pont errõl beszéltünk eddig, hogy nem a gyár alakít át ilyeneket, hanem tunungcégek és kismûhelyek. amerikában meg igencsak nagy múltja van az autó átalakításnak, hol hát, ha nem ott kerül kés alá egy ilyen.
Ha nem is biztonságosabb,de közel olyan biztonságos mint a nagy S. Egy kabrió tele van merevítéssel,különben egy karambolnál összecsuklana szó szerint. Na most. S-t valóban,meglehetne csinálni kabrióra,DE! ahhoz szétkell vágni,ergo elveszti a merevségét és még akkor sem lenne tökéletes ha tennének bele plusz merevítõket. Ugyanis ahol vágod az elemeket ott anyagveszteség lép fel. Persze ezt összelehet heggeszteni -és megint csak- nagy DE! a hõtõl nyúlik az anyag ezzel párhuzamosan vékonyodik is. És szintén veszít a merevségébõl. Tehát összességében baleset veszélyes lenne az autó.
példának okáért vonatkoztassunk el egy kicsit a cabrióktól. van egy Mercedes R osztály FULL üvegtetõvel. ebben az autóban az üvegtetõ két részbõl áll. a B oszlopnál van egy tetõmerevítés, hogy az autó szerkezete ne változzon. a Peugeot 307 SW-nél nem foglalkoznak ilyennel és egy bazinagy üvegtetõt feldobnak az autóra, mert az olyan menõ és többet fogunk eladni. na itt a különbség...
de igen, mivel erre építik. erre tervezik már az elejétõl. egy S osztályt nem arra terveznek, hogy cabriót gyártsanak belõle. megfelelõ megerõsítések kellenek bele, hogy a karosszéria ne csavarodjon el. mivel a tetõ az egyik legjobb merevítés, ha az megszûnik, akkor az autó stabilitása és ennél az oknál fogva már nem "igazi" autó.
ha volt már cabriód hamar rájönnél, hogy felesleges dolgokat kérdezel.
miért? pl. egy S osztály miben különbözik egy mittomén C cabriótól(ha van ilyen)-tól,vagy egy SL-tõl(ilyen van!) nem hiszem,hogy az SL biztonságosabb egy limuzintól
nem biztos,hogy PS...attól lehet,hogy maszek mûhely foglalkozik vele... bár nehezen hiszem el,hogy gyárból jó pénzért nem lehet kérni akinek van pénze új S osztályra..az a különbözetet is kitudná fizetni egy cabrióért :D
Ez az A8 kabrió nem gyári autó. Ahogy a CL kabrió sem. A halottas kocsit meg egy külön cég csinálja. Megkapják a Merci vázat és arra építik rá a halottas kocsi részét. Mellékesen ez a kép Photoshopal készült.
Audi A8 cabrio sem létezik,mármint csak úgy nem tudsz venni,hanem a szalonban leadod a rendelést,és egyedi cabrioként elkészítik neked ahogy régi koporsószállítós merdzsókat meg stb. Audi A8 cabrio
Pesten lakom és van a cégünk és mégis Kecskeméten vettünk autót :)
nem nem akarnak mindent kicserélni amit nem kell. inkább pont fordítva. nem akarják hallani a hangokat amiket én, de rájöttek, hogy nem hagyom magam. :) normálisak abszolut.
pénteken megyek 40e-s szervízre. csereautót akkor is ajánlanak, ha csak simán kötelezõ szervizre megyek, de lehet ezt csak azért mert ismerõs vagyok.
Szervizelésnél nem akarnak átvágni? Olyan csere dolgokkal pl, amik nem is szükségesek? Én is vásárlás elõtt állok, de a pesti emberekben eleve nem bízok, ezért érdeklõdöm csak. Mercedesem még sohasem volt, de most nagyon megfogott egy :)
Hoványtól Kecskeméten. Abszolut meg vagyok velük elégedve. Több autót is vettünk már ott és egy barátomat is odavittem autót venni. Szervíz szintén jó, csak fel kellett fogniuk, hogy maximalista vagyok és sokkal többet várok el, mint egy átlagautós :)