vmiért nem akartam ezt is torrenttel letölteni, de eztán az lesz :P :)
persze vmiért pont ma döglött be az sg... :P így aztán nem volt link, rákerestem, a találatokból kb ki is derült a fél verseny, meg a győztes is azért köszi mégegyszer :)
tökéletes, köszönöm, nem vagyok otthon, azért kértem,h ha haza érek,már ne kelljen vele szuszakolni, mert ha rákeresek,akk könnyen előfordul,h akaratlanul is megtudom ki nyert
A Monster Energy NASCAR Cup Series Las Vegas-i versenye 3.58-as rátával zárt a FOX-on, amivel a teljes hétvége legnézettebb sporteseménye lett az USA-ban.
Számszerűsítve kb. 5.97 millió ember választotta vasárnapi programjául a Martin Truex Jr. győzelmével zárult viadalt.
Mindez azt jelenti, hogy a 2017-es idény eddigi mindhárom Cup futama (Daytona, Atlanta, LV) az abszolút első helyen zárta az adott hétvége nézettségi csatáját valamennyi sportágat figyelembe véve.
A másodosztály, vagyis az Xfinity Series 0.98-at, tehát nagyjából 1.62 millió nézőt prezentált a Fox Sports 1-on.
Az IndyCar St. Petersburgi fordulója 0.8-as rátát ért el, ami 1.19 millió főnek felel meg. A 2016-os szezonnyitó még 1.0-s értéket, ezzel együtt kb. 1.4 millió nézőt hozott.
St. Petersburgi versenyt felrakta Youtubera a hivatalos indycar csatorna:
Közvetítés lehangoló volt, Bourdais viszont nagyot ment
Egy csomó dolgot teszek azért, hogy mint autóversenyző, felépítsem magam, és ez független az IndyCar szériától. Rengeteg úton indultam el ennek megvalósítása felé. Igyekszem kreatívan gondolkodni és ezeket a törekvéseket a következő hónapok során mindenki láthatja majd. Hosszú távon határozom meg a feladataimat. Mindenképpen arra törekszek, hogy az IndyCart egy meghatározó sporteseménnyé tegyem. Óriási lehetőségek előtt állunk, mert itt van a legszínvonalasabb verseny a világon. És ezt első kézből állíthatom, mert kipróbáltam a másikat is. Az IndyCar elképesztően jól csinálja."
Alexander Rossi, The Indianapolis Star, 2017.03.09.
1. (C) AJ FOYT RACING = #4 – Conor Daly 2. (C) AJ FOYT RACING = #14 – Carlos Munoz 3. (H) ANDRETTI AUTOSPORT = #26 - Takuma Sato 4. (H) ANDRETTI AUTOSPORT = #27 - Marco Andretti 5. (H) ANDRETTI AUTOSPORT = #28 - Ryan Hunter-Reay 6. (H) ANDRETTI-HERTA AUTOSPORT = #98 – Alexander Rossi 7. (H) CHIP GANASSI RACING = #8 - Max Chilton 8. (H) CHIP GANASSI RACING = #9 - Scott Dixon 9. (H) CHIP GANASSI RACING = #10 - Tony Kanaan 10. (H) CHIP GANASSI RACING = #83 – Charlie Kimball 11. (H) DALE COYNE RACING = #18 – Ed Jones 12. (H) DALE COYNE RACING = #19 – Sebastien Bourdais 13. (C) ED CARPENTER RACING = #20 - JR Hildebrand 14. (C) ED CARPENTER RACING = #21 - Ed Carpenter (ovál) / Spencer Pigot (épített/utcai) 15. (H) RAHAL LETTERMAN LANIGAN = #15 - Graham Rahal 16. (H) SCHMIDT PETERSON MOTORSPORTS = #5 – James Hinchcliffe 17. (H) SCHMIDT PETERSON MOTORSPORTS = #7 – Mikhail Aleshin 18. (C) TEAM PENSKE = #1 - Simon Pagenaud 19. (C) TEAM PENSKE = #2 - Josef Newgarden 20. (C) TEAM PENSKE = #3 - Helio Castroneves 21. (C) TEAM PENSKE = #12 - Will Power
Nem teljes szezonos csapatok/autók: 22. (C) TEAM PENSKE = # - Juan Pablo Montoya [Indianapolis 500] 23. (H) RAHAL LETTERMAN LANIGAN = # - Oriol Servia [Indianapolis 500, Detroit 1-2]
A gyártók eloszlása viszont soha nem volt még ennyire egyenetlen. Mindössze 8 Chevy autó lesz és 13 Honda.
Ébredezik a mezőny.
Teszt.
Ez egy tegnapi hír a háttérről nem tudni semmit csak találgatni. A Honda már készül 2018-ra és lehet diszkontáron adják neki a motorokat így a Target kiszállása kapcsán lehet (nem biztos) húzniuk kellett a nadrágszíjon.. persze nagy valószínűség szerint meg van az utódja már. Illetve kell a szakértelem mert Andrettiékkel nem sült el jól. Persze kérdés hogy ők maradnak-e vagy váltanak Chevy-re.
Cindric elmesélte, miért is válnak meg Montoyától. Válaszút elé érkezett a csapat: ha megtartják Montoyát, valószínűleg elveszítik annak a lehetőségét, hogy megszerezzék Józsit. Most kínálkozott fel az alkalom, ezért lépniük kellett, hiszen hosszabb távon gondolkodva rá tudnak építeni majd. Montoyának Indy 500 ülést és sportkocsi ülést ajánlottak fel (Penske-nek újra csapata lesz az IMSA-ban, Porsche), erre Monty nem mondott igent - egyelőre -, mert még igazából egy évet szeretne az IndyCarban eltölteni. Vannak is ajánlatai, tudjuk is hogy a KV-vel, Foyttal és Ganassival is szóba hozták, bár utóbbi elég valószínűtlen, ha azt vesszük alapul, Ganassi is ugyanúgy fiatalokban gondolkodik mint Penske. Egyébként Montoya munkamoráljával nem volt semmi gond idén, egyszerűen lépniük kellett, mert ha nem, Józsit elhalászta volna Ganassi.
BREAKING: Chip Ganassi Racing Teams will be powered by Honda Racing/HPD in 2017! #INDYCAR
Én is eltudnám képzelni év közben valahol ezt a pályát... Sonomát imádják a szponzorok, plusz van a versenynek főszponzora, aki fizet az IC-nek egy csinos jogdíjat is... Fontana csak akkor jöhetne szóba ha októberben lenne a zárás, mert a hőség miatt senki nem ül ki a fémlelátókra...október meg kizárt az NFL miatt..
Nem értem miért ezt a Sonomát erőltetik uccsó versenynek, semmi különleges nincs benne, egy átlagos road pálya. Persze kár, h Power autója behalt, bár így utólag tökmindegy lett volna. Inkább sztem egy ötszázas ovál kéne, az megérne dupla pontokat, ráadásul sokkal izgalmasabb. Fontanáért kár... Utoljára szerkesztette: bodajoci, 2016.09.22. 20:04:06
A fasz kivan evvel a nyugati parttal, h ilyen messze van... éjjel 3/4 1-kor kezdenek...ebből felvétel leszen
Ez a verseny is jó lett volna, csak Dixon autójában 2 hengerrel több volt... Amúgy ez a pálya a második legkirályabb a Road America után...
Tegnap néztem meg, tényleg az idei versenyekre nincsenek szavak. Egyébként Carpenter sztem a Dixonos affér miatt defektet kaphatott, azért ment el az autó segge. Bár nem olvastam sehol,csak gyanús volt,h szórta a szikrákat.
March 12 – St. Petersburg April 9 – Long Beach April 23 – Barber April 29 – Phoenix (night race) May 13 -- Indy Grand Prix May 28 – Indianapolis 500 June 3 -- Detroit June 4 – Detroit June 10 – Texas (night race) June 25 – Road America July 9 – Iowa July 16 – Toronto July 30 – Mid-Ohio Aug. 20 – Pocono Aug. 26 – Gateway (night race) Sept. 3 – Watkins Glen Sept. 17 – Sonoma
Watkinssal több éves szerződést írt alá a széria.
Ekkorát és ilyet én sem pedig sok mindent láttam már még Andrettinek a szerelőjének a fején való átmenetelt is élőben.
Kivételesen ma egész nap esik nálunk ott már nem. :)
Poconóban nem esik, viszont hűvös van és erősen fúj a szél, ami egy kicsit aggasztja a csapatokat és a versenyzőket is, mert ilyen körülmények között még nem versenyeztek. Szóval nagy kérdőjelek vannak a megfelelő beállítások körül, ez persze nekünk nem olyan nagy fejfájás mert erős mozgásokra lehet számítani, előre-hátra és oldalirányba egyaránt. Utóbbinál a támasz a SAFER fal lesz. :p Padlógázas tempónál olyan 29 körre lesz elég az üzemanyag, takarosan spórolásnál kb. 31 körre, fullosan spórolósnál 33-34 körre. Ha jön sárga közben akkor ez persze változni fog. A Firestone gumik nem nagyon kopnak hosszú távon sem, úgyhogy valószínűleg mindenki inkább a padlógázas tempót választja inkább.
"Pagenaud és Power megmutatták a Mercedes F1-es srácainak: lehetséges úgy is csatázni kerék-a-kerék ellen, hogy végül nem a gumifalban kötnek ki" - írta egy néző Robin Millernek. "Az egyik legszebb dolog az IndyCarban, hogy nincsenek csapatutasítások ez pedig Penske alakulatára hatványozottan igaz. És pontosan erre vágynak a nézők. A Pagenaud és Power közötti kerék-a-kerék elleni csata - az utolsó körökben a győzelemért - megmutatta, hogy miért jár az IndyCar az F1 előtt" - válaszolt Miller.
Hildebrand twitteren posztolt egy lépet, hogy milyen konfiggal teszteltek Mid Ohion...kezd végre normálisan kinézni újra az IC autó. :) ime eltünt róla a hátsó bizbaszok 2018-ban jön ki az új kasztni. Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2016.07.23. 21:14:24
Volt ez már fordítva is nemegyszer általában pont erre baszott már rá soxor, h a z utolsó pillanatig várt a kiállással. Úgylátszik tanult belőle :D Hunter Reay min 3 ilyent behúzott mikor bajnok lett :)
pedig akkor volt esemény bőven ahogy az általában lenni szokott oválokon.
2x-en nagy gratula neki a sérülése miatt is...én azt hittem ilyen sérülésekkel 2 hónap pihi min. erre lazán elverte a mezőnyt...ha nincsenek a sárgák még a 2. helyezett is kört kap tőle.
Rakéta hajtómű anyag volt abban a gépben...hihetetlen, h mennyivel gyorsabb volt, ritka az ilyen, vmit nagyon eltaláltak :) gratula neki (y)
Newgarden elképesztő volt tegnap, de nem volt egy túl izgalmas futam ( igaz az utolsó 30 kört nem láttam, bealudtam ).
Én felvételről néztem meg, de ez a pálya ez mindent visz. Egyszerűen még nézni is félelmetes. Örök kedvenc, a legnagyobbak közt van. Már a champcar érában is imádtam :)
Fejét megvédte a bukócső meg safer fal...bár kinézetre valóban veszélyesnek tűnt mégis az egyik sérülése abból lehet, hogy nem engedte el a kormányt. Jóval veszélyesebb volt Dixon autójából nézve a lerepülő alkatrészek, kerekek látványa. Ez már csak azért is furcsa, mert az Indy500-on jól vizsgáztak a kasztni változtatások nem repült el az autó ha nagy sebességnél seggel előre megy vagy az orrkúp és hátsó szárny leszakadását megakadályozandó bevezették itt is a kerekekhez hasonló láncos rögzítést. Ez a videókon jól látszik ott maradtak a kasztni mellett. Ezt meg a F1 veheti át... Most meg mintha semmi rögzítés nem lett volna úgy szakadtak le a cuccok Józsi autójáról.
én felvettem a nagy semmit, mert most olvasom a digi face oldalán, h törölték a futamot...faxa :/
Nincs megállás..vasárnap hajnalban 02:50-től (a mi óránk szerint) Texas ovál lesz. DS1 adja 02:45-től amit a DS3-on ismétel legkorábban 13:55-től vagy 20:20-tól a DS1, de asszem ütközik az F1 Kanadai futammal. vagy rögzíteni kell Digiről vagy torrent vagy megvárni míg napok múlva a széria felrakja a yt-ra. éink vagy fenn kell lenni és streamen nézni élőben. :D
Jó verseny volt, ismét egy "meglepi" remek taktikás győzelem, Bourdais
az a igazság ez nem Andretti taktikázta, hanem Herta. :) Danica esetében sem volt semmilyen taktika csak szerencse, hogy nem volt sárga mint most. Teli röffentették az autót oszt menjél míg mások az élen padlógázon többet fogyasztottak számítva a sárgára..megszívták. Rossi meg ment azzal a céllal, hogy célba érjen ő arra nem volt elég jó, hogy akár 1 kört is az élen menjen addig amíg nem hullottak ki előle sorra. Az utolsó köre a modern kori IC leglassabb köre volt Indy500-on :)
Vhogy éreztem az utolsó sárgánál, mikor annyira a határon volt a hátralévő körök száma, kontra telitank téma, h vki spórolással fog nyerni. Igazi Andretti taktika, nem először csinálják ezt, már Danicával is megpróbálták, indyben nem jött be, de motegiben így tudott nyerni a csaj :) De van még példa bőven .