Ami igaz és tényleg jó ilyen szempontból építeni hogy itt Lego-zik is aki szerkeszteni kezd, meg komolyan fejlesztgethet is olyat ami nincs máshol. Mindkettő megtérül mert egyik inkább szépítés a másik meg agymunka és kreativitás. Ami a szembeforgalmat illeti megpróbálom fennebb vinni a számot, de azok képesek 180 Km/h-ra is felgyorsulni mert nincs tömeg. Így veszélyesek igazán.
Ami a videókészítést illeti meg a kedvenc autóidat, van programod ami HD-ben felveszi a játékot? Ami érdekes hogy ez nekem a leggyengébb gépem és nagyon stabil, lehet most nem jó mert más számítógépéhez kellene alkalmassá tegyem a pályát. Itt is látszik hogy a szembesávban van 1 kocsi a haladási irányban meg 20. Lehetséges hogy a másik 2 a forgalomlistán kapcsolódik ehhez? Keresek rá megoldást.
Ha találsz még valami hibát jelezd :)
Nos valamikor régen egy picit szöszmötöltem a pályaszerkesztővel, forgalmat csináltam én is (bár sokkal egyszerűbbet), úgyhogy tudom milyen piszok nagy munkát csinálsz ezzel a pályával gratula! Nem véletlen hogy olyan kevesen kezdenek neki.
Igen a kocsik sorrendje megmaradt a BETA4-ben lévőkkel. A számok 33 200 20 220 201 2 nekem így stabilan megy. Megnéztem azt hogy az elsőt felvittem 62-re de rögtön kifagyott már indulásnál. Amúgy nekem ez a 33 is elég sűrű, de még élhető mennyiség. Az egy kicsit fura hogy a forgalom 80%-át saját sávjaimba generálja a játék, a szembe jövő sávokban sokkal kevesebb auto van. Ha ezt egy kicsit egyenletesebben lehetne elosztani még élethűbb lenne. Én mindíg külső nézetből játszom, jobban szeretem ezt a kissé Arcade érzést, mint a belsőnézetes szimulátorost. Ja és amit még nem írtam, WIN10 alatt játszom Ultra-Wide monitoron ablakos módban, csak így tudtam normális működésre bírni a játékot.
Érdekes mert rallihoz képest mikor az időt kell csak nézni autópályásnál minden tárgy mozog is és emiatt ha zenét is betesz valaki hozzá akkor teljesen átkapcsol az agy. Lehet kidolgozottabb is a kocsi meg alap első Need for Speedek bármi: az élmény nem marad el :) Talán ezért is nem szeretem Assetto Corsa verziót mert az nem ennyire nehezített és nincs többsávos csúcsidőszak. E Úgy tűnik én vagyok az egyetlen aki a Wangan Midnight PC témában mint alkotó töltött fel DA-ra, pedig 30 millió felett jár már a felhasználók száma az oldalon és az egész világon használják, hát ez van: pályaépítés az úgy tűnik nagyon speciális dolog, csak kevesen vagyunk a klubban a milliárdos világnépességből *-*
Kellene egy tesztvideó a játékban, tudnál esetleg készíteni egy próbafelvételt? Amúgy igazad van, lehet egy autóval lenne érdemes és akkor ne okozhatna hibát, kizárnánk egy hibaforrást :)
Brutál nehéz ez a fizetős kapus rész, tuti hogy a kamionátkelő foglalt és felkenődök 180-al az oszlopra a kedvenc fehér Diablo SV-mel. Mi a véleményed a forgalomról? 33 esetén még egész poénos, de 62-es már halál, nem csak a mennyiség hanem a vezetési stílusuk is változik. Érdekes mert annyira nehéz hogy mintha mindig teljesen új pálya lenne. Nem tudom megtanulni a pályát. Ha hírekbe lemenne egy ilyen reálisan akkor napi 60 alkalommal lenne Lambo törés, nem férne bele a hírekbe a sok exotikus grillsütő jelenet... :D
Hogy csináltad? Marad az autók sorrendje és 20 a beolvasandó szám? vagyis 23 kocsi és 20 amit észlel? Próbálkoztam most több verzióval is. A 21 nem fagyott ki nálam és 63 egyszerre amit beolvas. Jó tömött, félpercenként baleseteztem a Laborghinivel. Kemény vazz, halálos iramban szimulátor :) Utoljára szerkesztette: Clamp, 2021.01.01. 18:19:01
Kipróbáltam a BETA4 forgalmat úgy hogy meghagytam mindent változatlanul csak a harmadik számot levettem húszra, és igy stabilan fut. Így már tartósan autózgathatok az autópályán, jókat lehet száguldozni rajta!
Írtam egy új listát, a harmadik a beolvasandó kocsik a listán. Ha ezt átírod akkor is fagy? Olyan 60 és 68 körül van az egyszerre megjelenő forgalomautók száma a képernyőn. Lehet ha csökkentem a másodikat 100 méterre nem 200-ra akkor még többet generál vagyis 100 méteren belül lesz 68 "ellenfél"? :)
Neked az első BETA v0.3 sem fagy ki ha forgalmat átírod??
Amit észrevettem hogy a 9-10 sáv párhuzamosan nem gond, ami zavarja az a kereszteődésmátrix meg a visszafordító...
Igen ez egy érdekes dolog, a forgalom autók lehetnek instabilak. Akkor végig lehet zongorázni a gépeken és kiderül melyik fagyasztja a játékot?
Vannak azok a nagyon nagy méretű autómodellek: az RX7 meg a GT-R kocsik, elvileg bírja a gépem, de nem forgalomba való, simán be lehetne tenni. Azt vettem észre Fujitsu gépek brutál stabilak. Nekem valami tervezői munkagépem van, német import, annyira összehangolják a gépet az hardver, soft és oprendszerrel hogy sosem melegszik és semmi terhelés nélkül számol ki bármit. A Win7 is speciálisan van rászabva, kiiktattak minden szart ami lassítja. Ez már a második ilyen gépem, Fujitsuval kezdtem a WR2-őt anno, viszont akkor tesztelni kell másnak mert ez még a hibásat is elviszi... :) Ami jó lenne forgalomnak az a Need for Speed kocsik, és igazad van a töréssel meg a kidolgozottsággal kapcsolatban, de engem annyira leterhel figyelem szempontjából hogy hibamentesen végigmenjek 140-el csúcsforgalomban hogy megmaradtam a "fejlesztői kocsiknál", lehet ki is adok párat. Szépek és kis méretűek, cserébe viszont nem annyira terheli a játékot.
Szerintem tölts fel alternatív forgalmat vagy forgalmakat ha van kedved. Lehet ez egy külön fejlesztési szelet már. Javítani javítottam már traffic car modelleket, de építeni még nem építettem, pedig az is fontos része, a Bandai Namco eredeti Wangan Midnight sorozatban sárgák és kis méretűek, olyan bonyolult a játék hogy ha formára szép és élethű: talán már az is megteszi :) Utoljára szerkesztette: Clamp, 2021.01.01. 14:51:47
Kipróbáltam azt is ha a te forgalmi file-odból kitörlöm a kocsikat (csak az első típust hagytam benne) de nem nyúltam a forgalom sűrűséghez. Így ugyan olyan kocsiból volt baromi sok de teljesen stabilan futott nem fagyott ki.
Nekem a BETA4 is lefagy. A lefagyások nálam teljesen rendszertelenek, néha percekig enged menni, máskor rögtön a kezdés után lefagy és kidob a Windows-ba. Kipróbáltam az Akina pályához használt forgalommal (azt hiszem ez már nem az eredeti vmikor már átvariáltam benne az autókat) azzal tökéletesen fut. Az nem lehet, hogy az egyik forgalmi auto okozza a bajt, amikor azt kezdené begenerálni a forgalomba akkor fagy ki? Ezért lehet hogy néha percekig megy, máskor szinte a kezdés után lefagy? A forgalomsűrűség nekem azért nem gyanús, mert a kezdeti lefagyásnál még szinte nincs forgalom, de az látszik a kistérképen hogy akkor kezd már berakni 1-2 autót, máskor meg enged vezetni a sűrű forgalomban is egy darabig.
Köszi, lesz vele még munka sok mert gigantikus méretre is és rendkívül összetett. Nekem elkezdett fagyni a forgalom, talán memória miatt, készítettem egy forgalom verziót, ez érdekes tökéletesen fut. Valami memória túltelítettség lehet az oka a fagyásnak, nem melegszik a gép, nem dolgoztatja a procit sem. Meg is van a 2021-es első feltöltés. Alvás meg nem megy mert bekóláztam a pezsgőre... XD Boldog új Évet!! És most már tényleg :)
Hát ez kemény volt: nem működött a 7Z tömörítő, nem indult el a feltöltés, lefagyott az egész játék finisben egy ki...aszott kósza nodpont miatt. Még nem ittam semmit de megvan: 2020 dec 31 este 9 és az első többsávú japán autópálya nyilvános Beta. És megérte szívni? Szerintem igen, ha már kitaláltam az ötletet és megfejtettem a módszert is akkor már legyen fenn idén. Köszönet Annának hogy felvitte a szintet magasabbra így sikerülhetett ez a mod. Na meg a vírus hülyeségnek mert így lett mindenre időm. És persze Krom-nak mert az autópálya tőle származik meg minden szerkesztő program. Nélküle nem lett volna. Boldog Új évet majd mindenkinek!!! Most már iszom valamit én is... :D
Volt megint egy fagyás, rögtön az elején - mert automatikusan összekötött dolgokat a pályaszerkesztő mikor a mezőre kattintottam véletlenül. Kemény, itt nem lehet hibázni, mert mindent büntet :D Elkezdtem a csomagolását, magyar idő szerint idén még kiadom, nincs halogatás jövő karácsonyra... XD 2020 final YYY >>> ~ . ~ . ~
Addig is egy táncautomata ami leköveti a léptek helyességét. Ez már valami srácok, tánctanulás és felvételt is készít mit teljesítettél. Japánok mindig kitalálnak valamit :D Aranyos kis kölyök, ügyes!!!
És hogy kik aki még aktívak? Adamraga a bloldalon, ő az aki a legtöbb tutorialt készítette a játékhoz, kértem is még tőle egy versenyszerkesztés tanuló videót és egy multizás és szerverindítás hogyan kezdjünk neki tanító videót. Krom akitől a Need For Speed autópálya alapjai vannak, úgy szedte ki az EA Games játékprogram alapkodokból, ilyet max programozó tud. Neki voltak saját játékai is, stratégiai játékokat készítettek, remélem még a forgalomban multizást megoldja, az lenne az igazi: bemész, betölt a játék és a pályán épp aki van az forgalomban csapathatna. Megoldható, sok játéknál megoldották már, reméljük mi is felzárkózunk a félkész kis Németországi játékunkkal. Trabantot tuningol a fél világ... :D Harmadik ez egy fantázia csávó. Adamraga szerint olasz, szerintem valaki készített egy alternatív profilt, olaszok nem ilyen faszariak és sokkal közvetlenebbek. Ha valaki tudja esetleg ki ez az AG csávó: írja meg itt. Olasznak nem olasz az biztos... :)
Sikerült az első teljes forgalommal terhelt nehezített "kör", minden kifagyási pontot helyretettem, átmátrixoztam a sávokat. Hihetetlen vazz :D
~ És majdnem 10 perc csak az odaút, és egy verzió a sávválasztási lehetőségekből, vagyis akár 40 perc is lehet ha minden útvonalat érinteni akarok "versenyutvonallal". Nem tudtam baleset nélkül megúszni, 3 balesetem is volt. Ez nagyon kemény így, kifagyásmentesség után derült ki hogy a szembeforgalom bár gyérebb de azok 180 al jönnek szembe plusz az én 160-as tempóm az előzgetések miatt így kiszámíthatatlan mi lesz. Azt kell mondanom megérte szívni vele, épp 2 óra negyven van éjjel de elmondhatom hogy az összes filmes Shuto Kousoku Trial filmsorozat, a Wangan Midnight moziverziók és úgy általában a nagyvárosi előzgetés és száguldás élményt tényleg visszaadja. Az év utolsó napjára bár de ez valóban valami más mint eddig volt, sok japán, sok forgalmi sáv, tele buszokkal, kamionokkal, sportverdák repesztenek 180-al szembe stb. Még egy utolsó szintemelés a konkurenciának, az Assetto Corsa-s fióknak kell még vagy 10 év hogy beérjék amit én 10 éve a touge forgalommal műveltem, aztán jöhet ez... :D Igyekszem becsomagolni, estig biztosan sikerül és a textúrákat is helyretenni picit, bár ez beta és tesztpálya, de azért legyen élvezhető 380-as tempónál is. Boldog új évet urak :)
Lemondtam minden mást, újévig be akarom fejezni a fejlesztéseket meg minden egyebet Wangan Midnight moddal kapcsolatosan. Ha nincs egy csaj, akkor lehet nem is állok neki 7 év után, de most úgy adódott hogy megoldottam mindent ami eddig elakadást jelentette. Egy csajnak köszönhetően minden hibát megoldottam,sőt ki is adom. Hamarabb kellett volna megismernem és akkor már ki tudja hol lennénk WR2-ben is... :)
>Game Done Quick< végigjátsszások mellé dobta be: NIER Automota 2B 'cosplay ~ és egy igazi karakterátültetés az életbe. Ez tényleg hiteles :) ~ ~ ~ Még 2021 és újév előtt kiadom az autópályát, végigjátszás helyett átépítés, mi a másik oldalán voltunk a játékmániának: a gyártás lehetősége csak keveseknek adódik meg... :) Utoljára szerkesztette: Clamp, 2020.12.28. 21:16:42
Milyen az amikor egy nagy konténerbe van beledobálva és eltelik pár év a válogatásban? Hát meglepett a látvány, nem mondom melyik bevásárlóközpontban de a látvány az kifejezetten múzeális. Elkopott és elporladt a csomagolása a Hot Wheels Bosozoku tuninggépnek... :D Mint valami könyvtári kódex amit a középkor óta lapozgatnak, minden irányból visszakopott egészen a műanyag fedőig. Pont ezt kerestem, de nem így... vagyis hát ha valakik nem teszik így tönkre a manga track első kiadását akkor most nem lenne meg a sorozat. Akárhogy is kiakasztó, 5 éven keresztül dobálták ide-oda míg megtaláltam én akinek pont ez kellett :)
Hát erre nem gondoltam volna, figyelik hogy mikor végzek a pályával. Feltöltést reklamálnak YouTube-n :) Igyekszem de ez egyszerre elvégzendő munka is ami pályaszerkesztést illeti meg fejlesztés is, mert ugye ilyen hogy japán forgalom és autópálya csúcsidő tömegforgalmi szerkesztési lehetőség eddig nem volt. igyekszem srácok, az a pár nap már nem olyan sok ha már idáig eljutottunk :)
Ha van a játékkészítésnek olyan oldala ami elvileg nem lehetséges és fejlesztést igényel, akkor a a játékosok oldalán a Game Done Quick és a végigjátszás versenyek képviselik a csúcsrajáratást. Van olyan játék amit 3 perc alatt végigvisznek. Van itt minden: teleportálás, textúrákon kívül közlekedés, sebességnövelés, feltörik a pályákat, és még sorolhatnám a technikákat. Így lesz a 60 órás játékból 2 óra :D A gyártói oldalon ügyeskedni azért jobb mert annak az eredményét mindenki használhatja. Éljen a japán forgalmi "Map Glitch" fejlesztés, amire még a gyártó sem gondolt, pedig a szerkesztő program az ő fejlesztése... :D
Sikerült a leállósávban az 5 Km/órával "haladó" forgalom... :D Leállósáv helyett leállítósáv lesz. Még gyakorolnom kell a tökéleteshez: a narancs színű most a leálló sebesség, de nagyon rövid lehet csak mert feltorlódik az egész sor. Jó mondjuk életszerű: ha lerobban egy kocsi akkor feltorlódik a sor, de akkor a leállós sáv és a normál sáv fedésben kell legyen és ő dönti el most leáll vagy megy tovább a gyorsszakaszon. Ez tényleg kemény "fejlesztés", csupa olyan ami eddig még nem volt, mindez 2020-ban ^ ^
Na ez tényleg megdolgoztatja a gépet. Kellene versenyt csináljunk mi az a legtöbb kocsi amit beenged a játék. Ha egy irányba generálná az összes kocsit akkor egy autófal jönne létre... :D Poén azért: régen a fejlesztőknek volt csak ilyenre lehetősége hogy ő mondja meg mi, mennyi, hogyan viselkedjen és milyen sebességgel haladjon a tetszőleges autópályán. Bárki lehetne fejlesztő egy jobb géppel :)
Ért valaki a forgalom építéshez WR2 szerkesztőben? Lenne egy ötletem: ha a leállósávban volna egy olyan forgalomgenerálás amiben a kocsik nagyon lassan haladnának, mondjuk 1-2 Km/h-val: az olyan volna mintha a leállósáv is tele lenne? Mert ha oda is beállít kocsikat akkor nem lehetne rövidíteni sem csak nagyon ügyesen mert minden használatban volna és változna hogy hová generál "leálló kocsikat". StKit2 szerkesztőben felkínál sebességsávokat, lehet vajon 2 vagy 10 Km/h is? Mert akkor kiszámíthatatlan hogy mi következik, minden versenyen máshol jelenne meg a blokkoló kocsi... :)
Hát ami a tesztelést illeti ott kell az erős gép, a játék készítéshez nem kell annyira penge számítógép. Most feltoltam 70 és 90 közé az egy időben látható kocsik számát, ki lehet tolni a látóhatárt is így egyszerre emelhető a kocsik száma is és a láthatóság távolsága is. Ennél a pályánál kijönnek a mennyiségadatok, olyan mint egy videókártya tesztelő: lehet terhelni mit bír még max kiszámolni a játékgép csúcsforgalomban... :)
Közben találtam egy VolksWagen Nardo V12 kocsit, egy igazi Matchbox ráadásul. Nem is tudtam hogy a WR2 játék reklámarca megjelent Matchboxban is. Egy igazi üvegtetős supercar fejlesztésű "népautó", és a végsebessége meg 360 Km/óra körül volt ami kifejezetten szép. A DVD-borító és a napsárga MB modell: ez az amire nem gondoltam, hogy egyszer egymás mellett fényképezem majd ^ - ^;
Intel Core i5-4670 CPU 3.40GHz 16GB RAM ezen el kellene futnia. Ha valami problémát találok jelzem majd neked.
Üdv! Persze: lehet rajta mosó is meg minden ilyesmi. Első alkalommal egy beta verzió lesz, méretre nagyon nagy és a hibákat kell kiküszöbölni. Milyen erős géped van? Lehet azt is mérni kellene, nekem 3,2-es a procim, lehet másnak ugrálni fognak a kocsik ilyen nagy mennyiségben.
Enyém még régebbi Canyon néven futott, volt optikai egerem is ezen a néven. Most Esperaza márkanéven van, sokkal jobb mint a basic Logitech kormányok voltak, hibamentes amióta megvan. Ami érdekessége hogy a közepén van egy fordulatszám kijelző: a gázpedál benyomásától függően egy ledsor világít a dudagomb körül. Ötletnbek jó, én 12 ezerért vettem, most 15 ezer körül van, érdemes beruházni rá.
Boldog Karácsonyt és Kellemes Ünnepeket Kívánok én is mindenkinek! Nagyon jól néz ki az autópálya, kíváncsian várom. Teszel rá valahová javító pontot (esetleg többet is)? Nekem a törésmodellem igen érzékenyre van állítva (nekem ez tetszik) de így igen sokszor van szükségem javításra.
Találtam egy jót: át lehet alakítani optikai egérrel. És akkor automatikusan felismeri. Amúgy XP is felismeri a kormányokat automatikusan csak a finombeállításokhoz kell általában illesztőprogram. Tegyél egy próbát a weboldalon amit a kormányon feltüntettek. Majesty.com vagy mit ír
Optikai egérből kormány, legjobb mert vezeték nélküli és automatikusan telepíti magát :)
Üdv! Minden kormánynak van illesztőprogramja, és abból kellene az XP-s verzió. Adtak mellé telepítő CD-t is?
Hello! Kaptam ajándékba egy kormányt pedállal gameportos csatlakozóval.
Nem tudod hogy tudnék vele játszani Win xp-n ? Hol tudok illesztőprogramot keresni hozzá mert azt ugyanis nem kaptam hozzá?
~ Sikerült végigjutnom a teljes hosszúságán a japán autópálya forgalommal és eddig hibamentes ^-^ És nem fagyott ki egyszer sem csúcsforgalom generálással sem, vagyis penge lett. Karácsonyi maratoni Wangan Midnight pályamod, Ha holnap is jut idő rá akkor még a héten lesz nyilvános letöltés is a giga pályamodhoz.
Boldog Karácsonyt mindenkinek, és ha ígéret: úgy jó ha be van hajtva. Vagyis tartva :) Már írtak YouTube-n hogy mikor lesz kész a Need For Speed japán autópálya mod. Igyekszem,de van néhány forgalomgenerálási bug és hiba, amit ki kell küszöbölni. Ez tényleg nagy munka és ha nagy lélegzetvételű brutális kiterjedésű és összetettségű, akkor bizony a hibák legalább olyan számban jelentkeznek. Igyekszem az ünnepek alatt pótolni a buszok összeakadását. Aluljáróban más típusú forgalom kell, megzavarodnak a kocsik mert hivatalosan a föld alatt generálja a kocsikat és az már végképp nem WR2 hogy japán forgalom a föld alatt buszforgalommal. Fejlesztenem kell... :)
~ Belső nézetes száguldás Industrial Zone - Need for Speed P.U. , ez a nappali verzió egész felkapott lett. >> Ezt a szintű összetettséget csak a pályamodolás tudja visszaadni. Hajókürt, vonathang, helikopterek és a gyárak ipari zónában megszokott dübörgő zaja. Talán a mi játékunkon kívül nincs ennyire részletesen megvalósított pályaátültetés, részletesebb mint maga a Need for Speed... :)
>>Hű ez nagyon jó ~ Hot Wheels ft86 Pandem custom V3. Egyre keményebb kinézetre is meg amit tud. Ha RC-re is meg tudná csinálni az nagyon penge volna, de talán rendes igazi agy sportverdára is képes programokat írni. Ez igen srácok :)
Naggyon durva, egy sima Hot Wheels alap kocsiból mit kihozott!!! Ékszerész és elektronikai alapismeretek és programozás, minimum profi szinten mindhárom. Ékszerész lombfűrésszel vágja szét az alapot majd után mindent megcsinál tökéletesre. És még mondja valaki hogy 2007 óta nincs fejlődés a modding vonalon... :)
Hűű ez nagyon penge, kell hozzá egy kis elektronikai ismeret is de ez már művészi lett :) ~ ~ ~ ~ ~ Utoljára szerkesztette: Clamp, 2020.12.14. 14:27:12
~ Ha valaki megkérdezné mi a különbség a WR2 és a többi autós játék közt, azt mondanám hogy semmi. Ugyanúgy gondok adódnak a 8 sávos autópályán száguldás közben a dugóval és a csúcsforgalommal mint más japán konzol játékoknál és a Honda CBR meg a Kawasaki motorok ugyanúgy egykerekezésnél néha áttévednek a szembesávba, ahol frontálisan ütköznek a kamionokkal. Szóval poén: nem hogy World Racing 2-re nem hasonlít, szerintem nincs még egy ilyen játék. Nincs annyi sáv amit ne lehetne megtölteni forgalommal, azokat előzgetni, sebességet váltani, kigyorsítani stb. Aki ezzel végigmegy hiba nélkül belső nézetben: az bármit elvezet élőben is Budapesten... :D
Elkezdtem a gigahosszú autópálya forgalmának a második 20 Kilométeres szakaszának kiépítését. Karácsonyig mindenképp lesz beta, ez már tuti nem csúszik át jövőre mert minden fejlesztés hibamentesen fut. Már csak ki kell építeni az autópályaforgalmat és kész. Tuti lesz majd ilyen pár 10 év múlva de nincs kedvem várni. Legjobb a házi koszt, műszaki vonalon meg játékgyártásban is mert legalább tudja az ember mit tett bele hogy jó ~ :D
Hű ez nagy ötlet >> készen kapható ledvilágítású modellautó tartó: parkolóház, szerviz, utcai háttér és rengeteg kivitelben, Rauch Welt garázs, JDM Underground parkoló stb ~ olyan 6 ezer Forinttól indulnak. Vannak egész parkolók aszfaltfestéssel is és drift-guminyomokkal felfestve. Na ez már valami. Lehet csak 10 kocsid van, de az aztán csillog villog és a szoba dísze éjjel is, mert világít. Ezt nevezem uraim, így már érdemes bevásárolni pár gyöngyszemet, nem egy nyomasztó fal tele kocsiraktárral, hanem világító pakolóház és touge-drift háttérképek, mint az igazi :)
~És akkor merre is fejlődött a világ az elmúlt 10 évben??? Nem az történt, hogy eltűnt ez a driftelős és autópályás Wangan Midnight meg InitialD stílus és világ, hanem épp ellenkezőleg: azok a kocsik amiket én a játékba betettem most bárhol kaphatók :) és nem is akármilyen minőségben. Brutálprecíz olvasható matricázás, gyöngyházmetál színezés és felnik és spoilerek sokasága. És van minden, nem is férne ki a képre pedig csak klasszikus JDM verdákat vettem. De ha már karácsonyi Wangan Midnight mod és WR2 moddingolás: idei Toyota Trueno AE86 modell és a Nissa Fairlady Z ~ Widebody ami nekem van: így teljes az asztali dísz. • Remélem ti se híztatok meg nagyon, és mindenki gyűjti azért még a verdákat az egyéb új küldetések mellett. Poén azért: ez a kép csak 2020-ban készülhetett volna el, idei kiadás. Még Bosozoku verdát is találtam, Ilyen még nem volt
~ Ez az autó meg modellmánia csak nem veszik ki belőlem. Jó persze a modellgyártás és a pályaszerkesztés egy még komplexebb dolog, de elkezdtem gyűjteni megint a Hot Wheels és a Matchbox modelleket. Volt egy vicces jelenet: épp kutatok sőt turkálok a hatalmas dobozban kitett modellautók közt egyik bevásárlóközpontban, odajön egy anyuka, egész fiatal, és így mondja nekem: odaengedne? Mondom persze csak különleges modelleket keresek, GTR-ek meg találtam Bosozoku Toyotát meg ritkaságokat az alján a konténernek. Erre így mosolyog a nőci, belemarkol a többszáz modell közé, kivesz egy noname hülyeséget, valami buborék-plexi fantáziajáték verdát, egy szörnyeteget és megköszöni majd elsétál. Így gondolkodtam hogy kimész bevásárolni és viszi a listát hogy 2 kiló retek, 3 gyömbérsör és egy maroknyi kisautó, minden oké mehetünk a pénztárhoz drágám... :D Na mindegy, gyönyörűek, ez a kép egy prémium modell, szerintem csak távolkeleten kapható, Midnight Purple Nissan GTR R34-es, anyu ilyet is markolhatott volna Pistike, de ezt csak Tokyoban... XD
(ha még nem ment mindenki nyugdíjba: akkor mindenkinek egy ilyet Karácsonyra srácok... ^-^ )
Hű ez tényleg komoly, poén mert nem érzek benne semmi nosztalgiát. Ma is elmenne annyira penge mod... :D Karácsony 2020-ban giga-japán autópályával zárul. Így év vége fele kell mutatni valami eredményt is, a világ első 8 sávos japán autópályája csúcsforgalommal csak nálunk, a magyar WR2-ben na meg a cigizős Lada-driver is kivétel XD
Megkérdeztem Adamraga-t és tényleg van egy nagy pályája kiadatlanul: a Bandai Namco japán játékgyártótól a Drift Spirits egyik nagy városi driftpályája. Lehet elkérem tőla, azt írta van valami sebességtúllépési probléma, elszállnak versenyen az ellenfelek a nagy sebességgel bevett kanyar miatt. Szerintem meg tudom oldani ezt a kis hibát, japán autópálya forgamhoz képest könnyebb talán megoldást találni rá. Akkor tényleg lesz kiadatlan gigapálya még WR2-ben ^ - ^
Érdekes ez a Norbee-s dolog. Egyszer mesélte hogy át kellett vennie az apja cégét vagy mi, azután már nem járt fel nagyon. Aztán volt egy srác aki átvette a HWRMT szervezgetését és ezzel kifújt. Találtam pár munkát tőle a gépemen, nem tudom hány befejeztlen munka lehet, és a HWRMT-sek közül sokat befejeztem, Mindkiller féle Okaru touge is kész meg kocsik közül is jópárat kiadtam. Én vagyok a legaktívabb nem csapattag a csapatkiadásokban :D Vicces azért: Krom a programozó atyaúristen is nekem adta a félkész alkotásait Need For Speed játékból, Norbee is, meg kell kérdeznem Adamragat talán tőle is kapok gigaprojekteket. Ez a vírus időszak fejlesztésre kitűnő volt, mindent megoldottam ami addig félbemaradt. Ideje megnézni mi van még raktáron :D
Hát igen, az az időszak nagyon jó volt, de nem múlt el nyomtalanul. Sőt, azt vettem észre hogy Jedi-s játékban 3 a Pingem nemzetközi szerveren meg 4, mindig az első vagyok csak tudnám mért :D Állítólag nemzeközi szereverek Magyarországra telepöltek, nem lehet rá panasz. Olcsók vagyunk és jók. De nosztalgiának nem nevezném mert anno még 160-as pingem volt, az egy másik világ volt, úgy is mondhatnám hogy egyre jobb az ami akkor is szimpatikus volt :) Adamraga most bringázik, épp most küldött egy videót az új Specialized versenybringájáról, jó fej srác. Át is küldtem tesztelésre neki a pályát, mindig ő a főtesztelő és segítő. Norbiék és HWRMT meg a magyar csapat nem volt összetartó, nem volt aki összetartsa. De a kezdeti idők tényleg jók voltak, azt el kell ismerni hogy Norbee akkor nagyon penge volt :) Érdekes mert nekem nem nosztalgia, igyekszem mindent életben tartani ami szép és jobbá tenni, ezért vagyunk emberek és nem robotok és fogyasztók mert mi tettük jobbá ezt a játékot is Franciaországtól Japánig, legalábbis az én munkáimban innen érkezett a segítő kéz ^-^
Üdv, aztán tölthetnél föl pár képet is. Rajtunk is múlik mennyire őrizzük a tüzet. Versenytárs az nincs, ez valami más világ, senki nincs a mezőnyben. Asetto Corsa is fényévekkel van lemaradva fejlesztésben :) Utoljára szerkesztette: Clamp, 2020.08.03. 02:00:42
Az szép! Meg azok a régi szép idők amikor multiztunk (2007-2008). :-) Nekem úgy dereng mintha napi szinten toltuk volna :D Ha jól emlékszem velünk volt a Norbee is. Ő is nagy moddos volt. Ha jól emlékszem Ladázott. Azért az se semmi, hogy árulják még a játékot hisz azóta már egy pár windows verzió lefutott. Én ha jól emlékszem még XP-n illetve Vista-n nyomtam és 2007-be még 1 AZAZ 1 Mbit/s-es ADSL kapcsolatom volt és nagyon utáltam de aztán 2008-ba jött a 4 Mbit-es kábelnet és már szervert is tudtam csinálni. Hétvégente az volt a mániám, hogy csináltam egy szervert aztán mikor csatlakozott hozzám valaki, akkor megkérdeztem, hogy "Hungary" ? Ha nem értettem a választ, akkor ripityára törtem :D Eleinte nem is értettem, hogy miért szálnak ki a szerveremből a játékosok Rémlik még egy név. Ő nem magyar volt de napi szinten fent volt multiba. Ha jól emlékszem Adamraga volt a neve.
Bocsánat ezért a sorokért csak jól esett nosztalgiázni egy kicsit. :-)
@Atiwrc: most már értem mért nem tudtam felelni a kérdésedre. Az alapjáték és a gigabővített fejleszett játék 22000-szer nagyobb, az annyit tesz hogy nekem csak a harmada van letöltve annak ami bővítés így gőzöm sincs mi a jó válasz. Az én modjaim most 103 Gigabájtot nyomnak a gépen, a demó meg 0,006 Giga így azért érdekesebb az összehasonlítás a te általad ismert verzióval. Gőzöm sincs milyen volt anno a játék, most nagy és versenyképes, legalábbis modding és fejlesztés szempontjábol világélvonalbeli ami nekem van. Fura egy világ: játék a játékban :)
Találtam még kisebbet is: 62 Megás demó, esetleg próbáld ki, ez a sok modolás meg legózás és fejlesztés annyiban jó hogy itt te vagy a játék gyártója is, a fejlesztő is, a teszter is meg minden egyben. Ha jobbat akarsz: akkor megoldod és kész. Ez a 9-10 sávos japán autópálya mod világelső. Az hogy mennyire minőségi az nem csak rajtunk múlik, a hivatalos alap programozói fejlezstést azt nekik kellett volna kidolgozni, bár így is kaptak egy leckét Magyarországról amit behúzhatnak mint félmunkások hogy a kezdők bealázták őket keletről... :D World Racing 2 ATS demo >>
Hát ez egy nagyon pici játék alapból, olyan 80 Megás a demó amiben minden benne van már. Mercedes és VolksWagen reklámnak készült, én még fősulin ismertem meg. Nem emlékszem az XP-s időszakra, ami van a driftmod meg InitialD modok, Wangan Midnight japán autópálya azt mind mi csináltuk. A német programozó és játékgyártó cég csődbement, rácsatlakoztak az RTL-re és jól éltek de aztán ment a kukába mert semmit nem adtak ki a WR2 játékhoz csak megélhetésre gyúrtak a Mercedes-en meg a VolksWagen gigacégen lógva. Kicsit égő hogy ez a cég gyárott játékot a Scuderia Ferrari hivatalos oldalára is, kicsit pénzmosoda szagú. Töltsd le a demót esetleg, lehet elfut Win10-en is. Amivel mi játszunk az már egy épített saját játék amibe francia srác meg néhányan készítettünk egy full új alapot. Ami erededti és te ismerhettél az a Demo verzió :)
Ha lenne egy programozói gárda: még tökéletesebbre tudnánk csinálni, semmi RTL-es gigapénzek nélkül. Ez van. Valaki csókosként eljátszott ezeregy lehetőséget, remélem jó sok pénzt kimostak vele a Cobra 11 játékokkal... XD
Nappali változat is létezik ebből a pályából vagy csak este?
A régi XP-s gépemen volt fent úgy 10-15 éve a WR2. már nem emlékszem, hogy lehetett-e állítani a napszakot....
Köszi! :) Valamiben megint az elsők vagyunk, lehet sosem lesz régi a játék csak nem jutunk a befejezésig a sok fejlezstgetés miatt. Valakinek a csúcsforgalomban szágfuldós Tokyot is meg kellett alkotnia, és mért ne pont mi, ha már lehetséges :D
Egy megvalósult álom: japán forgalommal, többszálas, többszintes, fonódó gyorsforgalmi úthálózat és mindenhól tele élettel. Kérdeztem Krom-ot a kütyü gyártóját minden részletről de azt mondta ez már neki is új. Szóval ha 2020 és újítások akkor megvalósult a Wangan Midnight, a legnehezebb aminek nekikezdtem. És mért késett ennyit? Hát szerintem beleestem egy csajba aki ha elérhetetlen is bár de kellett a sikeréhez... :D
Első bemutató videó csak nálunk világszinten is: WR2 real Wangan Midnight traffic mod. És mért reál? Hát mert ekkora a forgalom nagy átlagban Tokyo gyorsforgalmi úthálózatán :)
És ami a képen látszik az a kitolt látótávolság vagyis 600 méteres körben minden van így nagyon messze ellátszik amíg a forgalom tart, kocsik száma 33 helyett 60 darab ami ebben a 200 méteres körben megjelenik és torlódásmentesen fut vagyis minden sávban generál forgalmat de ez az új fejlesztés nem terheli le a gépet. Ha létezik valódi japán forgalom szimulátor ami valóban közvetíti az ottani vezetési élményt: akkor ez a WR2 csak, mert itt belső nézet is van, brutál japó forgalom is van, a forgalom sávot vált, indexel, gyorsít egészen 160-ig ha van üres terület és levillog meg ledudál az útról ha szabálytalanul közlekedsz. Lényegében ennyi, egyelőre ennyi. Csak az Assetto Corsa-s fiúknak írtam egy kitűzött célt amikortól mi nézzük mögülük az ő féklámpáikat :) A titka a programnyelvben vagyis érthető és nagyon basic összetettségben van, feladtam a labdát a következő 10 évre :D
Két fejlesztést is készítettem ami eddig még nem volt - sőt talán más játékban sem volt: egyik az akár 8-10 sávra is bővíthető japán forgalom ami minden irányban mehet, másik meg forgalomszám emelése extrém csúcsforgalom számra is. Vagyis a forgalom elvileg unlimited: nincs felső korlát. Ami viszont érdekes: nem ugrálnak a kocsik pedig kitoltam a látótávolságot is nagyon és emeltem a forgalomszámot 60-ra. Valamit nagyon eltaláltam, az is lehet könnyebben olvassa a programot így melegedés nélkül japán Tokyo-i és Osaka-i forgalmat generálhat? Lehet nem 10 évig de jó ideig megint mi leszünk az elsők. Assetto Corsa-ban még csak sérülésmentes és tömegmentes forgalom van 2 sávban és nagyon ritka.
Az igazi Wangan C1 traffic kizárólag WR2-ben :)
Megtelt az autópálya japán forgalommal, és nem is ugrál, nem is fagy ki pedig 9 sáv is van. Sikerült kifejlesztenem a tökéletes Wangan Midnight forgalmat :)
Valaki megcsinálta a Low Offset Widebody kocsimat igaziból, poén, csak a lámpák nem aszimmetrikusak de mondjuk éjszaka városban lehet nem is mehetne ki divathóbortból. A feles lámpa ugyanis touge drift-ben használt erdei driftelésnél szokás hogy jobb legyen a téreffekt. Jó kis gép, bárki volt az építtető: megvalósította pár ember álmát... :)
Egy dolog még hibádzik, mégpedig valaki kifelejtette a kocsiharangot a toronyból... :) Na majd nézek valamit. Bármi lehetne, senki nem teleportál kocsival tornyokban egy autós játékban, kivéve ha szeretne oda harangot is tenni :) Na majd nézek valamit neki, kész múzeum, de van ami önmagában is műalkotás, nem szokás otthagyni az út szélén félkészen ami alapból jó lenne ha be lenne rendesen "építve" vagyis kiépítve és összehangolva = az összhangért kell dolgozni és nem fordítva. Az nem is tudom mit is jelentene, ha valaki még jár fel ide és van ötlete... XD Szép napot :)
Írtam Krom-nak és megköszöntem neki a sok melót. Már megint új játékot programoz. Így utólag nagy mákom van hogy nekem küldte át azt a sok félkész pályát. Bármi is volt vele a szándéka szerintem nem bánta meg mert mind befejeztem :) Még végén kiderül hogy én vagyok az egyik legszerencsésebb amatör aki a legmagasabb szintű programozóval sikerült felvennie a kapcsolatot. Játék készítés és a játék modolás valahol összeért.
2018-ban tényleg kiadom a Wangan Midnight pályát. ha csak egy gyűjtő is tölti le már akkor is nagy szó. Mert megdupláztam a hosszát :D HWRMT csapatot is emelem kicsit, voltam tag anno. Akkor az egész magyar csapatot is emeltem kicsit. Wangan mod nem mondom hogy az utolsó de lesz... :)
Érdekes hogy a játék modolás egyszerre lehet nosztalgia meg verseny is. Aki fel akarja venni a versenyt: nem úgy van hogy az új játékokban előnnyel indul és mi lemaradásba kerülünk, hanem a mi munkánk az alap és azt kell majd túlszárnyalni. Vagyis 10 év után erdei utas és japán forgalmas drift játék nincs és Industrial Zone-ben használt effektek, helikopterek, hajók, zenék stb ugyancsak nincs tehát még mindig nagy az előny srácok. Sosem gondoltam mikor ezeket csináltam hogy a jövővel versenyzek... :D
Videó itt >> https://www.youtube.com/watch?v=EQAnu6sq6ck
Industrial Zone német nyelvű narrációval. Vicces ahogy kimondja a nevemet :D
Adamraga végogdrifteli Okaru touget. Egész ügyes, érdemes volt befejezni a pályát neki meg a kocsikat :) Kaptam privben leveleket külföldiektől hogy töltsem fel újra az Industrial Zone pályát mert valamiért rákattantak a népek, talán mert egyedi is és készült róla bemutató videó, vicces mikor a munkámról beszélnek németül és dicsérik azt :D Lesz új feltöltés, tényleg az volt a legjobb pálya de nem reklámoztam sehol, max 250 letöltés lehetett.
Adamraga videó itt >> Utoljára szerkesztette: Clamp, 2018.07.25. 12:43:12
Boldog Új Évet és 2018-as esztendőt kívánok mindenkinek ezzel a Santa House battle videóval Summer Dance Festival-ról idei. Így kell megverni a nőket, ezt nem bűnteti a törvény mert kreatív... :D WR2 is lesz még, legalábbis Adamragaval még tartjuk a kapcsolatot és valamiket még tervezget ralliban, driftben meg pályában is esetleg szóval van aki még nem növesztett sörhasat a fakormányra lányok XD Vigyázzatok a szesszel: csak tisztán, ne keverjük a bort a serrel stb. Buldog Új évet Mindenkinek!! ^ _ ^ Utoljára szerkesztette: Clamp, 2017.12.31. 17:32:17
Szerelmi "problémáim" miatt az autópálya modod egy picit szüneteltetem, Bocsi
Jövő héten újrakezdem a Wangan Midnight modot és a Devil Z klasszikust, mozifilm verziót.
Addig is egy kis Initial D zene :) Utoljára szerkesztette: Clamp, 2017.11.11. 22:10:14
Ilyen amikor egy Toyota AE86 Truenoval valaki élőben csinálja azt forgalomban mint én a játékban :) Szóval a menettulajdonság amit kifejlesztettem valódi, csak épen az életben elég veszélyes. Speed drift és a forgalom együtt ilyen kanyargós úton már profi szint. Belső nézet is stimmel így meg vagyok most elégedve :D
Insane Touge Skills ( AE 86 - ONBOARD ) Malaysia VIDEO itt>> Utoljára szerkesztette: Clamp, 2017.10.21. 15:35:37
Nem is olyan egyszerű jó matricát készíteni, legtöbben csak fogják kedvenc karakterüket és ráteszik a kocsijukra, de koránt sem ennyire egyszerű valódi ITASHA-t készíteni. Az első képet venném alapul a két csajjal, a jobboldali csajon úgy áll az a ruha mintha ráöntötték volna, kb ilyen a jó itasha is. A baloldalit most nem taglalnám, de a fekete surranó sokat elmond, nem egy penge alufelni hogy képiesen éljek... :D
Itasha fesztivál, amúgy az itasha azt jelenti olasz autó, NoríYaro videóban elmagyarázza, akit érdekel esetleg megnézheti :D Videó itt "OTAKU HEAVEN" >> https://www.youtube.com/watch?v=LTQfUQI0j14
Én meg kiadom a Kawasaki ZR6-ost. Annyiból jobb, mint a Honda CBR, hogy nincsenek tükrei és a plexi légterelő szépen beleolvad, jobb a kilátás, jobb a sebességérzet. Eredeti elveszett, újra kell építeni, textúrázni stb. Egykerekező motor mod egyedi hazai specialitás :)