Persze, értem én, hogy a légrugós rencccert is meg kell mutatni (mármint, hogy beszerelték, és nem pálinkázták el az árát), de ez álló helyzetben is csúnya (aránytalan, unszimmetrikus, odanemillő).
Persze, gondolom airride-osak /vagy hasonló/, amint indul a motor emelkedik is a hasa jó pár centivel mindegyiknek és csak az állva reprezentelős showfíling miatt fekszenek a földön. Csak igazi hülyegyerekek próbálhatnak ilyen hasmagassággal daily-zni, az első lökösleszakadásig... :D Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.11.06. 17:55:20
Jól néznek ki az autók, leginkább a felnik tetszenek. Viszont, az hogy az összes kocsi alja leér a földre, annnnyira randa - rohadtul elrontja az összképet. Így még a kerekek sem mutatnak jól a gépeken.
Furcsa ebből a szögből látni, hogy elöl milyen hangsúlyosan nagyobb a nyomtáv mint hátul...főleg hogy RWD. Ennyire beépítették volna a motorteret és kényszerből szélesítették túl ilyen mértékben? Kicsit olyan érzése van, mint egy kitámasztós gyerekbiciklinek...csak fordítva.
naja. nem kis kulonbseg. De ilyen kicsig nem lesznek megegyszer az autok soha. Kivancsi lennek egy GTR vs. NSX frontalis utkozesre.
Vajon a következő GTR is ilyen tankszerű dizájn lesz? Biztosan, olyan f4sza kis 'gyufásdobozokat' már soha nem fognak csinálni, mint a 90-es években. :( Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.09.27. 21:33:10
Az LS k*rva hangulatosan kerreg mindenben, Mr. Regular tegnapi videójában egy LS swapes DeLorean volt, alig hallani valamit az egész videó alatt a motorhangtól...
A dombornyom is folia. Nem is tudom, hogyan csinalnak ezt meg karosszeria munkaval de valszeg honapokba telne orak helyett. Szar a kep? Nyomtal ra hangot? Direkt nez ki zizisen.