Azért ne feledjük, hogy még nincs kész...én külön örülök, hogy nem írták újra az egészet, így legalább úgy tûnik meglesz a kompatibilitás! :) A feliratok, miegymás tõlem maradhat ugyanaz...legalább má megszoktam...viszont azoktól a virtuális neon-szerû terelõnyilaktól feláll a hajam (már amikor van... :D)
Pedig a játék gerince az 1-re épül, még a feliratokat sem szerkesztették át, pl. ugyanaz a fordulatszámmérõ... :) Na jó, nem fanyalgok. Azért valami komolyabb karrier módot belerakhatnának. :)
Pontos dátum nincs. Jelenleg úgy nyilatkoztak a fejlesztõk, hogy: 2005 õsz...de mivel elég sok változás történt a projektben és remélem még belsõnézetet is fabrikálnak mégiscsak bele...így még lehet belõle tél is...ki tudja...
Meglehet, de pl. erre való a Krom által készített CarEdit program. Át lehet állítani majd minden értéket vele! A felniket meg le lehet cserélni, már eddig is sokféle felnit készítettek fanok...
elletek túlozva a felni méretek. mellesleg aki ilyen felnit rak be, az nem egy jeep-et akar magának. márpedig az a beetle majdnem az elötte lévõ tuareg hasmagaságában van :)
Arra gondolsz ami a #134-es elsõ képén van? (mondjuk így, hogy végül nem csak VW-k lesznek a 2. részben, illetve az elsõ rész gyári autói és addonjai is bepakolhatók lesznek...az a Kafer legyen a legkevesebb :D)
Aki még reménykedik a belsõnézetben, az ITT a szavazásnál (hogy milyen nézetben játszotta a WR1-et), a Cockpit-ra voksoljon...hátha... :) (talán ha döntõ fölényben lesz a cockpit, akkor mégiscsak megcsinálják a WR2-ben is)
Lehet, hogy regelni kell a szavazáshoz...
Jó hír!!!
A kérdésemre: miszerint a WR1 autói (addonok is!) kompatibilisek lesznek-e a WR2-vel (azaz berakhatóak lesznek-e addonként) Andreas (az egyik fejlesztõ) ezt a választ adta:
"Yes, Mercedes-Benz will add cars to World Racing 2 too, but as not all cars are official signed we are not able to talk about single car types at the moment.
Update: Addon cars should work, the new damage exected. I think we mentioned it anywhere here in the board that we not changed the basics of modeling, so all tools should work or just need minor modifications."
Remélem az új Passat is benne lesz, ami márciusban jelenik meg:
Azért az jó lesz, amikor majd a Passat 1.6 8V-essel(102LE!) nyomulunk majd, az 1.4 (75LE!) Golffal :) Lehet hogy ilyen tempóban az életünket is megunjuk :)
Ehh, rájöttem!!! Lelopták a fém VW jelet, és helyére a tulajdonos a szokásos kékes potlómatricát ragasztotta... :) Sztem mindenki látott már ilyen matrica jelet... :))
Hát, most szabadságon voltak-vannak a fejlesztõk, de azért esetleg ennyi: úgy tûnik, hogy hajlanak rá, hogy kompatibilissé tegyék a WR2-t az elsõ rész addon (és eredeti) autóinak fogadására!
Hanggal kapcsolatos peccset adtak ki annó...többek közt új motorhangokat is tartalmazott!
Amúgy a motorhangok is lecserélhetõek egy perc alatt, mint ahogy pl. az ADD-ON autók nagy része saját motorhangot is kap... (egyre több ADD-ON autó készül, némelyik nagyon részletes, és igényes, mint pl a 70e poligonból álló 996-os, pár képet beraktam róla a Mercedes Benz World Racing topikba)
Ezenfelül egy Krom névre hallgató orosz srác elég komoly kis szerkesztõprogit készített, amivel bármely autó - tehát az ADDONok és a "gyáriak" is - tulajdonságait módosíthatjuk. Érdemes megnézni: a váltó áttételeitõl kezdve, a motor nyomatéggörbéjén, futómûvön, tömegen, átvitelen át iszonyat, hogy mi minden állítható (némelyik autóhoz nem is találtam elég adatot a pontos beállításokhoz...)
Már elkezdõdtek az ADDON pályák készítései, konvertálásai is...(NFS-ekbõl)
...és ami hab a tortán: a multi minden trükk nélkül megy tört verziókkal is...szal nekem az elsõ rész még egy év után is érdekes, fõleg, hogy egyre másra készülnek az új verdák... :)
Azért az a hét vicce, hogy a belsõnézet bonyolult!! Ráadásul spórolós is egy belsõ nézet, kevesebb poligon, és nincs nyakonöntve a mostanság divatos environment reflectionnel. De hát õk tudják!
Nem lesz belsö nézet???Geciek társaság.Mondjuk az 1-ben ilyenek voltak h a dizeleknél 8.ig volt számozva a fordulatszámmérö...:)Meg a hang nem igen passzolt a fordulathoz, c 200 kompresszornál jöttem erre rá véglegesen, 1.8 turbo motort szerencsére jol ismerem azért mondom nyugodt szivvel:) Meg 10 %-os emelkedön a 350 lovas ml merci lassul 3-asban....remélem ilyen dolgok nem lesznek benne.
Nekem valami gubanc van a CD2-vel. Elõ akartam venni újra de a CD2-nél installálás közben valami errort írt ki és kilépett
Jó kérdés...
Amúgy én elleszek az elsõ résszel is, ha ez szar lesz. Azóta számtalan add-on autót készítettek hozzá, soknak van belsõnézete is. A multi is megy, minden trükk nélkül. Minden nap délutántól megy pár szerver, és egész jókat szoktunk versenyezni.
Az elsõnél nem volt bonyolult amúgy? Vagy a VW meg az Audi sokkal fejlettebb belülrõl? Ez ismereteim szerint nem igaz..
Akkor ássák el magukat jó mélyen. Lehet hogy mégis az Underground 2-nél maradok, mert még egy autós játékot belsõnézet nélkül soha többé.... Csak ennyit akartam.
Ja, ezzel én is valahogy így vagyok!
Megkérdeztem a fejlesztõket, hogy lesz-e belsõnézet, mert a képek alapján gyanús volt, hogy nem... A félelmem beigazolódott sajnos (állítólag túl bonyolult...és különben is a konzolos játékközönség nemtetszését fejezte ki a belsõnézet kapcsán... :((( ), de még van egy kis reménysugár, hogy legalább add-on autók esetében lehetõség lesz belsõnézetre, illetve add-on kokpit nézetre a játékban a meglévõ verdákhoz. Megkérdeztem még, hogy az elsõ rész autói kompatibilisek lesznek-e ezzel, szal, hogy berakhatóak-e...nos erre mai napig nem válaszolt senki...
Nem tudom,hogy miert rontanek el minden jatekot azzal hogy kiszedik a belso nezetet én pl ezért nem jatsztok az nfsu sorozattal.Ebbe a játékba a belso nézet szerintem nagyot dobott a feelingen.De ha azt kiszedik akkor sem ér nekem annyit még ha a legszebb grafikája is lesz, hogy megvegyem.