Boldog Új Évet mindenkinek és köszönöm a priv üzeneteket is, idén több volt!! Mostanában mindenhol mindenki privát üzeneteket ír. Nehogy az adatgyűjtő robotok rátaláljanak? mindenesetre vicces :D BORG-on kb 60 adathalász robot aktív állandóan és ezt ki is jelzik főoldalon frissülő adat. És még csodálkoznak ha az emberek utána paranoiásak lesznek.... ?? XD
Szóval boldog új évet mindenkinek!! Láttam Norbit Mammutnál piros verdája még megvolt és felszedett pár kilót de úgy tűnik jól van :D Fatal meg őstag HWRMT-sekről nem tudok semmit de azért remélem valahol aktívak mind :)
Én még lógok egy Wangan autópálya moddal és japcsi forgalommal, addig nem állok le. Ha tudom hogy ilyen jó motiváló erő akkor több gigapályát is betáraztam volna a jövőre XD
Boldog Karácsonyt még élő WR2 "rajongóknak!! :) Az autópálya mod legalább annyit fog késni, mint a drift-erdei touge pályák. Sajnos a pályaszerkesztőm megbolondult, mentés után nem látszanak a változások. Régebb is voltak problémák, de leginkább csak egy része halt meg a pályának, esetleg a betöltés halt be. Ez újdonság mikor csak az eredményét nem menti el. Remélem nem túl sok az adat és nem azért mert túl sok cuccot tettem bele és átléptem a limitet? :D
És a nagy mű. Hosszú, sötét, kanyargós, dobálós hullámvasút. Mai játékok jobbak, régi játékok vszont összetettebben modolhatók mert egyszerűbb felépítésük szóval... :D
Na érdekes dolog történt, honlaptulajdonos nagytakarított WR1 és WR2 topikokban és úgy tűnik az enyémet leszámítva mind törlésre került vagy arhiválásra. Érdekesen indul a 2017-es év, Adamraga még aktív, az AG vagy Tomwin vagy épp minek hívja magát az is. Fura azért. Talán besértődött mert rajtam kívül mindenki csak nézelődni jár oda.
Én azért még az autópályát ki akarom adni éjszakaiban, japán forgalommal. Minden más hobbimat is megtartottam szóval nem kivétel WR2 sem :) Karácsonyra azért mindig összeszedek egy pályát a semmiből. Nem árt a gyakorlás. Amúgy is kell a komplexitás az élet minden területén. Itt aztán be lehet gyakorolni rendesen.
Úgy tűnik akad itt még fotó Fülöp Mátyástól. Érdekes eddig nem futottam össze vele, ez a Toyota téma miatt van hogy mégis. Kerestem néhány tuninggépet Starlet-hez és nagyon ritka. Érdemes kocsiritkaságokat fotózni, könnyebben rádtalálnak... :D
Toyota Starlet, kocsi sem rosz viszont a készítője érdekes nevű. Matias Fulop elég magyarosan hangzik. Ha már változtatott: lehetett volna Filip is és akkor nem bukik le... :D Toyota Starlet Gold >>
Kicsit nosztalgikus még ki nem adott mod, még HWRMT időkből. Vicces mennyi cuccot nem adtak ki végül a tagok, több játéknyi cucc maradt befejezetlen ami azért szép szám. Egész jó helyet foglalhatunk el vele modolhatós játékok negatív slágerlistáján... :D
Ahogy elkezdek modolással foglalkozni: egyből megugrik a nézettség. Ebből látszik talán hogy inkább modderek látogatják :)
Már csak ez a fránya pálya van amit nem adtam ki. Bosszant hogy félkész bár még nagyon sok meló lenne vele. Idén tényleg végére járok. Ahogy nézem még mindig adnak ki új gépeket de már annyira nem az érdeklődőknek, inkább csak hobbiból. Újba már nem kezdenék de ez a hatalmasság valahogy kötelez :) Utálok félbehagyni dolgokat. Azért is kezdtem el modolni WR2-ben mert tele volt félmunkákkal :D Ezt tényleg muszáj még befejezni, sodrós kis expressway, japánt sajnos nem sikerült bontani így marad az amcsi. Túl szép is lett volna egy eredeti Wangan C1 átültetve forgalommal WR2-be... :)
Kovácsoltvas bogár?? Jobb mint a kabrió és sosem romlik el mint a légkondi... :D
"Megújult" a Borg fórum. Nem tudom mért talán mert letelt a szerződés. Ami az újat illeti elég nagy visszalépés. Kinézetre és szerkezetére meg sem közelíti az utolsó verziót. Furcsa azért. Kár hogy nem ugyanazt fizették tovább. Teljesen olyan mint egy más világban lenne az ember. Címek és oldalak neve is megváltozott. Google keresőben még nem is látja, talán nem is fogja. Keresőszavakra nem ugrik be. Nagy fejlődés ára megint... :)
Na folytatom a modolást. Közben Adamraga kiadott egy csomó InitialD gépet. Nagy sajnálatomra egyiknek sincs belső nézete :( Nem is értem, egyedülálló csomag és még valami kb-re kinéző belső nézet is szép lenne hozzá de nincs. Az NSX és az FD2 ami nagyon szép. Önmagában örülnék neki, de ez a felemás érzés sajnos megvan. Végre lehetne egy teljes InitialD sorozatunk...
Nekiállok újra az autópálya rendszernek. Még ha nem is tökéletes a textúra rajta: akkor is egyedi ez a nagysebességű többsávos forgalmas kanyargós valami. Megéri rá időt szánni :)
Hát nem is tudom hogyan lehetséges ez. Mostanában elhanyagoltam az oldalamat és már így is 300 ezer fele haladok. Lehet nosztalgiázni járnak vissza a népek :) Szóval 203.338,- ezrre nőtt a nézettség. Még azt az autópálya rendszert tényleg ki kéne adni. Minden más már kiadódott ami fontosabb pálya meg kocsi meg modok, ralli stb. Lehet ez a titka hogy az ember többfélét is csinál egymás mellett és akkor nem un rá erre se. Többiek látom már feladták magyarok közül de hát ez van :D
@Csabesz6: na megvan de lehet nem ez volt. Felnije változott de a belső és a megjelenés Levines. Az ülés megér egy tanulmányt :)
Miskolc rallira dobta be ezt a képet. Hát szerintem aranyos. Támogató matrica szélvédőn különösen tetszik :) Remélem jut időm WR2-re is, ez a társasházi bűnszervezetes dolog kezd komolyra váltani... Ha esetleg hírekbe kerül remélem nem miattam :D Helyi baloldal lejáratja magát végletekig. Inkább foglalkoznék én is értelmes dolgokkal de valamiért elhatározták hogy általam akarnak lebukni. Hát ez most sikerült. Van annyi diktafonos felvétel amiért már csattanhat a bilincs is. Modderekkel érdemes újjat húzni. Civilizáltan adom ki a sajtónak ha eljön az idő. Én lakásomra ne hajazzon egy hiéna se :) WR2 a legjobb felkészítés az "életre" XD Autópálya mod incoming. Ha valami bajom lenne: átadom a franciának, majd kiadja ő. Ave!!
Ami a játékot illeti rengeteg újdonság van csak én vagyok lusta beliknelni a képeket és a letöltést :) Ami az NFS dupla autópályát illeti: most elég nagy küzdelemben vagyok valódi sötét erőkkel, kicsit ilyen bűnszervezet szerű valami vetette fel a fejét társasházunkba de végét járja. Most már ők is tudják hogy modderekkel nem érdemes packázni, mert logikai készségük másképp fejlődött, mint a sok egysíkú és buta amcsi film miatt amin gondolom ezek "felnövekedtek". Lényeg hogy komoly ügyem van, de idén ki lesz adva a pálya is. Ki van mentve minden cuccom, ha MSZP közeli körök itt nekiesnek lakásnak: akkor is ki lesz adva... :D
Fura, hogy ez a modolás mi mindenre jó. Úgy használom az MP3 lejátszót mint egy profi diktafont. Felér egy oknyomozó lebuktató riporttal. Fenébe a sok idiótával. Éljen a játék és a tisztesség :)
Hát én levagyok nyűgözve. Clamp, a módjaidat elnézve nagyon kedvem támad megint játszani. :D Viszont az lenne a kérdésem hogy a Wangan Midnight-os Shutokou autópályát befejezted-e vagy még mindig készül? Nagyon jó lenne WR2-ben ott repeszteni. :)
Adamraga kiadott egy adag rallipályát, van közte minden földrészről Japántól Ausztráliáig. Készítek hozzá árnyékot és esetleg sebzést is fákhoz meg talán generált füvet is. Már teljes RBR játék át van ültetve. Mit mondjak: nagyon nehéz így hogy senki nem mondja mi következik :D Letöltés itt is meg Borgon is lesz. Ott is lassan 200 ezer a nézettség. Jó agytorna a modolás. Agyi elhízás ellen kiváló sport... :D
Hűű ez nagyon jó! Köszi a kifejtést és levezetést. Utána is kell keressek, mert egy csomó gépet nem is hallottam még. Egyik japán srác szokott modellezni ilyeneket 41aeimi meg ClubTH Tájföldről. Tele volt a blogja eredeti típus újságokkal meg ilyen ritkaság gépekkel. Bírom az ilyen maximalistákat akik katalógusból építenek :) Én inkább menettulajdonság és játék részét kedvelem. Kigyorsítás kanyarból és hasonló nyomatékleadás-tapadás egyensúly stb. Ez amit motorikusan írtál 240sx és 180sx közt elég elgondolkodtató :D Azt már hallottam, hogy amcsi piacra más kocsi kerül, de elég nagy a diferencia :)
"A karosszériaváltozatoknál először van a Silvia, ami ugye a fix lámpás kupé. Létezik S13 Fastback Silvia fronttal, azokat hívjuk Sileighty-nek (Silvia+One Eighty). Elvileg ezeket a Nissan is gyártotta, de nagyon kis számban, legtöbbjük utólagosan lett átalakítva.
A bukólámpások ennél kicsivel több kategóriára oszthatók: Van az S13 Zenki, ami a korai modellt jelöli, az interneten Piggie-ként/Pignose-ként szokták becézni/csúfolni a (szerintem kicsit csúnya) frontjára utalva. Következő a Chuki (szerintem ez néz ki a legszebben), ami külsőleg majdnem ugyan az, mint a Zenki, csak kapott egy sokkal jobban kinéző frontot. A Chuki az időrend szerinti középső modellt jelöli. Utána a Kouki. Ez a szó a későbbi modellt jelenti, a kocsi kapott egy új karosszéria kitet sportosabb külsőt kölcsönözve neki. Ezt a modellt Type X-nek is nevezik. Eredetileg a Nissan gyártotta őket, nem utólag módosítottak. A Sileighty idézőjeles "ellentéte" a Onevia (One Eighty + Silvia), ami lényegében egy Silvia a bukólámpás modell frontjával. Ezeket már nagyobb számban gyártotta a Nissan, de itt is léteznek utólag átalakított darabok. Ha jól tudom, ezeket leginkább Amerikában forgalmazták.
Ezekkel még találkozhatsz: RS13: Fastback karosszéria PS13: SR20 motor"
Ebben van még sok igazság, és nagyjából helyre is teszi az általam is kétesen "ismert" Sileighty dolgot. Utoljára szerkesztette: Csabesz6, 2016.01.24. 02:13:40
Sileighty a legegyszerűbb. SX fenék, Silvia orral. Vagy fordítva, de az első felállás az "eredeti". Tehát ami a képen van nálad, az az orra, de a fenek a bukólámpás S13-é. Azt már meg nem mondom, hogy gyári-e, de valami olyasmi (?).
A 180-200-240sx örök vita téma. Egy kapaszkodó: A 180sx csak japán belpiacon volt (amennyire Én tudom), és SR20DET motorral szerelték (2.0l, turbó, ~200-220 ló). De állítólag készült belőle CA18DET blokkos változat is, és láttam is rá bizonyítékot. A 200sx európában honos verzió, CA18DET motorral. 1.8, turbó, ~189ló. Ha itthon látsz ilyen autót, és még nem macerálták, nagy valószínűséggel CA18 van benne. A 240sx USA piacos, ebben elég "hervadt" motor van. KA24DE a blokk becses neve. 2.4l, szívó, ~155 ló. Úgy gondolom világos, miért nem ez a verzió a legjobb alap a pályákra. :)
Szóval igazság szerint a 180sx-200sx körül lehet agyalni még sokat, és olvasni, a 240sx elég egyértelműnek tűnik számomra. Aztán ki tudja, kevertek ezek össze vissza:).
Egyébként meg ha rákeresel ezekre a szavakra, akkor talán segít valamicskét a Silvia/S13 ügyben: Nissan Onevia, Nissan 200SX, Nissan S13, Nissan S14, Nissan S15.
Ezt a gépet tisztázhatnád még származásilag. Van ilyen hogy 180sx, 200sx, 240sx, Silaighty aztán S13/180SX mix és ezek lámpái is variálódnak s13 valamennyi almodellje meg mittomén. Lényegében egy kocsi és mégis ezer arcú :D
Kéne csinálni egy felismerőversenyt. Nekem nem menne, mert rendszeresen csak átalakítottakat látok. Eredeti kocsikat katalógusból nem követtem figyelemmel. Japóknál nagyon dúrva ami kocsiátalakítás címén lehetséges. Lényegében az S13-15 /2B meg ilyenek vannak. Eleje ilyen hátulja olyan :D 180sx és s13 mix is isteni. Nem tudom gyári volt-e vagy csak tuning. Sileighty néven fut de gőzöm sincs ki hívta életre: a gyár-é vagy a fanok.
A képen egy AE92 látható, nem AE86. Ez már elsőkerekes platform, keresztben beépített motorral. Egyébként attól GT-S, mert USA piacra gyártották. Ahogy az USA piacos AE86 is GT-S néven futott (feltéve, ha azzal a felszereltséggel rendelték, ugyanis volt náluk SR-5 verzió is. Karburátoros motor, 8x lóerő, sperr nélkül, hátul dobfékkel, stb. Ugyanez Európában szimplán SR néven futott. A japán specifikációkba bele se menjünk szerintem [SE, XL, SR, GT, GT-Apex, GTV...])
Hogy még mondjak érdekességet, az USA piacos AE86 GT-S alvázszáma nem "AE86..." karakterekkel kezdődik, hanem "AE88..."-cal. Ellenben az SR-5 ott is AE86 alvázszámos. Tehát, az amerikai AE86 GT-S nem is igazi AE86. Hanem inkább AE88. Hacsi Hacsi :)
Kicsit visszakanyarodok az elsőkerekesekhez. Adamraga most valami egyéb elfoglaltsága miatt szünetel így az AE86 ProjectD szünetel. Mondjuk ott is van elsőkerekes Honda, EG6 és EK9 is. Lehet előveszem őket is és helyreteszem belsőnézetet. Nehéz velük menni, mert ha kicsit megcsúszik az orra: hát a kézifék már nem sokat segít kanyarodásnál.. :)
Még egy érdekesség: az Corolla GTS AE86 :D
Hű vaz, ez aztán tényleg összetett. És ami érdekes 2 évente cserélték a modelt és a késöbbi Levin lámpa lett a korábbi Trueno kiosztással "beújítva", talán a tolatólámpa az egyetlen amiből következtetni lehet a típusra és az évjáratra. Kicsit nyújtottabb a Zenki Truenonál a Levin ... pillanat puskáznom kelll a listűáról, megvan: Kouki :) Vagyis a Zeni Trueno ami nekem bejön lámpát tekintve. Levinnél meg Kouki 2 Dors hátulja és vegyes ZenkiKouki eleje.. :D
Hát az sosem volt kérdés hogy ugyanaz a konstrukció a két autó, de továbbra sincs olyan hogy Levin Trueno. Levin van, és Trueno. Külön, külön. Persze ha variálod a lámpákat össze vissza, akkor akár még lehetne is, de az elején pl. már alapból nehezen kivitelezel egy szimpla lámpa cserét, lévén az egyik fix lámpás (Levin), míg a másik bukó lámpás (Trueno).
Egyébként meg 3 dologtól függ, hogy milyen hátsó lámpájuk van. 1. 3 vagy 2 ajtós a kocsi. Azaz Hatchback, vagy Coupe. 2. Trueno vagy Levin. 3. Zenki (1983.05.-1985.05.) vagy Kouki (1985.05.-1987)
Illetve nyilván az USDM modellek esetében vannak még eltérések.
Az általad linkelt piros prospektus autó egy Zenki, amit főleg a lökhárító index méretéből lehet megállapítani. Illetve mondanám még a műanyag, rendesen rácsozott hűtőmaszkot, de ez a japán belpiacos verziókra nem igaz, ahogy a mellékelt ábra is mutatja.
Zenki nem lehet. Utánanézek, de boltban nem így árulják. Zenki tail lights néven csak fekete szűkített van. Trueno & Levin ugyanaz a konstrukció. Sőt még az ez után fejlesztett Levin-ek is Trueno alapokra épültek bár Levin néven futnak. Utolsó kép BZG
Ami a szinét és a formáját illeti nem volt rajta cserélve semmi, Eredeti piros színű. Nincs rajta spoiler meg hátsó lámpák sem Zenki verzók, ami InitialD sorozatban annyira elterjedt. A gyári lámpák nagyobbak. Felni is ilyen spec. sose láttam még. Lehet az is gyári. Ami érdekes: 2-3 ilyen InitialD-s kocsi van a környéken, Subaru, Toyota MR2 és tulajdonosaik nagy százalékban családanyák. Lehet csak valaki ajánlotta nekik vagy nem is tudom. Külföldi ismerős, ilyesmi. Fura mikor szembejön egy vérbeli sportkocsi és nincs csikorgó kerék és hallani sem lehet a motor hangját olyan fordulaton pörög. 100 év múlva is meglesznek talán :D
A féklámpa textúra elég összetett javítás volt. Valamiért eredeti modellező elég nagy arányú tévedéseket adott ki, 4-5 centi különbségek voltak az eredetihez képest és formailag is nem profira vall a kidolgozottság. Ami a 3D alapot illeti textúrázást és lámpákat nem ide értve (ezt valszínüleg editor munkája nem a modellezőé) nagyon szép alap. Kifejezetten eddigi legjobb ami kezembe került InitialD gépekből. Japán oldalakon van megosztva, elképzelhető hogy eredeti játékokból lett kiszedve. Éjszakai modban teljes világítás kikapcsolható, mint eredeti animeben így lehetséges a titkos előzés... :)
Beszéltem Adamragaval és talán lesz egy belső nézetes Initial D sorozat is az újabb designel. Igazából nem sok munka van már vele, mert az alapok készen állnak. Ami jó lenne az a driftpálya, eredeti InitialD-s erdei pályák. Próbáltuk kiszedni de eddig még nem sikerült. Kocsi viszont akad bőven szerencsére... :)
Norbi ladájáról nem találtam képet, de megtaláltam egy ikertestvérét. Hát meg kell hagyni: ezt jól leültették :)
Nem sokon múlott a 200 ezer látogató 2015-ben, mindössze pár gigányi kiadott munka kellett volna még és meglenne :) Idei évre szépen beosztva még 3 pálya lenne kiadásra. A nézettség stabilitása arra utal: lehet távolkeleti nézők viszok a topikot. Jó lenne belelátni kik mászkálnak felém. Sajnos már sehól nincs nyílvános statisztika mérés csak fizetősen így reméljük bárki is: kap valamit ami jó neki :D
Boldog 2016-ot minden még élő WR2 moddernek és játékosnak is :)
Két csomag is van, az egyik az idei 2015 D1 GP driftgépek, akit esetleg érdekelnek és letöltené őket itt megtalálja a topikot >> D1 GP driftcar pack >> Valahogy minden Karácsonykor feltámad WR2 poraiból. Ez tavaly is így volt... :D Ami viszont érdekes idén az oroszoknál semmi nem volt csupán egy karácsonyi jókívánság. Szerintem Max adminkodása kicsit kemény. Rendszeresen töröl mindent. Így nem lehet közösséget építeni, de ő tudja... VKˇ World Racing 2 topik - >> VK WR2 2015 Christmas
Minden jót minden kedves látogatónak 2016-ban is :)
Adamraga elkészítette az InitialD manga sorozat első sorozatának autóit. Karácsonyi 2015 csomag akit esetleg érdekes: letölthető it, azt mondta lesz még több is és pályát is tervez hozzá készíteni éjszakait is.
Kicsit megkésett a karácsonyi V2 második kiadás, de Adamraga ma délután átküldte a javított rallipilótát így még 2015-ben sikerült kiadni ezt az igen értékes "csomagot". Köstönet illeti Krom-ot a pályakonvertálásért és a havas modért, Adamragat a pilótáért és versenyfile megalkotásáért, NorbeTM-et a felni modellezésért, továbbá DJ Sámánnak is köszönet a model importálásáért ás a materiálok finomításáért !!! Elégy nagy csapatmunka volt meg kell hagyni, remélem megérte kivárni :D
Ami a rallikocsi editcar-ját illeti annyi módosítás van, hogy az 50 méteres ugrás után sem vesznek el a pontok (nem csapja oda a seggét) és nem veszik el az irányíthatóság sem, vagyis a karácsonyihoz képest is fejlesztettem, négykerekes drift és ugrálóbajnok. Adamraga Richard Burns pilótája kapott új itinert és biztonsági övet. Valamiért előzőről lemaradt :)
Boldog karácsonyt és Boldog Új Évet minden kedves látogatónknak, Franciaországtól egészen Oroszországig munkában résztvevő modderek nevében is! Ave ^ ^ Letöltés >> Christmas Pack V2 - 2015 // 206 WRC & Normandia
Boldog Karácsonyt minden kedves még néha visszajárogató WR2moddernek és játékosnak egyaránt és lassan már Boldog Új Esztendőt is!! 2016 meg WR2 természetesen ^ - ^
Karácsonyi csomag (wr2-es) még csomagolásra és feltöltésre vár de úgy összességében idén is lesz wr2 karácsonyozás csak kicsit elcsúsztam vendégjárás miatt. Idén kiadom Normandiát és Richard Burns 206 WRC pakkot, kicsit Franciásra sikerült a karácsony, de valamilyen szinten összeillenek :) Munkában résztvevő modderek: Krom, Adamraga, Norbee TM és Clamp. Már csak azért is illene kiadni, mert sok ember sok munkája pihen benne és csipkerózsika álmát aludta... :D
Így is kinézhet egy GTR R33 féklámpája. Többiekét is feltettem Borgra, nem duplázom a dolgot. Végül is aki kocsit modol nem feltétlenül szerelmes is a részletekbe. Tehát ami jól néz ki az a sötét közép piros gyűrűben. Minden más is létezhet de nem eredeti.
Amúgy valami videókari kompatibilitás dolog van, a játék DVD hátulján voltak sorozatok amik ki voltak lőve.
Találtam egy 2010-es képet. Lélek-evők anime elég érdekes világ. Azóta már töröltem minden részét, de talán valamikor még megnézem online. Kevesen maradtak, nagy részüket egyszer megnézi az ember és kész. Játékkal is így van. Kipróbálni ki lehet meg sokan "végigjátszák" az se egy utolsó sportág. De csak az igazán klasszikusok maradhatnak talpon, WR2 is ez a kategória, talán mert japán forgalmas, driftelős, belsőnézetes meg még ki tudja talán pályaszerkesztő a legjobb hozzá :)
. Én még XP-re telepítettem, azóta csak átmásolom és indul egyből. Win7-en is elfut szépen, nincs vele gond. Ami változott XP-hez képest az a print screen gomb ami játékon belül nem megy, illetve F11-el lehet a gyári beépítettel képet készíteni a másik meg a pályaszerkesztő program. Abból le kellett szedjem a legutolsót, mert minden villanyoszlopot betonfalként mentett ki a korábbi progi. Összességében telepítve is átküldhető lenne, nekem ki is van mentve géphalál esetére. Sose lehet tudni mibe csap bele a villám :)
Ez is Win7-es és Fraps proginál ami jobb lett, hogy nem kell állítani a hangkimenetet meg semmit: egyből mükszik minden: Utoljára szerkesztette: Clamp, 2015.12.02. 22:58:12
Szép kis Silvia s13, ilyet sajnos még nem láttam élőben. Japán modder 41aeimi modja, v2 akit esetleg érdekel a teljes blog itt megtalálja >> Oldies Sport Cars
Kálmán azért jó magasra tette fel a lécet. Ez a Subaru BRZ még Forza5 premiert is beelőzte anno :) Én maradok a pályáknál, a japcsi forgalomnál meg a menettulajdonság fejlesztésnél, hasonló kategória amúgy sincs konkurenciánál. Magunk vagyunk versenyben magunkkal :D
Kálmán szokott még gépeket modelezni, de ő most valami TV-nél dolgozik. Nem hiszem hogy ráérne. Amúgy ha nagyon részletes akkor GTA-sokkal próbálj üzletet kötni. Nálunk limitált a model-méret. Sok sikert és grat a Suzuki projektedhez ^ ^
Két hete láttam Norbit városban furikázni pirosa Ladájával Hűvösvölgy fele. Viszont ahogy elnézem bár ő itt a házigazda: nem járt fel egy éve minimum. Már adtak ki egy Suzukit valamikor. Esetleg kérd el a hátsó üléssorát.
De őszinte legyek szerintem nem fog már segíteni. Nem vagyok egy pesszimista alkat, inkább csak megérzés. Ha nagyon szeretnél biztosra menni: előkereshetem a telszámát. Max lesz még egy szám a telefonkönyvedben, de legalább megpróbáltad :D
Csupán annyit jelent, hogy nincs időm mostanság befejezni, egyáltalán haladni sem vele. Az autó B oszlop előtt kész van, a hátulján kellene dolgozni, beleértve a hátsó üléssort és hátsó kárpitokat. Elöl a kárpitok, műszerfal, órák, tetőkárpit kész van...
@to4m5i: Mire gondoltál bedolgozás alatt. Fejtsd ki bővebben plz :)
Közben elkezdtem az eredeti Normandia színvilág kikeverését, elég bonyolult naplemente, köddel és kicsit őszies színekkel. Ami az átmenetet illeti talán sikerül a boltozat szineiben. A köd szinével lehet finomítani, de kéknek is kell lennie, kivéve ha nagy a köd... vááá XD
Bedolgozót keresek, cserébe megkapja a model felhasználását :D kapcsolat: https://www.facebook.com/kiss.tamas.180
Elég összetett rendszer, mindig nehezített formában készítem a pályákat kiadásra, editorral részletezés és textúrázás a végletekig. Ennél viszont kifejezetten a vonalvezetés és nagysebességű driftelés lesz a hangsúlyos. Ebben a kategóriában talán én leszek az első bár nem új a játék, de megint lehetek első valamiben. Nem is tudom hanyadik modom. Talán a hetedik? Wangan Midnight mod from Hungary again.. :)
Giga hosszú autópálya, ha az összes alternatív útvonalat egymás után tennénk, akkor jönne ki a valós hossza. Alapból kétszeresen hosszú, mint NFS-ben ezt megszorozva a 2 alternatív útvonallal az összesen 32 kilométer amiért érdemes szenvedni még egy kicsit és kiadni. WR2 legnehezebb pályáinak egyike lesz természetesen - forgalommal szerintem a legnehezebb lesz semmi túlzás nélkül... :)
A kérdés jogos. És ami jó visszajátszásban még, hogy nincs halszemoptika, nem torzulnak a kocsik.
Két emberről tudom hogy szokta vagy tudja modolni, őket kérdezd meg: - Krom Stern az összes modolóprogram megalkotója >> [email protected] - és esetleg Adamraga akinél láttam hogy modolta a menüt és a feliratokat >> [email protected]
Talán tudják és talán el is mondják. Ha elsőre nem reagálnak írj rájuk 2 naponta ugyanazzal. Lusták de nagyon de jófejek :)
Bár már viszonylag rég játszottam vele, de mintha a replaynek volna némi kerete. Ezt nem lehet valahogy eltüntetni? Gyári billentyűkombó, ini-ben sor törlés, akármi.
Elfelejtettem befényképezni, de gyakran látom csak most volt első alkalom, hogy meg is állt :) Ami érdekes a gépen az a felnije. Valami nagyon speciális, japánban nem szokványos példány. Belső teljesen eredeti minden rajta, ülések voltak a legmegkapóbbak. Valóban nagyon fotelesek és a sebességmérő és fordulatszám is tenyérnyi. Érdekes gép és ami még nem annyira jön ki a formából: alapból lapos és alacsonyabb többi gépnél, ez parkolóban nagyon jól kijött. Ha látom: befotózom MK4 Suprával együtt. Gyönyörűek vannak mostanában :)
Ehhez a sorozathoz hasonlít legjobban >> Kép >> Levin Trueno
Ez sem csúnya darab. És ami jó: kishazánkban is megtalálható. Épp most jártam körbe egy AE86 GT-t osan parkolóban. Nagyon jó kis belső. Azok az ülések élőben még nagyobbaknak tűntek ezzel a spec fejtámasszal :)
Tettem is fel eredetieket, nem itt hanem Borg topikban. Létezett hát gyári az egész, Szerintem japán N2 túraautó bajnokság adta az ötletet erre a digitálisra. Én eg orosz sráctól szedtem le az alapot aki az én normál analóg belsőmet használta sajátjához. Innen a kiegészítés és mod de tényleg űgyes fejlesztés volt anno a japóktól :)
Okaru Oblivion mod - és APEX Trueno teszt. Pálya is kocsi is tölthető. Sajnos már nincs letöltési statisztika, áttették a fizetős prémium felhasználókhoz. 12 felett volt mikor átáltak az amik a fizetős verzióra. Na mindegy. Kezdenek totál befordulni már. YouTuben is minden fizetős ami stat... Összességében egész japós lett. Forgalom is japó természetesen, még mindig csak nálunk van ilye, WR2 még konkurencia nélkül világszinten :) Jó száguldást és virtuális driftelést mindenkinek!! Utoljára szerkesztette: Clamp, 2015.10.02. 20:23:53
Féklámpa új módszerrel. Az alap sárga és ambient van adva hozzá mtKit-ben majd erre jön egy élénk vörös MOX fény és ez adja ki végül ezt a hatást. Eredeti lámpa ilyen volt, mert ez még nem LED-es. Kicsit osztott nem teljesen kerek, érdekes terv. Csinálok belőle egy új publikusat, amúgy is az enyém az egyetlen tölthető a játékban, legalább legyen eredetibb ha már nincs konkurencia :)
APEX Trueno ültetett. A második belső nézet is tőlem van de ez már passzol az új modellhez. Ezt a digitális kijelzőt nem is láttam azelőtt. Stanislav Anufriev találmánya de tényleg egyedi. Truenóbol ilyen nem sok futott az utakon, érdekes ötlet a hatalmas analóg órák után. Talán a Honda S2000 ihlett :)
Dupla rekord döntés idő és driftpont egyaránt. Olyan 31 °C fok volt ma lakásban, talán ennél hatékonyabban nem is lehetett volna kihasználni ezt a döglesztő nyári kánikulát... :)
Átlépte a látogatottség WR2 topikban a 160000- ezret. Nem volt szándékos de épp ma döntöttem rekordot. Izzó kánikula mellett egész jó kis eredmény.. :)
Végül mégis én alakítottam versenyre Adamraga editcar futóművét. Teljes felhatalmazást adott alakításra. Eredmény első tesztelésnél máris első helyezés. Oroszok kicsit lemaradtak, svájciak is éppen csak a dobogó utolsó helyére estek vissza. Összességében jól sikerült a két menettulajdonság házasítása. Fene sem gondolná, hogy ugyanez az editcar még egy napja kicsúszott az első szakadékba most meg elvitte az "aranyszárnyat"... :D
A második tesztnél volt kis gond az első kerekek tapadásával. Vissza kell küldenem Adamraganak átnézésre, kanyarodásnál egyszerűen eltolja az orrát és kiesik a pályáról. Maxtuning féle gépeknél valamit nagyon módosíthatott, mert elment a nyomaték, romlott a gyorsulás és az első kerekek tapadása már annyira jó, hogy elkapja az egész kocsit és kiszámíthatatlanul megdobja. Nem lehet tudni mi lesz a kanyar végére a kocsi helyzete. Még a Triumphator féle svájci IS300 lett a legjobb majd 200-as driftpontjával. Nekem túl részletes a belsőnézetem, Fraps nélkül kell majd teszteljek, esetleg telefonnalé felveszem azt is :) Adamraga remélem tud vamait javítani. Ez a 60/60 kerékcsúszás arány nekem új. Vagy ő javítja ki, vagy én alakítom az enyémre de az már nem verseny :) Folytatás következik!!