"A cseh Bohemia Interactive hírt adott legújabb játékáról az Armed Assaultról, mely korábban az Operation Flashpoint 2 nevet viselte. A játékban most is hatalmas területet járhatunk be, az ellenfelek pedig teljesen intelligensen viselkednek majd, megpróbálnak kicselezni, bekeríteni. A több mint száz négyzetkilométeres területet polgári és katonai jármûvekkel is bejárhatjuk majd. Küldetés alapú multiplayer módja lesz, melybe akár a játék folyamatában is beléphetnek új játékosok. Mellékelnek hozzá majd egy pályaszerkesztõt is, így akinek kicsi lett a terület alkothat magának újakat. A fejlesztõk tervei szerint év végére kerülne boltokba a játék, bár kiadója egyelõre még nincs." pcdome galeri hcgamer galeri playware galeri
Ez nem az operation Flashpoint 2, ez inkább OFP 1.5. Az AA és az OFP2 nem ugyanaz, két kölönbözõ játék, ami látsszik is, ha megnézünk néhány OFP2 képet :) Ez csak ilyen kedveskedés, hogy mégis legyen valami új amivel elszórakozhatunk az OFP2 2006 végi megjelenéséig.
Hát, OFP-vel sohasem a grafikájáért játszottunk... Viszont érdeklõdve várom, jobbat tudsz-e mondani teljeskörû harci szimuláció(gyalogostól vadászgépig) kategóriában.
Az indok: a játék már túlságosan is elõrehaladott állapotban van ahhoz, hogy a készítõgárda figyelembe tudja venni ezeket.
Nocsak-nocsak...
Nem rossz gamék azok se, de ez egy sznob fórum. Úgy látom.
Egyébként a képeket elnézve ez az OFP-nek inkább egy 4. küldetés lemeze új címmel. De azért nem baj, hogy ebben az évben kiadják. Az ötletek nem fogadásáról pedig az a véleményem, hogy nem nagyon lesz az eredeti gamén módosítva sokminden.
Az a baj, hogy továbbra is kevés az ismert tény, és sok a találgatás. Annyit tudni, hogy a valószinüleg a VBS1-re épülve csinálják az AA-t. Itt most egy kis ellentmondás van a lépéseket tekintve: a VBS1 teljes extra tulajdonságait (modellek, mapok, parancsnoki és kiértélõ modul, stb.) aligha használhatják fel (hiszen ezzel a VBS1 pozicióit ásnák alá), de hogy mit emelnek át, nagy és sûrû homály fedi.
De hogy egy kicsit oszlassuk a ködöt - a VBS1-rõl egy-két kép:
Ez nagyon tuti, csak hát az ára. Alap game + egy két kieg. az min 200-300 USD. Ez magyar forintra lefordítva kb 40-60 ezer Ft, azért ez nagyon sok. Nem? Egyébként az állatos addon tetszene a legjobban.
Ez bizony ráférne a játékra, mert az OFP eddigi részei jobbára csak a CPU-tól függtek. Ésszerû video beállítások mellett, persze.(Resistance-be azért van egy-két abnormális beállítás pl a texturáknál, amitõl nem lessz szebb, csak lassabb a game.)
Ez a program nem a civil piacra, hanem a hadseregeknek készültek, ebbõl fakadóan korlátozott a megrendelés, és magas az ár - cserébe olyan dolgokat nyújt, ami a civil piacon csak egy nagyon szûk réteget érint.
Az OFP ez után is nagyon fog függeni a CPU-tól és a ramtól, egy ekkora terepet és ennyi egységet folyamatosan mozgatni bizony komoly munka, és ehhez képest még eléggé visszafogott is volt az igénye (próbálj meg berakni egy CS:Source-ba vagy UT-be 100 Bot-ot, nincs olyan gép, ami képes lenne azt elvinni...). Amúgy a RES-ben a 2048x2048-as textúráknak volt értelme, de csak ott, ahol ki is használták (pl. V-80 heli).
Szia! Tudsz többet is a várható gépigényrõl, amin normálisan el fut majd az ArmA. A CS és az UT teljesen hidegen hagy, hogy nem fut 100 bot-tal.(sz*r két játék)
Miért? Szerintem tök jól elszórakoznak rajta, jobb mint az alakizás. Valószínüleg stratégiát tanulnak belõle. Errõl inkább egy katonát kellene megkérdezni. Szokott ide írni katona? Válaszoljon!
Nincs hivatalos gépigény még. Amire számítani lehet, hogy a normális játékhoz egy 2Ghz-es proc, 1Giga ram, és egy jobb Dx9-es videókártya (Radeon 9600Pro vagy jobb) el fog kelleni.
Taktikákat gyakorolni, tiszteknek a különféle hadeljárásokat gyakorolni, stb. Nyugaton mindenhol bevett gyakorlat, az US Army-nál ott az AA, az USMC-nél és a Ausztrál hadseregnél a VBS1, de lehet hosszasan sorolni (pl.: Dél-Korea Counter-Strike).
Nagyszerûen alkalmas arra, hogy betanulják azt, hogy ki merre figyel, hogy ha kihullik valaki, akkor hogy szervezõdjenek át, stb.
Hát a több mind 100 négyzetklóméteres szigetet el is lehet várni a játéktól, mert az OFP-ben is 169km2 körüli területek voltak. Nameg az addonok. Ilyen hogy tonal meg eastborder, ezek 600km2 körül vannak asszem.
Igen? 5km-es látótávval, veryhigh terrain detaillal? Azt nemhiszem. Jelenleg nincs olyan asztali számítógép amin az ofp fullos beállításokkal, normálisan fut.
szeretnék bannert ide, de egyik moderátor se mozdul
LOL úgylátsszik meghagyják az eredeti M1A1-et ami az ofp-ben volt :D kicsit régi már. Nembaj lehet használni majd a SEP M1A2-t :) Viszont a terep elég részletesnek tûnik, és az árnyékok se rosszak.
"Almodj kiraaaalylaaaany"....es a megjelenes havaban elhalasztjak megint 6 honappal..mint azt mer megszokhattunk mindenben amit varunk :D Amit nem varunk es akutyanak se kell az bezzeg minden heten megjelenik :DDDD
ArmA nevében nincs forever szó szóval nincs waiting forever :) Kéne ide a fórumba valami ArmA-s banner, meg ezt az "ex Operation Flashpoint 2" feliratot ki kéne szedni, mert nem igaz.
Ugy látom azért ebbol sem sporolták ki a fizikát és az árnyékokat.Ha csak a krafikán változtatnának az OPF-hez képest már akkor is jo lenne.
Hát azért erõsen látsszik rajta, hogy változtattag a grafikán az OFP-hez képest, nézd meg a képen a tank részleteit, ilyen nincs OFP-ben, sem az ArmA-ban, mivel ez amit linkeltél ez a Game2bõl van (OFP 2 részét nevezik így, mert nincs neve), nem ArmA-ból. De az épületrombolás az ArmA-ban is ilyesmi lesz.