Hanem a lebegés varázslat nem működik. Rákerestem az obse 0020 beta5 verzióra, de mindenütt ugyanazt az obse 0021-est adja ki. Még egy japán weboldalra is rátévedtem, de ott is ugyanez a helyzet. A karakter nem lebeg, hiába van meg a lebegés varázslata, teljesen hiábavalóvá lett az elért 50-es segédszint... Szóval, Kérlek, Benneteket, segítsetek, mert bajban vagyok. A gépemen az obse 0021 van meg.
Gyakorlatilag azt jelenti, hogy az utána következő esp fájlok nincsenek benne a BOSS listájában, így nem tudja eldönteni, hova is tegye őket a betöltési sorrendben. Neked kell kézzel, pontosabban valami modmanagerrel a megfelelő helyre raknod.
Ha tudod, hogy melyik hova való, a linket megnyitva megadhatod a helyüket és a lista karbantartói be fogják sorolni a megfelelő pozícióba és a következő verzióban már ezeket is kezelni fogja.
"The following plugins were not found in the masterlist, and must be positioned manually, using your favourite mod manager or by using BOSS's user rules functionality. You can submit unrecognised plugins for addition to the masterlist directly from this log by clicking on a plugin and supplying a link and/or description of its contents in the panel that is displayed."
Beraktam a Google Fordítóba, de annak se füle, se farka nincsen:
"A következő moduljai nem található a jegyzék az, és úgy kell elhelyezni kézzel, a kedvenc mod-kezelő vagy a BOSS felhasználói szabályok funkcionalitást. Akkor küldje el nem ismert plugin mellett a jegyzék az közvetlenül a napló kattintva egy plugin és beszállító kapcsolat és / vagy leírása annak tartalmát a panel, hogy megjelenik."
Kellene egy kis segítség...
Utána néztem a Wenyandawikban föllelhető Ayleid szobornak, és - igazam volt:
https://www.youtube.com/watch?v=6PQEEH6CTAo
A bejátszás a hetedik percnél kezdődik.
Pontosan ott kellene állnia a szobornak, ahol a filmbejátszás is megmutatja. De nincsen ott.
Nem tudom, mi lehet ennek az oka. Félek, ez valami katasztrofális bug lesz már megint. Ilyennel, ekkora hibával, még soha nem találkoztam eddigi TES IV. játékaim során
Értetlenül állok az esemény fölött!!
Valakinek valami ötlete, meglátása? Ki élt már át valami hasonlót közöttetek? Hogyan oldotta, illetve hogyan oldottátok meg a problémát?
Egyébként ez a hiba mire engedtet következtetni? Mi más hibát, hibákat vonhat még maga után?
Umbacano küldetését még nem vettem föl, de a szobornak igenis ott kellene lennie. Utoljára szerkesztette: basho, 2014.11.25. 13:35:12
Sziasztok!
Nagyon komoly problémám adódott. Braviltól É-ny-ra van egy Ayleid rom: Wenyandawik. Elvieg lennie kellene benne egy Ayleid szobornak is. De ahol a legjobb tudásom szerint lennie kellene, ott nincsen semmi... Nem tudom, hogy ez miképpen történhetett meg, Ilyen gondom még soha nem adódott... A kulcs formában megkapott hibajavítások nem tudnak segíteni. Részint, mert angol nyelvű, és így használhatatlan a számomra. Másrészt az a program inkább a karakter tulajdonságait teszi a helyére...
A Szobornak Wenyandawik Edesel-ben kellene lennie. Van valakinek valami ötlete? Utoljára szerkesztette: basho, 2014.11.25. 12:59:24
Köszönöm! Igazad lehet. De a lebegéssel a konzolparancsokat szeretném kiküszöbölni. Most konkrétan a rossz helyre leesett welkind kövekre, és az akrobatika edzések sokaságára gondolok. Arról már nem is beszélve, hogy a lebegés varázslat alkalmazása is növeli valamelyik képzettségemet.
Már csak azt kellene megtudnom, hogy a lebegést a betöltési sorrendben hová érdemes beilleszteni? De erre hiába kerestem rá az interneten...
Alkalmazta már valaki közülletek ezt a varázslatot? Hová töltöttétek be? Mert talán nem mindegy.
Ebben a játékban a lebegés cheat, nem véletlenül hagyták ki a készítők. A Morrowindben alapvető varázslat volt a lebegés, olyan helyekre lehetett-kellett oda lebegni, ahová másképpen nem lehetett feljutni. Ezzel szemben az Oblivion, dunegeonjainál az volt a készítők célja, hogy a játékos menjen körbe, lebegéssel jórészt értelmét veszti a játék. Amúgy azt csinálsz, amit akarsz, de már említettük, hogy a magyarítás mellé óvatosan kellene pakolgatni a modokat - nem is a magyarítás a gond, hanem minden egyes használt modról tudnod kellene a használati útmutatót (mit módosít, milyen segédprogramokat igényel, inkompatibilis-e más modokkal, stb)
Köszönöm! Az OBSE-t használom - rendesen föltelepítettem. De be van kapcsolva a KT_CustomFaceFix.esp is, amely valami máshoz kellene. Gondoljátok, hogy ez a kettő ütközik? Az OBSE verziója - 0021, ez a kicsomagolatlan RAR fájl, de nem tudom, hogy ez valójában mit is jelent...
Ez azt jelenti, hogy a KT_CustomRaceFix.esp-t kapcsold ki, és használd helyette az Unofficial Oblivion Patchet. A lebegéshez: használod az OBSE-t? A mod leírásában benne van, hogy 0020 beta 5 verzióra van szükség a mod használatához.
Igen, ez a Mod Organizer használható Skyrim/Oblivion/Fallout játékokhoz is, és én is ajánlanám a használatát. A lényege a következö: a modokat ezen a programon belül telepíted, a játék /Data mappájába semmi nem fog kerülni, így könnyen újrakezdheted, ha esetleg elrontasz valamit. A hátránya az, hogy még egy extra dolog, amit meg kell tanulnod, a használata nem igazán váltja ki az OBMM és Wrye Bash használatát, hanem kiegészíti azt (legalábbis amikor legutóbb próbáltam, akkor még nem volt a MO-ban .omod támogatás).
Az elsö dolog, amit feltétlen tanulj meg használni (szerencsére ezeket meglehetösen egyszerü), az egy load order beállító (a 2 közül egyet használj): BOSS: a régebbi és kiforrott program, az esetek nagy részében megbízhatóan müködik LOOT: az újabb program, ha müködik akkor az esetek nagy részében jobb load order generál. Ha nem használsz nagyon egzotikus modokat akkor én ezt használnám (Skyrimhez pedig már kizárólagosan ezt).
Ha kitapasztalod egyszerű és könnyű rendszer, nem babrálja az eredeti fájolkat egy fajta virtuális könyvtárat csinál. így kedvedre kísérletezhetsz a modokal. egyszerű ki be kapcsolással és mindezt gyorsan. Hamar megtalálod mi az ami galibát okoz pl egyesével kikapcsolva a probléma megszűnéséig. Persze rosszabb esetben több mod egymással is problémát okoz. Ezért érdemes olvasni a mod kompatibilitásról szóló részt mert a főbb ismert problémákat leírják.
Próbáld meg azért élménybeszámolós részt egy hszba nem többet egymás után, főleg nem ilyen méretben. Ha más nem én elolvasom őket :) Edit: Egy észrevételem van, láthatóan nehezen boldogulsz a rendszerrel. Ezen a forum résztvevők akik már sokat magyaráztak sem tudnak segíteni neked! Anno mikor megjelent még nem volt ennyire elterjedt az internet kis szótárral fordítgattuk magunknak és próbáltuk megfejteni ha valami nem világos. Próbáld ki te is. Elvileg nem tudod elrontani ha használod a mod organizert meg egész biztos nem. Szóval próbálkozol próbálkozol és közben tanulod a használatát. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.11.23. 07:32:13
Nem tudom miért kell bántani ezért. Értem én egy forum ahol kérdez-felelek van. De szerintem van stílusa. Nekem tetszettek a beszámolói. Mégha láthatóan sokszor értelmetlen dolgokon rágódott is. Nem troll, nem kötözködik, vagy másokat fikáz. Kis termékén mérgelődik amit megvett és úgy gondolja joggal mérgelődik. :) Utoljára szerkesztette: Although, 2014.11.23. 07:26:28
Magyarítással játszva legfeljebb csak azokat a modokat érdemes használni, amelyeket a honosítás készítői ajánlanak. Olyan modokat pedig egyáltalán nem, amelyeknek szöveges tartalma is van. Nem véletlenül készült nagyon sokáig az Oblivionhoz a magyarítás, nem egyszerű Text fájl cseréről van szó, a magyarítás is egy komoly mod, kezdetben még a játékmenetet is megzavarta, ezeket a hibákat kijavították, de a kismillió lehetséges további modokkal képtelenség kompatibilitást tekintve tökéletesre hangolni, s ez nem is lehetett a cél. Alapjáték, hivatalos DLC-k, esetleg valamelyik overhaul mod - magyarításhoz kb ennyi.
Erre csak annyit mondanék, hogy bár szívesen segítünk a fórumon, de az eszméletlen méretü angol nyelvü irodalmat (szerintem) senki nem fogja neked magyarra fordítani. Lényegében minden, modolással kapcsolatos kérdést már megválaszoltak valahol. Egy stabil load order összeállítása nem egy nagy tudomány, ahogy a Wrye Bash, BOSS, Tes4Edit, és egyéb programok használata sem, de anélkül, hogy te energiát fektetnél bele nem nagyon fog menni. Ha semmilyen angol nyelvtudásod nincs, akkor javasolnám a Google Translate használatát, ha az abszolút alapokat tudod, akkor a modoláshoz nem kell egy hatalmas szókincs.
Még annyi, hogy egyetértek az elöttem szólókkal: amikor segítséget kérsz, akkor probálj a lényegre koncentrálni, mert ezen a terjengös stíluson nehézkés átrágnia magát az embernek minden egyes alkalommal. Ha mindenképp elmélkedni is akarsz a hozzászólásaidban, akkor javasolnám hogy osszd két részre öket: az elején a technikai információk szépen, tömören összefoglalva, a végén pedig az egyéb gondolataid.
Annyi kiegészítést tennék, hogy én úgy vettem ki, hogy eljut a fömenüig, de ezután a Kilépés gomb megnyomása után összeomlik az Oblivion ahelyett, hogy kilépne. Ha erröl van szó, akkor ez teljesen normális és ismert hibajelenség. Ennek a helyzetnek a megoldására (és egyébként az instabilistások, teljesítményproblémák kiküszöbölésére is) több OBSE plugin is létezik, például: Fast Exit weOCPS Oblivion Stutter Remover
" Végre egy olyan kérdés, amire érdemes válaszolni, a sok felesleges ömlengés mellett, amiről ha nem szoksz le, hamarosan a kutya se fogja olvasni a posztjaidat és a jogos kérdéseid is elvesznek a levegőben." - csak a nevét meglátom és áttekerek a hsz-a felett.
Végre egy olyan kérdés, amire érdemes válaszolni, a sok felesleges ömlengés mellett, amiről ha nem szoksz le, hamarosan a kutya se fogja olvasni a posztjaidat és a jogos kérdéseid is elvesznek a levegőben.
Igen, az, hogy a betöltés közben a menümegjelenése előtt kilép teljesen normális, ahogy azt már számtalanszor leírtuk korábban. Ez akkor történik, ha eszetlenül, mod manager és a telepítési leírások alapos átpolvasása, betartása nélkül telepítgetsz modokat és nem állítod be a betöltési sorrendet, vagy nem teszel fel egy olyan modot, ami valamelyik fennlévőnek előfeltétele.
Ez ugyanis azt jelenti, hogy valamelyik mod esp-jének egy vagy több "master" esp-je vagy esm-je hiányzik, vagy később töltődne be. A modok esp fájljaiban taláható objektumok gyakorta más esp-kben vannak, itt csak a módosítása, vagy valami kiegészítője és ha az alap objektumot tartalmazó esm vagy esp nincs már betölte, amikor az aktuálisat töltené be a motor, szimplán hanyatt esik.
Az említett OBMM nagyon jó, de 10-nél több mod esetén minimum a BOSS, de inkább a Wrye Bash kell, hogy meg tudd állapítani, melyik modnak hiányzik valami, illetve hogyan kell sorba rakni a modokat a betöltési sorrend listában. Ez utóbbi pontosan megmutatja, (színkódokkal) melyik esp hiányol egy másikat (és meg is tudod benne nézni, hogy konkrétan melyiket), illetve melyiket kellene hátrébb vagy előrébb tenni, hogy ne okozzon gondot.
Köszönöm! Megkérdeztem egy programozó barátomat, és szinte szó szerint ugyanezt mondta el a Wyre Bash programról... Bár Ő soha nem használja a gépét játékokra, de ismeri ezt a programot, és nemigen zárta a szívébe...
A OMM természetesen a gépemen van.
Viszont - a Data mappába a kicsomagolt modokat és egyéb kiegészítőket a bennük leírtak szerint alkalmazom - azaz kicsomagolom egy helyre, és másolással, majd beillesztéssel teszem a helyére. Remélem, hogy ez nem gond. Pontosabban - remélem, nem ez a gond...
Azért írom most ez így le, mert azt vettem ki az írásodból, hogy ezt is az OMM-el kellene megtennem... De ehhez már nemigen értek. Főleg azért, mert angol.
Mindig úgy jártam el, ahogyan azt a MorroHun oldalán olvastam: megkerestem az eredeti angol beépülőt, föltelepítettem, majd a MorroHun magyarításával fölülírtam. Aztán pedig bekapcsoltam az adafájlokban és az OMM-ben is. Eddig még működött...
Nincsen két egyforma betöltési sorrend. A probléma gyökere az, hogy magukkal az alapelvekkel nem vagyok tisztában. Tehát a - mit-miért-minek-mivel-miképpen az igaz gond.
Szívem szerint beletennék mindent a játékba. De azt látom már, hogy ez a játék tökéletesen alkalmatlan arra, hogy minden, létező beépülőt vagy modot kezelni tudjon... De jól is van ez így. Nem létezik két egyforma játékos - nem létezik két egyforma játék.
Egyébként még mindig akadnak problémák, pedig nincsen vége a teljes telepítésnek.
Próbaképpen minden egyes beépülő után elindítom a játékot, a kezdőképernyőig. De ha ezután kilépek - ezzel a hibaüzenettel lép ki - "Az Oblivion működése leállt" És csak a feladatkezelővel tudok végleg kilépni belőle.
Ez normális szerintetek? Jó lenne már most megtudnom, mi lehet a probléma, nehogy a játék felénél, vagy a végén érjen megint kínos meglepetés. Előre is Köszönöm!
linkeltem egy cikket, de idemásolom azt ami téged mindenképpen(!) érint: ---------------másolás: " - OBSE-t nem részletezem, egy modern Oblivion installhoz elengedhetetlen, egyszerüen KELL. És kész. Eléggé low-level hack, külön betöltőt biztosít a játék indításához. Telepítése a readme-jében leírtak szerint: - Kicsomagolod a tartalmát az Oblivion fő mappájába - Létrehozol egy parancsikont - A parancsikon NEM az oblivion.exe-re fog mutatni, hanem az obse_load-exe-re, ami automatikusan behúzza az Obliviont. Ha így indítjuk, az OBSE jelen lesz a játék alatt, minden OBSE-t igénylő mod menni fog. ... - OBMM, alias Oblivion Mod Manager. Szintén az alapok alapja, enélkül komolyabb modokat használni eleinte öngyilkosság, később lehetetlen. Legfőbb funkciója a modsorrend tetszés szerinti állítgatása, ütközések detektálása, BSA archivumok validálása (pl a QTP-nél majd), stbstb. Ami bennünket érinteni fog, azokat a releváns résznél részletesen ismertetem. Egy fontos tudnivaló. OBMM használatával, kiváltképp ha egyszer már rendezted vele a modsorrendet - SZIGORÚAN TILOS a gyári launcher, vagyis az indító használata. Összezagyválja, elkeveri a sorrendet, ráadásul OBSE nélkül indít. Felejtsük el azt örökre. Az OBMM másik nagy erénye az OMOD formátum. A modok készitői tetszésük szerint kiadhatják OBMM-ként a munkájukat, így a telepítés, sőt még az alapbeállítások is csupán pár kattintás, az égvilágon semmit nem kell másolgatni, piszkálgatni. Nem minden mod támogatja sajnos. A QTP itt bemutatott verzioja viszont igen:) Ha még nem lenne fent, akkor az OBMM-et legyetek kedvesek zokszó nélkül feltelepíteni mielőtt nekivágtok .. - Wyre Bash. Ez egy Python-ban írt script, hasonló "mindentudó" mint az OBMM, de egyes részleteiben annál többet tud. Ha nem kell, ne telepítsük, igen könnyü vele többhavi kardozás eredményét kukába vágni a program megfelelő ismerete nélkül. egykét esetben, pl BAIN installereknél szükség lehet rá. " ---------------másolás vége
én többet nem írok a problémáidra, nem mert gond lenne, hanem mert úgy gondolom, hogy olvasással már mindent meg tudsz oldani, ebben a topikban is lehet keresni, rengeteg hasznos infó le lett már írva.
De moddok telepítése odafigyelést igényel, pláne ha Magyar nyelven játszol!!!! Ne telepíts minden hülyeséget, vagy keress modsorrendeket ami másoknál stabil Utoljára szerkesztette: b type free, 2014.11.22. 07:17:22
Vidámabb játék is lehetne az oblivion, ha zsebmetszés közben lehetne átpakolni tárgyakat a zsákomból a kiszemelt áldozat zsebébe vagy zsákjába. Nincsen erre valahol valami mód, vagy beépülő-kiegészítő? Ez a tiltás - nagyon sokszor a kedvemet szegi...
Ezt sehogyan sem értem - létezik a barátok és szeretők modul. Mindig föltelepítem, de még s o h a sem tudtam használni. Van egy szép leírása, amely akár kínai is lehetne bátran, annyira nem érthető a számomra:
Íme: "Ezzel a beépülővel különféle szex aktusokat lehet létesíteni az NJK-kkal, állatokkal. H betűvel kérhetsz segítséget, 'Szex gyorsbillentyű' nevű tárggyal lehet újra beállítani a használni kívánt gyorsbillentyűt. Tárgylistában találhatsz egy összesítést a karaktered züllött életviteléről. Valószínűsíthető, hogy tolvaj karakterek élete nehéz lesz ezzel a beépülővel, mert állítólag mindenki ébren lesz éjszakánként egy bizonyos célból... :) "
Ez teljesen érthetetlen. Az un. "Szex-gyorsbillentyű" nevű tárggyal soha nem akadtam össze. Nem volt ott a karakterem hátizsákjában semmi ilyesmi... Semmiféle züllött életvitelről nem találtam összesítést a tárgylistában... A klaviatúrán a "H"-gomb lenyomása után soha semmi nem történt...
Végül arra a következtetésre jutottam, hogy talán a mod a hibás. Hiszen mindent úgy telepítettem föl,ahogyan le volt írva,és a modhoz szükséges programok is telepítve voltak. És még sem működött soha a beépülő...
Azt nem hittem volna, hogy a tcl-használata csalás. Hiszen mindig nyilat használtattam a karakterrel, végső megoldás volt csak a tcl-parancs konzolba gépelése...
Úgy hiszem, inkább a föltámasztott, és többször is legyőzött karakterek, na meg a cuccaik lehetek az okozói a memória túltelítettségének. A főküldetés végére szépen-lassan összegyűlt a probléma, no meg a több mint ezerháromszáz mentett játékállás is... Mindenképpen szükségem volna arra a memória tisztogató programra. De több "hullát" már bizony föl nem támasztok. Akkor sem, ha kéri. Másképpen is lehet edzeni.
Rendszeresen hangoztattad, hogy csalások nélkül játszol, most szépen leírtad, hogy gyakran konzollal "varázsolsz" - nincs ezzel gond, de a játékot instabillá teheted a sok konzol-trükkel. Amikor olvastam, mennyi mentésed van, rögtön arra gondoltam, ebből még lehetnek később gondok - hát lett is. Nem tudok érdemlegesen állást foglalni, hogy valóban javítva lett-e a hiba, vagy sem (mindkettő mellett van komment), de az eseted ismerős. A program nevére sajnos már nem emlékszem, csak arra, hogy fura dolgokat szedett elő a karakterem hátizsákjából :-)
Köszönöm! De honnan kerítsek ilyen tisztító programot?
Egyébként oldalról nyilaztatom a welkind köveket, mégis előfordul, nem is egyszer-kétszer, hogy a tartóoszlop és a fal közé pottyan. és hiába ugráltatom a karaktert - nem képes elérni. Jó esetben növekszik az akrobatika képessége, de a kőre is szükség volna.
Kedvencem a Birodalmi Erőd. Négy szintes bástyája van. Onnan aztán lehet ugráltatni a karaktert...
Na de amikor már az sem elégséges??
Jöhetnek a templomok tornyai: azokhoz kimérve az ugrás magasságát is lehet fejleszteni az akrobatikát, hiszen magasabb a templomtorony, mint akármelyik erőd bástyája. De ezekhez kellett a konzolparancs - már ami a lebegést illeti...
Végül pedig nagy Kedvencem - Észak. És a hegyek. Semmi konzolparancs. Csak a futkározás és ugra-bugra. És persze a medvék... Meg a farkasok... Meg az ogrék... Meg a tömérdek alkímiai alapanyag...
De ezt újoncként nem érdemes erőltetni. Nincsen sok értelme. Minimum kezdő karakter kell hozzá. Mert a farkasok és medvék kitartóak, és jobban, gyorsabban futnak... Az ogrék pedig úgyis erősebbek. Még... Utoljára szerkesztette: basho, 2014.11.21. 13:01:45
Uhhh. Ennyit csalni...most komolyan, ne már :D Simán fejleszthető bárhol az akrobatika, a welkynd köveket is csak ügyesen kell meglőni oldalról, meg egyébként is, a lebegés varázslat mocskosul elcseszné a játékélményt...ez nem a Morrowind, ott nagyon jó volt, a Risenben is jól működik, de ebben nem. Nem véletlenül nem került bele. Ennyi mentést csinálni is fölösleges amennyit csináltál, bőven jó, ha fél óránként vagy nagyobb küldetések előtt csinálsz, egyébként mehet a quicksave 5 percenként. De az igazi gond az, hogy az adott karaktermentés ahogy előrehaladsz egyre több szemetet tárol el és egy idő után hatalmas méretűre dagad, ez pedig NEM lett kijavítva, erre vigyázz majd. Nálam minden kieggel + fullra patchelt játékkal is produkálta 150-200 óránál, öcsémnek szintúgy. Jó előre készíts be vmi tisztító progit !
Köszönöm! Ez valóban nagyon hasznos információ! Nem tagadom - igen sokszor használtam a konzolban a tcl-parancsot, főleg, amikor elérhetetlen helyre esett egy-egy welkind kő, vagy csak egyszerűen nem találtam meg az utat, és időt valamint fáradtságot akartam megspórolni, és szépen átlebegtettem a karaktert a falon, falakon...
Ha viszont valóban letölthető az a mód,amelyben meglehet vásárolni egy lebegés-varázslatot - az szinte m i n d e n t megoldana! Szó szerint...
A játék közepe táján küldtem a karaktert északra - edzés céljából. Hegyeket mászni és jó nagyokat ugrálni.
Ám addig a tcl konzolparanccsal lebegtettem, aztán egy magasságból szépen alázuhantattam a karaktert. Sokat fejlődött, igaz, nagyon sokszor el is patkolt - de megérte a ráfordított idő és fáradtság.
A hegyekben nem kellett a konzolbillentyű. Csak menni, futni kellett, és nagyokat ugrálni.
De végül is - elkéstem a váltással. Valószínűleg az sem tett jót a játéknak, hogy a dremorákat konzol parancsokkal újraélesztettem és újra harcba küldtem ellenük a karaktert. Edzésnek is nagyon jó volt!! A fegyverek is jól jöttek!
Na - ez hiba volt. mégpedig Óriási.
Honnan tölthetem le a lebegés varázslatot?? Nagyon fontos lenne. És célszerű - legálisan fejleszthetném vele a karaktert, plusz a nyereség is jól jönne... De fárasztó volt mindig a konzollal babrálni...
szvsz: - nem kell ennyi mentés, mert a java már problémás valszeg. ..és ha majd újra játszol, akár az Oblivion-nal is, akkor sem kell ennyi mentés. .. -normál játékmenet, nem hívod elő a játékban a konzolt-nem használsz konzolparancsokat. ... olvass, szedd ki ami neked fontos, értsd meg miért kell menedzselni ha moddokat használsz: -Ez mondjuk legyen az első kell neked valaki aki Magyar nyelven játszik, és a tapasztalatai hogy milyen modsorrendet ajánl.!!!!
A játék, jelenleg, az 1.2.0416 patch-el fut a gépemen. Azt nem tudom, hogy ez volna-e a legmodernebb, vagy a legutolsó patch...
Nem tudom, hogy mit értesz normál játékmenet alatt? De nagyon jó lenne tudnom, hogy a jövőben elkerüljem ezt a hibát.
Csak azt tudom, hogy ész nélkül mentettem mindent, amit csak tudtam. Írtam már - több mint ezerháromszáz mentett játékállásom volt... Ez még gombócból is sok kissé.
Minden apró előrehaladást elmentettem gyors mentéssel (F5), majd rögtön utána nagy mentéssel is (Esc és mentés). Erre gondolsz, illetve erre gondoltok? Ez lett volna a probléma? Vagy valami más? Utoljára szerkesztette: basho, 2014.11.21. 09:18:08
Keresni kezdtem az interneten. Erre kiadott vagy száz tisztítószer oldalt... Nagyon kellene valami elérhetőség, link, ahonnan letölthetném. És az sem ártana talán, hogyha megírnátok, hogyan kell használni...
Hajaj... Ilyesmiről még soha nem olvastam, nem is hallottam. Nem tudom, hogy ez lehet-e az oka, de hát most már mindegy... Merthogy újratelepítettem az egész játékot. Sok beépülőt ki fogok hagyni. De ha valóban az a baja amiről írtál, akkor tehetek bármit is - ugyanaz lesz a vége. És igen - nálam is ugyanezek voltak a játék tünetei: kifagyott nem is egyszer, de annyira, hogy csak a feladatkezelővel tudtam bezárni a programot. És bizony az még a jobbik eset volt, ha csak simán kidobott az asztalra.
Úgy hiszem, nagyon-nagyon kellene az a beépülő, amely megtisztítja a memóriát! Biztosra veszem, hogy másoknak is nagy hasznára lenne.
"A magyarjavitas.esp-ben csak egy dolog változott; ha valaki a teszt cellákból összeszedi a kulcsokat, az egyik felvételekor naplóbejegyzést kaphat, amitől a fő küldetés teljesíthetetlenné válik. Normál játékmenetben ez a hiba nem fordulhat elő, aki meg csalni akar, az tegyen félre mentést, de nem volt nehéz javítani, akkor meg miért ne legyen benne."
A legszebb ebben az egészben, hogy halovány fogalmam sincs már, hogy szedtem-e össze bármit a teszt cellában. Úgy hiszem, a Bruma tesztházra gondoltak a fordítók. De nem ugrik be. És arra sem emlékszem, hogy bármiféle naplóbejegyzést kaptam volna...
Szia! Nagyon sajnálom, ha neked nem tetszik a "modoros írásmód". Merthogy - egyáltalán nem modoros. A '90-es évek legelején jött létre az a fajta internetes írásmód, amelytől egy normális ember hányingert kell hogy kapjon. Ha nem tetszik - ne olvasd el! Normális kérdésemre az emberhez méltó, normális, tényszerű, adatokban bővelkedő választ, válaszokat remélek. N á l a m már réges-régen eljött az ideje annak, hogy a odahelyezzem az internetes fórumokon elharapódzott stílust és hányavetiséget, ahová mindig is való volt - a szemétdombra. Petőfi, Arany, Kazinczy, Attila, Faludy György... nyelvezetét nem züllesztem, még egy internetes fórumon sem. Lépj túl rajtam, ha nem tudsz, vagy nem akarsz a problémámon segíteni.
Van, még a legfrissebb patch után is, sose lett javítva. Nálam is jelentkezett anno 150-200 óra körül. Volt rá egy plugin ami megtisztította, de nem emlékszem a nevére.
Évek óta nem játszottam az Oblivionnal így inkább csak kérésként merül fel, hogy a patchekkel javították a memória-zábálási hibát? Sok-sok óra játék után jött elő a lentebb emlegetett hiba, hogy nem lehetett mentést betölteni, kidobálta a játékost, kifagyott a játék. Az ok valami olyasmi volt, hogy fölösleges szeméttel telt meg a memória, régen megölt lények, talált tárgyak tömkelegét cipelte láthatatlanul a karakter - volt is erre valami takarító-plugin. Azt nem tudom most van-e ennek a bugnak realitása.
Nekem van ötletem. Szerintem uninstalláld a játékot, mert úgy tűnik, ez nagyon nem neked való. Jézusom, hogy lehet így játszani, hogy több időt töltesz fórumos értetlenkedéssel, mint a játék előtt. És ez a modoros írásmód, aaaahh, de fárasztó... Csak véletlenül tévedtem ide, de gyorsan el is menekülök innen! :-)
Ha modokat pakoltál fel az okoz ilyet próbáld használni a oblivion mod managert BOSS-t és azt is csekkold nincs olyan modod ami obse scriptet igényel? Csak alap modok nélküli játék ilyet nem csinál szerintem.
De - amikor a második szintre akartam léptetni a karaktert - kilépett a játék. És ezt megcsinálta vagy nyolcszor.
Szóval azért vásárolunk ugyebár játékot, hogy bosszantson bennünket?? Természetes és magától értetődő, hogy föl vagyok háborodva.
Megpróbálom tehát újra. Csak magával az alapjátékkal, de jogosan merül föl bennem a kérdés - hová lesz így akkor maga a játék?? Hát nem szuper gépem van? Hát nem eredeti a játékom?? Dehogynem...
Akkor vajon miért nem működik normálisan a játék???
Van valakinek valami valami ötlete a betöltési sorrendre az alapjátékhoz? Általános alapelvekre gondolok most...
Sajnos, muszáj volt újrakezdenem.
De - amikor a második szintre akartam léptetni a karaktert - kilépett a játék. És ezt megcsinálta vagy nyolcszor.
Szóval azért vásárolunk ugyebár játékot, hogy bosszantson bennünket?? Természetes és magától értetődő, hogy föl vagyok háborodva.
Megpróbálom tehát újra. Csak magával az alapjátékkal, de jogosan merül föl bennem a kérdés - hová lesz így akkor maga a játék?? Hát nem szuper gépem van? Hát nem eredeti a játékom?? Dehogynem...
Akkor vajon miért nem működik normálisan a játék???
Van valakinek valami valami ötlete a betöltési sorrendre az alapjátékhoz? Általános alapelvekre gondolok most...
Szia! Nem ismerhetem a beépülők sorrendjét. Ahányszor csak rákérdeztem, mindenki mást és mást mondott. Igaz, mindenki más és más beépülőt töltött be. Már nem tudok eligazodni.
A legvégéig tökéletesen működött minden. És pont amikor végre a nagy pecsétkő megszerzése után mondotta be az unalmast. Ahányszor csak visszatöltöttem - annyiszor...
Nem nyavalyognék annyit, ha torrent oldalról letöltött játékról lenne szó. De egy ekkora hiba még ott is elnézhetetlen, megbocsájthatatlan volna talán.
Ilyenkor egy kicsit több technikai információ jól jönne: mit változtattál mielött a játék már nem müdödött, aktuális mod load order, esetleg aktív SKSE pluginok.
Although megjegyzésével pedig teljesen egyetértek: a mai világban az angol nyelvtudás hihetetlen hasznos: játékoknál/filmeknél nem kell megvárni a fordítást, ha szeretsz olvasni, akkor sok remek könyv van, amik csak angolul jelentek meg (én több ilyet is olvastam: Malazan Book of the Fallen, Long Price Quartet, Tigana, stb.) és persze nem utolsó sorban meg tudod értetni magad külföldön. Arról persze nem is beszélve, hogy bár minden tiszteletem a magyarításokat készítö embereknek, az esetek 90%-ban a fordítás nincs egy szinten az eredetivel: sután lefordított mondatok (ami nem feltétlen a fordító hibája: vannak olyan kifejezések, amiknek nem igazán van magyar megfelelöje), egynemü stílus, stb.
valami beakadt, szvsz mod vagy modsorrend. kb. ez a veszélye annak, ha nem figyelmesen menedzseled a nem hivatalos kiegészítőket, nem lenne egyedi eset. .
Sziasztok! Meg tudjátok mondani,hogy mi lehetett ennek az oka? Történt már másokkal is ilyesmi? Hosszú-hosszú idő után életemben először jutok el a főküldetés végére, és nem bírom, nem bírtam befejezni... A nagy Pecsétkő megszerzésével egyszer vége lett mindennek. És nem töltött vissza a játék. Ez vajon hogyan történhetett meg?? Mi lehet az oka? Mert addig, ha nem is döcögésektől mentesen, de nagyon szépen haladt a játék menete...
Szóval arról van szó, hogy kevés értelmét látom újra nekifeszülni a játéknak, ha minden erőfeszítésem után is így ér véget. Lehetséges-e, hogy a rá illetve mellé telepített kiegészítők kavarhattak be ennyire, hogy a főküldetés teljesítése, szó szerint, lehetetlenné váljék???
Most kizárásos alapon gondolkodom - a gép nem lehet ludas mert zsírúj. Logikátlan lenne a gépet okolni. A játék eredeti - elvileg ennek sem lehet baja, tehát a logika ezt is kizárja. Az operációs rendszer sem lehet az oka - Windows7-esem van, amelyet számítógépes szakember telepített föl a gépemre. Tehát - ezt is kizárom. A magyarítást, mint okot - kizárom. Bár a frissített magyarítás föltelepítésénél olvastam valamit, amely állítólag nem teszi lehetővé a főküldetés végigvitelét - a tesztházról van szó, meg valami kulcsokról... - Na - ennek a logikáját ugyan meg nem értem... Vajon ez is lehet az egyik o??? Végül maradok én, a játékos, aki mindenféle ezzel-azzal akarom földobni a játékot - ez már inkább egy lehetséges oka ennek a Problémának...
Nagyon fontos lenne mielőbb választ kapnom ezekre a kérdéseimre.
Több mint ezerháromszáz mentett állásom van. Igyekeztem mindenre odafigyelni, persze nem mindig sikerült. Rengeteg órát játszottam, és bár nagyon élveztem a játékot, nem látom értelmét csak azért újrakezdeni, hogy ilyen formában érjek egy küldetés, pláne a főküldetés végére...
Pedig jobb ha nekiállsz, ha gamer vagy de csak úgy is érdemes. :) Egész másképp fogod látni a világot ha érted ezt a nyelvet, legalábbis sokmindent gyakorlatias, nehéz vele negatívnak lenni legalábbis nekem nem ment :) Ez csak egy példa.
Nem szimpatizálok az angolszász nemzetekkel, sem az angolszász nyelvvel. De azt elismerem, hogy sok mindenben előttünk járnak. És bár nem bölcsebbek más nemzeteknél sem, de megvan bennük az ember iránti kíváncsiság, és a törekvés a tökéletesség felé. Úgyhogy most egy kissé irigyellek a képességeid miatt.
A kilencek lovagja beépülő sikeresen letudva, Már a nagy pecsétkövet is megszerezte a karakterem.
És be kellene tölteni a játékomnak. De nem teszi.
Már vagy tizenöt-tizenhétszer indítottam el a feladatkezelőt, mert csak azzal tudtam kilépni a lefagyott játékból. És amikor újraindítom a játékot, és betöltöm a legutolsó mentett állást - ugyanazt teszi: nem tölt be, hanem lefagy betöltés közben... Nem tudom, hogy mi az oka. De legyen bármi is, ez nagyon szomorú.
Igen, akkor löttek az újjáépítésnek. Angol nyelvtudás/angol modok telepítése nélkül nem nagyon müködik a TES játékok moddolása. Alap fokú nyelvtudás böven elegendö a modok keresgéléséhez/telepítéséhez, és a játékhoz sem kell sokkal több (bár ezt lehet nem nagyon tudom már megítélni, mivel én manapság már mindent angolul nézek/játszok/olvasok).
Megvásároltam még anno a Skyrm-et is. Viszont a Skyrim-nél sokkal-sokkal jobban é r d e k e l n e az Akaviri Birodalom. Lehet-e tudni arról valamit, hogy készítenek-e valami ilyesmit, vagy van-e már kereskedelmi forgalomban, vagy akár a torrent oldalakon elkérhető és letölthető-e valami Akavirral kapcsolatos beépülő??? Nem bánom, ha fizetni kell érte!
Sziasztok! Ha lesz valami ebben az ügyben, Kérlek Benneteket, hogy szóljatok, vagy írjatok.
A TES-t magyarítással játszom. Másként nem is láthatnám át a játékot. És még így is okoz problémákat a számomra. De nagyon szeretnék újjáépíteni ezt-azt-amazt, mert ebben a játékban, szemmel láthatóan minden leamortizálódott. Tamrielt olyan gyöngének látom, mint amennyire valójában is az. Csak halvány elképzelést lehet alkotni arról, hogy milyen is lehetett fénykorában a birodalom.
De angol nyelvű beépülőm nincsen, és nem is szeretnék ilyesmit. Márpedig akkor lőttek az újjáépítésnek...
Úgy tűnik. Most nem másztam bele mélyebben, mert kissé meglepett, hogy a korábbi accountom nem érvényes már megint. Regisztráltam, de a letöltésekbe nem tudtam bemenni, így nem is tudom, hogy a 2-3 éve letöltött verzióhoz képest van-e újabb... Kár, hogy ilyen kis hisztis a manyus, mert a modjai tényleg jók, kidolgozottak és ellenőrzöttek. Utoljára szerkesztette: SaGa, 2014.11.19. 09:07:24
Köszönöm! És ha már lopás - megpróbáltam lenyúlni egy dremora főherceget. Nem vettem figyelembe, hogy a karakterem maga a szürke róka, mesterlopakodó és mestertolvaj.
Jelzem - nem Nocturnal kámzsájában záratom be az oblivion kapukat... A kámzsa segítségével sokkal több súlyt tudok cipelni, könnyebb a legyőzött főhercegek, hercegek és egyéb dremorák cuccait... De egyszer véletlenül, a legelső oblivion kapubezárási pánikok legelején, a karakteremen felejtettem, miközben megszerezte az egyik pecsétkövet: menten szerzett is egy jó pontot a Szürke Róka - a száz, automatikusan járó rossz pont ellenében... Persze F9-lett a dologból. És ott találtam magam a kapunál... Merthogy mindennel törődtem, csak a mentésekkel nem, pedig még figyelmeztet is a játék, hogy: "Ments gyakran, mert..."
Szóval visszatérve a dremora főherceg lenyúlásához - már volt nálam némi cucc, de arra gondoltam, egy-két apró kütyü még belefér, merthogy azokkal többnyire igen jól el vannak eresztve ezek a hercegek és főhercegek... Nem vettem számításba, hogy azok a ketyerék csak a karakter megnyuvasztása után kerülnek elő... Tekercseket, mérgeket és egyéb főzeteket találtam - fogtam és szépen lenyúltam az egyiket. És settenkedtem volna tovább...
Csakhogy az a mestertolvaj karakter - szó szerint - m i n d e n t lehúzott a dremora főhercegről. Ott állt a főherceg, magasra emelt öklökkel, harcosan és - egy szál bugyiban. A karakterem pedig mozdulni sem tudott a a sok tehertől. Persze rossz vége lett. Mások is kiszúrták a történteket...
És azon gondolkodom, hogy ha valamikor, amikor újrakezdem a játékot, ha Nocturnal kámzsájában hajtanám végre a kapubezárásokat és egyéb jó tetteket, akkor vajon hogyan állnának hozzá a Szürke Róka karakteréhez a templomok oltárai és az úti szentélyek, és persze a többi, játékban föllelhető karakterek??
És meglepett a Próféta hozzáállása is, amikor közöltem vele, hogy azért méltatlan a karakterem a paplovag ereklyéinek a felkutatására, mert Sithist követője. Merthogy - tudta. De oka van annak is. Nagyon érdekesen alakíthatóak a történések ebben a játékban...
Most megyek a Birodalmi Városba, és lenyúlom Elisa Pierrane-t. Még soha sem láttam másként, csak hosszú szoknyában... Hátha sikerül.
Köszönöm! És ha már lopás - megpróbáltam lenyúlni egy dremora főherceget. Nem vettem figyelembe, hogy a karakterem maga a szürke róka, mesterlopakodó és mestertolvaj.
Jelzem - nem Nocturnal kámzsájában záratom be az oblivion kapukat... A kámzsa segítségével sokkal több súlyt tudok cipelni, könnyebb a legyőzött főhercegek, hercegek és egyéb dremorák cuccait... De egyszer véletlenül, a legelső oblivion kapubezárási pánikok legelején, a karakteremen felejtettem, miközben megszerezte az egyik pecsétkövet: menten szerzett is egy jó pontot a Szürke Róka - a száz, automatikusan járó rossz pont ellenében... Persze F9-lett a dologból. És ott találtam magam a kapunál... Merthogy mindennel törődtem, csak a mentésekkel nem, pedig még figyelmeztet is a játék, hogy: "Ments gyakran, mert..."
Szóval visszatérve a dremora főherceg lenyúlásához - már volt nálam némi cucc, de arra gondoltam, egy-két apró kütyü még belefér, merthogy azokkal többnyire igen jól el vannak eresztve ezek a hercegek és főhercegek... Nem vettem számításba, hogy azok a ketyerék csak a karakter megnyuvasztása után kerülnek elő... Tekercseket, mérgeket és egyéb főzeteket találtam - fogtam és szépen lenyúltam az egyiket. És settenkedtem volna tovább...
Csakhogy az a mestertolvaj karakter - szó szerint - m i n d e n t lehúzott a dremora főhercegről. Ott állt a főherceg, magasra emelt öklökkel, harcosan és - egy szál bugyiban. A karakterem pedig mozdulni sem tudott a a sok tehertől. Persze rossz vége lett. Mások is kiszúrták a történteket...
És azon gondolkodom, hogy ha valamikor, amikor újrakezdem a játékot, ha Nocturnal kámzsájában hajtanám végre a kapubezárásokat és egyéb jó tetteket, akkor vajon hogyan állnának hozzá a Szürke Róka karakteréhez a templomok oltárai és az úti szentélyek, és persze a többi, játékban föllelhető karakterek??
És meglepett a Próféta hozzáállása is, amikor közöltem vele, hogy azért méltatlan a karakterem a paplovag ereklyéinek a felkutatására, mert Sithist követője. Merthogy - tudta. De oka van annak is. Nagyon érdekesen alakíthatóak a történések ebben a játékban...
Most megyek a Birodalmi Városba, és lenyúlom Elisa Pierrane-t. Még soha sem láttam másként, csak hosszú szoknyában... Hátha sikerül.
Már megint ezt a fórumos játékot játsszák? Évekig elérhetöek voltak az Engineering Guild modok regisztráció nélkül... Giskard megint megsértödött és elérhetetlenné tette a modjait?
Ne,..nekem semmi bajom a kérdésekkel, ezért van a topik, nem egy spoiler-s mai téma...szvsz nyugodtan elfér. ..csak a bug, meg a játékhiba dolgok emlegetését ne erőltesd, mert nem azok okoznak neked nehézséget, leginkább magadnak okozod azokat. A töltelékkatona dolog se rettentsen, egyfelől mert ők azok akiket a legsz@rabb helyekre küldenek, mert persze a világmegmentő hősök nem túl önfeláldozóak. ...másfelől ha van egészséges önkritikád, akkor látod, hogy mire összerakod mit kell csinálni, másvalaki már megmentette a világot, és elmosogatott utána. ..pláne a sokat megélt CRPG arcok, akik jól ismerik ezt a világot.
Nekem élvezet ám amiket nagyjából írsz, pláne mivel rutinosan játszva sem jobb. Minden szerepjáték lényege, hogy karaktertörténettel játsz, ahhoz következetesen. Lehetsz Rincewind a balf@sz mágus...úgy is meg lehet menteni a világot, okosodhatsz, fejlődhetsz, jó vagy gonosz, ..de karakterhű legyen amit csinálsz, beleférjen...ha nem vagy tolvaj, ne lopj...ha mégis loptál dobd a tóba, érted biztos, nem ragozom. :)
Ha valamit nem értek, inkább rákérdezek, utánanézek. Nem úgy kezdtem el a játékot, hogy már a kisujjamban van az egész... És bizony léteznek bizonyos ideáim, amelyek mentén szervezem a küldetéseket, és amelyekkel alakítom a karaktert csakúgy, ahogyan a történetet. Mert ebbe a játékba még ez is bőségesen belefér. Úgy veszem észre - direkt így találták ki. De azért két lábbal maradnék a talajon továbbra is, és a viszkető bal fülemet a bal kezemmel fogom ezután is megvakarni. Ha értitek, mire célzok...
Egy biztos - törik-szakad, a főküldetést, na meg a kilencek lovagja küldetést végigviszem.
A többi csak érdekesség. Még a Reszkető Szigetek modul is csak érdekesség.
Előbb-utóbb rutinos játékossá leszek. És akkor majd nekem is a könyökömön jön ki a játék, meg a sok unalmas fórumkérdés - hihetnétek... De ne higgyétek.
Sebaj... A százhetvenharmadik nekifutásra jobb lesz...
Mostanában a paplovag relikviáival kell bíbelődni. Megtaláltam a pajzsot pár tucat idézőmester társaságában. És találtam még valamit, amelyet sehogyan sem értek...
A Mérlegre gondolok.
Ennek vajon mi a haszna?
Igaz, a sötét testvériség küldetésénél már a karakteremhez vágtak egy mérlegféleséget, amely a "Könyörtelen Igazság Pikkelyei" csúfnévre hallgat. De az bónusz képességnövekedéseket, vagy valami ilyesmit ad.
Már többször is találkoztam mérleggel a játék folyamán, de nem értem a hasznát. Nem tudom, hogy mire is való?
Netán - meg lehet esetleg bűvölni? Más egyéb haszna van? Segíthet bármiben is???
Ennyi jut az avatárodnak, ...gondolj bele önkritikával, egy világban ennyi értetlenkedéssel max töltelékkatonáig, esetleg egy érzékeny lelkű testőrig vihetnéd tompa karddal nehogy baj legyen, ....nem pedig a világ történéseit meghatározó figuráig. ...egy, az egyszerű értelmen túlmutató erők manipulálásában jártas mágus már púpos, vak, sánta, süket qva ronda békává varázsolt volna kínjában mire elmagyarázza hogy mit is tegyél abban a küldetésben amit első blikkre rádbízott, .....ha tehetné mostanra már réges-régen visszaíratta volna magát a játékfejlesztővel egyszerű jelzőtáblává.. :) ne vedd bántásnak, de ez egy ilyen stílusú játék, boldogulj vagy hullj el...de ez már egy hullni képtelen boldogulás tipikus esete. :) Utoljára szerkesztette: b type free, 2014.11.18. 09:40:48
Melyiket a kettő közül. A másodikat valószínű már csak Guiskard saját oldaláról lehet leszedni, oda meg regisztrálni kell és a fórumhoz csatlakozni, addig nem engednek letölteni semmit. Kell hozzá egy kb 1GB méretű resource pack is.
Az első szimpla nexusos mod, oda is regisztrálni kell mert nagy méretű, de utána simám leszedhető.
De ismétlem, magyarított oblihoz fel se tedd egyiket se, csak gond lesz vele, nem is kevés. A Guiskard féléhez kell a SI is.
Szia! Nem értelek... NWO-csoport? Az meg mi? Én csak ülök a gépem előtt és játszom a lemezemről. Ennyi. Nem ismerek semmiféle NWO-csoportot... Játszom, és tapasztalom a Hibákat. Amelyek nekem még újak. "És nem tolerálom őket"...
Szia! Nem értelek... NWO-csoport? Az meg mi? Én csak ülök a gépem előtt és játszom a lemezemről. Ennyi. Nem ismerek semmiféle NWO-csoportot... Játszom, és tapasztalom a Hibákat. Amelyek nekem még újak. "És nem tolerálom őket"...
Szia! Nem értelek... NWO-csoport? Az meg mi? Én csak ülök a gépem előtt és játszom a lemezemről. Ennyi. Nem ismerek semmiféle NWO-csoportot... Játszom, és tapasztalom a Hibákat. Amelyek nekem még újak. "És nem tolerálom őket"...
Nos - még soha nem vittem végig a főküldetést... Az okokat már felsoroltam odalent... Így nem tudhatom azt sem, mi a maximális képesség. Természetesnek tartom törekvésemet a teljességre. Nincsen ebben semmi baj. Csak hát még soha nem jutottam el a maximális szintekre. Magyarán - a várakozásaim maradtak jócskán alul a játék nyújtotta (szerintem igen-igen soványka) lehetőségeknek. Valamiért sokkal többet vártam és reméltem...
Köszönöm, de baj van ezzel! Nem lehet letölteni. Pedig nagyon szeretném. Error-üzeneteket kapok, akármiféle módon is szeretném letölteni. Nem értem az okokat. Mi lehet a baj??
Köszönöm, de baj van ezzel! Nem lehet letölteni. Pedig nagyon szeretném. Error-üzeneteket kapok, akármiféle módon is szeretném letölteni. Nem értem az okokat. Mi lehet a baj??
Hmmm... Nem néztem meg a varázslat listát. Nem is vettem észre, hogy kaptam egy új varázslatot HM-től... Pedig a karaktert beküldtem már jó néhány romba... Valamilyen oknál fogva a párbeszédek nagyon gyorsak! Alig bírom elolvasni, máris tovább megy a beszéd. Ugyanez a helyzet a küldetésfölvételekkel is. Csak később, a naplóban tudom megnézni a teljes leírást, hogy mit és miért... Kellene valamiféle szöveglelassító beépülő, vagy valami hasonló.
ne felejtsük el a 600+ manát sem, amiből simán lövöldözhetsz 60+ speed-et és athletics-et adó varázslatokat, majd közlekedsz... gyakorlatilag gyorsvonatként. extrém morcos gyorsvonatként.
Arra nem tudok érdemben reagálni, ha valakinek a sigil (pecsét) kövek sem elégítik ki az igényeit, főleg úgy, hogy a karaktere a maximális szint közelében van. Sigil kövekből vászongöncökre is nagyobb védelmet lehet rakni, mint amit a deadric páncélok tudnak, vagy 100% kaméleont, ami mondjuk meg is öli a játékot, láthatatlan karaktert nem támad az ellen, vagy a +25 mágikus sebzés fegyverekbe is fölöslegesen sok, amikor már a karakter szintjét meg sem közelítik az ellenfelek. Nem tudom mi az a cél, amit még el kellene érni? 100-as akrobatikával a házak tetején lehet ugrándozni, 30-35-ös szint fölött ököllel agyoncsaphat egy dremorát, és a játékban található néhány extrém tulajdonsággal felruházott (főleg mágusokra passzoló) viseleti tárgy sebezhetetlenné tudja tenni a karaktert - mi kellene még, több?