Na ja a Morro-nál kisebb terület még mindig lehet iszonyatos nagy... :) Ráadásul kijön egybõl a construction set is, szóval lesz it terület bõven, idõvel :)
DB
"a játék kisebb lesz, mint a morrowind"
Elsõre ijesztõ, de ha belegondolok, hogy a Gothic 2 tere is kisebb, viszont ezerszer érdekesebb, akkor már meg is nyugodtam.
- lovak és más hátasok lesznek - a játék cyrodillban játszódik. rab vagy és a császár éppen megszökik a palotából egy szökési kísérlet után. az alagút épp a te celládon át vezet. tanúja vagy a császár halálának és amikor meghal átad neked egy amulettet és megmondja hogyan tudod megtalálni és bezárni azokat a kapukat. a császár örökös nélküli halálával a Felejtés (oblivion) kapui kinyílnak szerte tamrielen. - 2005 telén jön ki (de jól tippeltem lejjebb ) - minden npc teljesen különbözõ, mindnek egyedi és saját dialógusa van. az npc-k végzik a dolgukat, dolgozni mennek, alszanak, romantikáznak, élnek, ház körül ügyködnek, sétálnak, kalandoznak, meglátogatják a családjukat a szomszéd városokban stb. pl. egy farmer nappal kimegy a földre, hogy elvesse a búzát, majd tart egy ebédszünetet és haza megy a feleségéhez este aludni. - a játék kisebb lesz, mint a morrowind idõhatárok miatt és ert a játékosok szeretik a "rövidebb játékokat". viszont ha azt vesszük, hogy mi mindent lehet benne csinálni, akkor sokkal terjengõsebb lesz - mivel megpróbálták a játékot barátságosabbá tenni a nagy tömeg számára, ezért a zárnyitás, a vértkészítés, az italkészítés mind egy amolyan mini-játékba lett megcsinálva. nem igazán villanyozott fel a hír (mármint a hozzászólás íróját, de speciel engem se) - több mint 40 különbözõ ellenség. az egyik screenshoton pedig, igen srácok, egy Sárkány. - a magazin és mindenki más, aki látta a többi fotót is azt állítja, hogy a círodillról készült képek a legszebbek, amik valaha is játékban voltak. pont. viszlát doom3, bye farcry. oblivion egy új sztenderdet állít. ami valszeg azt jelenti, hogy neked is bõvítened kell a gépedet. - igen, jön hozzá egy construction set is
ok. tudtommal kathode tényleg bethesdás. különben egy flame heavy fórumon (ahol ráadásul a bethesdánál, már csak a bioware-t gyûlölik jobban) már rég széjjel cincálták volna. :)
állítólág néhányan kint már belekukkantottak abba az októberi újságba. itten van némi info (spoiler lehet, ha valaki megjelenéskor akar meglepõdni az új fícsörökön, az ne olvassa el):
"-Horses and "other" mounts are in.
-The game is set in Cryodill. You are a prisoner and the Emperor is escaping the Imperial Palace after an escape attempt. The escape tunnel runs through your cell. You witness the death of the Emperor and as he dies he hands you an amulet and tells you to find the one who can close the gates. With the death of the Emperor and no apparant heir, the gates to Oblivion open throughout the world of Tamriel.
-Winter 2005.
-Each NPC is completely different with unique and involved dialogue. NPC's follow schedules, go to work, to bed, have romances, families, lives, do chores, go for walks, go for adventures, visit family in other towns, Etc. For instance, a Farmer will go to his fields during the day to plow his grain, may take a lunch break, and go home at night to his wife where they go to sleep.
-The game will be smaller then Morrowind due to time constraints and because players like "a shorter game". It will be more expansive in terms of things to do however ::Boggles::
-In trying to make the game more "mainstream" friendly lockpicking, Armor forging, Potion making will be made into a sort of mini-game. I'm not excited about this.
-Over 40 completely different types of enemies. One of the screenshots, yes kids, is a Dragon.
-Stated by the magazine and everyone on the net who has seen the photos-The shots of Cryodill is the best looking shots of any game ever. Period. See Ya Doom 3. Bye Farcry. Oblivion-New standard. Which probably means YOU need to upgrade your system.
Stopstop. Egy szoval sem allitottam hogy hazudott a Bethesda. Egyszeruen arrol van szo, hogy valaki nyilatkozott a Bethesda reszerol, o volt a kathode. Namost nekem fingom sincs hogy o tenyleg ott dolgozik e, vagy sem, ezert irtam, es irom le mindig, hogy "allitolag".
Ennyi erovel barki nyilatkozhatna szerepjatekos forumokon a ceg neveben. Elobb-utobb kiderulne a turpissag, de addig sok embert meg lehet vele vezetni. Marpedig a nyilatkozat nincs egy napos, es sok ember keszpenznek vette, es elfogadta. Mi is ezt irtuk meg a HQn, de meg mindig ottvan az a picike kis aprosag, mondhatni lehetoseg, hogy mivan akkor ha, megsem valos az emberke szemelye, illetve helyzete. (ergo semmi koze a Bethesdahoz)
Sz'al en nem allitom hogy hazudott a Bethesda, igazad van, miert tenne?, ertelme semmi. Az emberke szemelye kapcsan van bennem egy kis kerdojel. Ez persze csak egy, a sajat velemenyem.
kathode tudtommal tényleges dev a bethesdánál. ráadásul az egyetlen, aki bemerészkedik az rpgcodex-re. :) ha õ hazudott, akkor nem ingame, de miért hazudna a bethesda? értelmetlen lenne ...
Ezen mondjuk per pillanat tényleg marhaság parázni. Ráérünk vele még két-három évig.
Jaj, ne kezdjuk ujra az ingame vagy nem vitat ;] Kiderul 2 het mulva, nomeg errol egy allitolagos dev is nyilatkozott - ami vagy igaz, vagy nem persze.
ps3-rol valami info van vhol? s lehet majd monitorra kotni, egeret billt csatlakoztatni hozza, vagy egy froccsontott muanyag vmit kell nyomkodnom?
on
remélem ez a mai gépen futtatják ez nem az lesz mint a doom 3 esetében, hogy persze elfut a mostani gépen, de közel nem hozza azt a szinvonalat, mint a kepeken amiket kiadtak, mert az nvidia titkos nagyagyuit hasznaltak egy mai geppel...
nekem pl tökéletesen megfelelt a morrowind grafikája is. a karakterek sem azért voltak szögletesek mert nem lehetett jobbat csinálni, hanem mert a két évvel ezelõtti gépek még így sem bírták futtatni rendesen, csak a drága hájend kategória. mostanra meg kijöttek a mindenféle szépség és textúrázó modok, na azzal már tényleg gyönyörû a játék, csak pont annyira belassítja a gépemet, mint a régit az alap morro optimalizálatlanul. ha csak ua az engint használták a fiúk, de még jobban optimalizálták (mint láthattuk igen sok tartalék volt az engineben, elsõre nekem ua géppel szinte nem is ment, míg peccselve egész jó futott), és a textúraszépítõ modokat felhasználták, ráadásul azzal már foglalkozni sem kellett, annyi sok jó egyéni munka van, és hozzá írtak egy sztorit, akkor kész a siker. inkább a játékmenetre és a sebességre kellene koncentrálni mint a minél újab effektekre. remélem ehhez már nem kell fél évet várni ahhoz hogy egyáltalán érdemes legyel elkezdeni vele játszani, ne legyen scriphibás
Ez az annyit tud mint a PS2 azt akarta jelenteni hogy a játékok lejátszásán meg esetleg filmnézésen kívül mást nem tud. De természetesen PS3 játékokat is lejátsza.... :P
Csakhogy most a fiuk titokban, mondhatni sunyiban fejlesztenek mar 2 eve, remelem ezuttal lesz idejuk ra, nem pedig arra hajtanak hogy a bejelentes utan minel hamarabb piacra keruljon...
Mielött letámadnátok szólok hogy ezt nem én találtam ki hanem hivatalos SONY infó. playstation.com-on volt kihírezve valamikor az év elején. Akit a saját szemével akarja látni az keresse meg;)
...eddig nagyon biztam benne, hogy a scriptrendszer es a vilag kapcsan ertik ezt, de latva az állitolagos ingame kepet, felek hogy inkabb grafikara ertik. Ennek ellenere ez csak egy ember gondolatmenete - az enyem - melynek semmi valosagalapja nincs mas, mint egy kep ;] Az pedig nem sok. Igy en is bizok benne hogy vege a statikus vilagnak, es minden cselekedetnek kovetkezmenye(i) lesz(nek), es nem csak parbeszedekben...
2 het mulva kiderul a monstre cikkbol, hogy mire szamithatunk.
A játékokat meg lehet majd venni a neten és le is lehet õket szépen tölteni. Persze csak a 600 eurós PS3-al;)
Max átmegyünk ausztriába érte;) 2 féle PS3 lesz. A home server 6-700 eurós áron amiben van vinyó meg full net támogatás. A másik verzió 200 euró és annyit tud mint a PS2.
jee kiraly imaim meghallgattattak, morrowindbol hianyoltam a lovat :))
kinem=kinek, mindenki=minden, gyújteni=gyûjteni
(jajanyám, fáradt vagyok eheh)
Mérgelõdni lehet, sokra nem megy vele senki. Ez van. Mai szemmel nem meglepõ hogy paks kell a játéknak, dehát ezzel tisztában van mindenki. Lesz lehetõség kisebb konfigokon is játszani - mint ahogy mindig is van - de a mai világban a vizuális élvezetért fizetni kell sajnos. Hogy ez mennyire szemétség, és mennyire nem, mennyire üzlet és mennyire nem, kinem mennyi pénze van erre és mennyi nem, ne itt menjünk bele. Elõbb jöjjön ki egy béta, vagy demo, vagy bármi kézzel fogható, és mindenki kiderül. Addig pedig lehet gyújteni a pénzt a CD/DVD megjelenésre, mert biztos nem lesz "olcsó" (kérném a megszállott warez emberkéket az anyázások mellõzésére, köszönöm)
Engem ami igazán érdekel, az a lovaglás. Fentrõl lenézni a mögötted loholó Cyrodiil-i városõrökre - márpedig a császárváros sugárútjain biztos vagyok benne hogy végig fogom kergettetni magam velük... (ha lesz rá még idõ)
Amúgy asszem én is be(vissza)szállok a konzol hajóba és veszek egy PS3-at. Most szerencsére emberi áron fog nyitni a gép.
Ráadásul mire kijön addigra már itt lesz az új videokártya generáció amirõl azt csicsergik hogy geforce szintû ugrás lesz.
Nemtom miért ilyen hihetetlen hogy ez real time. Az EQ2 is majdnem így néz ki pedig az idén jelenik meg:P PS3-on meg meg ez a graf gagyesz lesz egy FFXIII-hoz képest:)
azért is kérdeztem rá :D hm de ahogy elnézem el kéne kezdenem gyûjteni egy atomerõmûre...
szervezzünk egy rajtaütést a NASA központon némi hardware cuccosért
"Ez egy olyan kép ami valós játékon belüli elemekbõl épül fel. A pasas a borítón valójában a "játékos karakter", akivel mostanában a legtöbbször játszunk. Természetesen a borító miatt lett úgy beállítva, de nincs benne semmi grafikai ügyeskedés vagy egyéb bûvészmutatvány. Ez nem is egy high-poly render amit csak átvezetõképekhez használunk vagy valami. Így fog kinézni a vértje, amikor játszol a játékkal. Ugyanez igaz a lóra, az arcára és a kastélyra a háttérben - mind játékon belül tárgyak, amelyeket valós idõben renderel az engine-ünk."
"It is a shot using real in-game assets. The guy on the cover is actually the "player character" who we use most often when we're playing the game right now. Obviously he has been posed by hand for purposes of the cover, but there is no graphics magic or sleight-of-hand going on. It is not a high-poly render or something that we're only using for cutscenes or anything like that. That is how his armor will look when you play the game. The same for the horse, his face, and the castle in the background - all in-game assets that are rendered in real time by our engine."
ezt egy bethesda developer mondta az rpgcodex fórumán (forrás).
grebber: rengeteg topicot te nyitsz, erre nem tudod milyen játék az Elder Scrolls? :-))
Amúgy érdekes, hogy még semmit nem tudni a játékról, máris teleírjátok... :-) Aztán majd gyõzze keresni az ember, hogy hol vannak a konkrét elakadásokra a válaszok, vagy egyéb segítségek. :-))
de ha mindenki így gondolkodik, akkor pont nem éri meg, mert egyszerre jön ki kurvasok játék, és az rizikósabb, mint holtszezonban kiadni egy nagy produkciót
kicsit komolyabban: gondolom - mint a modellek a férfimagazinok elején - ez is kicsit ki lett kozmetikázva. mozgásban a monitoron nem így nézne ki. amúgy valszeg a háttér csak "kamu" és a lovas fickó az egyetlen, ami "ingém". legalábbis szvsz, aztán lehet h tévedek. :)
nem csak rajz, nyilván a modell már valós, de kétlem, hogy ezt egy mai PC akár csak megközelítõleg realtime renderelné, épp eleget dolgoztam 3ds max-szal, ahhoz, hogy lássam a különséget
persze ha a Bethesda valahogy szerzett egy 2007-es PC-t, akkor lehetséges :D