Sztem a STO-ban olyan 30-50 ember lex a legénység egy hajón (igaz hogy a sorozatban többszáz legénységes egy hajó) mer ha 500 emberes hajók lennének akko nem lenne túl sok hajó :D, és végülis ha úgy szamoljuk hogy lex a serveren 2000 ember akko lex kb 40 hajó ami pont jó vagy eggyesek szerint lehet hogy még kevés is, namármost ha több frakció lenne, mittom en 4-5 akko ez a 40 is osztodna pl 4felé és akkor minden frakcionak lenne 10csillaghajója. de perxe akko még nem vettuk szamitasba azokat az embereket akik épp nincsenek szolgalatban hanem máshol töltik az idejüket.
Egyelõre most még ugysincs valódi infó a STO-ról szóval ez csak egy alternatív játékötlet volt, mivel most úgyis holtszezon van ezen a téren. Nem kapcsolódik az STO-hoz.
Szerintem egy kis startégiával érdekesebbé lehetne tenni a gamet.
Én igazából egy olyan játéknak tudnék örülni amiben a Borgokat kellene irányítani (kizárólagosan) és szépen meghódítani a galaxist. Lehetne rengeteg faj mindegyik különbözõ technológiákkal (baromi-irtóra-iszoynatosan sok technológiával) amit lehetne asszimilálni, néha lerohanni bolygókat, hogy drone-okat szerezzünk, néha visszaverni a másik dimenzió lényeit (nem jut eszembe a nevük), gyártani a hajókat stb. Mindezt mai köntösben, tuti siker lenne.
De lehet esetleg egy Bridge Commander 2 is nem? :)
Mi, folytatása? A BC2 csak tervben volt, de lefújták. Remélem azt csinálják meg mégis.
Messze van az biztos, de én személy szerint imádom az enterprise-os dolgokat (Captain Kirk vagy Captain Pika bocsi nemtudom hog írják, és ha mindazt beleteszik amit megálmodtam akkor nekem ez tökéletes lesz :-) Még elég korai de azért kíváncsi vagyok a véleményetekre, milyen features-t látnátok szívesen a játékban?
Inkább csak az MMORPGt várom igazán, de 2006 rohattmessze van, még bétának is :(
Hmmm érdekes játék lesz majd, kíváncsi vagyok a kivitelezésre...Az lenne a jó ha egy hajón több "játékos" is szerepeet vállalhatna, az lenne az igazi mmorpg :-) Ha lesz screenshot várjuk
Harry Lang jelentett. A Star Trek Online fejlesztései jól haladnak - a bétateszt valamikor 2006-ban várható, míg a megjelenés 2007-ben. De van más érdekesség is az MMOG hírei mellett: hamarosan új Star Trek játékokat fognak bemutatni. Elsõként egy stratégiát, amellyel singleben és multiban is kalandozhatunk, másodikként egy moddingolásra fejlesztett játékot, míg mindemelett egy nemrég leállított Star Trekes játék folytatását emlegette. _ Gamestar
az télleg igaz.... de mondjuk a föderáció elejérõl jó sokat megtudni meg ilyenek....szerinbtem egész jó az enterprise
Pláne hogy még Kirk elõtt játszódik, márpedig az elsõ Enterprise Kirké volt, elõtte nem volt ilyen nevû hajó (egyértelmû utalás az egyik film elején), és olyan modellt használtak fel a hajóhoz, ami már a TNG-s idõszakban volt használatos mint modern hajó. :P
Na ja, volt benne pár logikátlan, következetlen dolog, tényleg eléggé erõltetve is van, amit én láttam (V3), az alapján nekem se jött be, de állítólag késõbb már vannak jobb részek, ha egyszer leadják valahol megnézem, de az Ent-et én személy szerint akkor sem tartom a Star Trek világába tartozó sorozatnak ...
Bár ne készítenék, irtó gagyi a többihez képest (és abbol az egy átszenvedett részbõl már két szarvashibát látni lehetett, a többit el se merem képzelni).
én mind a 4 új trek sorozatot láttam és mind nagyon tetszett (legjobban mégis a voyager) a régi ST filmeket és a TOS-t viszont nem komálom jah és énse szoktam írogatni az ST fórumba, de ettõl föggetlenül még ST fan-nak tartom magam
tuti, hogy jó lesz, ugyan is a fan-ok nem fogják hagyni, hogy szar legyen, másrészt meg idõközben bõvíteni fogják majd a gamét a játékosok igényei szerint. Én a ww2 online-al szoktam játszani elõfizetek rá és ott is mindent a játékosok igényei szerint csinálnak havonta minimum 1 patch kijön szóval nagyon jó és élvezetes játék.
sry hogy csak most teszem be, de csak most néztem meg a mélemet (hírevlél)
Röpke leírás:
The Trekkies have had a busy weekend. Rumors started floating around about a possible Star Trek MMORPG and the fan base went speculating, while pros and cons were exchanged.
Today won't be any less busy as Perpetual Entertainment announced that the rumors were indeed founded as it has secured the exclusive worldwide rights from Viacom to develop and publish a massively multiplayer online game based on Paramount Pictures' Star Trek franchise.
The obtained license covers all live-action motion pictures and television series including, Star Trek, Star Trek: The Next Generation, Star Trek: Deep Space Nine, Star Trek: Voyager, and Star Trek: Enterprise. "The scope of the content license is extraordinary for a game of this kind, giving us the opportunity to immerse fans and players in the incredibly rich, diverse and exciting universe of Star Trek," said Joe Keene, CEO of Perpetual Entertainment. Star Trek Online will deliver action, adventure and combat mechanics unique to persistent world games. Its design will include a rich array of solo and multiplayer missions set in space, on planets and in starbases throughout the universe. At launch, it will take place during the 24th century timeline in the series with other aspects of the Star Trek universe to be interwoven and added through expansions. "Players will encounter characters, places, and situations from their favorite Star Trek movies and television series; will explore incredible new worlds; and will cooperate with or battle friendly and hostile races throughout the game," said Chris McKibbin, President of Perpetual Entertainment.
"Fans of Star Trek have been longing for a game that lets them participate in and explore the Star Trek universe," said Terri Helton, Executive Vice President of Viacom Consumer Products. "We have been searching for the right partnership for our time-honored Star Trek to create a game that not only appeals to fans but a broader audience as well. Perpetual's experience, technology and vision for this game make them the clear choice." Star Trek Online is expected to enter public beta testing in 2006 and to launch by early 2007.
Ha ezt tényleg így megcsinálják, hát annak hatalmas sikert jósolok Forrás: gamespy
Pedig vállalkozó lenne, hidd el . Mi a városban a Trekklubosok felajánlottuk egy megyei lapnak, hogy minden héten írunk vmit a Trekrõl, ha indítanak neki rovatot 0 juttatás fejében, de nem lehet, mert "nincs rá igény" ... Kérdem én, ha nem próbálják, honnan tudják, hogy nincs rá ????!!
Na ja, csak pl német sat1.-en gondoskodnak a star trek fan-ról. Ott megy az Enterprise. Már lassan a 3. szezonnál tartanak. A sat1 oldalán is külön star trek oldal van naponta új infók érdekességek stb. Itthon meg semmi ilyet nem találok egy tv adónál sem:(
A Voy-t is akkor vették meg, mikor az utolsó season-t még forgatták, majd késõbb megvették azt is, ráraktak egy szar szinkront, mi meg szoptuk a kékerest, DE legalább láttuk ! Valszeg ez vár az Ent-re is ...
én szinte összet Trek sorozatot láttam Tos ból is néztem , de már csak párra emlékszem. Filmek meg összes, meg is vannak kazin vagy cd-n vagy mindkettõ
hmm én megmondom õszintén, hogy két sorozatot szerettem a star trek-bõl. egyik a captain kirk, másik meg a kopasz csávó (nemtudom már a nevét), déta a robot stb. :-) Ezeket néztem huzamosabb ideig :-)
ja jóvan azt hittem arra érted hogy attól hogy ezt a topicot megnyitottam és ezen kívül még nem láttam star treket hogy azt hiszem magamról hogy trekki vagyok.
September 2004 Star Trek fans have been eagerly awaiting the chance to adventure in the time of the United Federation of Planets in a massively multiplayer setting. Perpetual Entertainment is developing just such a game. While much work lies ahead, this initial FAQ should address some fundamental questions about the upcoming game. We realize that plenty of unanswered questions remain, and we will be updating the FAQ as we pin down the answers.
General
What is the game? Star Trek Online (working title) is a persistent world where thousands of players will immerse themselves in the life and times of the Federation. You will explore the galaxy, defend against incursions, and pursue the needs of the Federation in space, on planet surfaces and in star bases.
Who is making this game? Perpetual Entertainment is a two year-old company founded and built by MMO and game industry veterans with the express purpose of developing ground-breaking persistent-world games. We've spent the last two years developing genre-defining game designs, server and graphics technologies and we're excited to apply this work to one of the best-known franchises in the world.
When is the Beta date? 2006.
Will there be a monthly fee? Yes, the fee will be competitive with other products in our genre.
Will the content grow during the lifetime of the game? Yes, through updates and expansions.
On which platform will this game be available? PC.
Game Play
What is the point of view? You are a person, not a ship. We're considering both first and third person, and potentially both.
Will you be able to travel and explore space? Yes. Space travel is going to be a fun and unique experience. Mission assignments will include dozens of ship types which are open environments that move through space.
Will you be able to explore the surface of planets? Yes. Action on planets will be an important part of game-play.
Will there be starship versus starship combat? Yes. You and your crewmates will work together to navigate and fight your way across hostile space.
Will there be ground combat? Definitely. Ground combat will be fast paced and unique to the genre.
Will there be player vs. player combat? Some. PvP will not be a primary means of advancement at game launch, but there will be opportunities to test your skills against other players.
How will grouping and team play work? Groups of both "pick-up” players and more permanent crewmates will have access to interesting missions, ships, ground-battles and game-play opportunities.
How will solo play work? It will be possible to advance and have fun while playing solo, but you will miss out on some exciting team-play experiences.
Will there be missions or quests with a storyline? We will use dynamically-created space and ground areas to provide missions that will include conversations with non-player characters, key decision points, interesting puzzles and enemies to dispatch or avoid.
How will characters advance and grow? Characters will gain skills and rank by completing missions assigned by Starfleet command or by otherwise advancing the needs of Starfleet.
Setting
Which time period or series does this game occur in? The game will take place primarily in the 24th Century. However, there will be missions with storylines and characters from much of the Star Trek franchise.
Will I be on the Enterprise? Can I be a famous character from the TV show? You may encounter the Enterprise and characters from the Star Trek series, but you will be your own hero discovering your own story.
Which races can I play? You can play several of the expected Star Trek races; the exact selection is yet to be determined.
Which enemies will I encounter? You will encounter many of the classic enemies from the various series — as well as some new ones.
Ownership
Can I or my crew own a starship? You and/or your crew (clan, guild, etc.) can be made responsible for a starship for the purpose of an individual mission or an official commission.
Will there be housing? The exact design is yet to be determined, but even Ensigns should have a cabin.
Will there be crafting? At launch, the closest activities to crafting will be related to ship modification, repair and improvement.
Nem kell nagy pl egy Defiant class-os is jó lenne.
Majd itt ebben a topicban szervezün terror akciót és megszerzünk egy hajót. Ok?
Hátigen, de jó lenne, ha nemcsak a hent rész kerülne a ST-bõl a játékba... A flottaszabályokat meg ígyis úgyis át kell szabni, egy játék számára amúgysem biztos, hogy szórakoztatóak lennének jelen formájukban :)
Én is csak zenéltem a kantinban állandóan mikor SWG-ztem, de az ilyen emberek csak kb a játékosok 30%-a, a többi inkább XP-huntol. Az õ igényeikenk nem lenne jó a flotta idõbeosztása.
Azért ez túlzás. A legtöbb teamjátékban van kasztosodás, és hidd el van akinek az jön be, ha gyógyíthatja pl a embereit, vagy teknikusként trükkös kütyüket épít össze stb. Senki nem mondta, hogy pl egy doki nem mehetne bárhová a hajón. De ha csata van, akkor a sérülteket támassza felfele...
Egyáltalában van ennek már valami oldala? Vagy valami hivatalos iromány, ahol lehet olvasni róla valamit?
Tutira nem így lesz megoldva, mivel ki akar majd úgy MMOG-t játszani hogy nem hagyhatja el (teszem azt) a gyengélkedõt mert hadbíróság elé kerül a szolgálat elmulasztása miatt? Senki.
meg pl ha gépészek avgyunk akko ott dolgozzunk ha orvosok akkor a gyengélkedõn stb...