja egy simson s51b 3sebeséges szeretnék bele tetetni egy 4 sebeséget ezt meg lehet csinálni
hmm... most így hirtelen nem tudom... talán a tûn próbálj egyel feljebb és a levegõcsavaron 1 nyolcadost kifele... ha nem mûködik akkor állítsd vissza nehogy rosszabb legyen.
hy van egy olyan problémám hogy ha megállok a mocival akkor nem tudom ürebe rakni és lefullad. utána nehéz indítani vagy tolni kell ha tudtok vmit segíteni akkor kösz
Sajnos a jó dolgokat nem adják olcsón, márpedig a Simson jó dolog. Ennyiért jó kiindulási alapot kapsz, amibõl némi befektetett energiával és pénzzel megépítheted a csodajárgányodat.
Amúgy szerintetek ennyiért lehet kapni normális szimót?
nekem lenne olyan kérdésem hogy van-e ilyen dupla kivezetésû könyök, mert akkor tudnánk apámmal csinálni normális kipurendszert bonyolultabb átalakítás nélkül.
csak az a kérdés hogy adják-e külön, itt nálunk adják külön de nem tudom hogy máshol hogy van.
próbáld meg a lemezt összébb nyomni de csak óvatosan, ha nem megy akkor vagy megpróládod beakasztani oda ahova jó és rácsöppentesz egy csepp cint de teljesen függõlegesen kell állnia mert feszülni fog. vagy elmész a boltba és veszel egyet:)
igen sajnah átmegy rajta a tü!!!
ezt hogy érted?? átmegy rajta a tû függõlegesen?? ha igen akkor az nagyonnagy baj.
a shubertûn állíts 1-el feljebb és a benzinszintet is nézd meg. a benzinszintet úgy tudod megnézni hogy engedsz a karbiba benzint leveszed az alját és van az aljába egy kis oszlopszerûizé, azzal kell egyszintbe lennie, lényegében ez is tartja az úszócsapszeget hogy ne essen ki.
sziasztok!! kellene egykis segitcség bajvan a mocival! az a baja hogy nemakar beindulni, ha beis indul elkezd fuladozni nemakar felpörögni a motor,semmi alapjárat és nemis birom megcsinálni karbit kitisztitotam de asem segitet rajta tanácstalanvok! léc vmi segitcséget kérnék kössszzziiii üdv!!
megtisztitottam karbit de nem volt jo aztán kicseréltem a ygergyát és láss csodát beindult..:D szal remélem igy már jo lesz pedig mind2 gyergya adott szikrát nem értem de nem lényeg a léyneg hogy megy öntöttem bele egy kis 25 ös benzint remélem kitisztitja a cuccost belülröl.
hali! szeretnék segitséget kérni motor ugyben van egy s51 esem simó eddig normálisan ment de most ma (hideg volt azé)inditom nem indul kicsit szivatom beindul megyek vele 2 km kanyarnál lefullad rárugok 2õt beindul megyek tovább utána 10km után lefullad megint kanyarnál (hát mondom bazz) és innen nicns tovább rugdostam betoltam semmi hörgött de nem pörgött föl aztán 2km en át toltam hazáig (szerencse hogy nem votlam anynira mesze bár igyis kifáradtam) szal az uccánkba még berugtam felpörgött megyek vele 5m lefullad jóvan mondombenzin még van benne megnéztem felcsapodik kb 2L 50es van benne ithon probálom szivatoval meg midnennel nem indul mostmár ott is hagyatm de holnap szeretnék vele eljutni 15km re kb sejtés mi baja lehet? vagy csak simán felmelegedett? nem hiszem mert amultkor sokkal melegebb volt és egyszersem ált le most meg gideg is volt és lefulladt hát ezt nem értem... a segitséget elõre is köszönöm.
jah és hogy "valahol" nem gyártanak-e még olyan fõtengelyt.
nekem egy olyan kérdésem lenne hogy a Danuvia fõtengelynek nem tudja-e valaki a pontos méreteit hogy mit kellene a blokkon változtatni hogy beférjen. ugye apám meg én is ilyen variálós csákók vagyunk és azt tervezzük hogy ráteszünk egy 125-ös MZ hengert, fõtengelyáttétel cserélõsen hogy a blokkot ne terhelje meg, és a danuvia fõtengelyre gondoltunk mert találtunk egy szimót ugyanígy danuvia fõtengellyel. ha a fõtengely áttételt cseréljük akkor mást nem kell erõsíteni rajta??
azt nem tudom... ezt máig se értem hogy mi bajt okozhatna a sok olaj... max annyi hogy elöl, hátul ahol le lehet feszíteni ott kifröccsen... szal nem tudom.
Hali! Lenne 1 olyan dolog ,hogy mi lesz ha túl sok olajat öntök a váltóhoz? Mert beszorult a nívó csavar.
*párna=páran
nekem az egész kuplungrésszel baj van, talán a váltóval is... hidegen még nem olyan vészes de ha bejáratom akkoraztáán... csörög zörög minden baja van... de azért megy:) mondjuk a váltórész kb 1 éves és az alatt párezer KM belement, pláne a krosszpályán:D am nem hajtom, kímélem a gépet, ugratni is csak régebben szoktam de ritkán és nem métereset. érdekes hogy a haverom táborisát ami már 300k!-ban van legyorsultam egy alig 40-ben lévõ motorral:D tetejébe a haverom 50-60 kg én meg 80... párna kértek már érte 100k-t de nem adom!XD
jaja, a hang sok mindent elárul. ha baj van a dugóval, vagy a gyürüvel, esetleg fõtengelyes akkor azt lehet hallani. érdemes olyan emberrel motort nézni aki konyít hozzá, õ tud neked a helyszínen sokat segíteni!
hogy hol veszed az teljesen mindegy csak jó állapotú legyen. ne dõlj be a szép külsõnek mert elõfordulhat hogy a blokkja szét van burítva és csoda hogy megy. az állapotás a motor hangjáról lehet legegyszerûbben megállapítani pl.: mennyire zörög, hogy veszi a lapot, hogy viselkedik terhelés alatt, kompresszió mekkora(ne olyan legyen hogy ráteszed a lábadat és nem bírja megtartani) stb. mikor én megkaptam a szimót kb olyan volt hogy egyesbe lefulladt pedig pöcre indult, szép hangja volt. érdemes egy próbakört menni, úgy a legbiztosabb.
Esetleg nincs valakinek eladó?
Hol érdemes venni?Esetleg nézzem meg az apróhirdetéseket?Ha venni akarok egyet hogy tudom gyorsan felmérni az állapotát?
sztem S51-est érdemesebb mert könnyebb a javítása és talán a menettulajdonságai is jobbak. a javítás dolog attól függ hogy, hogy rakod össze, egy jó állapotban levõt max évente kell kicsit megvizsgálni hogy minden a helyén van-e. mondjuk az enyémet 2-3 havonta kell mert ugye nem a gyári állapot a szó szoros értelmében:)
Gondolkoztam rajta hogy veszek hogy egy jó kis simsont,S50-S51ig gondoltam valamilyenre mert olcsóak,az lenne a kérdésem h sokat kell ezeket javítani?Sok baj van velük?Milyet éri meg venni?
aha énis a síbertûre gyanakodtam
a tûn tegyél feljebb 1-el vagy ha szükséges 2-vel, esetleg megnézheted az úszószintet is. a karbi tartályában vagy egy kis oszlop azzal kell egyszintbe lennie.
hát nemhiszem hogy dugulás, mert pörög a motor ha kell! meg menet közben nincs gond (ha szivatóval nyomom)
de amint leveszem a szivatót, alapjárat nélkül a motor megáll, úgy vettem észre hogy fordulatszámtól függetlenül
fullad?? a hangja kicsit elnyúlott és ingadozva megy?? vagy van egy pont aminél nem pörög tovább hanem mélyhangúan leszabályoz??
ha szivató nélkül fullad a szimó akkor fals levegõt kap?
Köszi!
ha a jobb oldali deknit mondod(gyújtás felõli), ahova a spirál megy, ott van egy kis mûanyag foglalat amit ha minden igaz egy csapszeg tart, üsd ki a csapszeget és könnyen eltávolítható.
Hali Még lenne olyan kérdésem ,hogy a km óra hajtását lehet cserélni? Mert beállt ,mint Katiba a gyerek és nem mozdul az a része ami a motorházfedélben van.(elnézést minden Katalin nevû olvasótól). Válasz(oka)t elõre is köszönöm.
Köszi a gyors választ.
elõfordulhat, de lehet hibás váltóbeállítás vagy váltó fogaskeréknek a közepének a kopása.
Hali Lenne 1 olyan kérdésem hogy húzóéktengely meghibásodása okozhatja-e ,hogy a motor kidobja a sebességet.(s51-es)
hello Valaki nem tud egy simson s51 tankot max 4000ft-ig
közbe meglett a stihl fogyasztása... elég meglepõ... 3,9...
fent van a stihl karbi... erõ tekintetében egy hajszálnyit gyengébb, de olyan szép alapjárata van hogy csak na, olyan alacsonyat is elbír hogy fél másodpercenkén pöffen egyet. nagyon szépen pöcre indul, semmi alapjáratleesés:) már csak a fogyasztást kell lemérni, a sima karbival volt kb 4,8 a fogyasztás.