az enyémen is ez a háromszög van, csak a fehéren nem ennyire feltûnõ, de a 2009es modelleken már a jégcsapos van. a CLS-en is. szerintem ez az M még 2008as modellévû.
Igen errõl a motorról már olvastam. Volt egy régebbi hír,hogy az S-be is beleteszik. 1,8-as motor és 2xx lóerõ körül van,a nyomatéka meg a dízelekkel vetekszik.
nekem most R osztály mániám van, de ki tudja, ha ezt meglátom. hétfõn úgy is viszem hófehérkét szervízre aztán utánakérdezek mikor próbálhatom már ki ezt :P
sok nem változik. :) az audi majmolás itt is meglesz: ledsor a lámpa alsó vonalában szerintem ezt felesleges volt. lehetett volna sokkal egyedibbet is.
igen, de a régihez nem volt szerencsém. a CLC-hez meg annyi, hogy a szalonban ültem benne. az új E-t várom inkább, de annyira nekem nem tetszik. :S inkább CLS vagy R.
a CLC-t több ponton is elrontották. a régi C kupé hátsó ajtajában benne volt az üveg a CLC-ben meg már nincs. szerintem egy nõi autóban ezek a dolgok mindig praktikusak lehetnek és még fel is dobná az autót. egyik barátom most rendelt egyet januári gyártással. ez márciusban jön meg, utána majd nyilatkozom a CLC-rõl bõvebben :)
Szerencsétlen autó tele van hibával:( Váltója bekakálós,rozsdásodik,illetve hajlamos rá,az ajtók alja,küszöbök,sárvédõk... Tehát nem egy jól sikerült darab ez az S-osztály.
a cégnek van pár mercije. az egyik legnagyobb szarhalom egy 400CDi volt. tönkrement a váltó elektronika, a légrugó, indítás elektronikája, meg ki tudja még mi. folyamatosan szervízben volt. a többi határozottan jó.
Nekem tetszik ilyen vagy ehhez hasonló autónk még sosem volt de ez elõtt egy 1989-es 750-es BMW volt tudom nem egy kategória xD.Igaz a mostani S-essel mentünk egy kört de az a széria 500-as volt de ebben több az extra meg AMG:D.Egyedül a hûtõ és a hátsó digitális klíma nincs benne.
Ahh csütörtökön apum elhozta a 2003-as S55 AMG-t:)
Nézd az egész lóerõhajhászás egy nagy hülyeség.250 km/h-ra korlátozzák az autókat,amik tudnának többet is?-de akkor minek tud többet? Minek egy autónak még 250-et is tudnia?Jól gyorsul-ugyan már ezek nem jaszkariautók hülyegyerekeknek,az öltönyös urak nyugateurópában órákig képesek araszolgatni egy kisautó után.
300 lóerõ untig elég egy nagy luxuslimuzinba,oké ha van pénz annyi legyen egy 2 tonnás dögben!
De v12?Ez nem más mint önigazolás,hogy 'többre vagyok hivatott,mint a másik'. Vegyük már észre,hogy a forgalom sûrûsége európában teljesen feleslegessé teszi ezeket az erõmûveket!
A befecskendezési pontossággal különben is egy mai hathengeres simábban jár,mint 30 éve a 12 hengeresek. A c-oszlopon virító felirat régóta már csak presztizskérdés. A német luxusmárkák megalomániásak ha a lóerõkrõl van szó az energiáikat és a fejlesztési pénzeket inkább költhetnék arra,hogy a bakikat elkerüljék,mert a 90-es évek második felétõl hirhedten betegesek az autóik .
Egy emberkét aki elég jól el van eresztve kérdeztem a w140-ekrõl régebben-volt 600-as v12,és 500-as v8 is neki,azt mondta hogy a v12 egy hulladék,mert túl nehéz bele a motor,a v8-as hiába gyengébb,simán elveri kanyargós helyeken a 600-ast. Ráadásul a v12-esek sokkal gyakrabban adják be a kulcsot.
Szerintem is teljesen felesleges-inkább hátrányos- a v12 a mai technikai szinvonalon.