ha sokat kap akkor a tût lejjebb kell tenni, ha keveset akkor feljebb.
attól függ... ha nem pörög ki és egy adott fordulaton "leszabályoz" és olyan durrogós a hangja akkor sokat kap, ha olyan mintha fulladozna akkor keveset:)
szervízben hogy csak megnézzék mi a baja mennyibe kerül kb.? már 1 hónapja csináljuk... hol jó hol nem:( most lett véve NGK gyertya és pipa, ez megoldotta a pörgést de 60 fok felett viszont semmi alapjárat:( kezdem már unni.
nekem is van igy, hogy melegen kihagy. de nekem a gyûrûvel is baj van, sztem nálam azis ludas
henger, dugó, gyûrû nem lett cserélve. asszem kezd javulni:) mostmár nem melegen hanem hidegen hullámos v. nincs alapjárat, de ha megyek 50 méter akkor megjavul:) még az lenne hogy nem nagyon bírja a huzatást... leesik az alapjárat... babetta gyújtás van benne, ez is okozhatja??
Henger lett cserélve v. dugó,gyûrû?De a fõtengelyt akkor is járatni kell,lehet,hogy nincs bejáródva azért csinálja ezt!Nekem pl most lett dugó,gyûrû,fõtengely stb.. cserélve,nem vt bent erõ,100km után kezd bele vissza jönni!
volna a gépemmel egy kis gond... most lett új fõtengely, szimering, C3-as csapány stb. cserélve, új(használt) karbi. kis hõfokon úgy megy hogy kitépi a kormányt a kezembõl, de ha 60 fok környékén van akkor meg elkezd rosszalkodni: alapjárat nuku v. hullámos, olyan a hangja mintha itt-ott gyújtana, kis fordulaton alig megy stb... se nekem se apámnak nincs ötlete hogy mi lehet... ötleteket várok.
Szerintetek van rá esély, hogy eltom hozni a mocit vagy kell hozzá idõ, hogy megszokjam?
Gázt kuplungnál is vissza kell venni, ugye?
a simsonnál minden sebesség közt van üres, de 1-2 közt lehet legkönnyebben megtalálni, a többit csak érzéssel lehet:) jah és minden váltásnál kuplung... vagy legalább engedd vissza a gázt hogy ne legyen terhelés rajta.
Az az igazság, hogy életemben nem vezettem még Simsont és lassan megyek megvenni életem elsõ Simóját és nem ártana hazahozni valahogy és ezért kérdezem, hogy hogyan mûködik: hogy kell sebességet váltani, hogy van üresben...stb
Bocsi a hülye kérdésért, de ha valaki megválaszolná azt megköszönném!
ezt hogy érted?????????????
Sziasztok!
4 sebességes Simson S51-nél hogy mûködik a sebváltó?
ennek az abroncsnak mi a pontos elnevezése?? be szeretnék szerezni 1 párat:) és mennyivel bír többet??
most az enyém erejére tippelek... kis fordulaton olyan... 4-5 paci vaszeg... nagy fordulaton olyan 11-13 paci talán:) ez a rezó hátránya, hogy kis fordulaton elveszik az erõ... ahol a 70-es táboris enduró nem ment ki ott ez kiment:) büszke vagyok a gépemreXD
hát szentem 6,5 eszeik de itt már 13 lóerõben kell gondolgozni vagy Tõbb
de viszon ilyen tuningal egy 7-et 8-at megeszik... ami azért már megfontolandó...
Ezt nézzétek végig képen egy 90ccm es 5 felömlõs vizhûtéses henger látható (amibõl az egyik szentem Segédfelõmlõ Azért van kivágva a dugó oldala.
Ugy jön hogy Karburátor->Vákumdob->menbrán->(és ott meg bele a ridvel be.
a Menrán arra való hogy Mikor megy lefele a Dugattyú -akkor nyit-(mert vákum keletkezik és beszív) majd Alsóholtponton -zár a menbrán- és mikor megy felfele nem engedi hogy vissza nyomja a Bezin levegõ keveréket.(de ez nagy Fordulattartományba kezd el normálisan dolgozni) olyan 7000 tõl (de nem naon tom ) Ezért alkalmazzák RObogóknál ,krosszmotoroknál,és más 2 ûtemûknél....
a Vákumdob arra kell hogy mikor (pl egy tuning robogó 14000 is pörög)hogy ilyen magas fordulaton Tárolja a Benzin levegõ keveréket meg ynomást biztosít.
(bocsánat ha vmit rosszul irtam le
Power szelep a Kipufugó nyílásba???? "menbrán szelep"
enyém 70-et megy, de fél gáz felett folyamatosan megállás nélkül húz mint a veszedelem:) csak ugye kis fordulaton nem valami erõs... lessz majd(a távoli jövõben) benne egy power szelep a kipuf nyílásban, egy pillangószelep amit elektronika mozgat. mûködhet a dolog vagy ahoz tövestül le kell zárni a nyílást??
Pentium négy. Bocs, ez überláma volt... Schwalbim volt, remélem, még lesz is. Sajnos autóvásárlás miatt eladtam, mert hülye voltam.
nekem 2 szimóm van, egy ezüstmetál és egy sárga színû.
a sárga full enduró, csak a blokknál nincs az a merevítés. alig futott, új henger, dugó, csapszeg, a váz újravan festve, a tankis minden csavar új benne szinte, új gumik, minden abszolút új rajta. 70-80 körül adnám el, mert csak porosodik, de kár érte mert 80at lazán megy.
a másik is egy full enduro, 2éve kaptam meg , 1400km-t futott és felrakták a padlásra...én úgy kaptam meg..újralett festve a tankja + a dekni, és ennyi. nagyon jókis gép, csak 55-60at megy mert bennevan még a folytás...
kinek milyen gépe van? nekem ugye B51 kicsit "átalakítva" 80-asra, babettás gyújtásos, házirezós kipufogósXD megy mint a veszedelemXD csak ugye eszik részben a rezó részben meg nemtudom... gondolom a rezónak nem illene 2-3 litert rátenni:S
ugye ezt a kérdést azért tettem fel mert van egy MZ hátsó magasított teló, de ahoz csak az elsõ telón kell toldani vagy MZ re cserélni:) kipróbáltam hogy néz ki a magasítottal... elég érdekesen sikerült belerakniXD rá kellett támasztani egy téglára hogy elég alacsonyan legyen a kerékXD a középsõ sztenderre simán rá se lehetett támasztaniXD hátsóra is csak neccesenXD
MZ telóra mi is gondoltumk csak egy a gond, jóval nagyobb az átmérõje és nem fér be az eredeti tartóba, viszont a nyakat meg nem szabad cserélni mert azon van az alvázszám... arra gondoltam hogy egy átalakított MZ telótartóval meg lehetne oldani... van egy jawa telótartó(kormánynak az a része) és annak a tengelyét rászerkeszteni az mz telótartóra... csak nemtudom hogy az átmérõ ugyanakkora-e mint a szimóé. elsõ ránézésre jó de nem vagyok benne biztos...
van egy B51-es szimóm és az lenne a kérdésem hogy az elsõ telón egy kicsit toldani szeretnék, hogy tudnám megoldani hogy... ööö... ne gyengüljön meg a cuccos(hosszabb teló kissebb teherbírás). vagy hogy az endúró változat mennyivel hosszabb(ha hosszabb). Thx.
MEGVAN A MEREVITÕ IS
Szép, igényes példány, látszik, hogy karbantartod. Jól indul, szép alapjárata van, és szépen pörög fel. Ahhoz, hogy enduro legyen, hiányzik a vázmerevítés.
http://sportmotor.hu/motoros_videok/simson/simson-enduro-41159 ez az én simsonom eredeti simson
xD
Jaj
AZ én kérdésemre
Az én kérdésemre Nem válaszol senki?
kb én is egy éve keverem így semmi baja tán még jobban megy mint elötte!! De engem az érdekelne miért füstõl fehéren valami kopás mert hnap leveszem a karbit meg megnézem a dugattyún hengerfejet... nem tom hátha valami tömõdés!!:D:P
én 40essel tolom...régen 33-volt a keverés de akkor nagyon hamar beköpte a gyertyát!
amugy jo hogy 1:50 van ráírva a tanksapkára, de azóta már ólommentes benzint lehet csak kapni, azis kente picit...szóval szerintem 50nél mindenképp kicsit több olaj kell
hello egy simson s51n-em van és ma elkezdett FEHÉREN FÜSTÖLNI!! ahogy tankoltam bele vagyis keverni szoktam 5-liter benzinhez 1 dl sthil motorolajat elindultam semmi baja nem volt olyan 3-kilomérerig utána egy kicsit húztam neki a gázt és füstölt mint állat fehéren!! miért lehet ez??? aki tudja írjon please kösz!! !!!
HI!!!! Szabolcs megyébe OLCSÓN eladó egy Simson: 4 sebesságes, 70 ccm hengerrel, új hengerfejjel (2 hónapos), dugó, gyûrû, csapszeg, tûgörgõ (4-5 hónapja cserélve), fõtengelyfogaskerék és olaj csere (3 hónapja) ajándék 6 dl olaj a blokkba, sportlégszûrõvel és fojtás nélküli kipufogóval a brutális hanghoz 17-es kisfogaskerékkel és 12''-os kiskerékkel a brutális gyorsuláshoz, végsebeség növelhetõ nagyobb kerekekkel de jelenleg olyan 60-70 km/h.
Vannak kisebb hibái:
-Berúgó kar nincs de oda lehet heggeszteni ha valaki igényes akkor berugó tengely + berúgókar csere. -Világítás hátul szórakozik, elõl elfodható de nem az igazi( Egy kis türelemmel javíthatóak)
MAI NAPIG HASZNÁLATBAN PÖCC-RÖFF INDUL!!!!
Ha valakit érdekel szóljon és megbeszéljük az árat!
Az utolsó képet rosszul linkeltem,bocs de itt a rendes!:
Hogy egy kicsit a topicot fel dobjam,henger tuning közbe csináltunk pár képet!Hogy miért altunk neki motort tuningólni?Erre egyszerû válasz van unatkoztunk:)Meg úgy is darabokba volt a simson blokk a tõcsavarok megszakadása végett ezért szét szedni se kellett!Tehát ezért neki álltunk! Satuba be fogatás:
Karburátor fele beömlõ: Beömlõ: Ki maratva: Be ömlõ csiszolása: Ki pufogó "kimenet" meg nagyobbítva,"polírozva:),akadály mentesítve":
És kész a henger,már csak egy új dugó,ugyan is a csapszeg végig sértette a palást belsejét!
remélem el nyerte tetszéseteket az átalakításról csinált képek!Ja és bocs a sok képért!
Vagy a Simson.hu-ra. Aki ilyen kisgépet keres, általában ott nézi meg elõször. (bocs, nem buta reklámozó vagyok, csak segíteni szeretnék.)
ez elsõ link nemjo a másodikon fentvasn! de nem jelentkezik senki :S amugy robogo csere is érdekel! mert nekem csak azért kell h a faluba eljárkáljak vele! és ily yamaha jog vagy honda dio nagyon keveset eszik és az jól jönne szal ezt azér akarom eladni hogy tudjak venni egy robogót! :D
Eladó simson! A motorja +a külseje most lett felújitva (fõtengely dugó gyürük is de már bejárattam)a festék pár hejen le van kopva! az ára 60 ezer ft! érdeklödni: E-mailon: [email protected] vagy msn en: [email protected] A motor Kónyban van! képet küldök kérésre!
Na viszont most lenne egy kis gondom.....na az lenne hogy a motor nem beköpi a gyertyát hanem elrontja ez azt jelenti, nem lesz szikra másik motornál se...2-3 naponta kell gyertyákat vennem....lécci segítsen valaki ha tud...bár én ezt nem értem...
Sziasztok. Vagy sokat kap a motor..vagy rossz a levegõ benzinn arány...ha régi fajta karbid van akkor állíts a levegõ csavaron..ha új akkor pedig az alapjárat állító csavar vagy a benzinszint nézés maradt.
Nekem is hasonló fulladásos problémám van,de nem csak elinduláskor hanem mondjuk fékezek kuplungal leváltok 2>1-be és kell kb 5 mp hogy ujra felpörögjön de van amikor még több és le kell huznom a gumit hogy kicsit több levegõt kapjon mi lehet a baj S51N-em van '83-as.
Ja hát ha megszívja nagyon magát akkor télleg nem megy. De nem szoktam sokat szivatózni, egyet vagy kettõt. Meg a benzin csapot se hagytam nyitva egyszer se. Ez ellen mit lehetne tenni?
Tud valaki tippet adni miért fullad le mindig mikor el akarok indulni? Már megnézem a benzinellátást is, úgy tûnik nincs eldugulva. A gyertyát még nem néztem, de azzal nem lehet baj mert alapjáraton tökéletes. De amint 1-esbe rakom, és húznám a gázt leáll.