kezd. a második futam, húzok el én is, ilyenkor nem lehet itt a gép elõtt tobzódni
húhuhúúú...ez nagy poén volt!
hmmhmmm erre hadne mondjak semmit:)
hát... akkor ez most mi volt...? nézve az ismétlést a brazil ezt a versenyt nem akarta megnyerni, csak meg akarta mutatni, hogy meg tudná nyerni ha akarná... ugyanakkor az olasz meg szerintem meg tudta volna védeni a pozícióját, csak nem is számított elõzésre a csapattárstól... nem hiányzott ez a kis színjáték, jó lenne ha nem errõl és az ilyenekrõl szólna a bajnokság, arra elég a f-1...
ja, a brazil csak nem fért a bõrébe, nem bírta ki, hogy ne közölje a világgal, hogy nem rá építik a bajnokságot... de ha ott van 2 ilyen olasz klasszis és ott van Thompson is a maga tapasztalatával és gyorsaságával, akkor rájöhetne, hogy õ mindenképpen csak 4. ember a csapatban - amit a ponttáblázat is elárul mellesleg...
Hát én tutter megértem Farfus-t, ha volt beszólás neki az elengedésre(ha volt persze, mert ezt nem ilyen egyszerû megítélni) Igen, megmutatta hogy nyerni is tudna...érthetõ.
na igen, de ha az olasz számított volna az elõzésre, akkor eleve zárja az ívet és a brazilnak esélye nem lett volna beszúrni... az volt az utasítás, hogy kíméljék a gumikat, nem véletlen jött föl rájuk alex, erre a brazil itt elkezd tündökölni...
Ez van, versenyzõ. Abból ahogy kidugta itt-ott az orrát a járgánynak abból szvsz tudhatta a másik hogy be fog próbálkozni...egyébként lehet hagyta is, azért nem zárta az ívet. Ha zárja, abból akár probléma is lehetett volna. nem baj az ha van habitus, Gio'-ban több is volt a kelleténél, és Tarquini sem egy angyal :DDD Monica leosztja, de az Alfa pilóták ilyenek...legalábbis sztem..mondjuk majd az összes pilóta ilyen, de az Alfa-sok nagyon :) Nekem befért, jót vigyorogtam.
ja, mondjuk ez igaz, mióta kinyomták egymást a kavicsra, lehet nagy a nõi szigor a csapatban és jobban vigyáznak egymásra... viszont nagyon izgalmas az élmezõny állása a pontversenyben, még a végén megéljük, hogy az utolsó futamban dõl el a vb cím, amin persze a tavalyi évadzáró után meg se lepõdnék igazán...
Nem nézem túl régota a WTCC-t, miért súlyozzák le a kocsikat? Ez valami féle büntetés?
Nem büntetés, hanem hendikep-rendszer. Vagyis a bajnokságban jobban álló autók több súlyt cipelnek, mint ahogy a futamban elöl végzettek is kapnak extra súlyokat, így nincs az, hogy mindíg ugyanaz nyer mint más bajnokságokban, hanem a gyengébb autóknak is van esélye. Túrakocsiban elég régóta így van már ez és be is vált.
ja, mindíg van valami mûsor ami bekavar... nem igaz, hogy nem tudnak úgy idõzíteni, hogy ne lógjon bele semmi, most megint felvételrõl mutatják majd meg az elsõ futamot, vagy ha idõben vége lesz ennek a motoros cuccnak, akkor talán még a warm up körre visszaérnek
mekkora jó volt már a verseny, fõleg az elsõ futam
ja, az elsõ futam atomjó volt, és tulajdonképpen a második is az lett volna, ha Alex tovább tudja tartani a mezõnyt, de sajnos az õ autója eleve túlsúlyos az átalakítások miatt és ez itt most nagyon kijött...
amin leesett az állam, hogy Larini hogy tudta így elbaltázni a rajtot, na az nem volt semmi... kb. nyolcan mentek el mellette az elsõ kanyarig, én nem tudom hogyan tudott ennyire bealudni, lehet tovább számított a sárga zászlóra és kicsit elkalandozott, aztán csak akkor eszmélt amikor már már elindult a mezõny...
jó volt a futam. sajna nem volt netem egy ideig (mivel kábel, így tv adásom sem, szal a 2. futamot nem is láttam, de az elsõ szép volt nagyon.)
bosszantó dolog az ilyen... a második futamban sajnos Zanardit nagyon hamar elintézték, egyszerûen nehéz volt az autója, az õ gépe amúgy is nehezebb a többiekénél, ezen a pályán pedig ez hatványozottan kijött... viszont a második helytõl lefelé elég jó csatározás alakult ki.
"a versenygépeket az MTEC Sport és a LADA gyár motorsportra szakosodott részlege, mely az orosz túraautó-bajnokság révén már széleskörû tapasztalatokkal rendelkezik, karöltve készíti majd fel."
orosz túraautó-bajnokság... szent ég, mi lehet ott...? ha öreg volgákkal meg még nascart is rendeznek, akkor tényleg eldobom magam... :)
ugyanakkor az oroszok az ûrbe is csak kijutottak valahogy, szal még bármi lehet, akár ki is találhatnak valami extrát - építve a hazai bajnokság tesztjeire ;)
ez tökéletesen igaz, bár a "dögunalmas" kissé erõs kifejezés, ugyanakkor én nem a zaporokat hiányolom, sokkal inkább egy erõs Ford és Honda kellene, na meg Peugeot, Renault, Opel, Toyota... és ami még nem is jut eszembe
kellene egy jó 30-40 gép és teljes mezõnyös pontozás mint a nascarban, ez a top 8 pontszerzõ hely nagyon kevés, 3-4 gyári csapatnál többet nem bír el, a félgyári kiscsapatokról nem is beszélve
Szerintem már most is nagyon jó versenyeket látunk. Ilyen sok gyár meg nem fog soha egyszerre elindulni, mert egyik sem akar utolsó, de még középcsapat sem lenni, akkor inkább részt sem vesznek az egészben.
Szvsz de-de.. Az egyik GT közvetítésen mondta is a srác a Lambo-kat felemlegetve, hogy micsoda hátrányos helyzetbe került a gyár mivel az autóik a bemutatkozáson sokmp-s lemaradásban voltak az élmezõnyhöz (ha jól tudom Monza-n megvolt a 6-8mp) Ezért nem akarták vásárolni a csapatok, és mivel senki nem vitte versenyezni, ezért a gyár sportrészlege versenyeztette a saját költségén, hogy versenytapasztalatokat szerezzenek, azért volt teljesen fekete. Nagyon is fontos a tapasztalatszerzés, akár utolsó akár nem, és ha megvan az elszántság akkor a középmezõny elérhetõ. Részemrõl is szivesen látnék csapatokat (több autótipust), de nem olyanokat akik nem kerülnek képbe, csak lekörözésekkor, hanem olyanokat akik híresen sikerorientáltak.
Igen, nekem is jobban tetszene ha több gyári csapat elindulna, csak én már megfigyeltem azt, hogy általában a gyárak egy-egy kategóriára szakosodnak, például vagy forma-1, vagy rali vb, vagy dtm, vagy le mans, vagy a dakar, és az nagyon ritka, hogy egynél több helyen is indítanak csapatot. Valahol én itt látom a gondot. Ha idõvel nagyobb nívója lesz a sorozatnak, akkor talán mégtöbb gyár be akar majd törni, más kérdés hogy akkor a mostaniaknak már mekkora elõnyük lesz.
tapasztalatot országos bajnokságokban is lehet szerezni, a tesztekrõl nem is beszélve, és mindez sokkal olcsóbb is, talán ezért nem kapkodják el sokan a részvételt
off: összeollóztam egy Tiff Nedell videót, mivel hamarosan nemcsak az Expoler-en nyomja majd a Viasat, nem tudom hol kapcsolódnak be, ezért kis kedvcsináló: Lotus Carlton-Ferka 360-Ferka F40-McLaren F1-V8 MG V8 Vauxhall-Pagini Zonda-Honda NSX-Bmw M5 V10..bonusz Garry McCoy. link on:
Sajnálom :( linkeltem még ide-oda, és volt aki írta hogy x%-nál elakadt a kitömörítés. Viszont volt akinek simán ment és megnézte, nem tudom, talán az hiba lehet ha nem letöltésvezérlõvel szedted. Az a gáz hogy elég kövér, ha nincs rá idõd akkor szvsz hadjad :) most szombaton vetíti 13h körül a viasat, csak nem tudom hol kapcsolódnak be, ez már elég régi mûsor.Maga Tiff Needel is elég régóta teszteli az autókat.
Viszont egy teszt azért reális és elérhetõ lenne, fõleg miután Amerikában már ARCA futamon is indult, aztán a teszteredményektõl függõen még bármi is lehet - feltéve ha szponzor is akad - végül is ez azért még mindíg elérhetõbb (akár szponzorilag is) mint pl a Nextel Cup (ahová külföldiként szinte semmi esélye nincs), így némileg több értelme is lenne ezen a vonalon próbálkoznia.
Igaz, igazad van, tesztelni végül is persze tesztelhet. Én annak a fényében néztem a tesztelést, hogy esetleg van mögötte WTCC versenyzési lehetõség. Ha errõl van szó, akkor mindenképpen meglepõdök, mert azért Makai nagyon jó itthon a Renault Clio OB-n, és emberesen helytállt kint az Ami-nál, dehát azért van Német-Brit...stb. túraautó versenysorozat, vagy más..N-gt kategóriájú versenysorozatok, nem egy Renault Clio-ból szoktak beleülni egy WTCC autóba. Másfelõl megeszik reggelire, azért a Renault Clio OB. az fõleg idõfutamokra épül (a pályák hiánya miatt is) ha jól tévedek egy évben kétszer engedik ki õket test test elleni küzdelembe a HunRing-en. Amikor tesztelte a CTS autót, akkor is az idõeredmények voltak jók, ahogy az ARCA futamon is a qual-os idejével ütött szépet, versenyem meg sajnos kitették a futamból. Nem lesz ez másképpen egy WTCC futamon sem, hisz azért szeretjük...itt aztán nincs kimélet, még a középmezõnytõl hátrafelé is olyan pilóták vannak, akik nem tökölnek pöckölni féktávon, vagy eltolni a másik sarkát kanyaríven. Ezeket mind le kellene kezelnie, rákészülni, és kivédeni, különben megeszik simán szvsz. Ezért lenne jó sztem ha elõtte darálóba edzenék vmi enyhébb kategóriában. Ha csak mint egyalkalmas teszt, esetleg többalkalmas teszt, azt még megértem, vagy kapcsolatok, vagy szponzor,..mert én is tehetségesnek tartom, de azért ennél többet is leraknak más bajnokságokban a pilóták.
Ez teljesen így van és én sem 2006-os WTCC szerzõdésre gondoltam, hanem mint célkitûzésre, ami sztem elérhetõbb mint az amcsi vonal, ami sem a szponzoroknak, sem a hazai tv-csatornáknak nem igazán kedvezne, ellenben egy jó európai szériával (WTCC, BTCC, DTM...) Na de majd látjuk mennyire komoly ez az európai karrier, avagy mégiscsak Amerika fontosabb neki. Ami meg a mezõnyautózást illeti, abban teljesen igazad van, azt csak egyforma autókkal, különbözõ pályákon és egy teljes idényben lehetne megszokni igazán (pl. SEAT, Alfa, Maserati kupák)
jaja, ez a "már pedig nekem kell egy ilyen gép" tipikus esete :) ...persze ha belegebedek akkor se lesz ilyenem, de azé' holnap csak veszek egy lottót... :)
Jaja, és Arnoux volt a másik nagy király! Na persze az összes ott látható ember minimum félisten és egyenként verik a teljes mai "junior"mezõnyt, tisztelet egy-két kivételnek...
...errõl jut eszembe, az abmoteurs-on láttam Nicolas Prostról egy riportot, még a végén belõle is lesz valami...
én is attól félek, hogy a többieknek nem sok babér terem majd... nem volna jó egy elõre lefutott bajnokság... na persze alfáék soha nem arról voltak híresek, hogy elõre feladják, és remélem majd a seatosokkal is komolyabban kell számolni mint idén, bár a bmw-t és a seatot összehasonlítva elsõre minimum dávid és góliát lesz a különbség...